Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Sunnuntaina, 13.06.2010 klo 21:28

Vihaamasi ihmistyypit

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 8

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Sunnuntaina, 13.06.2010 klo 21:28  
+
0
Listataan ärsyttäviä ihmistyyppejä.

Minä vihaan ihmisiä, jotka Facebookissa tykkää omasta statuksestaan. "Muutama olut med Virpi-Anneli, hihihihi! <3", ja tyyppi tykkää omasta statuksestaan. Kukaan muu ei siitä sitten tykkääkään. Idioottimaista, junttia ja retardia. Eikö se ole selvää, että jokainen tykkää omista (kivoista) statuksistaan, ei sitä mitenkään erityisesti tarvitse korostaa peukkutoiminnoilla.

Aurinkopuuteriteinit. Iho puuteroidaan poskilta täysin erisävyiseksi kuin muualta kasvoista. Ei ole luonnollista, ei ole nättiä. On vain järkyttävät, ruskeat pläntit poskissa.

Hitaat ihmiset. Ei ole mitään ärsyttävämpää kuin MADELLA jonkun paksukaisen takana ahtaalla käytävällä. Parhaimmassa tapauksessa itsellä on kamala kiire jonnekin tärkeään tapahtumaan. Pitää joko tiedustella ohitse pääsemistä tai madella perässä paksukaisen tahtiin. ARR!
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

viruskoira

viruskoira
Viestimäärä: 3472

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Sunnuntaina, 13.06.2010 klo 21:38  
+
0
Facebookista tuli nyt yks ihmistyyppi mieleen; eli ne jotka kirjottaa IHAN KAIKEN elämästään niihi tilapäivityksiin. "Menen nyt ulos!! XD" tunnin päästä: "Tulin just ulkoo!! :DD Vähä siellä sato vettä XDD" aamulla kirjotetaan et on just heränny.. sitte että menee aamupalalle.. sitte mennään lenkille ja sitte mummon luo, illalla mennään nukkumaan. So what, ei kait sitä nyt iha jokaista liikettä tartte sinne raportoida?? Ja toinen on toi et pitää raiskata kaikki hymiöt ja laittaa miljoona huutomerkkiä perään. Siis ihan joka tilapäivitykseen.

Jaymay

Jaymay
Viestimäärä: 646

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Sunnuntaina, 13.06.2010 klo 21:39  
+
0
heti kun mä luin otsikon mulla tuli mieleen paljon ihmistyyppejä, jotka herättävät inhonväreitä.

mä en silti tuomitse ketään kamalan loputtomanradikaalisti, mutta.
silmittömästi ylipainoiset ihmiset, jotka keräävät sympatiansääliä luonnottomista liikakiloista samalla, kun ovat mcdonaldsin tiskillä ostamassa bigmac tupla-ateriaa juuri syödyn konvehtirasian jälkeiseksi välipalaksi. tekopyhiä?

-amen
winter brings the spring again

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Sunnuntaina, 13.06.2010 klo 22:06  
+
0
Nää nyt ei välttämättä ole sellaisia joita suoranaisesti VIHAAN, mutta ainakaan en heistä useinkaan pidä.

- Perusnegatiiviset tyypit.
Jokainen aamu alkaa huonosti, bussi on aina myöhässä, rahaa ei ole tarpeeksi, äiti on ärsyttävä, ulkona sataa, kokeita on liikaa, pikkusisko huutaa ja sotkee tavarat, koira on tyhmä kun ei tottele, kouluruoka on syvältä, pyörästä on aina kumi puhki, kaverit on tylsiä ja niin, mitäpä te välittäisitte, kun mäkin olen näin tylsä idiotti, ei ihme ettei teitä kiinnosta koskaan mun asiat, on se kurjaa...
Eli valitetaan kaikesta ja ei mistään. Minun on todella vaikeaa olla tällaisten ihmisten seurassa, joiden mielestä mikään ei ole koskaan hyvin, ja kaikki tarjoamani piristyskeinot lytätään heti alkuunsa. Hmph. Omakin päivä siinä menee pilalle. :( Ei siinä mitään, jos valittaa ihan aiheesta, mutta jos sitä tekee koko ajan pienimmistäkin asioista, niin huoh.

- Itsensä muita ylemmiksi kuvittelevat ihmiset.
Näitä löytyy erityisesti oppitunneilta! Istutaan levottomasti, ei keskitytä, painetaan päätä pulpettiin ja näytetään kaikin tavoin, että voi huokaus tätä meininkiä. Opettajan puheille tai toisten ihmisten vastauksille huokaillaan, pyöritellään silmiä tai jopa nauretaan. Pari/ryhmätyössä ei puhua pukahdeta, koska "sinä et varmaan tätä asiaa osaa, niin sitten jos meiltä kysytään, minä voin kyllä vastata".
Minä ihan oikesti olen tavannut tällaisia ihmisiä. Eivät ole kovin mukavia tai itsetuntoa parantavaa seuraa!

- Ihmiset, jotka eivät kunnioita toisia.
Rynnitään edelle esim. liukuportaissa, naureskellaan avoimesti, syljetään melkein päälle kun kävelee ohi, huudellaan perään, tehdään ikävää jäynää... Tietysti kiusaaminen ihan itsessäänkin on inhottavaa, mutta en voi käsittää esimerkiksi teinejä, jotka naureskelevat rollaattorin kanssa liikkuvalle mummolle. Tai osoittelevat ja huutelevat kehitysvammaisen nähdessään. Rynnivät ovissa ja kassajonoissa muiden ihmisten edelle, koska "mä nyt vaan kerkesin ennen sua, mee muualle valittamaan!"
"Hehhehhee, onpas hassu mummo, huudellaan sen perään", kertokaa mikä tässä on ideana tai hauskaa?

- Ihmiset, joiden mielipide/musiikkimaku/pukeutumistyyli on Ainoa Oikea Ratkaisu.
Hieman samaa sarjaa kuin edellinen. "Hevi on parasta, räppi on syvältä!" No ahaa, kiva kun kerroit. Kiinnostikin ihan liikaa.
Leimataan muut ihmiset idiooteiksi/ei pidetä heitä tutustumisen arvoisena/naureskellaan/ilkutaan/*keksi itse lisää* vain, koska henkilöllä on väärä musiikkimaku tai pukeutumistyyli. Ihmisiä arvostellaan rankasti jo ennen kuin heitä edes tunnetaan. Uskotaan sokeasti stereotypioihin, eikä ajatella omilla aivoilla.

- Ihmiset, jotka ovat aina oikeassa.
Ei kuunnella muita, tiedetään kaikki parhaiten. Ja jos joskus ei tiedetä/erehdytään, niin muutetaan mielipidettä ja väitetään, että "no en todellakaan noin sanonut! Koko ajan olin tätä mieltä, nih!"
Muiden mielipiteillä, edes faktatiedolla, ei tässä sitten mitään merkitystä olekaan. Kun tällainen ihminen on oikeassa, hän on Oikeassa, eikä se asia siitä muuksi muutu.
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

Luftbahn

Luftbahn
Viestimäärä: 214

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Sunnuntaina, 13.06.2010 klo 22:21  
+
0
Mua niin raivostuttaa, siis oikeesti RAIVOSTUTTAA sellaset tasaisen iloset/ok:t ihmiset jotka ei tajua mistään mitään! Niistä ei saa mitään irti, eikä ne ymmärrä mitään piiloviestejä puheesta/evt??. Eli toisinsanoen ne on tyhmiä. Mutta yleensä koulussa ainakin ok:sti pärjääviä. Tosi vaikee selittää, ois helpompi jos voisin antaa esimerkkejä.

schnii

schnii
Viestimäärä: 1590

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Sunnuntaina, 13.06.2010 klo 22:35  
+
0
Just nyt ei tule muuta mieleen kuin homottelijat, eli ne jotka kutsuvat kavereitaan, opettajiaan ja perheenjäseniään jatkuvasti homoiksi, tyyliin "oo sä nyt siinä hiljaa homo", "taas toi homo reksi tulee valittamaan meille", "painu v*****n homo" yms. Vaikka ite en oikeestaan tunne ketään avoimesti homoa, niin silti mietin että varmaan aika kivalta niistä tuntuu kun siitä on tullut yleinen haukkumasana.
Vuoden Sekopäisin Junnu 2010

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Sunnuntaina, 13.06.2010 klo 22:38  
+
0
^ Rakastut tehtailijaan! :D:D:D
Varjo 12/2010 ♥

schnii

schnii
Viestimäärä: 1590

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Sunnuntaina, 13.06.2010 klo 22:40  
+
0
ai minäkö? O_o
Vuoden Sekopäisin Junnu 2010

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Sunnuntaina, 13.06.2010 klo 22:44  
+
0
Sinä sinä :)
Varjo 12/2010 ♥

schnii

schnii
Viestimäärä: 1590

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Sunnuntaina, 13.06.2010 klo 22:48  
+
0
Ahaa.. millä perusteella? O_o siis joo tajuan, mutta ole hyvä ja kerro lisää tehtailijasta, haluan kuulla lisää :mietiskel:
Vuoden Sekopäisin Junnu 2010

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Sunnuntaina, 13.06.2010 klo 22:50  
+
0
^ Koska tehtis nimenomaan homottelee kaikkia ja kaikkea :D:D Mullekin tuli kirje nimellä "homopulu" :D
Varjo 12/2010 ♥

schnii

schnii
Viestimäärä: 1590

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Sunnuntaina, 13.06.2010 klo 22:52  
+
0
Kiva, varmasti rakastun häneen <3 No siis en mä sen perusteella ihmisiä luokittele että käyttääkö ne sanaa 'homo' haukkumasanana, mutta itteäni vaan pännii kun koulussa kaikki yrittää olla silleen niin kovia.
Vuoden Sekopäisin Junnu 2010

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Sunnuntaina, 13.06.2010 klo 23:41  
+
0

Luftbahn kirjoitti:

Mua niin raivostuttaa, siis oikeesti RAIVOSTUTTAA sellaset tasaisen iloset/ok:t ihmiset jotka ei tajua mistään mitään! Niistä ei saa mitään irti, eikä ne ymmärrä mitään piiloviestejä puheesta/evt??. Eli toisinsanoen ne on tyhmiä. Mutta yleensä koulussa ainakin ok:sti pärjääviä. Tosi vaikee selittää, ois helpompi jos voisin antaa esimerkkejä.


!!! Äläpä!

Sitten jos yrität heittää jotain älykkäämpää läppää, niin nämä saattaa naureskella mukana, mutta lähinnä vaan sen takia, että niin kuuluisi siinä tilanteessa tehdä. Tai sitten ne kysyy että hä. Mä niin turhaudun tommosten ihmisten seurassa, koska ne ei anna mulle mitään haastetta, jota kaipaan ihmissuhteelta. En ymmärrä kuinka joku vaan voi olla niin yksinkertainen. Luulisi, että se alkaisi ahdistamaan. :D

Lisäksi tuollaiset ihmiset muuten kirjoittelee aina facebookiin jotain "No tulipa hyvä keitto! =)" ja "Jos sitä nukkumahommiin! =)".

Ok, nyt tämä kuulosti kamalalta "olen älykäs ja nautin siitä" -ylistykseltä..
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Maanantaina, 14.06.2010 klo 00:13  
+
0
Mä VIHAAN ihmisiä jotka on ei osaa ilmottaa että tulee myöhässä tai aikataulu/suunnitelmat on muuttunut! Oon huomannu et yllättävän moni ei koe sitä niin tarpeelliseks ilmottaa että "tuun muuten myöhässä!".... ja se et jos ollaan _aina_ myöhässä. En ymmärrä et mikä on niin vaikeeta tehä joku suunnitelma itelleen, normaalia on et välillä myöhästytään/_siitä ilmotetaan ajoissa_ jos näin käy ja se on ihan fine, mut sellaset ainaset myöhästelyt on rasittavia! Miten idiootti on jos ei IKINÄ osaa aikatauluttaa elämäänsä, saa sellasen kuvan et ne henkilöt pitää itteään vähän tärkeämpinä ja muut voi odottaa kyllä.
Ja siis no ylipäätänsä sellaset itsekkäät ihmiset jotka luulee olevansa parempia kuin muut joten ne voi mielestään tehdä mitä vaan ja muut sopiutuu niiden sääntöihin ja aikatauluihin ja kaikkeen mitä ne keksiikään. Jos joidenkin kanssa saan konflikteja aikaan niin tollasten kanssa! JA ne jotka ei ajattele ollenkaan muita ihmisiä!

En myöskään kestä ihmisiä joilla ei oo omia mielipiteitä! Ja sellasta et toisen kanssa ollaan sitä mieltä mitä se on ja toisen kanssa sitä mieltä mitä se. Päättäkää mitä mieltä/kumman puolella ootte.
never regret something that once made you smile

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Maanantaina, 14.06.2010 klo 08:44  
+
0
Mua ärsyttää suunnattomasti sellaset ihmiset, jotka lupaa soittaa mutta eivät sitten soita. Tai suunnittelevat kamalasti ohjelmaa MUN kanssa ja sitten heittävät ne romukoppaan ku joku parempi ystävä tulee ja pyytää jonnekkin. Että mun seura ei kelpaakkaan ku tulee mukavempia ihmisiä tarjolle. ÄRÄr.

Sit kans sellaset perus facebookihkuttajat '97-'95 haarukalla jotka kertoo miten ne oli menossa med/ft elli, sini, aino, jokke, juho, maija, mikko, raisa oli huippuuuuu<3<3<3<3<33< uusix joskus kultit<3<3<3<3 ÄRÄRÄR niin turhauttavaa lukee tollasia ja sit kans nämä "menen ulos", "tulen ulkoa", "kävin pissillä" -itsestään ilmoittajat plaah!

Ja kans sellaset ihmiset jotka kahtoo kieroon kaupungilla ja mulkoilee vaikka niille ei ois tehny yhtään mitään. Perus teinit meidänkin kapessa ku ne luulee olevansa parempia kun muut ja että ne voi vaan mulkoilla ja haukkua ja luulla olevansa ihkudaa parempia ku muut. Ja nää on yleensä sellasia 97-95 syntyneitä, yhyy :(
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

HaniPanda

HaniPanda
Viestimäärä: 386

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Maanantaina, 14.06.2010 klo 09:31  
+
0
En jaksa tän pitempää selittää, ihan vain näin lyhyesti

J-Rockkarit, Emot ja Pissikset.

Uskon et kaikki tietää mitä kyseiset ovat -.-
Jou.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Maanantaina, 14.06.2010 klo 10:38  
+
0
^ Mikä sulla pistää vihaksi esimerkiksi just J-rokkareissa ja emoissa?
Varjo 12/2010 ♥

Haukeroinen

Haukeroinen
Viestimäärä: 1057

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Maanantaina, 14.06.2010 klo 11:03  
+
0
^mä en ees tiiä mikä on j-rokkari... :shifty:

1.Mä en tykkää ihisistä jotka kiertelee ja kaartelee, eikä voi sanoa suoraan! Siiis semmonen et vaikka jos nyt kysyn että mennäänkö leffaan, niiin vastausta saa kiskoa irti siitä ihmisistä! Aarght >:s tämä pistää niin vihaksi, varsinkin kun ois vähän kiire kuulla se vastaus!


2.Okei tä voi olla ilkeesti sanottu, mut tosi lihavat ihmiset. Kysymys vaan herää et MIKS ne on päästäny ittensä siihen kuntoon. :o Ei ole kivaa katseltavaa kun oikeesti huomaa kun joku kävelee todella hitaasti, täytyy ottaa tukea jostain kokoajan, ja hengästyy todella helposti. Esimerkiksi omat isovanhempani ovat tälläsiä, ja se oikeesti on tosi inhottavaa -.-
I want to be your favourite hello and hardest goodbye.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Maanantaina, 14.06.2010 klo 11:14  
+
0
^ Lihavuus voi johtua myös sairaudesta. Omalla äidilläni esimerkiksi kilpirauhasen vajaatoiminnasta :( Joten ei se aina ole siitä, että ovat itse päästäneet itsensä siihen kuntoon.

Ja J-rokkari on japanirokkari.
Varjo 12/2010 ♥

Haukeroinen

Haukeroinen
Viestimäärä: 1057

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Maanantaina, 14.06.2010 klo 11:58  
+
0
^ Okei kiiitos valaisemissestä ^^

Juu siis eihän sillon voi sille mitäään jos just on vaikka joku sairaus (niin ja joo, enhän mä voi sanooo onks jollai joku sairaus vai ei..) nii kyl mä sit ymmärrän. Mut just kun esimerkiks mun vaarini ja "puol mummo" ovat molemmat sillä tavalla ihan terveitä, mut ylipainoa on TOSI paljon :s Ja en tarkottanut tolla lihavuudella mitään hieman pulleita, vaan oikeesti niin sairaalloisen lihavia, et liikkuminen on jo vaikeeta, ja hengästyy todella helposti. jne..


Ja vielä kolmas mistä en tykkää:
3.Pissikset
Muhun ei jotenkaan vaan vetoo semmonen, et luullaan olevansa niin nättejä ja ihania, kun mennään millon minkäkin villityksen perässä, on meikkivoiteella peitetyt huulet, tissivyöt, nahkatakki yms.. Sit vklp juodaaan joko a)2 sidukkaa ja sit ollaan kännissä ihhii tai b) juodaaan paljaaltaan joku kossu pullo, ja sit ollaankin kohta jossain mahahuuhtelussa (vai mikä se nyt oli :o) Sit aletaan polttaa koska muutkin tekee niin. Ja poikaystävä vaihtuuu suunnilleen joka toinen viikko, ja no, tää ei välttis liity tähän mut ärsyttää kun jossain galleriassa kuvissa sutataan huulet tai nenä :D
Ja valitettavasti näitä pissa-Liisoja on täällä Salossa päin enemmän ku liikaa
I want to be your favourite hello and hardest goodbye.
(Viestiä on muokattu maanantaina, 14.06.2010 klo 11:59)

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 8
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28217
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6342
Viestejä yhteensä545741
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265906
(Tilastot päivitetty viimeksi 08.05.2024 klo 10:15)