Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Sunnuntaina, 13.06.2010 klo 21:28

Vihaamasi ihmistyypit

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 8

Räyhähenki

Räyhähenki
Viestimäärä: 1116

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Maanantaina, 14.06.2010 klo 12:13  
+
0
1. ihmiset, jotka eivät osaa sanoa suoraan.
eli henkilöt, joiden täytyy kierrellä ja kaarrella, eikä koskaan voi sanoa suoraan esim. asioita mitkä ärsyttää toisessa. ite mä ainakin pyrin sanomaan kaiken suoraan enkä häpeä sanoa omaa mielipidettäni.

2. ihmiset, jotka esittävät olevansa samaa mieltä
eli jos mä kerron pitäväni lihapullista, niin toinen sanoo heti "joo nii mäkin siis ne on ihan parhaita!",
tai jos henkilö, jonka tiedän seuraavan salkkareita innolla, ja olevan kova fani kysyy "katoitko eilen salkkarit?", ja mä sanon että "en seuraa salkkareita, en tykkää sen tapasista ohjelmista", niin tämä sanoo heti että "joo niimpä ihan surkea ohjelma". pistää ärsyttämään mua.

HaniPanda kirjoitti:

J-Rockkarit, Emot


mullakin herää kysymys, että mikä emoissa ja j-rokkareissa ärsyttää?
"Hänet on tuomittu!
Sinut on tuomittu!
Koko joukko on tuomittu!
Vaan mihin?
Huomaa, etten sanonut."

Christopher Paolini ~ Eragon


ex. Sippuland

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Maanantaina, 14.06.2010 klo 12:18  
+
0

schnii kirjoitti:

Just nyt ei tule muuta mieleen kuin homottelijat, eli ne jotka kutsuvat kavereitaan, opettajiaan ja perheenjäseniään jatkuvasti homoiksi, tyyliin "oo sä nyt siinä hiljaa homo", "taas toi homo reksi tulee valittamaan meille", "painu v*****n homo" yms. Vaikka ite en oikeestaan tunne ketään avoimesti homoa, niin silti mietin että varmaan aika kivalta niistä tuntuu kun siitä on tullut yleinen haukkumasana.

moi


mä en tykkää mistään ihmistyypistä. no ei vaan, en mä osaa sanoo. kaikis on hyvää ja huonoo, myös tyhmissä, ällöissä ja ttt:ssä.
this parrot is no more!

Deanna

Deanna
Viestimäärä: 2261

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Maanantaina, 14.06.2010 klo 12:26  
+
0
Voisin ite sanoa tohon HaniPandan juttuun sen verran, et no mä en j-rokkareita inhoa tai mitään, paitsi että itessään j-rock on ihan kamalaa musiikkia mun mielestä :D Mut noi emot, siis mikä niitten tarkotus on? Minkä takia elämän pitäis olla niin hirveää aina ja sit vielä pitää saada ittensä luokiteltua tollaseen, joka viel korostaa sitä. En oo todellakaan perehtyny mitenkään emoihin sen paremmin muuta kun et niillä ois aina se mielikuva et kaikki on pielessä, mut jos joku tietää enemmän niiden ajatusmaailmaa niin valaiskaa mua toki. Kaiken lisäks mun mielestä suurinosa niistä näyttää aika.. ei-niin-näteiltä. Noh, älkää nyt kuitenkaan vetäkö herneitä nokkaanne jos emoista pidätte/tai jos joku sellanen on, nää oli vaan mun mielipiteitä :P
(Viestiä on muokattu maanantaina, 14.06.2010 klo 12:27)

HaniPanda

HaniPanda
Viestimäärä: 386

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Maanantaina, 14.06.2010 klo 12:32  
+
0
No mun tapaamat j-rockkarit ja emot:

Japanirokkarit on ollu sellasii 10 - 14vuotiaita meikkipellejä jotka hokee ja huutaa kokoajan : KAWAIIII ja spammii mesessä ^^ n______n - hymiöitä, ja on aina jotenkin turhan yliampuvia, musta tuntuu vaan että ne haluu pelkkää huomiota ihmeellisillä vaatteillaan (+ ne hirvittävät röyhelöiset minihameet ja reikälegginssit, pinkkinä tietenkin) -.- Eikä ne vihoiksi pistä, ärsyttää vaan. Hokeavat sitä japaniansa ja ovat koko ajan äänessä kertomassa josta Hikitaru Ihkunagusta. :DD. Ja tietenkin ne oudot japsimerkit mitä väännetään käsillä aina kun suututaan. Ja kiljutaan.

Emot taas sellasia synkkiksiä, jotka hokee vaan ''tapan itteni. Elämä on pe****stä, tapan itteni. Aattelin itsemurhaa eilen 5 kertaa'' Ja se viiltely. Hyi saamari miten pahan näkösiä ne käsivarret on. Yks mun veljen luokal oleva tyttö, emo, on hulluna siihen mut mun veli ei anna vastatunteita. Se viiltelee käteensä mun veljen nimikirjaimia ym. Emoilu on niin säälittävää, ainakin ne jotka mä tunnen.

//Edit: ^ Yhdyn täysin :)
Jou.
(Viestiä on muokattu maanantaina, 14.06.2010 klo 12:33)

Haukeroinen

Haukeroinen
Viestimäärä: 1057

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Maanantaina, 14.06.2010 klo 12:34  
+
0
Jooo, no suoraan sanottuna en mäkää emoja ymmärrä, mut en nyt mitenkään vihaa :D
I want to be your favourite hello and hardest goodbye.

HaniPanda

HaniPanda
Viestimäärä: 386

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Maanantaina, 14.06.2010 klo 12:37  
+
0
Enkä mäkään ole sanonut missään vaiheessa että heitä vihaisin :DD Vai oonko. En muista :shifty:
Ja haukeroinen, kyllä niitä lissuja täälä kouvolassakin on enemmän kuin tarpeeksi -.-
Jou.

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Maanantaina, 14.06.2010 klo 12:45  
+
0

HaniPanda kirjoitti:

Enkä mäkään ole sanonut missään vaiheessa että heitä vihaisin :DD Vai oonko. En muista :shifty:

topicin nimi on _vihaamasi_ ihmistyypit
this parrot is no more!

HaniPanda

HaniPanda
Viestimäärä: 386

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Maanantaina, 14.06.2010 klo 12:47  
+
0
No -.- Vihataa sitte kerran ku on pakko :DD Ne ärsyttää mua ihan suunnattomasti, en vihaa. Viha on suunnattoman vahva tunne, sitä ei sovi käyttää missä vain :D:D :paapatus:
Jou.

Deanna

Deanna
Viestimäärä: 2261

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Maanantaina, 14.06.2010 klo 12:49  
+
0
Nojoo, topicin nimi on vihaamasi ihmistyypit mut ekassa viestissä lukee: Listataan ärsyttäviä ihmistyyppejä. :D

HaniPanda

HaniPanda
Viestimäärä: 386

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Maanantaina, 14.06.2010 klo 12:52  
+
0
Niijust :ylpea:
Jou.

Haukeroinen

Haukeroinen
Viestimäärä: 1057

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Maanantaina, 14.06.2010 klo 12:53  
+
0
Onks sil nyt ylipäätänsä niin välii vihaako vai ärsyttääkö vai inhooko :DDD Tääl ketjussa nyt vois vaan vaikka sanoa ihmistyypit, jotka jollain lailla kaihertaa mieltä, negatiivisella tavalla :p Sen voi vaikka sitten itteä sanoa että: Mua ärsyttää... tai Mä en voi sietää.... Iha sama -.-
I want to be your favourite hello and hardest goodbye.

HaniPanda

HaniPanda
Viestimäärä: 386

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Maanantaina, 14.06.2010 klo 12:57  
+
0
No minust vihaa - ärsyttää on ainaki kaks ihan eri juttuu :D
Jou.

HaniPanda

HaniPanda
Viestimäärä: 386

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Maanantaina, 14.06.2010 klo 12:58  
+
0

HaniPanda kirjoitti:

No minust vihaa - ärsyttää on ainaki kaks ihan eri juttuu :D


Huups luinki sun viestin väärin haukeroinen :D Unoha
Jou.

Ins

Ins
Viestimäärä: 60

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Maanantaina, 14.06.2010 klo 13:09  
+
0
Ärsyttäviä ihmisiä on sellaset "wannabegootti" -tyypit. Toki ymmärrän ihmisiä, joilla on oma tyyli, ja se sopii niille (esim just goottityyli), ja se on hyvä. Mutta tunnen enemmän kuin yhden ihmisen, joka yrittää olla gootti, ostaa goottivaatteita netistä jne, mutta tyyli ei vain sovi ko. henkilölle, ja hänen luonteensa on aivan erilainen! Voin kokemuksesta sanoa, että tämä kaveri on "gootti" koska monet hänen kaverinsa ovat myös. Hienosti ilman kunnon perusteluja mutta kuitenkin:wink:

HaniPanda

HaniPanda
Viestimäärä: 386

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Maanantaina, 14.06.2010 klo 13:14  
+
0
^ I agree
Jou.

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Maanantaina, 14.06.2010 klo 14:07  
+
0
Hmmm näitä löytyy liikaa :D mut siis myöhästelijät on pahimpia. Raivostuttavaa kun ite lähtee hirveellä kiireellä himasta ja luulee myöhästyvänsä ja sit käykin ilmi että kaverit on myöhässä >:( ei voi olla liikaa vaadittu lähtee esim. aikasemmalla metrolla?
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

Destroyer

Destroyer
Viestimäärä: 2016

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Maanantaina, 14.06.2010 klo 14:13  
+
0
vihaan sellaisia ihmisiä jotka kommentoivat ja huomauttavat joka asiasta.
varsinkin nää "hei oot käyny parturissa", "hei sulla on uus paita"
joo tiiän et oon käyny ja tiiän et on uus paita, tarviiko siitä erikseen mainita!
Pitkätukkaiset Belgianpaimenkoirat Veikka, Yatsi ja Riia - Blogi

Haukeroinen

Haukeroinen
Viestimäärä: 1057

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Maanantaina, 14.06.2010 klo 14:18  
+
0
Mua ärsyttää sellaset joiden mielestä kaikki on "nolooo". Sit ei voi tehä mitää ku luullaa et ollaan niin kovii 15v ku istutaa kädet ristis ja hymyillää..

Mut ei sillä, mul on kyl kans yks kaveri jonka mielestä mikään ei ole noloa. Ja kun siis hän koittaa tehdä kaikkea mikä on ihan älyttömän lapsellista :o Joskus hävettää olla hänen seurassaan, kun ei se ite edes tajua sitä, vaikka sanoo. No, "onneks" ei enää ees olla niin hyviä kavereita..
I want to be your favourite hello and hardest goodbye.

Deanna

Deanna
Viestimäärä: 2261

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Maanantaina, 14.06.2010 klo 14:18  
+
0
^^Mä taas sinänsä tykkään, jos joku tolla tavalla 'huomauttaa' jostain just esim. hiuksista :D:D Koska sit muuten ajattelen et jaa kukaan ei taas huomannu varmaan mitään.. :P
(Viestiä on muokattu maanantaina, 14.06.2010 klo 14:18)

Destroyer

Destroyer
Viestimäärä: 2016

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Maanantaina, 14.06.2010 klo 14:23  
+
0

Deanna kirjoitti:

^^Mä taas sinänsä tykkään, jos joku tolla tavalla 'huomauttaa' jostain just esim. hiuksista :D:D Koska sit muuten ajattelen et jaa kukaan ei taas huomannu varmaan mitään.. :P



mulle siinä on suuri ero sanooko että "hei oot käyny parturissa" tai että sanoo "kivat hiukset", jälkimmäinen siis huomattavasti parempi :P
Pitkätukkaiset Belgianpaimenkoirat Veikka, Yatsi ja Riia - Blogi

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 8
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28218
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6342
Viestejä yhteensä545743
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265906
(Tilastot päivitetty viimeksi 08.05.2024 klo 22:00)