Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Sunnuntaina, 13.06.2010 klo 21:28

Vihaamasi ihmistyypit

Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 8

Deanna

Deanna
Viestimäärä: 2261

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Maanantaina, 14.06.2010 klo 14:26  
+
0
Nojooh, mut joillekki ihmisil on vaikeeta kehua periaatteessa jotakin, joten sit täytyy vähän toisella tavalla ilmasta se asia :D

Destroyer

Destroyer
Viestimäärä: 2016

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Maanantaina, 14.06.2010 klo 14:28  
+
0
^totta.

ja se ärsyttää suunnattomasti, kun jotkut kaverit sanoo joskus koulupäivän jälkeen et "nähään huomenna koulussa"
Pitkätukkaiset Belgianpaimenkoirat Veikka, Yatsi ja Riia - Blogi

HaniPanda

HaniPanda
Viestimäärä: 386

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Maanantaina, 14.06.2010 klo 14:29  
+
0
Miten se voi ärsyttää? En käsitä :D:DD
Jou.

Destroyer

Destroyer
Viestimäärä: 2016

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Maanantaina, 14.06.2010 klo 14:30  
+
0
se on jotenkin itsestäänselvyys, ei sitäkään tarvi erikseen mainita
Pitkätukkaiset Belgianpaimenkoirat Veikka, Yatsi ja Riia - Blogi

HaniPanda

HaniPanda
Viestimäärä: 386

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Maanantaina, 14.06.2010 klo 14:32  
+
0
Noniin tosiaan mut :D
Jou.

Haukeroinen

Haukeroinen
Viestimäärä: 1057

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Maanantaina, 14.06.2010 klo 14:37  
+
0
ois se mustakin ärsyttävää, mut harvemmin yläasteellakkaan ois kuullu et kukaan enää huutaa: et moi nähää huomen koulus! :DD
I want to be your favourite hello and hardest goodbye.

Deanna

Deanna
Viestimäärä: 2261

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Maanantaina, 14.06.2010 klo 14:38  
+
0
Mun yks kaveri huutaa aina välillä niin koulumatkalla ku käännyn kotiin päin :D

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Maanantaina, 14.06.2010 klo 15:49  
+
0
Mä käytän itse "vihata" -verbia aika holtittomasti, joten siksi se sattuu tuolla otsikossakin olemaan ja rinnastuu ekan viestin perusteella "ärsyttää" -verbiin. Joten sovitaanko, että kerrotaan täällä ihmistyypeistä, jotka aiheuttaa yleisesti pahoja viboja? :p
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Maanantaina, 14.06.2010 klo 17:36  
+
0

HaniPanda kirjoitti:

J-Rockkarit, Emot



Hurrr, varo vaan! :DDD J-rock = ♥ ja mua sanotaan emoksi. 8)
No joo, mä en tykkää genreistä, koska ne on niin subjektiivisia. Ja koska en mitään luokitteluja oikein osaa, niin en voi tietää olenko emo tai j-rokkari. Otan vaan kaikki tuollaset aina kohteliaisuutena! (Helpompi niin, kuin loukkaantua jokaisesta saamastaan kommentista.)

Kuuntelen japanilaista rokkia, poppia, elektroa ja kaikkea semmoista ja omistan yhden tyllihameen (okei se oli yo-puvun osa!). Kieltäkin osaan, ja mangaa luen & animea katson. Floodaan n___n ja ^_____^ hymiöitä mitä suuremmalla innolla aina ja joka paikassa! Tosin tätä olen kai tehnyt jo vuosia.
Mutta kawaii ei kuulu sanavarastooni enkä mielestäni kilju. (En ainakaan myönnä! Okei kiljun mä joskus.)

Olenko siis ärsyttävä kawaiiteiniwannabejiirokkari? Jaa-a, en tiedä. Joidenkin mielestä olen (siihen riittää syyksi pelkkä animen katsominen tms.) ja joidenkin mielestä en.

Voisi siis sanoa, että en oikein pidä liian suoraviivaisesta luokittelusta, kuten jo tuolla aiemmin taisin mainita. n___n Juuri tämän subjektiivisuuden ja häilyväisten rajojen takia.
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

Pites

Pites
Viestimäärä: 883

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Maanantaina, 14.06.2010 klo 19:09  
+
0
Roskaajat.
Mä inhoon sitä kun ihmiset roskaa tieten tahtoen! Koko viime vuoden koulussakin vaan rähjäsin mun kavereille kun ne eivät voineet tunkea niitä miljoonia roskiaan roskiin, taskuihinsa, reppuunsa tai minne vaan, mut miks ne luontoon pitää heittää..Ja suurinpiirtein -vaitsi ihan loppu vuodesta- keräsin niitten hyyppien roskat ja raahasin ne sit ite roskiin. Tähän väliin varmaan hyvä sanoo, et ei ne roskaa ihan mun kiusaks vaan muutenkin ne roskaa niin kun aina kun tulee jotain mistä pitää hankkiutua eroon -.-
Ja ylipäänsä ihmisille, mikä siinä on niin vaikeaa ottaa se roska mukaan ja tunkea ensinmäiseen roskikseen mikä tulee vastaan ?!

Eläinrääkkääjät.
Rääkätkää toisia ihmisiä on jos on pakko rääkätä jotain

Niin sanotut ´kasvis syöjät´.
Ihminen on lihan syöjä, semmoseksi se on luotu niin pitääkö muuta sitten leikkiä ?

Semmoset tyypit jotka hokee esim ´saan kokeesta nelosen, jään luokalleni!´ ´eiks mun piirrustus ookkin ruma?´ Kaikki tommoset kommentit ottaa päähän, varsinkin niillä jotka tietää et pääsee kokeesta hyvin läpi ja ne jotka tietää että piirtää ihan äly hyvin -.-

Pitkä vihaset ihmiset.
Ne vaan on.. Pelkkää esittämistä jos pitää leikkiä olevansa vihanen tyyliin puolesta vuodesta johonkin loppu elämään.

Nää mitään ´ihmis tyyppejä´ ? Hmm.. No esimerkiks kaikki tommoset on joka tapaukses inhottavii :/
We can't cry the pain away, we can't wind a need to stay.

Denkku

Denkku
Viestimäärä: 68

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Maanantaina, 14.06.2010 klo 19:52  
+
0
Huvittavaa miten tääl on tartuttu emojen ja j-rockkareiden vihaamiseen muttei pissisten. :D Kukaan ei kysy miks HaniPanda vihaa pissiksiä ja miten sen perustelee. D;

Mua ärsyttää ihmiset jotka ei piittaa yhtään politiikasta ja äänestää pelkän vaalikoneen perusteella. Vielä enemmän ärsyttää ihmiset jotka ei äänestä. Raivostuttavaa ja halveksittavaa. Etenkin kun nämä samat ihmiset sitten valittavat lakipäätöksistä jne. Jokaisen ihmisen (ainakin äänestysikäisen) olis mun mielestä hyvä tutustua politiikkaan paremmin, koska lopulta äänestyksien perusteella meidän asioista päättävät ihmiset valitaan.

Myöhästelijät on vaan kettumaisia. Etenkin jossei vaivaudu ilmoittamaan että myöhästyy. Jos oon sopinut jonkun kans tapaamisen vaikka kello 12 niin sit se on 12.00 eikä 12.25. Ei mua kiinnosta tuhlata mun aikaa toisten odotteluun. Eri asia jos sovitaan joskus kahdentoista jälkeen niin sit se on epämääräisempi ja sit on voivoi jos oon aikaisemmin paikalla kuin toinen/toiset.

Mut tää on vaan mun mielipide -ihmiset. Näiden kanssa ei pysty keskustelemaan kunnolla, koska he on heti valmiina vetämään mielipiteensä takaisin ja muutenkin yleensä esittävät asiansa niin ympäripyöreestie ettei saa selvää mikä se mielipide sitten on. Ja kyllä, kyllä me tajutaan että se on sinun mielipide jos sen sanot itse. Mun mielestä plaaplaaplaa on ihan hyvä esitystapa mutta jos eka kerrotaan rajujakin mielipiteitä niin 'muttääonvaanmunmielipide' on sellainen raivostuttava pelastus loppuun. Uskaltakaa ihmiset ajatella ja älkää pelätkö vastakkaisia mielipiteitä.

Komppaajat. Okei keskustelupalstalla ei oo aina syytä kirjoittaa kahta kertaa samaa asiaa peräkkäin, mutta on olemassa syy miks tää on keskustelupalsta. Jos ei ole mitään omaa lisättävää keskusteluun niin miksi on pakko osallistua. Tää ei oo niin paha ärsytys aina, riippuu kauheesti tilanteesta. Pelkkä "komppaan" tylsistyttää ja vaikuttaa vaan viestejenkeräilyltä. Komppaajia on yleensä ne joilla on 1000 viestiä, mutta joista ei oo mitään mielikuvaa syntynyt.. Ja sit oon huomannu et monesti Komppaajat komppaa niitä jotka on suosittuja ja ihailtuja keskustelijoita. Vaikka sitten joku uus käyttäjä olis esittänyt saman asian vähän paremmalla ilmaisulla tms.

Ihmiset jotka kiinnittää kauheesti huomiota pikkuasioihin. Kaiken pitää olla aina tiptop. Jokainen varmaan tuntee tälläisia ihmisiä, heidän seuras on yleensä kauheet alemmuskompleksit ja vaivaantunut olo, ainakin mulla joka oon vähän eri maata. Mulle tulee aina sellainen fiilis et näi ihmiset syynää muita ihmisiä samanlaisella tarkkuudella kun millä tarkkailee itseään, ja tiedän etten läpäise seulaa. :D Tää ei oo kovin vakava ärsytys mut huomaan et hakeudun vähän erilaisten ihmisten seuraan. (vai et näi tyypit hakeutuu musta kauemmas)

Sarvikas

Sarvikas
Viestimäärä: 1579

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Maanantaina, 14.06.2010 klo 20:44  
+
0
Pites, ihminen on lajina sekasyöjä, ei lihansyöjä. Ihmisellä on sekasyöjän purukalusto. Proteiinia saa kasviksistakin ihan hyvin, jos ottaa selvää, mitä syö.

Tästä tulikin mieleeni, että minua ärsyttää suunnattomasti ihmiset, jotka erittelevät jotenkin kasvisruoan "epänormaaliksi ruuaksi" verrattuna sekaruokaan. Jokapäiväinen lihan syönti on kuitenkin verraten uusi tapa, esimerkiksi 100 vuotta sitten liha oli monissa kodeissa varsinainen juhlaruoka silloin, kun sitä tuli.
come on night, take me home

Rosiee

Rosiee
Viestimäärä: 1014

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Maanantaina, 14.06.2010 klo 21:11  
+
0
itsekeskeiset ("minä, minä ja vielä kerran minä") ihmiset, ne jotka valittaa joka asiast, ne jotka luulee olevansa muita parempia tai muiden yläpuolel... ööh, no sitte tietenki ihmiset, jotka rääkkää eläimiä tms, mutta niihin ei nyt jokapäiväses elämäs tuu törmättyy.
niin, ja pistää kiehumaan kans ihmiset jotka ajaa tyhmästi.. siis joko liian hiljaa tai sit iha liikennesääntöjen vastasesti :D:D sit aino raivoon autos sellai "mitä xxx toi oikein tekee!!?"
Give me freedom, give me fire, give me reason, take me higher
See the champions, take the field now, you define us, make us feel proud

Pites

Pites
Viestimäärä: 883

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Tiistaina, 15.06.2010 klo 12:30  
+
0
Sarvikas ~ juuh mut siis lähinnä sitä tarkotin kun pitää leikkiä et pitää pelkästään kasvisia syödä ja tällee :)

Lässyttäjät.
Ne on muuten kans tosi inhottavii. Ja tiedän monta semmost hyyppää jotka tahallaan lässyttää koko ajan. Ärhs.. Eihän siitä saa yhtään mitään selvää.
We can't cry the pain away, we can't wind a need to stay.

HaniPanda

HaniPanda
Viestimäärä: 386

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Tiistaina, 15.06.2010 klo 12:38  
+
0
^
Mun mielestä kasvissyönti on ihan suvaittavaa....
Varsinkin kun tietää minkälaisissa oloissa tuotantoeläimet voivat elää... Esimerkkinä nyt vaikka Sikatehtaista.
Itse muutama vuosi sitten ajattelin tosissaan että alan kasvissyöjäksi (olisin alottanut millä lie lakto-ovo-fenno-pollo... -kasvissyönnillä) mutta sitten ongelma oli äiti joka ei kuulemma jaksa mulle vääntää ''kasvismössöjä'' erikseen ja muuta.
Että kyllä minäkin sellanen kettutyttö olen ollut joka näyttää ohiajaville teurasautoille keskaria ym.

Tehotuotantoa
Juu, mun mielestä on ihan ok et eläimiä tapetaan syötäväksi, se on vahvemman laki. Mutta tällänen pistää vihaksi :( Jos tappaa, ni pitäisi olla edes inhimilliset olosuhteet. Miettikääpä, teidät laitettaisiin jonoon odottamaan tappamista. Näette kun muut menee jonon edellä aina yksi kerralla teurastamoon. Ai että.

Mutta nyt menee niin OT:ksi mun kohalta että loppuu.

Ja joo, lässyttäjät on NIIIN ärsyttäviä
Jou.
(Viestiä on muokattu tiistaina, 15.06.2010 klo 12:42)

Pites

Pites
Viestimäärä: 883

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Tiistaina, 15.06.2010 klo 12:45  
+
0
No juuh.. En mäkään semmost lihaa syö jos tietää et se jostain hirveestä paikasta on tullu. Mut jotkut vaan vetää sen ihan överiks ja sit myöhemmin kärsii siitä. Jossain lehdessäkin oli tutkimuksien mukaan että ei kasvis syöjät syö enemmän kasviksia kun kasvis syöjät. Onks se ees mahdollista? Mitä ne ihmiset muka sit syö? X_x

Mut en nyt sano tähän enää enenpää ettei tuu hirveet tappeluu niin kun paris aihees ollu -.-

~ Muoks viel tohon lisäämääs. Juuh toi on järkkyy! Jossain liv :vilt tullees ohjelmassakin on saatu tyyliin turkistarhauskin näyttämään hyvältä ja siin oli ihan järkyttävää kun minkit/yms muut vaan tungettiin johonkin koneeseen ja sit ne muka kivuttomasti kuoli siihen jossain 2 minuutis..
Ei kyl oikeestaan liittyny enää tohon.. mut ihan sama -,-
We can't cry the pain away, we can't wind a need to stay.
(Viestiä on muokattu tiistaina, 15.06.2010 klo 14:05)

Haukeroinen

Haukeroinen
Viestimäärä: 1057

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Tiistaina, 15.06.2010 klo 13:18  
+
0
^Jooo, no mut on sieltä tullu myös sellanen ohjelma missä näytettiin millasta se oikeesti on. Eläimet tungettu häkkiin, nyljettiin elävältä jne.. Se ohjelma oli kyl niin järkyttävä, teki tosi pahaa kattoo -.-
I want to be your favourite hello and hardest goodbye.

HaniPanda

HaniPanda
Viestimäärä: 386

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Tiistaina, 15.06.2010 klo 14:03  
+
0
^^ No mistä sä tiedät että mistä vaikka HK:n naudan sisäfilee on tullut? :D
En usko että oot käyny kaikilla nyt vaikka sen HK: n teurastamoilla :O
Jou.

HaniPanda

HaniPanda
Viestimäärä: 386

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Tiistaina, 15.06.2010 klo 14:04  
+
0
Ja joo ^^ Mäkin taisin kattoa sen, Liviltä taisi tulla ''Mistä turkikset tulevat''?
Jou.

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Tiistaina, 15.06.2010 klo 14:18  
+
0
Siis mikä tää viha nyt on kasvissyöjiä kohtaan jos saan kysyä? :D eikös se ole jokaisen ihmisen oma asia mitä aatteita kannattaa? Ihan sama kun joku vihaisi jotain ihmistä sen takia että uskoo/ei usko jumalaan?
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

  Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 8
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28218
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6342
Viestejä yhteensä545743
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265906
(Tilastot päivitetty viimeksi 08.05.2024 klo 18:15)