Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Sunnuntaina, 13.06.2010 klo 21:28

Vihaamasi ihmistyypit

Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8

Lavinia

Lavinia
Viestimäärä: 56

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 18:32  
+
0
Laitanpa luettelon ;DD

Ihmiset jotka pitävät itseään muita parempana ja arvostelevat toisia.
Ihmiset jotka puuttuvat toisten asioihin ja jankuttavat joka asiaa.
Ihmiset jotka pahoinpitelevät tai kohtelevat huonosti koiriaan ja eläimiään.
Ihmiset jotka lässyttävät eläimilleen ja kantelevat niitä ympäriinsä
Ihmiset jotka pitävät koiriaan ns. "koirien rattaissa"
Ihmiset jotka kehuvat koiriaan pahan asian tehtyään (niitäkin tiedän)
Ihmiset jotka suuttuvat jos eivät voita näyttelyissä, ja purkavat vihan koiraan
Ihmiset jotka vääristelevät asioita eivätkä halua tajuta faktoja jos niitä kerrotaan.
Ihmiset jotka nuokkuvat kauppojen edessä huvikseen (teinixit ja täys juopot)
Ihmiset jotka valittavat jokaisesta mahdollisesta asiasta ja ovat hyyyvin laiskoja.
Ihmiset jotka pettävät lupauksen ja vain venyttävät aikaa niiden toteutukseen.
Ihmiset jotka huutavat koko ajan ja naureskelevat toisille ihmisille pilkkaamalla.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Siinä nyt oli niitä pari, ja muutenkin minua ärsyttää eräs mies jolla on kaksi koiraa: espanjanvesikoira ja lk. saksanseisoja. Mies ei välitä ollenkaan kun tämän koirat tulevat oman kotipihansa ulkopuolelle esim. räkyttämään toisille koirille ja kuljeskelemaan missä sattuu. Itse tänään menin sakemannini kanssa lenkille kun nuo kaksi koiraa taas juoksivat tielle räkyttämään koiralleni ja ne ovat monta kertaa lähteneet perääni jos olen pyöräillyt talon ohitse. Kerran nuo koirat jopa juoksivat tielle kun ajoimme vanhempani kanssa autolla talon ohi (oli vaarassa että koira melekin juoksi autoamme päin) joten mielestäni miehen pitäisi tehdä asialle jotakin koska on sen itse monta kertaa nähnyt.. :/

Fowy

Fowy
Viestimäärä: 1055

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 21:57  
+
0
Hmmmm

Ihmiset jotka ei osaa puhua muusta kuin itsestään. Ts. jos esim joku painaa mieltä koitat selittää siitä, puhua omasta elämästäs, niin sieltä tulee "ok mut siis MULLAKIN on ollu niin hirvee päivä siis et usko päläpäläpälä".

Ihmiset jotka kerskuu omaisuudellaan. Okei osa tästä johtuu pienestä kateudesta koska oon ite vähävarasesta perheestä mut maailman säälittävimpiä on tapaukset jotka pitää varakkuutta jonain ihmisen perushyveenä. Et kun on rahaa törsäillä niin on parempi ihminen ja et on jotenkin ok hehkutella omaa varallisuuttaan. Osaksi säälin niitä ihmisiä ja osaks oon vähän katkera :D

Hitaat ihmiset. Kada tossa ekalla sivulla tästä mainitsikin ja mut saa kans raivon partaalle ihmiset jotka kapeella kävelykadulla astelee tooooosi hitaasti keskellä katua niin ettei pääse ohi varsinkin kun ite tykkään aina kävellä nopeesti paikasta paikkaan.

Ihmiset jotka sotkee. Töissä just törmänny siihen et ihmiset oikeesti sotkee ihan sikana ja jos jollain tippuu jätskipallo kauppakeskuksen lattialle niin se vaan jätetään siihen että joo joku sen siivoaa, ei vaivauduta kertomaan meille työntekijöille saatika korjaamaan sitä itse siitä vaikka roskiksia on jokasen kulman takana. Ja sit tää et mikä järki sanoo ihmiselle et jos sä saat jostain Arnoldsin tyylisestä kahvilasta ittelles tarjottimen, pahvimukin, käärepaperit niihin sun pulliisi, servettejä, perus roskaruokapaikan varusteet, ni se tarkottaa sit yhtäkkiä sitä et se onkin viiden tähden ravintola jossa voit jättää ne sun likaset oksettavat puoliks syödyt ruokamössöt pitkin pöytää, ei siis vaan siihen tarjottimelle vaan levittää ympäri sitä pöytää ja sit häippästä korjaamatta niitä roskia roskiksiin jotka on kahen metrin päässä? Ei aivo ihmiset on niin idiootteja oikeesti. Ei kukaan liiskaa donitsia ja levitä sitä pitkin pöytää himassaan (tai no okei en menis vannomaan) niin miten joku ihminen joka on niin järjissään et se on selvinnyt siihen pöytään ja saanut tehtyä tilauksen, voi olla sitä mieltä että niin voi tehdä yleisellä paikalla ihan huoletta ja jättää kaikki työntekijöiden siivottavaksi. Ihan sairasta sikailua harrastaa ihan normaalinkin näköset ihmiset, kaikista eniten tosin semmoset hirveät lissulaumat jotka vois muutenkin mennä ja hukuttaa itsensä vessanpönttöön.

huh. kiitos.
life is too short to live without poetry

welmuli

welmuli
Viestimäärä: 289

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Keskiviikkona, 28.07.2010 klo 17:54  
+
0
Ottaa SUUNNATTOMASTI päähän ihmiset, joiden lauseissa joka toinen sana on vttu. Joka hlvetin lauseessa on se vttu, vaikka selittäisi ihan normaalia arkipäiväistä juttua toiselle.
spn Aireddan Warja ♥

Wenn ist das Nürnstuck git und Slotermeyer? Ja! ... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput!

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Maanantaina, 02.08.2010 klo 22:18  
+
0
Muistin taas yhden. Nimittäin nää joka paikassa loisivat teiniryhmät, voi jukolauta :roll: Eli just semmoset mitä itekin olin joskus 14-15-vuotiaana pahimpana angstiaikana, kun piti istuskella jossain "kylillä" niin iesuksen koviksena, voi hyvä luoja. :-D Tampereen Koskikeskus on oikeen sellanenki teinimagneetti että, siellä on aina yhden tietyn oven edessä kauhee maailmaa vihaava teinilauma ja sieltä pitää yrittää jotenkin tunkee läpi, kun nehän ei tietenkään väistä vaan vihaa kaikkia ja kaikkea. :-) :pyssyt:
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

  Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28218
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6342
Viestejä yhteensä545743
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265906
(Tilastot päivitetty viimeksi 08.05.2024 klo 22:45)