Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Sunnuntaina, 13.06.2010 klo 21:28

Vihaamasi ihmistyypit

Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Tiistaina, 13.07.2010 klo 19:19  
+
0
Mua ärsyttää ihan kaiken tyyppiset ihmiset. Mut eniten semmoset hitaat ihmiset, kaikis muoroos. Ne jokka teköö kaiken ihan ksadkadkakdladkas hitaasti, matelee esmer. kaupas sun eres, niillä menöö oikeesti miljoona vuatta tehrä joku asia. Tai sitte ne ihimiset jokka ylipäätänsä käy hitaalla, yksinkertaasesti typerät ihmiset.
Yksinkertaaset. Niitä käy välillä sääliks, mut yleensä ne vaa ärsyttää.

Avaudun myöhemmi vähä lisää nyt en jaksa raapustella enempää.
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Tiistaina, 13.07.2010 klo 19:21  
+
0
MUA ärsyttää kans ne ketkä kävelee vaikka kadulla käsikädessä pirun hitaasti ja ei pääse ohi eikä yli ja sit pitää raahustaa sellasta 0.1 km / h vauhtia. sama kaupassa kärryjen kanssa. joku kävelee vaan niin pirun hitaasti ja miettii ja tuumii ja pohtii ja ite pää sauhuten sielä takana:mad:

Kieputin

Kieputin
Viestimäärä: 2156

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Tiistaina, 13.07.2010 klo 19:28  
+
0
Kaikista ärsyttävintä on se, jos on esim. joku tosi ahdas käytävä jossa joku seisoo selin tai nojailee jotenkin ettei huomaa että joku haluais ohi päästä eikä tajua katella ympärilleen..

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Tiistaina, 13.07.2010 klo 20:17  
+
0
^ Sillon voi sanoa, että "anteeks, pääsisinkö tästä?" :P
Varjo 12/2010 ♥

Kieputin

Kieputin
Viestimäärä: 2156

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Tiistaina, 13.07.2010 klo 20:26  
+
0

Sipulu kirjoitti:

^ Sillon voi sanoa, että "anteeks, pääsisinkö tästä?" :P

Totta kai, mutta kai sitä vähän voi katella että seisooko siinä ihan tukkona ;D

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Tiistaina, 13.07.2010 klo 20:27  
+
0
Nii, varsinki yleisillä paikoilla vois ihmiset olla vähän huomaavaisempia ja kattoo ympärilleen onko ihan tien tukkeena :)

Natskuu

Natskuu
Viestimäärä: 1768

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Tiistaina, 13.07.2010 klo 20:59  
+
0

Kieputin kirjoitti:

Kaikista ärsyttävintä on se, jos on esim. joku tosi ahdas käytävä jossa joku seisoo selin tai nojailee jotenkin ettei huomaa että joku haluais ohi päästä eikä tajua katella ympärilleen..



Eihän tuo sinäänsä mitään, mutta jos tämä kyseinen henkilö huomaa olevansa tiellä, mutta ei silti vaivaudu hetkeksi siirtymään hieman loitommas. Tämäkin koettu mm. linja-autossa.

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Tiistaina, 13.07.2010 klo 21:01  
+
0

tuleaari kirjoitti:

Ihmiset jotka valittaa 24/7 "voi xxx ku oon nii läskii!!" -> tekis asialle jotai

JOO älä! arghhh
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Razak

Razak
Viestimäärä: 190

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Torstaina, 15.07.2010 klo 20:31  
+
0
Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä aina kaiken ja paremmin.
Ihmiset, jotka eivät usko tosiasioita ja faktoja.Ihmiset, jotka lässyttävät eläimille.Hitaat ihmiset, jotka eivät päästä ohi.Ihmiset, jotka ohittelevat jonossa.Ihmiset, jotka esittävät koko ajan.
Kaikki tuollaiset immeiset ottavat hattuun ja pahasti.

Sarvikas

Sarvikas
Viestimäärä: 1579

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Torstaina, 15.07.2010 klo 22:28  
+
0

razak kirjoitti:

Ihmiset, jotka lässyttävät eläimille.



Täällä palstalla saattaa olla ehkä muutama sellainen :---D
come on night, take me home

Riikks

Riikks
Viestimäärä: 202

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Torstaina, 15.07.2010 klo 22:31  
+
0

Sarvikas kirjoitti:

[quote=razak]Ihmiset, jotka lässyttävät eläimille.



Täällä palstalla saattaa olla ehkä muutama sellainen :---D[/quote] hehehe en mä ainakaa oo ikinä lässyttäny eikä varmaa muutkaa koira tytsyt :viheltel:

Razak

Razak
Viestimäärä: 190

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Torstaina, 15.07.2010 klo 22:38  
+
0
Kaikella kunnioituksella, mä en voi sietää lässytystä.:nauru:Mutta mummot on kyllä kaikein pahimpia..

Trix

Trix
Viestimäärä: 1018

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Perjantaina, 16.07.2010 klo 17:22  
+
0

Riikks kirjoitti:

[quote=Sarvikas][quote=razak]Ihmiset, jotka lässyttävät eläimille.



Täällä palstalla saattaa olla ehkä muutama sellainen :---D[/quote] hehehe en mä ainakaa oo ikinä lässyttäny eikä varmaa muutkaa koira tytsyt :viheltel:[/quote]
en mä todellakaa mitää sellasta :viheltel:
(ittekki vihasin enne sellasee keskiikäsii naisii jotka lässytti sylikoirilleen 'mamin pikku vauva' ja nyt teen sitä itte punaselle irkulle... : D)
I'll spread my wings and I'll learn how to fly
I'll do what it takes till I touch the sky

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Perjantaina, 16.07.2010 klo 17:37  
+
0
Muut autoilijat. Ne ei koskaan osaa mitään! Ei osaa vilkuttaa, ei tiedä liikennesäännöistä mitään, ajaa 100km/h alueella kuuttakymppiä...
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Perjantaina, 16.07.2010 klo 18:01  
+
0
^Tänään voin kompata tuota yhden autoilijan osalta. Se oli liittymässä moottoritielle peräsuoli pitkällä ja meinasi kiilata mut ulos kaistalta! Voi jeesus että säikähdin. Oli pakko vaihtaa äkkiä vasemmalle kaistalle, sillä tyyppi ihan oikeasti oli tulossa kylkeen vaikka sillä oli väistämisvelvollisuus. Jos vasen kaista ei olisi ollut vapaa, se olis voinut olla mun ja Hondan loppu. Ja koirien, koska napottivat takapenkillä.
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Räyhähenki

Räyhähenki
Viestimäärä: 1116

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Perjantaina, 16.07.2010 klo 20:49  
+
0
mä lässytän melkii aina koirille :''3
"Hänet on tuomittu!
Sinut on tuomittu!
Koko joukko on tuomittu!
Vaan mihin?
Huomaa, etten sanonut."

Christopher Paolini ~ Eragon


ex. Sippuland

Rosiee

Rosiee
Viestimäärä: 1014

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Perjantaina, 16.07.2010 klo 20:56  
+
0

dronttiedward kirjoitti:

Muut autoilijat. Ne ei koskaan osaa mitään! Ei osaa vilkuttaa, ei tiedä liikennesäännöistä mitään, ajaa 100km/h alueella kuuttakymppiä...


JUST NÄIN!
Give me freedom, give me fire, give me reason, take me higher
See the champions, take the field now, you define us, make us feel proud

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Lauantaina, 24.07.2010 klo 00:23  
+
0
Muut autoilijat on toisinaan kyllä aika... :))))

Ärsyttävintä on se, kun ajetaan ihan kiinni siinä takana, mutta sitten ei uskalleta ohittaa, kun siihen olisi mahdollisuus. Jos kuitenkin viitsii siinä takapuskurissa roikkua kiinni, niin voisi mennä sitten kiitos ohikin! Ja ihan yleisestikin ne perässäroikkujat.
Pahimpia on tietty isot autot. Nimim. Yksi aamu lähdin töihin ja ajelin normaalisti reipasta kuuttakymppiä kuudenkympin alueella, ja kohta takaa tulee iso rekka varmaan 80km/h, jarruttaa mun perään ja ajaa siinä takana niin lähellä, että näen taustapeilistä suunnilleen kuskin nenäkarvatkin. -.-'

Ja mikäs päivä tässä oli, kun joku taliaivo päätti kääntyä yhdestä risteyksestä (kolmion takaa!!) mun eteen peräkärryn kanssa. Oli meinaan melkoisen lähellä, etten rysäyttänyt siihen kärryyn. D: Iskin vaan nyrkkiä tööttiin sille ukolle.
Toinen samantapainen oli, kun joku nainen tuli parkkipaikalta mun eteen. Siinäkin mulla oli vauhtia sellanen kolme-neljäkymppiä, hyvä oli siinä paniikissa jarrutella... :)

Että kiitos vaan kaikille, jotka nauttii sydänkohtausten aiheuttamisesta! Väistämissäännöt sun muut perusjutut olis ok hallita ennen kuin lähtee liikenteeseen muita pelottelemaan.
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Lauantaina, 24.07.2010 klo 00:30  
+
0
Kaikista ärsyttävintä on sellaset hemmetin vajaa-älyset vastaantulijat, jotka lähtee ohittamaan edessä menevää autoa ihan viime tingassa ja se on sit minä joka joutuu paskat housuissa ajaa tyyliin ojaan ettei tuu kolaria! Raivostuttaa niiiiiin pahasti, harmittaa ettei niille voi tehdä mitään pahempaa ku näyttää vaan keskaria ja töötätä. Siinä on mukava ajella ja kattoa että jaa, tuolta tulee auto mun kaistalla vastaan sitä 120km/h, ei täs mitään.
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

runopoika

runopoika
Viestimäärä: 1126

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Lauantaina, 24.07.2010 klo 02:20  
+
0

Kieputin kirjoitti:

Kaikista ärsyttävintä on se, jos on esim. joku tosi ahdas käytävä jossa joku seisoo selin tai nojailee jotenkin ettei huomaa että joku haluais ohi päästä eikä tajua katella ympärilleen..



niinpä!

mut huomasin et lontoossa on tottunu siihen et kaikilla on kiire ja sit itestäki on tullu yhtäkkiä hyvin kiireinen nainen. ja täällä ei hirveesti voi mihinkään jäädä seisoskelemaan ja koko ajan pitää vähän kattoo et ei oo muiden ihmisten edessä. ja sit ku menin ouluun nii voi luoja ku kaikki oli hidasta :eek: ihmiset käveli siellä niinku ei ois muita ihmisiä maailmassa ja tuntu et kenelläkään ei oo oikeesti kiire mihinkään. näytin varmaan aika typerältä ku riuhdoin siellä menemään. höh mitähän kakkaa tänne suollan ei liity oikee mihinkää? mut tarkotin vähän sitä et parin viikon päästä ouluun ja joudun taas kestämään näitä ajattelemattomia ihmistyyppejä. lol

  Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28218
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6342
Viestejä yhteensä545743
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265906
(Tilastot päivitetty viimeksi 09.05.2024 klo 00:45)