Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Sunnuntaina, 13.06.2010 klo 21:28

Vihaamasi ihmistyypit

Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7 8

Café

Café
Viestimäärä: 673

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Lauantaina, 03.07.2010 klo 10:07  
+
0

indaworld kirjoitti:

Okei yks vielä! Ihmiset, jotka eivät hyväksy erilaisuutta. Ei paljo selittelyjä kaipaa. Kaikki vähänkin hupsummat, erikoisemmin pukeutujat, esim siniset hiukset omaavat ovat heti, hulluja, noloja, outoja, ei tutustuttavissa, ehdottomasti kaukaa kierrettäviä ja mahdottoman hirveitä ihmisiä.


Mä oon monesti ihmetelly että miks joittenkin on niin vaikee hyväksyä erilaisia ihmisiä. Mun mielestä pukeutumistyylin tms. ei pitäisi vaikuttaa siihen, miten ihmisiin suhtaudutaan.

Ja sitten rasismi on sellanen asia jota en voi sietää!
"I'll try to keep my shirt on all summer and for all the cab drivers out there, I love you!"
- Patrick Kane -

Miaci

Miaci
Viestimäärä: 1868

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Sunnuntaina, 04.07.2010 klo 11:51  
+
0
En nyt muista mikä sen nimi oli, mutta joku jossa seksuaali vähemmistön edustajat kävelivät pitkin Helsinkiä. Joku homofobiitikko (mikä lie) oli suihkuttanut kyynelkaasua näitä ihmisiä päin...
What if I say I'm not like the others?
What if I say I'm not just another one of your plays?
You're the pretender
What if I say I will never surrender?

runopoika

runopoika
Viestimäärä: 1126

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Maanantaina, 05.07.2010 klo 01:28  
+
0
itsekkäät/ajattelemattomat ja avuttomat ihmiset ärsyttää tällä hetkellä eniten

Jaymay

Jaymay
Viestimäärä: 646

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Maanantaina, 05.07.2010 klo 01:47  
+
0

Miaci kirjoitti:

En nyt muista mikä sen nimi oli, mutta joku jossa seksuaali vähemmistön edustajat kävelivät pitkin Helsinkiä. Joku homofobiitikko (mikä lie) oli suihkuttanut kyynelkaasua näitä ihmisiä päin...



jep. helsinki priden kulkueeseen tosiaan tehtiin tää "attack."

sinne oli juossut kolme jotain hyvin maastoutunutta mieshenkilöä huiveihin kääriytyneenä. kavereiden edessä olevat tyypit sai kyynelkaasut naamalle, itse olin vähän edenpänä kulkueessa. sitä ennen oli kai heitetty jotain savupommeja, senverran ärtsykästi siellä yhtäkkiä alkoi tuoksahtelemaan savulle. moraalitonta perseilyä, itseasiassa aika loukkaavaa. yksi päivä vuodesta, kun annetaan ns mahdollisuus olla täysin oma itsensä koko maailmalle ja olla ylpeä siitä, niin ei silloinkaan osata olla ihmisiksi/arvostaa/kunnioittaa. thumbs up suomi.

ei varmaan ollut mikään yllätys, etten mäkään arvosta suvaitsemattomia ihmisiä.
winter brings the spring again

Miaci

Miaci
Viestimäärä: 1868

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Maanantaina, 05.07.2010 klo 15:35  
+
0
Just, todella ärsyttävää tommonen. Vielä kun on joku ihme tarve pilata koko juttu :mad:
What if I say I'm not like the others?
What if I say I'm not just another one of your plays?
You're the pretender
What if I say I will never surrender?

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Maanantaina, 05.07.2010 klo 15:54  
+
0

Jaymay kirjoitti:

thumbs up suomi.

Ja sekö on sitten koko Suomen virallinen mielipide, jos pari idioottia tuo mielipiteensä tuolla tavalla julki?
Varjo 12/2010 ♥

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Maanantaina, 05.07.2010 klo 17:00  
+
0

runopoika kirjoitti:

itsekkäät/ajattelemattomat ja avuttomat ihmiset ärsyttää tällä hetkellä eniten

jepp
never regret something that once made you smile

Jaymay

Jaymay
Viestimäärä: 646

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Maanantaina, 05.07.2010 klo 18:38  
+
0

Sipulu kirjoitti:

Ja sekö on sitten koko Suomen virallinen mielipide, jos pari idioottia tuo mielipiteensä tuolla tavalla julki?


noh ehkä mä vähän artikuloin liian jyrkästi. pistää vain vihaksi, koska kyllä se negatiivinen mielipide tulee ilman pippurisuihkeitakin hyvin ilmi jokaisessa päivässä. sitten pitää vielä tuolla tavalla osoittaa mieltänsä. tietenkin kehitystä tapahtuu, eikä enään läheskään kaikki yleistettynäkään suhtaudu asiaan niin jyrkästi.
winter brings the spring again

littleone

littleone
Viestimäärä: 18

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Maanantaina, 05.07.2010 klo 19:39  
+
0
Itseäni ärsyttää nämä (mikäsesanaon) tyypit, joilla kai on huono itsetunto tai jotain, kun pitää mennä korostamaan toisten huonoja puolia koko_ajan :pyssyt: Esim. kun samanikäinen serkkuni esitteli mut kavereille se sanoi suurinpiirtein näin: "Täss on mun serkku littleone. Anoreksialapsi." Öööööööö joo mä oon laiha, mut ei mulla mitään anoreksiaa ole! Ei ne kaverit ois varmaan ees huomannu sitä jos se ei ois sanonu.. Ja koko sen ajan kun olin siinä se esitteli mun kapeita ranteita kaikille ja päivitteli kovaan ääneen, että mun pitäis syödä, vaikka se tietää ihan hyvin että mä syön. Todella ärsyttävää.
When it comes down to it, I let them think what they want. If they care enough to bother whit what I do, then I am already better than them - Marilyn Monroe

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Maanantaina, 05.07.2010 klo 21:24  
+
0
Ihmiset jotka valittaa 24/7 "voi xxx ku oon nii läskii!!" -> tekis asialle jotai
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

Miaci

Miaci
Viestimäärä: 1868

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Maanantaina, 05.07.2010 klo 21:50  
+
0
^Nimenomaan, ja jos ne ei ees oo läskejä...
What if I say I'm not like the others?
What if I say I'm not just another one of your plays?
You're the pretender
What if I say I will never surrender?

indaworld

indaworld
Viestimäärä: 30

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Perjantaina, 09.07.2010 klo 18:38  
+
0
Sitten!!!!!1 :pyssyt: Ihmiset, jotka arvostelee toisten koirankasvatusta ja/tai arvostelee, huutaa, hermoaa toisen koiralle. Ärsyttää kun just tossa kävin meidän paappa hermoamassa meidän koiralle :pyssyt:
(Viestiä on muokattu lauantaina, 10.07.2010 klo 18:14)

Natskuu

Natskuu
Viestimäärä: 1768

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Perjantaina, 09.07.2010 klo 20:10  
+
0
^ Ihana purku. : D

Itteä ärsyttää sellaiset ihmiset,

a) jotka esittävät jotain ihan muuta jonkun toisen seurassa, kuin tavallisesti

b) jotka ovat äärettömän uteliaita

c) jotka väittävät itseään lihaviksi, vaikka ovat lähinnä alipainoisia

d) jotka suuttuvat helposti tai ovat tosikkoja

Räyhähenki

Räyhähenki
Viestimäärä: 1116

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Lauantaina, 10.07.2010 klo 11:05  
+
0
^mulla aivan sama.
lisäksi, sellaiset ihmiset, joiden kanssa on menossa johonkin paikkaan viettämään aikaa yhdessä, ja sielä 'paikassa', tyyppi kertoo että "joo mä aattelin treffata täälä matin ja liisan", ja lähtee sitten niiden kanssa hippaloimaan ties minne. siinä menee sitten se yhteinen hauskanpito, kun heppu lähtee muiden kanssa hengaamaan. eihän siinä mitään, jos haluaa tuttuja tavata, mutta voisihan siihenkin alkuperäisen mukanatulijakaverin mukaan ottaa?
"Hänet on tuomittu!
Sinut on tuomittu!
Koko joukko on tuomittu!
Vaan mihin?
Huomaa, etten sanonut."

Christopher Paolini ~ Eragon


ex. Sippuland

Kieputin

Kieputin
Viestimäärä: 2156

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Lauantaina, 10.07.2010 klo 13:50  
+
0
En yhtään myös tykkää semmosista tyypeistä, että jos on yhen kaverin kanssa viettämässä aikaa, sitte törmätää johokin tyyppiin ja se vaan liittyy seuraan eikä edes kysy mitään. Joskus on näin käyny ku ollaan haluttu olla kaverin kanssa vaan kahdestaan ja vieläpä jos tyyppi on joku kenen seurassa ei pahemmin tee mieli olla.

indaworld

indaworld
Viestimäärä: 30

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Lauantaina, 10.07.2010 klo 18:14  
+
0
Niinon. Mä vähän innostuin hermoamaa .. :roll:

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Maanantaina, 12.07.2010 klo 18:39  
+
0

Räyhähenki kirjoitti:

^mulla aivan sama.
lisäksi, sellaiset ihmiset, joiden kanssa on menossa johonkin paikkaan viettämään aikaa yhdessä, ja sielä 'paikassa', tyyppi kertoo että "joo mä aattelin treffata täälä matin ja liisan", ja lähtee sitten niiden kanssa hippaloimaan ties minne. siinä menee sitten se yhteinen hauskanpito, kun heppu lähtee muiden kanssa hengaamaan. eihän siinä mitään, jos haluaa tuttuja tavata, mutta voisihan siihenkin alkuperäisen mukanatulijakaverin mukaan ottaa?



Niimpä! Sitte paikanpäällä sanoo "Mun pitäis muuten nähdä Samppa täällä". Yleensähän se on ihan ok, mutta ois ihan kohteliasta kertoa jo etukäteen. :D

Natskuu

Natskuu
Viestimäärä: 1768

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Maanantaina, 12.07.2010 klo 18:44  
+
0
^ Mie en edes ymmärrä, minkä ihmeen takia pitää sopia monen kanssa 'treffit'. Kohteliaampaa olis sanoa vaan ihan reilusti, että "sori, oon kyllä sopinut jo 'Liisan' kanssa, ehkä joskus myöhemmin".

Sarvikas

Sarvikas
Viestimäärä: 1579

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Maanantaina, 12.07.2010 klo 20:51  
+
0

Natskuu kirjoitti:


a) jotka esittävät jotain ihan muuta jonkun toisen seurassa, kuin tavallisesti


Njoo, ymmärrän kyllä, mitä haet tällä, mutta loppujen lopuksi se ei ole niin yksinkertainen asia. Itsellänikin on kaveri/kavereita, joiden kanssa puhutaan henkeviä ja sivistyneitä,
kirjoittaessa käytetään pitkälti kirjakieltä ja keskustellaan esim. kulttuurista ja ajankohtaisista ilmiöistä ja sen sellaisesta.

Aiemmin etenkin sellaiset kaverini, jotka olen tuntenut ihan ala-asteajoilta asti, arvostelivat tätä kovasti ja sanoivat, että esitän asiallista ja pikkuvanhaa, vaikka niiden seurassa heitän sitten jotain todella älyvapaata inside-läppää. Kyllä samassa ihmisessä voi olla monta eri puolta, eivätkä nuo asiat mitenkään minusta sulje toisiaan pois.
come on night, take me home

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: VIHAAMASI IHMISTYYPIT - Maanantaina, 12.07.2010 klo 22:33  
+
0
On mullaki selvästi sellasia kaveriporukoita, joissa puhun ihan eri asioita ja ihan eri tavalla, kuin joissain muissa. Eli käyttäydyn ihan eri tavalla kun taas jossain toisessa porukassa.

Mutta sitte sellaset ärsyttää, jotka suurentelee/vääristelee/valehtelee juttuja eri porukoissa :D

  Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7 8
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28217
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6342
Viestejä yhteensä545741
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265906
(Tilastot päivitetty viimeksi 08.05.2024 klo 05:30)