Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KOIRARODUT - Tiistaina, 07.06.2011 klo 08:26

Labradorinnoutajat - osa 2

Siirry sivulle: 1 ... 17 18 19 ... 50

Eldarwen

Eldarwen
Viestimäärä: 2007

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 2 - Perjantaina, 22.07.2011 klo 10:57  
+
0
Kai se nyt pitää uskoa, tänään haetaan pentu kotiin! :love: 7 tuntia vielä! Jännittää ihan hirveesti! Heräsin yöllä varmaan tunnin välein katsomaan mitä kello on, että joko on aamu :nauru: Saa nähdä mitä Bailey sanoo "pikkuveljestä" sitten illalla.

elinann_

elinann_
Viestimäärä: 302

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 2 - Perjantaina, 22.07.2011 klo 11:24  
+
0

Rosalie1 kirjoitti:

elinann_, aika onnettomat hampaat saa labradorilla olla, jos kuivahataneessa ruisleivässä saa aikaa kulumaan ja hampaille töitä.:wink: Parempaa ajankulua on oikeat luut ja niistä on jo jotain työtä hampaille. Kyllä mä olen edelleen sitä mieltä, ettei koira tarvitse leipää ruokavalioonsa. Jos on jonkun vitamiinin puutos, niin sitten voi antaa vitamiineja purkista sekä tarkistaa, syökö koira riittävän monipuolisesti muuten.


No kyllä siinä pennulla aikaa menee ja aikuisella koirallakin hetki, kun on oikeasti kuivaa ruisleipää. Jopa minun seropilla, joka saa ihan aidot hirvenjalatkin palasiksi melko nopeasti. :D Ja miksi ihmeessä syöttäisin vitamiineja purkista, kun voin syöttää sen vaikka leipänä... Nappulassakin on viljaa ja kaikenlaista muutakin ylimäärästä moskaa, kai sinun koira sitten barffaa? Lisäksi viljat (hiilihydraatit) pitää sen nälän tunteen poissa. Ei ihminenkään erityisemmin tarvitse viljatuotteita elääkseen.

Meillä koirat syö myös perunaa ja kaikki ihmisiltäkin jääneet ruuat (niin ja kissojen ruuat). Oonkohan nyt kovinki paha ihminen? Kuitenki mahat pelaa jokaisella neljästä koirasta ja turkit ja hampaat on hyvässä kunnossa (ei edes hammaskiveä). Oikeita luitakin noilla on aina tarjolla. (:

Relppa täytti eilen vuoden! :> Ylihuomenna on sitten viimeinen näyttely tälle vuodelle ja sitten keskitytään muihin juttuihin kuten vaikka kasvamiseen ja kehittymiseen ja metsässä rymyämiseen ja tokoiluun. :kieli:
Koirat eivät ole koko elämä, mutta ne tekevät elämästä kokonaisen.

Tassutellen Tessun tahtiin
suomenlapinkoira Hippusen Bakkasukko "Tessu" -14

sekä mukana menossa:
sekarotuinen Rippu -04
labradorinnoutaja Rella -10
tiibetinspanieli Riitu -12
(Viestiä on muokattu perjantaina, 22.07.2011 klo 11:29)

eepi78

eepi78
Viestimäärä: 5693

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 2 - Perjantaina, 22.07.2011 klo 11:31  
+
0
Täällä olevat pentukuvat ei yhtään edelleenkään auta mun pentukuumetta, huoh! Vielä pitää ite vaan ootella ainakin syksyyn asti että saa rahat kasaan ja Taavin ruokinnan kohdilleen että saa sit keskittyä pentuun. Ja mitä pitempään mä odotan sitä enemmän mulle tulee niitä juu-ei-ajatuksia, eli välillä järki sanoo että oon hullu kun otan sairastelevan koiran rinnalle vielä pennunkin, ja toisena päivänä järki sanoo että tottakai otan.. Tee siinä nyt sit niinkuin järjen ääni sanoo :nauru:
Kotona labradorinnoutaja Taavi (27.3.2006) ja Aapo (22.5.2012), marsut Toivo, Vertti, Vilja sekä Illusia sekä kääpiöhamsteri talvikko Myy.

Mirtze

Mirtze
Viestimäärä: 151

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 2 - Perjantaina, 22.07.2011 klo 11:40  
+
0
Sun tarvii eepi78 tehdä niinkuin sydän sanoo :wink: Oon kans sata varma että meille tulee toinen lapukka, kunhan tuo yks on muutaman vuoden vanhempi.. Katotaan nyt ensin saanko tästä ekasta kunnon koirakansalaista vai ei :nauru:
Eldarwen Onnea vielä pennusta! :love: tää viimenen päivä tuntuu niin pitkältä ja meillä kun oli vielä reilu kahen tunnin ajomatka niin olin kuolla siinä reissulla ja se kesti kyl ikuisuuden!:nauru:

Onko muuten mitään vinkkejä miten saada tuo lenkillä tuo hihnan syöminen pois vai meneekö se ajan kanssa? Meillä lenkit on välillä ihan tuskaa kun Lulu on koko ajan remmissä kiinni. Uskoo "irti" käskyn, mutta samantien ottaa uudelleen kiinni kun jatketaan kävelyä, ollaan myös yritetty olla ihan huomioimatta mut ei oo auttanu, tuntuu et se riehaantuu vaan enemmän :mietiskel: ja sama homma jos pysähdytään joka kerta kun hihna menee suuhun.. Tätä tapahtuu varsikin ku ollaan kävelemässä kotio päin ja jossain vaiheessa se tajuaa että nyt ollaan lähellä kotia ja sit se alkaa kunnolla.. Ehkä se ei vaan haluais vielä kotio.. :mietiskel:
Labradorinnoutajat Lulu - s. 2.4.2011 & Iitu - s. 10.5.2013

elinann_

elinann_
Viestimäärä: 302

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 2 - Perjantaina, 22.07.2011 klo 11:47  
+
0
Mulla on pieni pentukuume, mutta en kuitenkaan halua koiranpentua. :--D Se ei sovi minun elämään nyt, mulla ei olis aikaa sille ja kun en tosiaan tiedä, missä ja kenen kanssa tulen ens vuoden jälkeen asumaan niin ei. Kattoo sitten joskus... Kun on aikaa ja tulevaisuus vähän selvempi. :>

Rella oli pentuna aivan hirmuinen roikkumaan hihnassa. Ja se osaakin kiskoa vaikka minua perässään niin, että pitää hihnaa suussa ihan käskyllä. Taisin ratkaista ongelman sillä, että annoin sille suuhun jonku risun ja sai sitten sitä kantaa. Muutenkin, kun tuo innostuu niin annan sille suuhun jotakin, kun se on edelleen tuommonen hamuaja. Aa niin. Ja kyllä se vieläki taluttelee itseään. Eli pitää hihnaa suussa ja kävelee tyytyväisenä vieressä kuitenkin. :--D Se ei haittaa minua ja sillä on lupa siihen. Eli loppupäätelmä: jos koittaisit opettaa sille jonku luvallisen jutun siihen tai sitten antaa suuhun jotain muuta. Pysähteleminen oli kyllä aivan turhaa.
Koirat eivät ole koko elämä, mutta ne tekevät elämästä kokonaisen.

Tassutellen Tessun tahtiin
suomenlapinkoira Hippusen Bakkasukko "Tessu" -14

sekä mukana menossa:
sekarotuinen Rippu -04
labradorinnoutaja Rella -10
tiibetinspanieli Riitu -12

eepi78

eepi78
Viestimäärä: 5693

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 2 - Perjantaina, 22.07.2011 klo 12:08  
+
0
Meillä loppui hihnan syöminen pentuna tasan siihen kun pysähdyin aina heti ja enkä kiinnittänyt pentuun mitään huomiota, en siis kieltänyt enkä edes katsonut. Jatkettiin matkaa kun hampaat oli irti hihnasta ja sama toistui jos taas alkoi riekkumaan hihnan kanssa. Aika pian loppui se hihnan kiskominen ja pureminen tolla konstilla, tosin Taaviin muutenkin tehoaa huomioimattomuus kaikista parhaiten monissa asioissa. Jossain vaiheessa tuli sit sellainen tapa että tuo tykkäs ottaa hihnasta kiinni ja kantaa sitä, sen sallin kun ei pureskellut eikä riekkunut, se vaan kantoi sitä suussaan. Sekin tapa on nyt jäänyt pois, mutta kesti aika pitkään nuorena. Taavi rakastaa muutenkin kantaa tavaroita. Polleena se painelee menemään jos sille antaa suuhun jotain, on joskus esim kaupasta kantanut margariini-purkin yms ja Taavi ikäänkuin ottaa sen elämän tehtäväkseen kun saa kantaa jotain. Se keskittyy täysillä siihen kantamiseen ja on ylpeen näköinen :nauru:
Meidän entisessä talossa asui kultainen noutaja joka aina kantoi roskapussin roskiin, aina ajattelin itsekseni, että ton opetan joskus omalle koiralleni. No enpä oo opettanut, mutta meillä on Taavin kanssa työnjako, mä vien roskapussin, ja Taavi kantaa tyhjät maitotölkit roskikseen. Laitan tölkit siis niin että yhden sisään litistän useemman tölkin, sellanen näppärä paketti.
Kotona labradorinnoutaja Taavi (27.3.2006) ja Aapo (22.5.2012), marsut Toivo, Vertti, Vilja sekä Illusia sekä kääpiöhamsteri talvikko Myy.

Mirtze

Mirtze
Viestimäärä: 151

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 2 - Perjantaina, 22.07.2011 klo 12:27  
+
0
Juu ei se haittais jos se vaan just taluttais itteensä, niikun sitäkin välillä tekee. Mut sit jossain vaiiheessa alkaa se "vetämisleikki" hihnan kanssa, mua vasten hyppiminen että sais ylempää kinni ja ihme pyöriminen hihnan kanssa, siinä on vaikee ees liikkua mihinkää..
Mut tarvii kokeilla tuota et antaa vaikka jonkun kepin suuhun :peukku:
Labradorinnoutajat Lulu - s. 2.4.2011 & Iitu - s. 10.5.2013

Rebe

Rebe
Viestimäärä: 110

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 2 - Perjantaina, 22.07.2011 klo 14:00  
+
0
^ Nemolla on sama homma kun se turhautuu sen hihnan kaa. Mut mä oon vaan kärsivällisen kärsimättömästi:kieli: aina pysähtyny ja ootellu et lopettaa sen. Välillä saattaa mennä viiskin minuuttia. Mut on se kyl auttanu, ei enää hirveesti tee tota. No vaikuttaahan tietysti sekin että on tottunu jo paremmin siihen hihnaan miltä se tuntuu. Ja monesti teen paluumatkalla sit nii et ku on lopettanu sen riekkumisen ja vähän aikaa kunnolla tullu, ni kohta päästän vapaana menemään, mut sitähän ei tietysti kaupungissa voi tehä.. Ja kyl joku keppi tms. suussa auttaa kans. Ja tosi ylpeenä kantaa jos annan postia hakiessa jonkun kirjekuoren:hymy:

"^Ihanan tumma väritys, muistuttaa Taavia kun sekin on tollainen tumma keltainen. Ja samanlaiset valkoiset merkit tossa lavoissa."

Mä oonkin miettiny noita valkosia raitoja et onko ne jotain pentukarvaa mitkä tummuu sit myöhemmin, mut ilmeisesti sitten jää tolleen:cool:
Labbisuros 4/2011
(Viestiä on muokattu perjantaina, 22.07.2011 klo 14:08)

gonna

gonna
Viestimäärä: 506

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 2 - Perjantaina, 22.07.2011 klo 14:17  
+
0
Käännetään veistä vielä haavassa...lisää pentukuvia vajaan yhdeksänvuoden takaa.
Nämä "vauva" kuvat on vuodelta 2002.





Vielä yksi vuodelta 2009
Opas Gonna (22.6.2002-2.6.2015) labradori
"Mummon" Helmi "Orvokki" (1.11.2010- 16.11.2021) Englanninbulldoggi (tyttärellä)

Mirtze

Mirtze
Viestimäärä: 151

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 2 - Perjantaina, 22.07.2011 klo 14:47  
+
0
Meillä kyl kannetaan keppiä ja leluja ylpeesti ja keikkee sellasta mitä EI sais ottaa, mut jos tolle antaisin jonkun kirjekuoren tai vaikka sen roskiksen et kantais sen, niin voin sanoo et se olis tuhansina silppuina sen jälkeen :nauru:
Labradorinnoutajat Lulu - s. 2.4.2011 & Iitu - s. 10.5.2013

Eldarwen

Eldarwen
Viestimäärä: 2007

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 2 - Perjantaina, 22.07.2011 klo 15:37  
+
0
Oon nyt tehny koko talosta pentuturvallisen ja kaikki irtotavarat on poissa ylettyviltä. Myös kaikki pyykit oon pessy että Bailey ei pääse sukkiin käsiks. (Baileyllä tosiaan tapana nielasta sukat kokonaisina.. Maailman suurin herkku.) Joo, turha toivo. Heräsin joskus 3 aikaan yöllä kun Bailey oksentaa sängyn alla 2 sukkaa ulos. Miten ja mistä se löytää niitä?! :ttou:

Tosta tuli mieleen, onko muitten labbiksille pakkomielle nukkua sängyn alla? Bailey heti ekana iltanaan kotona meni nukkumaan sängyn alle, ja nykyään se tunkee sinne edelleen joka ainoa ilta vaikka ei enää mahdu kokonaan..

Ainiin, 3 tuntia vielä. :love:

Ricotus

Ricotus
Viestimäärä: 47

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 2 - Perjantaina, 22.07.2011 klo 21:17  
+
0
Huhheijaa! Kevyet 11 sivua tullu tekstiä sitte viime käynnin jälkeen :nauru:
Anteeks, en millään jaksanu ihan kaikkea lukea..

Rico täyttää kohta 5 kk ja se on kyllä oikia paviaani! Ei koko aikaa, mutta usein just sillon ku oon sen kans kahdestaan, eli usein. Sanokaa mistä voi ostaa auktoriteettiä? :mietiskel:
Okei, on se välillä ihanaki :) Mutta ku kattoo näitä naarmuja/mustelmia mun käsis, ei uskoisi. Miten sen mun pureskelun sais loppumaan? Yksinkertaasesti mitkään kiellot ei auta. Jos poistun vaan tilanteesta ja tuun takas ku koira on rauhoottunu, alkaa sama rumba, joka kerta. Mä ymmärrän sen riehumisen hepulitilantees.. Mutta lähinnä se on sellasta huomionhakua. Lisäksi se tekee sitä mun kavereille. Apua :suru: Mä voisin kirjottaa tosta aiheesta vaikka kuinka pitkälti, mutta säästän teidät :)

Nyt koitan muistella mitä te ootte jutellu.. :mietiskel:

Nylkytys: jep, se alko täälä heti ekasta päivästä alkaen ja kohdistu pääasias isompiin leluihin. Nykyään mun jalka on siihen tarkootukseen hyvä. Toki lopetan kyseisen toiminnan heti.

Ikä ja paino: Rico paino ekois rokotuksis jotain 11kg ja vahvistees noin 15kg. Nyt en osaa sanoa sen painoa, ku meidän vaaka on hajalla. Mutta epäilisin jotain 20kg ja ikää viikkoina on reilu 20vk. Ja mun mielestä se näyttää suhkot hoikalta. Ja mulla on semmonen käsitys, että pennun pitää olla mielummin vähä laihempi ku pulleampi. Mitä enemmän on painoa, sitä helpommin koira kasvaa liian nopiaa ja tulee vaurioita. Meillä syötetään J&V:tä kolme kertaa päiväs ja noin 2dl kerralla. Lisäksi saa pureskeltavaksi monenlaisia kaupan luita. Uskaltaisko koittaa syöttää ihan oikeita naudan luita, joissa on vähän lihaaki mukana..? Ricolla pakkaa mennä helposti vatta sekaisin ja muutenki välillä se piereskelee aivan hulluja myrkkypommia :shhh:

Hampaista: mä en viälä tiärä onko ricolla kuinka vaihtunu hampaat, mutta selvästi sen puruhalukkuus on lisääntyny ja suuta kutiaa. Ja jotain kummallisuuksia siälä suus on näkyny. Kovasti odotan, että noi hirviät naskalit vaihtuis!

Toivotaan, että ikä tois rauhallisuutta.. :) Ja paljon onnea Eldarwenille uudesta, aivan ihanasta perheenjäsenestä!! :aurinko:
Labradorinnoutaja uros, s. 28.2.2011

Birdie

Birdie
Viestimäärä: 1184

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 2 - Perjantaina, 22.07.2011 klo 23:59  
+
0
Mitä sitä tekis ilman internettiä.. Niin kätsyt nää foorumit. Varsinkin tälläselle koira untuvikolle. Ensimmäisen kerran ku Mooses sai hepulin luulin et se sekoo tai jotain :D Vähän säikähdinkin. Nykyää saa tosi harvoin enää hepulia, pikkuinen kasvaa! No hampaista en osaa vieläkään sanoa juuta tai jaata... Ruokinta keskustelut sai mut ymmärtämään vähän paremmin mitä se koira sinne elimistöön tarvii ja mitä huiputusta se kasvattajan antama RC:n Labbari ruoka on.

Meillä hihnassa vetäminen on loppunut! Mitä nyt välillä haluu mennä nuuskimaan ja tietenkin koirat pitäs päästä tervehtimään. Oon niin ylpee siitäkin! Eipä mulla oo ketää kelle hehkuttaa.

Käydään tosi useesti koira puistossa missä Mooses on saanut bestiksensä sekarotusen Lusin ja jackrusselinterrierin Eemelin :) Ne on sulonen kolmikko! Vähän pelkäsin aluksi että eikö Mooses tykkää muista koirista kun oli niin ärhäkkä ja räksytti mut eipä oo enää.

Eldarwen äkkiä kuvia Blakesta tänne! Ja haluun tietää Baileyn reaktion uuteen tulokkaaseen!
Ja Eepi ehdottomasti hankit toisen koiran! Rahaa vaan säästöön.

Meille hankittiin tänään fennian vakuutus Moosekselle. Ajattelin että eiköhän se tuu tarpeeseen.
Niin öö tosta madotuksesta. Koska mun tarvii madottaa Mooses seuraavan kerran? Kun sai viimeksi viikko ennen 16vk rokotusta.
Follies Neville
09.03.2011

Eldarwen

Eldarwen
Viestimäärä: 2007

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 2 - Lauantaina, 23.07.2011 klo 00:01  
+
0
Laitoin jo tän melkeen saman viestin tonne pennunodottajiin, mutta laitetaan nyt tännekin. :nauru:

Pentu tuli tosiaan tänään kotiin, ja kaikki on mennyt ihan mainiosti! Bailey on arvatenkin tosi innoissaan eikä meinaa millään pentua jättää rauhaan, ja se hieman pelottaa pentua. Mutta eiköhän se innostus tästä pikkuhiljaa vähene.
Kyllä ne hetken aikaa jo vierekkäin nukkuvatkin, ja samasta ruokakiposta söivät. Ei riittänyt pennulle oma ruoka vaan Baileyllä oli selvästi parempaa. :nauru:

Ainiin, ja yksiäkään pissoja ei oo tullu sisälle! Joka kerta kun oon ulos vienyt niin nätisti tehnyt ulos ja sisällä vaan nukkunut. :love:

Ja tässä kuva Blakesta, en saanut vielä oikeen yhteiskuvaa koirista.. Mutta huomenna uus yritys!

(Viestiä on muokattu lauantaina, 23.07.2011 klo 00:02)

eepi78

eepi78
Viestimäärä: 5693

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 2 - Lauantaina, 23.07.2011 klo 00:49  
+
0
^Toinen on vähän pieni ja suloinen :love: Tääkin tahtoo tollasen!

Meillä Taavi nukkui pentuna sängyn alla, enää ei mahdu ja nykyään nukkuukin niin, että pää on sängyn alla ja muu kroppa ulkopuolella. En tiedä miks se menee aina niin, mutta usein kun nukkuu lattialla niin on just noin.

Nimimerkkiä en nyt muista jolle kommentoin tosta tummasta väristä keltaisella labbiksella, ei ne vaaleet merkit häviä lavoista mihinkään, ainakaan meillä ei oo hävinneet. Tuossa ne on edelleen vaikka koira on jo 5v.
Kotona labradorinnoutaja Taavi (27.3.2006) ja Aapo (22.5.2012), marsut Toivo, Vertti, Vilja sekä Illusia sekä kääpiöhamsteri talvikko Myy.

iipu

iipu
Viestimäärä: 39

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 2 - Lauantaina, 23.07.2011 klo 01:49  
+
0
Täällä on pohdittu pennun painoa...ehdottomasti kuuntelisin eläinlääkäriä, jos käskee vähentämään ruokaa tms. ja pitämään hauvelin mielummin solakassa kun pullukassa kunnossa.
Kasvuhäiriöt on pennun omistajan painajainen. En toivo kenellekään samanlaista kasvuhäiriöiden aiheuttamaan helvettiä, jonka kanssa tämä alku vuosi ollaan painittu! (Pedro ei missään vaiheessa painanut enempää, kun oli viikkoja ikää, mutta rodulleen ominaisesti kasvoi hurjaa vauhtia.)

Kasvuhäiriöistä, lääkkeistä ym. johtuen Pedron murkkuikä ym. on reilusti myöhässä. Pedro on nyt 1v. täytettyä ruvennut merkkailemaan ja välillä nostelee jo jalkaa. Sitten kun jalka nousee niin se sojottaa kohti taivasta :kieli: Myös hihnassa vetäminen ja omien aktiviteettien keksiminen yksin kotona ollessa on uusia piirteitä Pedrossa. Pieni piru on selvästi herännyt Pedron sisällä! :twisted: 1v. ikään ollaan siis selvitty ilman tuhoja, mutta viimeisen 2viikon aikana Pedro on laittanut neljät kengät uuteen uskoon yksin ollessaan! :shifty: Toisaalta ärsyttävää, mutta toisaalta oon toiveikas, että nää on merkkejä paranemisesta :aurinko:

Eldarwen

Eldarwen
Viestimäärä: 2007

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 2 - Lauantaina, 23.07.2011 klo 12:15  
+
0
Nyt ollaan toista päivää jo kotona, eikä vielä yksiäkään vahinkoja oo tullu sisälle. Ei ees yöllä! Kaikki nätisti pihalle ja yöllä jo pidätteli hienosti monta tuntia. Miten helppo voi olla? :love:
Ja miten rauhallinen tapaus Baileyhin verrattuna!

Hienosti nukkuivat vierekkäin yöllä. Aina jos Blake alkoi itkemään niin Bailey meni lohduttamaan ja katsomaan että mikä on. Ei itse tarvinnut tehdä oikeastaan mitään. :nauru:
(Viestiä on muokattu lauantaina, 23.07.2011 klo 12:22)

Birdie

Birdie
Viestimäärä: 1184

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 2 - Lauantaina, 23.07.2011 klo 12:37  
+
0
Onnea Eldarwen! Ihanaa että Bailey pääsee leikkimään mamia! :) En jaksa odottaa että itse hankin toisen koiran.. :) Kovasti haaveilen eri roduista.. Eiköhän se toinen koira tuu myöhemmin kun on toi yksi kasvanut.

Mooseskin meni pienenä sängyn alle. Sitten kun hankittiin ilmastointilaite niin Mooses siirtyi sänkyyn ilmastoinnin eteen.

Koska koiran pitäisi sitten alkaa nostaa jalkaa? Ei Mooses ainakaan vielä nosta jalkaa.
Follies Neville
09.03.2011

Naver

Naver
Viestimäärä: 111

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 2 - Lauantaina, 23.07.2011 klo 13:08  
+
0
Voikun on söpöjä pikku ja iso labradoreja täällä :) Oma labradorini on jo 12 vuotta täyttävä vanhus, mutta uus pentu toi virtaa ainankin vähän.Kokeilin laitta kuvaa, mutta en osannu.
Takaisin luontoon. Elämme vain kerran. Hiiteen velvollisuudet.
- Muumipappa
(Viestiä on muokattu lauantaina, 23.07.2011 klo 13:10)

eepi78

eepi78
Viestimäärä: 5693

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 2 - Lauantaina, 23.07.2011 klo 14:33  
+
0
Taavi nosti muistaakseni ekan kerran jalkaa vasta joskus 8-kuisena. Oli vähän myöhäinen sen suhteen vissiin. Yhtäkkiä kerran koirapuistossa kattoi kun vanha uros nosti koipea puuhun, Taavi meni perässä ja teki saman. Muistan vieläkin ne ekat kerrat kun se kinttu piti nostaa taivaisiin asti ja pissiminen oli vähän horjahtelevaa :nauru: Sillä oli toinen jalka oikeesti varmaan pystysuoraan ylöspäin pitkään alussa. Kunnes itse osas korjata tasapainon ja tajus miten homma menee. Nykyään Taavi taas on alkanut tekemään tyttöpissoja eli pissii aika usein neljä tassua maassa. Nostelee kyllä kinttuakin ahkerasti, mutta myös tyttöpissat lisääntyneet.

Mun on pakko käydä tilaamassa se pakastin tänään tai huomenna, Taavi on taas tuottanut tavaraa ullos siihen tahtiin, että ihan kauhistuttaa.. kaks lenkkiä tänään ja neljä kertaa sontinut kauheet kasat. Taitaa tosiaan olla meidän nappulan syönnin viimeiset hetket..
Kotona labradorinnoutaja Taavi (27.3.2006) ja Aapo (22.5.2012), marsut Toivo, Vertti, Vilja sekä Illusia sekä kääpiöhamsteri talvikko Myy.

  Siirry sivulle: 1 ... 17 18 19 ... 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28242
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6353
Viestejä yhteensä545787
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265917
(Tilastot päivitetty viimeksi 17.05.2024 klo 08:00)