Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KOIRARODUT - Tiistaina, 07.06.2011 klo 08:26

Labradorinnoutajat - osa 2

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 50

Mirle

Mirle
Viestimäärä: 618

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 2 - Torstaina, 09.06.2011 klo 09:20  
+
0
Mirtze Juu, Hallilassa asustellaan :heiluti:
Ja meillä muuten Reino kanssa lutkuttaa unissaan. Yleensä kieli on vielä pari senttiä ulkona suusta. :love:

Meillä möristään leluille myös. Kun oikeen yltyy kyydittämään jotain leluaan tai omaa reino-kenkäänsä. Monesti ollaan ihmetelty, että eikö sitä satu, kun ravistelee jotain lelua niin, että oma pää kolisee pöydän jalkoihin yms.. :roll: On se vaan pöhkö, mutta silti niin ihana ja rakas. :love:

Päätin eilen illalla, että tänään kastelen Reinon, että vähän edes viilenee ja helpottuu sen olo. Eilinen oli taas niin tuskanen. :neutral: Onneks sai yöllä nukuttua, kun makkari viileni sopivasti, kun jätti ikkunan yöksi auki. Eilen illalla yritti jo vissiin viilentää itteään, kun kauho molemmilla tassuilla vedet vesikiposta lattialle.. :roll:

Meillä täytetään tänään 11 viikkoa :cool::jjei:
Labradorinnoutaja Reino s. 24.3.2011

Mouse

Mouse
Viestimäärä: 40

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 2 - Torstaina, 09.06.2011 klo 10:32  
+
0
Hellou! :aurinko:

Kuumuus on ollut ongelma meilläkin. Rino tykkää "lätistellä" vesikupissa eli kauhoo kaikki pois. Eilen kuivasin lattian aika monta kertaa ja hieman oli hermo kireellä. Miten siitä kauhomisesta vois päästä eroon?? Huolettaa se, että Rino on sitten ilman vettä kun me ollaan poissa.
Rino oppi hyppäämään sohvalle ja sängyn päälle. Molempiin on ehdoton kielto. Mies on työmatkalla ja tuntuu siltä, että testailua on ilmassa. Aina kun puhun puhelimessa tai teen jotain keittiössä niin herra on tekemässä pahojaan. Sitten emännällä on huono omatunto kun joutuu toista niin usein käskeämään ja kieltämään. Mies sanoikin mulle, että mä olen liian pehmo... ja lähden liian helposti mukaan yleiseen härdelliin. :ttou: Pitäis pysyä vaan coolina.
Labradorinnoutaja "Rino" s. 24.3.2011

Mirle

Mirle
Viestimäärä: 618

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 2 - Torstaina, 09.06.2011 klo 10:54  
+
0
Reinon vesikippo on joka kerta tyhjä, kun kotiin tulee. Ja veikkaan vahvasti, että tyhjentää sen läpsytellen tassuillaan.. :roll: Mutta on lattiakin kyllä kuiva, eli veikkaan että juo ne sitten siitä itse, kun ei ole ketään siivoamassa ja jano yllättää. :nauru:
Meijän tarttis vissiin viedä pojat uimaan, niin saisivat läpsytellä sydämensä kyllyydestä. :peukku:
Ollaan myös Reinon kanssa kahden, kun isäntä lähti viikoksi kertausharjoituksiin. Eli testailua on luvassa meilläkin. Toisaalta, hyvä tilaisuus näyttää Reinolle, että muakin pitää totella vaikka isäntä ei ookaan paikalla. Tsemppiä siis sinnekin Mouse! :peukku:
Mä oon muuten alkanu tekemään niin, että jos pahanteko alkaa selkeästi huomionhakuna, niin poistun huoneesta sanaakaan sanomatta. Odotan hetken, ja menen takaisin. Jos homma jatkuu, niin uudelleen. Jos ei, niin jään paikalle ja heitän Reinolle jonkun oman lelun.
Labradorinnoutaja Reino s. 24.3.2011

Mirtze

Mirtze
Viestimäärä: 151

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 2 - Torstaina, 09.06.2011 klo 11:50  
+
0
Mirle noniin, me asustellaan täälä Jankassa :heiluti: Ja onnea Reinolle 11 viikon johdosta! Meillä tulee lauantaina 10 viikkoa täyteen :jjei:

Meillä kans harrastetaan tuota vesikipon lätkimistä, varsinkin sillon jos on kauhean kuuma, usein siitä tietää että nyt on niin tuskissaan että suihkuun tarvii mennä viilentymään, niin sitten on loppunu lätkiminen! :kumarrus:
Lululla on myös ihmeellinen tapa että jos on ollaan kylässä jossain ja sille laitetaan vesikippo muoviseen astiaan niin se ottaa sen samantien suuhunsa ja lähee kuskaa ympäri kämppää.. Ja vedethän sitten lentelee ympäriämpäri :ttou: Meidän metalliselle kipolle ei tee sitä, tai ehkä se ei vaan saa siitä kunnon otetta, muovikipoissa on kuitenkin sen verran kiva reuna josta saa hyvin kiinni.. :eitietoo: Ja meillä ollaan rakastuttu multaan!!! Siis multa on kauheen kivaa ja siellä on kiva hengata ja sitä on kiva kaivaa. Oltiin eilen siskon luona niin sehän veti koko kukkamaan ympäri.. :nolo: Ja myös meijän parvekkeella on sellanen puinen laatikko missä mulla on kasvanut villiviiniä, mutta eipä kasva enää ku neiti päätti vähän istutella uudestaan!!!

// niin ja sitä vielä piti sanoa, että meillä se menee niinpäin että mies on vähän pehmo tuon pennun suhteen ja mä oon se joku sitä komentaa enemmän :nauru: Tosin meillä se menee ehkä muutenkin niin tässä parisuhteessakin, oon ehkä vähän tulisempi luonteeltaan kun miekkonen :twisted: mutta eikös ne vastakohdat täydennä toisiaan :wink:
Labradorinnoutajat Lulu - s. 2.4.2011 & Iitu - s. 10.5.2013
(Viestiä on muokattu torstaina, 09.06.2011 klo 11:52)

Mouse

Mouse
Viestimäärä: 40

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 2 - Torstaina, 09.06.2011 klo 11:56  
+
0
Mirle: Kiitos vinkistä!
Yritän itsekin sitä huoneesta poistumista. Heti tänään! :jjei:
Meillä se vesi imeytyy mattoon joten se on koko ajan ihan litimärkä. Täytyis varmaan poistaa niin Rino voi sitten juoda sen läikkyneen veden...
Olimme Rinon kanssa järven rannalla ja tykkäs kyllä kävellä rantavedessä ja teputella tassuilla. :kieli:
Labradorinnoutaja "Rino" s. 24.3.2011

Mirle

Mirle
Viestimäärä: 618

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 2 - Torstaina, 09.06.2011 klo 13:58  
+
0
Mirtze Reino kiittää. :jjei: Onnea jo etukäteen Lulullekin!

Onpas täällä tosiaan paljon melko samanikäisiä pentusia. :love:

Ja siis, meillähän multaa syödään heti jos silmä välttää. :roll: Tiedä mikä siinä on niin hienoa, mutta multatupon nappaa pihalta suuhun ja menee karkuun. Pöljä. :nauru: Vesikippo on monesti ulkoilun jälkeen aina aivan täynnä multaa ja niitä multahippusia pitää myös metsästää sieltä kiposta ja läiskyttää vettä ympäriinsä.:ttou: Meinasin ennen Reinon tuloa laittaa pihan kuntoon istuttamalla kukkia yms., mutta jätin ensi kesään suosiolla. :wink:

Mouse:Meidänkin pitää siis suunnata jonnekin rantaan kunhan tuo miekkonen palaa sotaleikeistään. :peukku:
Labradorinnoutaja Reino s. 24.3.2011

Eldarwen

Eldarwen
Viestimäärä: 2007

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 2 - Torstaina, 09.06.2011 klo 20:14  
+
0
Vaikka nyt on tullut aika monta kuvaa lähiaikoina laitettua, niin ihan pakko laittaa vielä tää! Ihan ylisöpö :love:



Tohon vedellä leikkimiseen vielä, että meillä kaadettiin kipot yli vuoden ikäiseen asti. Sitten se vaan rauhottu pikkuhiljaa. Edelleen vettä lentää joka suuntaan, mutta nyt kippo pysyy pystyssä sentään. Ikinä en oo kieltäny oikeestaan, iän mukana katos. :hymy:

Mirtze

Mirtze
Viestimäärä: 151

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 2 - Torstaina, 09.06.2011 klo 20:43  
+
0
ihana Bailey :love:
Pakko hehkuttaa, mutta meillä opittiin tänään tassun anto! :jjei: oon koko viikon sitä reenannu Lulun kanssa ja nyt se sen hokasi ja joka kerta anto tassun ku pyysi :lallati: Se oli itekin siitä niin innoissaan et tuli muuten vaan istuskeleen mun eteen ja yritti sitä tassua antaa vaikka mulla ei ollu ees mitää herkkua, enkä ees pyytäny.. :nauru:
Hassua vaan kun oon reenanu sen kanssa tuota oikeata tassua, mutta silti se antaa nyt vasempaa, vaikka sitä en ole kertaakaan pyytänyt! Noh, pääasia että hokasi jujun :wink:
Labradorinnoutajat Lulu - s. 2.4.2011 & Iitu - s. 10.5.2013

ewe

ewe
Viestimäärä: 206

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 2 - Perjantaina, 10.06.2011 klo 08:47  
+
0
Kuvapäivitys :aurinko:









Mirle

Mirle
Viestimäärä: 618

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 2 - Perjantaina, 10.06.2011 klo 10:20  
+
0
Bailey ja Rambo :love: Upeita koiria!

Hyvä Lulu! :jjei: Kyllä se siitä pikkuhiljaa.

Meillä tosiaan istutaan, annetaan tassua ja mennään maahan. Kyllä mekin mietittiin ton tassun kanssa, että eikö se ikinä opi, ja tehäänkö ite jotain väärin.. Pienen kertaamisen ja unien jälkeen se tassu sieltä jo löytyikin. :peukku: Seuraavaksi voitais opetella paikka. Sille taidolle ainakin olis silloin tällöin tarvetta. :nauru:
Täällä aikasemmin kerroinki, kun Reino oppi että ennen ruokakipon eteen saamista istutaan ja rauhotutaan, niin tosiaan aina kun menin keittiöön tuli Reino mun perässä sinne ja istu silmiin tapittaen. Mun siirtyessä askeleen johonkin suuntaan, siirsi sekin peppuaan sitä mukaa. Oli pikkusen huvittava näky. :nauru:

Eilisilta meni taas Reinolla pikkusen överiksi.. Yliväsy näkyi kaiken kielletyn tekemisenä ja mun uhmaamisena. :roll: Onneks tänään on perjantai, eikä huomenna tarvii lähteä töihin aamulla. :jjei: Reino oli eilen jotenki niin säälittävä, kun odotti ovella vähän väliä, että tulisko se isäntä kotiin kanssa. Ihan säälitti toinen, kun odotti niin kovin. :neutral: Yritin sille selittää, että ei isi tuu yöksi kotiin, kun isi on harjottelemassa sotimista, mutta tulee sitten kyllä taas kotiin. :eitietoo:
Labradorinnoutaja Reino s. 24.3.2011

Eldarwen

Eldarwen
Viestimäärä: 2007

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 2 - Perjantaina, 10.06.2011 klo 12:53  
+
0
Baileylle kun aikanaan opetin ton tassun antamisen niin se on nyt jotenkin pinttynyt sen päähän et sitä tassua pitää nyt sit antaa koko ajan, pyysin tai en. :nauru: Just äskenkin heitti tassun mun reidelle kun istuin tähän koneelle.
Jos pyydän istumaan, menemään alas tai ihan mitä vaan muutakin niin eikö sieltä tuu tassua. Voin nähdä sen ilmeestä miten se ajattelee "Mä en millää jaksas mennä maahan.. eiks tassu riittäs?" :ttou:
Kaikista ihanin on kun oon nyt opettanu sille miten tehdään highfive, niin kävelee välillä tohon eteen, istuu alas ja nostaa tassun ylös sillee et "highfive!" :nauru: vieraat ihmiset saa kyllä ihmettelemään!

Ricotus

Ricotus
Viestimäärä: 47

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 2 - Perjantaina, 10.06.2011 klo 20:29  
+
0
Aurinkoista iltaa vaan teillekkin labukoiden omistajat :aurinko:

Meillä on ollu tänään ihana päivä ricon ja avon kans :)
Ollaan oltu heittämäs talviturkit lampeen, toki ricon "talviturkit" on lähteny jo useampi viikko sitte. Mutta tänään se oikeen oikeasti uiskenteli kunnolla :) Välillä piti oikee ohjata se rannalle huilaamaan ja toinen on vasta vajaa 15vk vanha! Mutta hienosti se nouti vedestä lelua. Aivan ihana :) Ja tänään on ollu aika puruvapaa päivä, ku on ollu niin tekemistä :peukku:

Noista tempuista. Meillä rico osas heti istua, ku se meille tuli ja aika äkkiä se oppi antamaan tassua ja menemään maahan. Toki toi maahanmeno toimii ainoastaan niin, että laittaa namikäden maahan ja koira tulee peräs. Niin ja sitte se osaa "sanoa" joo, eli haukahtaa pyydettäessä :) Ja tule -käsky on ihan kohtalaisesti hanskas. Autoilukin sujuu mainiosti :)

Hei Eldarwen saako kysyä missä päin asustelet?

Meilläkin on koirakavereista pulaa.. Kaikki tuttujen koirat on turhan isoja tai asuu liian kaukana. Ei kovin usein pääse niitä näkemään. Yks tuon siskoista asuis samalla paikkakunnalla, mutta on muka niin kiireinen ettei ehdi näkemään.. :neutral: Ainut koira mitä usein näkee, on naapurimummon pk-mäyris, joka aina haukkuu, eikä siitä oo kaveriksi, ku pitää vaan näykkiä jos rico menee liian lähelle.. Siltä tuo on varmaan haukkumisenki pääasias oppinut. Niin joo, meillä siis asuu pieni vahtikoiralabbis :D
Labradorinnoutaja uros, s. 28.2.2011

Lunatic

Lunatic
Viestimäärä: 1375

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 2 - Perjantaina, 10.06.2011 klo 22:35  
+
0
Ihmeen hyvin Luna tänään jaksoi agitreeneissä paahtavassa helteessä! :love: Pari kertaa taas meni todella vauhdikkaasti mutta sitten helle vei voiton ja alkoi rimat tippumaan ja into hiipumaan, tosin niin mullakin, ei jaksa täysillä toimia hirveessä helteessä.:shifty:

ENsi viikon to viedään Luna eläinlääkärille näytille... se on nyt lutkutellut sen tassuja ihan sikana ja raaputtaa korviaan koko ajan. Veikkaan että ainakin furupatit ovat taas lehahtaneet pahaksi ja siksikin voi tuo hyppääminen olla vähän työlästä agissa. :suru: Ja siitä huomaa että varmaan on jotain kutinaa ja jopa kipuakin kun on sellainen normaalia masentuneempi kotioloissa... treeneissä ei mitään eroa huomaa innostuksessa, agissa tosin hyppyjen nihkeily voi johtua siitä.. :suru:

Eldarwen

Eldarwen
Viestimäärä: 2007

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 2 - Perjantaina, 10.06.2011 klo 23:59  
+
0
Ricotus: Harjavallassa asustellaan. :hymy: Eli noin 30km porista tosiaan jos se kertoo enemmän, niin moni ei oo ikinä kuullutkaan paikasta.

---
Mekin tultiin just uimasta, oon ihan täynnä tollasia kauheita kynnenjälkiä kun Bailey koittaa aina vedessä tulla syliin. Ja tietenkin ui samaan aikaan niin tassut heiluu vaan. En kyllä uskalla ikinä yksin lähteä ton koiran kanssa uimaan kun koittaa aina tosiaan päälle "huilaamaan" niin ite painuu veden alle. Pari kertaa on painanu mut veden alle ku ite päättäny että hän lepää nyt tässä. Oikeen vesipelastaja mulla :nauru:

elinann_

elinann_
Viestimäärä: 302

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 2 - Lauantaina, 11.06.2011 klo 00:55  
+
0

Rellan mielipide hellekeleistä! :D

Toisaalta sitten on harrastettu tämmösiä hauskuuksia - maton pesussa tuo on ihan ylivoimasen paras apulainen ainakin omasta mielestään...


Päällekkäin uimista harrastetaan täälläkin, tosin koirat keskenään. :D
Koirat eivät ole koko elämä, mutta ne tekevät elämästä kokonaisen.

Tassutellen Tessun tahtiin
suomenlapinkoira Hippusen Bakkasukko "Tessu" -14

sekä mukana menossa:
sekarotuinen Rippu -04
labradorinnoutaja Rella -10
tiibetinspanieli Riitu -12

Birdie

Birdie
Viestimäärä: 1184

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 2 - Lauantaina, 11.06.2011 klo 14:53  
+
0
Ihana haukotus kuva Rellasta! :D
Vitsi mun pitää lainaa äitin kameraa ja ottaa Mooseksesta enemmän kuvia!

Meilä osataan istua, antaa kummatkin tassut, maahan, tule, ei, paikka (paitsi jos meen näkyvistä niin siit lähtee juoksee perää... Neuvoja?)

Tiistaina Mooseksella on lekuri ja se saa rokotuksen. Voiko heti ensimmäisen rokotuksen jälkeen mennä käymää koirapuistossa? Entäs ku toi aina välillä alkaa komentaa muita, ensin tervehtii nätisti ja nuuskii ja häntä heiluu sit alkaa räksytys ja pureminen? Onko normaalia käyttäytymistä? Miten siihen pitäis reagoida?

Nää helteet tappaa meidät!! Varsinkin kun asutaan kerrostalossa ja noi ikkunat ei aukea kunnolla. Vakavissani harkitsen jo ilmastointilaitteen hankkimista kun toi tuuletin ei riitä mulle ja Moosekselle ja tää menee vaan pahemmaksi. Halvin ilmastointilaite maksaa 330 euroa... :suru: Mä en kestä tätä hellettä!
Follies Neville
09.03.2011

Birdie

Birdie
Viestimäärä: 1184

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 2 - Lauantaina, 11.06.2011 klo 14:53  
+
0
Ihana haukotus kuva Rellasta! :D
Vitsi mun pitää lainaa äitin kameraa ja ottaa Mooseksesta enemmän kuvia!

Meilä osataan istua, antaa kummatkin tassut, maahan, tule, ei, paikka (paitsi jos meen näkyvistä niin siit lähtee juoksee perää... Neuvoja?)

Tiistaina Mooseksella on lekuri ja se saa rokotuksen. Voiko heti ensimmäisen rokotuksen jälkeen mennä käymää koirapuistossa? Entäs ku toi aina välillä alkaa komentaa muita, ensin tervehtii nätisti ja nuuskii ja häntä heiluu sit alkaa räksytys ja pureminen? Onko normaalia käyttäytymistä? Miten siihen pitäis reagoida?

Nää helteet tappaa meidät!! Varsinkin kun asutaan kerrostalossa ja noi ikkunat ei aukea kunnolla. Vakavissani harkitsen jo ilmastointilaitteen hankkimista kun toi tuuletin ei riitä mulle ja Moosekselle ja tää menee vaan pahemmaksi. Halvin ilmastointilaite maksaa 330 euroa... :suru: Mä en kestä tätä hellettä!
Follies Neville
09.03.2011

elinann_

elinann_
Viestimäärä: 302

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 2 - Lauantaina, 11.06.2011 klo 17:22  
+
0
Tuohon paikallaolemiseen auttaa se, kun käyt ensin vain hieman piilossa/osittain vaikka nurkan takana, sitten vähän enemmän piilossa ja aivan lyhyitä hetkiä ja kun rupeaa pidentämään aikaa hiljakseen, niin kyllä sen siitä pitäis ruveta sujumaan. :)
Koirat eivät ole koko elämä, mutta ne tekevät elämästä kokonaisen.

Tassutellen Tessun tahtiin
suomenlapinkoira Hippusen Bakkasukko "Tessu" -14

sekä mukana menossa:
sekarotuinen Rippu -04
labradorinnoutaja Rella -10
tiibetinspanieli Riitu -12

eepi78

eepi78
Viestimäärä: 5693

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 2 - Lauantaina, 11.06.2011 klo 18:07  
+
0
Moikka taas.. kukaan ei varmaan meitä kaipaa, mutta tulin nyt kuitenkin kertomaan, että palattiin just mökkireissulta. Sattui hyvä viikko, mahtavat kelit ja kaikkee. Taavikin jopa ui muutaman kerran, ei kovin mielellään, mutta tajusi taas varmaan, että helpottaa oloa kun käy pari kertaa pulahtamassa pallon perässä. Eka kerta oli taas niin, että mä jouduin itse hakemaan pallon kun tuo ei suostunut menemään. Tultiin äsken takaisin ja neljän tunnin junamatka oli yhtä h*****ä. Ekassa junassa ei ollu ilmastointia ja luulin, että Taavi kuolee lämpöhalvaukseen ihan siihen paikkaan, läähätti ja kuolas niin paljon vaikka yritin juottaa niin paljon kuin mahdollista. Seuraavassa junassa oli ilmastointi koiravaunusta rikki ja minä hikoilin, mutta lattianrajassa oli viilee missä koirat oli. Taavillakin tuntui olevan ihan miellyttävää kun ei läähättänyt eikä ollut levoton niinkuin aiemmassa junassa. Mä meinasin itse pökrätä junaan, vaikka join varmaan 1.5l nesteitä koko matkan aikana, mutta se kuumuus vaan oli jotain ihan kamalaa.

Kuvia laitan myöhemmin jahka pääsen vähän sinuiksi tän kodin kanssa taas. Mökkireissu meni muuten hyvin, mutta Taavi ei oikein kuumuuden takia jaksanut tehdä mitään. Vapaana sitä ei voinut kauheesti pitää kun joku puoliksi villiintynyt kissa oli tehnyt poikaset saunan katon rakenteisiin ja se katti kävi siinä pihalla tietysti välillä kun meni syöttämään pentujaan. Taavi ois lähtenyt sen perään jos ois nähnyt, mutta onneksi oli joka kerta sisällä kun nähtiin se kissa. Hyttyset ja mäkäräiset on syöny meitä ihan urakalla, Taavilla on maha ja pistooli ihan syötyjä.

Marsujenkin hoito meni ihan hyvin, paitsi että tuo potilas-marsu johon pistettiin antibioottia ei syö, eli varmaan uusi ell-reissu edessä ja pahoin pelkään että lopetus..Mutta eipä sille mitään mahda. Se on selvästi laihtunut viikossa, pitää tänään punnita se että vähän tiedän miten paino on liikkunut tän viikon aikana.
Kotona labradorinnoutaja Taavi (27.3.2006) ja Aapo (22.5.2012), marsut Toivo, Vertti, Vilja sekä Illusia sekä kääpiöhamsteri talvikko Myy.

Mirtze

Mirtze
Viestimäärä: 151

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 2 - Sunnuntaina, 12.06.2011 klo 23:10  
+
0
Birdie meijän lulu kanssa puree muita mutta mä ainakin ajattelen vaan niin et se kuuluu ihan tohon pentukäyttäytymiseen. Pentueessahan ne on tottuneet leikkimään niin, että otetaan vähän hampailla kiinni, niin kai tälläinen vaihde on sit jääny päälle? Lulu kans eka haistelee ja on innoissaan ja jopa alistuu jokaisella koiralla ensin mutta kun tarpeeks innostuu niin alkaa roikkumaan karvoissa ja hännässä kiinni, siis kaikessa mistä saa. :nauru: Mä ainakin oon aina sanonu toisen koiran omistajalle ennemmin ku ollaan päästetty että tällä pennulla on aika rajut leikit ja tosiaan roikkuu karvoissa kiinni. Toiset omistajat ovat olleet siis kanssa ihan sitä mieltä että sehän kuuluu asiaan kun on pentu. Kyllähän se siitä ajan kanssa oppii että mitä saa tehdä ja mitä ei saa tehdä muitten koirien kanssa :hymy: Ja mä myös annan sitten niitten muitten koirien komentaakin meijän pikkusta, koska enhän mä pysty sille opettamaan että kaikkien koirien kanssa ei voi käyttäytyä samalla lailla, että toisten kanssa voi tehdä tuollain ja toisten tuollain.. tai ainakaan en siihen tapaa ole keksinyt. Kyllä mä jossain vaiheessa alan Lulua aina rauhotteleen jos se ei toista jätä millään rauhaan. Mutta sehän on juuri sitä sosialistumista, että se nyt oppii miten olla muitten koirien kanssa :peukku: Näin ainakin mä olen aina ajatellut.....
Rokotus jutusta en oiekin tiedä, mut mielestä kai voi viedä kun on saanut sen ihan ensimmäisen rokotteen?!:eitietoo:

Me oltiin kanssa mökillä viikonloppu ja Lulu kanssa roikku koko ajan mun äidin lapukassa kiinni, siis karvoissa, niin pääsi vähän vanhempi sitten näyttämään kaapin paikkaa pikkuselle. Pikkuhiljaa alko uskomaan ja jätti toisen aina hetkeks rauhaa, muttaa myöhemmin kyllä oli sit sama rumba uudestaan. Vanhempi pääsi onneks järveen aina karkuun kun tarpeeks meni hermot, kun Lulu ei uskalla vielä kunnolla veteen mennä uimaan, kahlailee kylläkin.. :kieli: Oli kyl mahtava mökkiviikonloppu vaikka meitäkin söi kaikki itikat ja nyt joka paikka kutiaa.. :nauru:
Reenailtiin kylläkin uimista paljon ja uskalsin itekin kastaa talviturkin! :jjei: Tylsää olla taas kaupungissa...
Toi möllykkä kyllä kasvaa ihan hurjaa vauhtia, nyt jo 10 vk.. Ja painoo on noin 8 kiloa, en osaa tarkkaa sanoo ku niin huono vaaka.. 4 kiloo tullu lisää siitä kun se meille tuli, eli puolet isompi?!?! :eek: Mitä muitten pennut painaa??(..tai samoihin aikoihin joskus painanut?:nauru:)
Tulipa pitkä teksti! :shifty:
Labradorinnoutajat Lulu - s. 2.4.2011 & Iitu - s. 10.5.2013

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28195
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6333
Viestejä yhteensä545711
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään7
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265846
(Tilastot päivitetty viimeksi 29.04.2024 klo 23:15)