Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KOIRARODUT - Tiistaina, 07.06.2011 klo 08:26

Labradorinnoutajat - osa 2

Siirry sivulle: 1 ... 23 24 25 ... 50

Eldarwen

Eldarwen
Viestimäärä: 2007

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 2 - Maanantaina, 01.08.2011 klo 11:10  
+
0
Baileyllä ei oo kovin pitkät karvat. Ainoastaan selässä on tosi paksu ja pitkähkö karva. Mut sit taas alapuolella kuultaa iho läpi karvasta kun sitä on niin vähän. Löysää nahkaa löytyy myös vaikka muille jakaa. Blakesta ei vielä voi sanoa. :hymy:

Että mua välillä hirvittää noi Blaken ja Baileyn leikit. Niillä kuitenkin melkeen se 40kg painoeroa ja pieni käy koko ajan ärsyttämässä isompaa leikkimään. Ne siis ihan painii ja juoksee pitkin kämppää. Välillä ne kiskoo tollasta kettua yhdessä niin Blake saattaa liusua pitkin liukasta lattiaa yhtäkkiä vaan ku Bailey kiskasee. :eek:
Bailey ite antas sen olla rauhassa muttakun Blake haluu koko ajan painia ja kiskoa.
Blakesta pitäis kaiken järjen mukaan myös tulla tällänen tosi iso uros niinku Baileystä. Että täällä varmaan on menoa sitku ne on isoja molemmat. :nauru:


Ja eepille sellanen lohdutuksen sana vielä, että mä hoidan näitä periaatteessa ihan yksin. Avo ei ruoki, lenkkeilytä tai tee mitään. Karkkia saattaa antaa jos kerjää. Mutta muuten nää on ihan kokonaan mun vastuulla, ja tällä hetkellä koen 2 koiraa jopa helpommaks kuin 1. :wink:

.. Ja kyllä mä vielä sen keltasenkin hankin joskus että on värisuora.. :viheltel:
(Viestiä on muokattu maanantaina, 01.08.2011 klo 14:40)

eepi78

eepi78
Viestimäärä: 5693

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 2 - Maanantaina, 01.08.2011 klo 11:39  
+
0
No sitähän mä pelkään että jos siitä toisesta uroksesta tulee joku jätti, eli melkein 50-kiloinen roteva tapaus niin mähän oon pulassa, itse painan vajaat 55kg eli oon tällanen kukkakeppi joten ihan ei voimalla sit kahta pidellä. Taavi nyt onneks on tollanen rimpula hoikkeliini, joten ei sentään kahta jättiä ole. Mutta voimaa tossa rimpulassakin on kuin pienessä kylässä jos sille päälle sattuu. Ja kun Taavi päättää ulkona mennä johonkin, niin sehän sit kans menee, tai ainakin yrittää, eli niitä hetkellisiä voimannäytteitä tulee aika ajoin. En toki itse sen perässä mene mihin tahansa, mutta kyllä se kovasti yrittää vetää hajujen perässä. Itse stoppaan menemisen ja saa mennä vasta kun ei vedä.

Nyt on sovittu, että viikonloppuna menisin käymään kasvattajan luona. Kattelin just että tasan yksi bussi-yhteys menee lauantaina sinne Helsingistä, aika ankeeta. Pitää koittaa jos sais kyytiä jostain. Hankalaa autottomana tää pennun metsästys :nauru:
Kotona labradorinnoutaja Taavi (27.3.2006) ja Aapo (22.5.2012), marsut Toivo, Vertti, Vilja sekä Illusia sekä kääpiöhamsteri talvikko Myy.
(Viestiä on muokattu maanantaina, 01.08.2011 klo 11:58)

Eldarwen

Eldarwen
Viestimäärä: 2007

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 2 - Maanantaina, 01.08.2011 klo 14:53  
+
0
^Hienoa! Toivottavasti tuut takas sieltä vielä parempien pentu-uutisten kanssa ja sellanen jossainvälissä sitten kotiutus!


Oli pakko ottaa videota tosta koirien leikkimisestä ja laittaa nettiin. Aika hurjaa menoa mutta ihan turha koittaa estellä kun ne on heti toistensa kimpussa kun silmä välttää. Enkä pahemmin pelkää että mitään kävis, Bailey kuitenkin osaa varoa ja Blake kyllä sit huutaa jos menee liian rajuks. :hymy:

Tässä video.

eepi78

eepi78
Viestimäärä: 5693

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 2 - Maanantaina, 01.08.2011 klo 17:16  
+
0
Mä luulen, että tässä mun pentuprojektissa on joku Myrphyn laki mukana.. en mä saa tonne kyytiä mistään ja tosiaan viikonloppuna sinne ei pääse, tai pääsee mutta ei pääse takaisin. Että se siitä sit. Pitää vielä tutkia muuta kautta kulkuyhteydet, mutta ainakin tähän asti huonolta näyttää. Ehkä mun ei oo tarkotuskaan ottaa uutta koiraa.. joka kerta tulee jotain vastaan.
Kotona labradorinnoutaja Taavi (27.3.2006) ja Aapo (22.5.2012), marsut Toivo, Vertti, Vilja sekä Illusia sekä kääpiöhamsteri talvikko Myy.

Rebe

Rebe
Viestimäärä: 110

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 2 - Maanantaina, 01.08.2011 klo 18:32  
+
0
^Toivottavasti saat vielä järkkääntymään!

^^On tuo Baileyn ja Blaken leikki kyllä aika hurjan näköstä kun toinen on niin paljon isompi:hymy: Ja kiire tuli pikkuselle kun iso karhu nousi ylös:nauru: Mut eihän siinä sinänsä mitään vaaraa pitäs olla ellei aikuinen koira oo oikeesti vihamielinen.

Kyllä Nemollakin löysää nahkaa on, ei niinkään rinnassa, mut niskasta löytyy kyllä. Ja se turkinpituus näyttäs kyllä vaihtelevan aika paljon, nyt näyttäs ainakin et Nemolle tulis aika lyhyt.

Pakko laittaa tää ku oli nii huvittava:nauru: vaikkakin aika nolo.. Nemolla oli viime viikolla rinnassa punkki, sit tänään katoin et ei vitsi tossa on taas. Hain sitten pinsetit ja aloin ottaa pois, ni huomasinkin et se olikin sen nisä tai miks niitä nyt sanotaankaan poikakoiralla:nauru: En ollu ennen huomannu niitä ihan ylimpiä nippuloita karvan seasta:ttou: Ne on kyllä Nemolla ihan sen punkin peräpään värisiä ja kokosia:hymy:
Labbisuros 4/2011

eepi78

eepi78
Viestimäärä: 5693

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 2 - Maanantaina, 01.08.2011 klo 22:28  
+
0
Kivakiva.. Taavilla on ihan vesiripuli. Luulin ensin, että vinkuu ulos narttujen juoksujen perään kun vinkui ja istui ja tuijotti mitä yleensä tekee kun jollain on juoksut. Onneks vein ulos, tuli ihan vetenä kaikki. Onneks on Canicuria kaapissa ja suostui sitä jopa syömäänkin joten katellaan nyt auttaako vai tartteeko tässä juosta sit koko yö ulkona.
Kotona labradorinnoutaja Taavi (27.3.2006) ja Aapo (22.5.2012), marsut Toivo, Vertti, Vilja sekä Illusia sekä kääpiöhamsteri talvikko Myy.

Rosalie1

Rosalie1
Viestimäärä: 1141

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 2 - Maanantaina, 01.08.2011 klo 23:00  
+
0
Eepi78, asioilla on tapana järjestyä :hymy: Mä olen melkein täysin yh näille mun koirille, koska mies on viikot toisella paikkakunnalla töissä ja on vain viikonloput kotona. Ja mä olen viikonloput vapaalla, joten hoidan nuo silloinkin itse. Hyvin jaksan ja ehdin. Tosin ei mulla ole mitään muita harrastuksia tms.

Ennen Saraa mullahan oli 2 kpl näitä rhodeja. Uroksia molemmat. Chambo painoi semmoiset reilu 50kg ja Saku reilu 40kg. Mä painoin 50kg, välillä vähän allekin. Mutta mä olen aina ollut sitä mieltä, että ei koiria hallita voimalla, vaan taidolla ja sillä ns. henkisellä otteella.

Meillä Saku murisi ekana iltana Saralle vähän. Oli selvästi mustasukkainen ja hämmentynyt. Mutta mä sitten hellittelin Sakua toisella kädellä ja pentua toisella. Ja kerroin Sakulle hyvin selkeästi, että tämä on nyt meidän uusi perheenjäsen. Loppuillasta nuo jo nukkui samassa pedissä (Saku hieman vaivaantuneena..)
Tässä Sara ja Saku ekana iltana:love:

Birdie

Birdie
Viestimäärä: 1184

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 2 - Tiistaina, 02.08.2011 klo 01:23  
+
0
Aevan ihana kuva Sarasta ja Sakusta! :love: Tuliko Sakusta ja Sarasta sitten bestikset ?

Me käytiin tänään Mooseksen koirakaverin kanssa vähän lammessa pulikoimassa. Uskalsi jopa Mooseskin käydä pulahtamassa!



Kova jahtaus leikki


RAVISTUS!



Mooses ja Minni


Huomenna käyn ostaa Moosekselle pelastusliivit. Jos Mooses sais sen peräpään pysyy pinnalla ja lisäisi sitä rohkeutta uida enemmänkin!

Ja hei! Miten nyt on muka elokuu? What?:mietiskel:
Kyl aika rientää kun on ollut hauskaa! Syksyä onkin odoteltu. Mä vaan rakastan syksyä! Se on mun aikaa ja ikävä kyllä sekin menee liian nopee ohi.
Follies Neville
09.03.2011

eepi78

eepi78
Viestimäärä: 5693

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 2 - Tiistaina, 02.08.2011 klo 06:29  
+
0
Juu, eiköhän ne asiat järjesty.. Mun henkiset otteet koiraan tiedetään tosin.. vaikkei koiraa tietenkään voimalla hallita niin remmirähinöissä voima oli kaiken a ja o. Nykyään hallitsenkin enemmän henkisesti, menihän siihenkin neljä vuotta oppia :nauru: eikä muuten enää rähise! Nyt sen vasta tajuaa miten mukava on lenkkeillä kun voi ohitella koiriakin ilman kauheeta paniikkia ja sähläystä ja häpeemistä. On se vaan niin, että vanhakin koira oppii uusia temppuja, Taavi rähisi kolme vuotta putkeen kunnes pistin stopin sille, selkäytimessähän se aika pitkälti oli ja nyt kun on saatu kierre katkaistua niin lenkkeily on mukavaa puolin ja toisin :cool:

Vieläkin ripulilla tuo koira.. canicuria caan nassuun ja minä töihin, toivotaan ettei sille tuu hätä päivän aikana.
Kotona labradorinnoutaja Taavi (27.3.2006) ja Aapo (22.5.2012), marsut Toivo, Vertti, Vilja sekä Illusia sekä kääpiöhamsteri talvikko Myy.

elinann_

elinann_
Viestimäärä: 302

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 2 - Tiistaina, 02.08.2011 klo 20:34  
+
0
Rella pitäis saada pidettyä viikon ajan poissa vedestä. Mie vähän epäilen, että tahtoo olla mahoton tehtävä. Meän jokaisen lenkkireitin varrella on vähintään yks rapalammikko jos ei ihan jokea tai lampea löyvy... Mutta pitää ite yrittää olla tarkkana. :--D

Reilun parin viikon päästä alkais vesilintujen metsästys, muttamutta... eihän Relppa tietenkään osaa mitään, kun syksyllä mentiin sille kohtuu turhalle tokokurssille sen taipparikurssin sijaan. No, jospa me kuitenki päästäs Relpan kanssa mukaan ihmettelemään, kun pojat on metsällä. Ens vuonna sitten me molemmat voitas olla metsästyskuntoisia ja koulutettuja, multa iteltä puuttuu metsästyskortti ja Rellan kanssa ei ole koskaan yritettykään minkäänlaisen linnun noutamista... :mietiskel:
Koirat eivät ole koko elämä, mutta ne tekevät elämästä kokonaisen.

Tassutellen Tessun tahtiin
suomenlapinkoira Hippusen Bakkasukko "Tessu" -14

sekä mukana menossa:
sekarotuinen Rippu -04
labradorinnoutaja Rella -10
tiibetinspanieli Riitu -12
(Viestiä on muokattu tiistaina, 02.08.2011 klo 20:36)

eepi78

eepi78
Viestimäärä: 5693

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 2 - Tiistaina, 02.08.2011 klo 21:00  
+
0
Meillä jatkuu vesiripuli.. huoh.
Kotona labradorinnoutaja Taavi (27.3.2006) ja Aapo (22.5.2012), marsut Toivo, Vertti, Vilja sekä Illusia sekä kääpiöhamsteri talvikko Myy.

QuiQui

QuiQui
Viestimäärä: 129

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 2 - Tiistaina, 02.08.2011 klo 21:31  
+
0
Löytyisikö keneltäkään vinkkejä, miten pihkan saa irti turkista mahdollisimman hellävaraisesti. Neiti vietti viime viikonlopun maalla vanhempieni luona ja kotiin haettaessa näytti lähinnä taistelusissiltä sotamaalauksineen. Pihkaa on poskessa, mahassa ja tassuissa. Eihän tuo toki vaarallista ole, mutta itsellä osuu tuo poski ainakin koko ajan silmään, enkä viitsisi kamalasti pikkuisen naamakarvoja käydä repimäänkään.


Ja tokihan meidän tirpasta pitää kuva laittaa. Nellille on tehty oma peti, jossa se ei ole ainuttakaan yötä vielä nukkunut. Joko neiti nukkuu meidän sängyn alla tai jättimäisen nallen sylissä/kainalossa. Mitähän sitten keksitään, kun nallen syli käy liian pieneksi? :o


Myö nähtiin äskön iltalenkillä Lulu! Voi sitä Nellin onnea kun pääsi leikkimään ja mahtavaa kun joku puree välillä takaisin eikä anna Möllin dominoida koko ajan
~ Labradorinnoutaja Nelli, s. 18.4.2011 ~
"Pikkuveli" Raipe (beagle, s. 27.5.2006)

Rosalie1

Rosalie1
Viestimäärä: 1141

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 2 - Tiistaina, 02.08.2011 klo 21:36  
+
0
Birdie, kyllähän näistä tuli. Ovat kyllä ihan erottamattomat. Ekana iltana eivät vielä tainneet leikkiä, mutta seuraavana päivänä jo.

Meno oli tällaista jo heti alkuunsa, ja on edelleen:hymy:




eepi78

eepi78
Viestimäärä: 5693

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 2 - Tiistaina, 02.08.2011 klo 21:45  
+
0
^Ihania kuvia :nauru: varsinkin toi missä isompi pitää pentua halaus-otteessa!
Kotona labradorinnoutaja Taavi (27.3.2006) ja Aapo (22.5.2012), marsut Toivo, Vertti, Vilja sekä Illusia sekä kääpiöhamsteri talvikko Myy.

Lunatic

Lunatic
Viestimäärä: 1375

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 2 - Keskiviikkona, 03.08.2011 klo 09:54  
+
0
Voi mitä kuvia tänne tullut! :love:

mullepa tulikin viikonlopun kisakirje tänään! Hui! Sunnuntaina kävin treenaamassa viimeksi, joten pitää varmaan huomenna ainakin käydä ja jos pe on ohjatut treenit niin menee tekemään jotain pientä, esim. kontaktien hiomista jne. Niitä kun ei agilityssä voi koskaan hioa liikaa.
Onneksi nyt on sentään kaksi starttia niin ei ole niin kerrasta poikki sitten jos hylsy tulee jommasta kummasta tai vaikak kummastakin. Tokihan sinne lähdetään olettamuksella ettei hylsyjä oteta, kunhan tulis edes joku tulos lauantailta niin olisi tyytyväinen! :peukku:

Eldarwen

Eldarwen
Viestimäärä: 2007

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 2 - Keskiviikkona, 03.08.2011 klo 09:59  
+
0
Bailey ja Blake on myös nyt jo täysin erottamattomat. Toivoin että ne tulis toimeen, ja sain kyllä sen ja paljon enemmän. Parina ensimmäisenä päivänä ne ei ihan hirveesti leikkiny kun Blake pelkäs Baileyn liikkeitä ettei jää alle. Mutta nyt on joka päivä tullu lisää rohkeutta ja nyt ne leikkii kyllä ihan tauotta kiskomisleikkejä jne. Siitäkin itseasiassa löytyy video täältä. :hymy:
Pihalla on hauska katsoa kun Bailey menee edellä ja Blake perässä ja pissaavat samaan kohtaan. Blake on ku joku perävaunu Baileyn perässä. :nauru:


QuiQui: Ainakin ihmisillä pihka yleensä irrotetaan voinokareella/ruokaoljyllä. Varmaan toimii koirallekin jos viitsit turkin siihen sotkea.



Meilläkin halaillaan... :nauru:

... Ja tehdään aamupesut yhdessä
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 03.08.2011 klo 10:20)

raggetti

raggetti
Viestimäärä: 1725

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 2 - Keskiviikkona, 03.08.2011 klo 10:05  
+
0
Meillä lähestyy taipparit kovaa vauhtia. Lauantaina pamahtaa!! A-P-U-V-A!!!
Talokiireiden takia ei olla juurikaan ehditty treenaamaan sen enempää kuin tavallisesti, eli synnynnäisellä taidolla mennään läpi (joopajoo). Saa nyt oikeesti nähä miten käy, oon aika yllättyny jos päästään läpi!

Lisäks neidillä on taas pieni hotspot kaulassa, ja ihan omaa syytäni, kun ostin tosi leveen neopreeni/nylon-pannan, ja heti ekana kertana kun pidettiin päällä ja tuo kävi uimassa tuli sitten hotspottia. No, kotihoidolla onneks pärjättiin. Nyt sitten panta oli toista kertaa päällä, eikä tarkoituksena ollut mennä uimaan, mutta jostain nuo löys jonkun rapakon. Kotiin ei ollut kuin pari kilsaa ja ajattelin että ei se nyt tuossa ajassa ehdi kehittää mitään, mutta opitaan sitten näköjään kantapään kautta...
How to handle stress like a dog:

If you can't eat it
Or play with it

Then pee on it
And walk away

Mirtze

Mirtze
Viestimäärä: 151

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 2 - Keskiviikkona, 03.08.2011 klo 12:22  
+
0
Bailey osaa kyl tosi nätisti leikkiä Blakein kanssa :love: ja ihana toi kun Blake lähti karkuun niin Bailey jäi kattoo et; "noh, mihin se nyt lähti?!" :nauru: Niin ja Blake pitää ihan samanlaista "mörinää" kun Lulu leikkiessään :love:
Labradorinnoutajat Lulu - s. 2.4.2011 & Iitu - s. 10.5.2013

forever

forever
Viestimäärä: 86

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 2 - Keskiviikkona, 03.08.2011 klo 12:26  
+
0
Tervehdys pitkästä aikaa :heiluti: Meillä ollaan jo 2- vuotiaita ja luojan kiitos :wink: rauhotuttu ihan valtavasti... Jos joku muistaa, niin mähän olin ihan pulassa ton Paavon kaa, kun se oli ekassa uhmaiässä... Se riehu, sai hepuleita, hyppi vasten ja näykki, ylivilkas siis... aika on rauhottanu ja jos se yrittää hepuloida mun kaa vapaana, mä vaan käännän selän ja osotan sille omalla rauhallisuudellani, että ei kiinnosta :heristel: Se toimii... Nykyään se hepuloi sitten miehen kanssa...
Taippareihin ei olla vielä menty, turha lähtee yrittää, kun en usko, että läpäsis... Ehkä ens kesänä tai syksynä. Rohkeesti menee veteen ja muutkin jutut on hallinnassa, mutta luovutus on epävarmaa... sitä pitää treenata.
Terveitä ollaan oltu, eikä leikattu kyynernivelkään oo vaivannu ollenkaan.
Ja ikävä kyllä, en osaa vieläkään laittaa tänne näitä kuvia...
ilonamme labradori Paavo 23.5. 2009
ilonamme kromfohrländer Arttu 9.3. 2012

Rebe

Rebe
Viestimäärä: 110

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 2 - Keskiviikkona, 03.08.2011 klo 16:59  
+
0
Ihania kuvia:love: Eipä ollu penikalla tossa vetoleikissä paljon mahkuja:nauru:

Noita kuvia voi laittaa esim. tinypic.com kautta, tosin ei mitään hajua minne avaruuteen ne kuvat sieltä sinkoaa, mut ei siinä ainakaan mitään tietoja tartte laittaa.

Nemo on ollu nyt ihan "kilttinä", mut yks juttu ihmetyttää. Elikkä sillo ku meen uimaan, menovaiheessa ei mitään outoo, ja sit ku uin ni se saattaa vähän aikaa touhuta siinä rannallaki, mut sit tulee laiturin päähän kattelee, nätisti istuu ja kattoo(ehkä vähän ihmeissään), ei hauku eikä vingu. Mut sit ku mä astun rannalle ni alkaa kunnon jouksuhepuli ja mikä siinä eniten ihmetyttää: hyppää päin ja koittaa purra, saattaa muristakin.
Onko kellään ollu mitään vastaavaa? Luultavasti tuossa jotenkin purkautuu se jännitys/turhautuneisuus kun ei ite uskalla tulla sinne syvälle veteen, ja sitte se ku tulin pois. Pitäs kyllä yrittää nyt heti päästä tuollasesta eroon, onko vinkkejä? Tänään koitin et en tuu vedestä kokonaan pois ennen ku villitys loppuu, mut se alko sit ku olin jo jonku matkaa tullu. Ehkä ens kerralla meen aina vaan takasin veteen?
Nii ja tuota ei tee muuta ku mulle, muut saa rauhassa tulla pois.
Labbisuros 4/2011
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 03.08.2011 klo 17:01)

  Siirry sivulle: 1 ... 23 24 25 ... 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28245
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään3
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265917
(Tilastot päivitetty viimeksi 18.05.2024 klo 15:15)