Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KOIRARODUT - Tiistaina, 07.06.2011 klo 08:26

Labradorinnoutajat - osa 2

Siirry sivulle: 1 ... 47 48 49 50

Lunatic

Lunatic
Viestimäärä: 1375

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 2 - Torstaina, 06.10.2011 klo 07:37  
+
0
Ooh! Jonkun toisenkin ruskean labukan simmut ovat olleet ihanan väriset pentuna.
Tässä Lunan näyte silmien värin muuttumisesta:


Eldarwen

Eldarwen
Viestimäärä: 2007

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 2 - Torstaina, 06.10.2011 klo 09:57  
+
0
^Mä niin toivoin, että jotenkin se vihreä väri ois pysynyt. :nauru: Mutta ei, pikkuhiljaa ne muuttu.

Mähän ihastuin labradoreihin aluks sen takia, että mua tuli lenkillä vastaan ruskee pentu jolla oli kirkkaan vihreet silmät. En tunnistanu labradoriks ensin ja se jäi kummittelemaan mielessä. Olihan se nyt itelle sellanen pakko saada.. :nauru:

Lunatic

Lunatic
Viestimäärä: 1375

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 2 - Torstaina, 06.10.2011 klo 13:51  
+
0
Mäkin olisin halunnut ne vihreet simmut, vaikka nyt kuinka olisikin ollut sitten virhe rotumääritelmään nähden. Onhan noihin ruskeisiin silmiin nyt jo tottunut mutta oli niissä vihreissä jotain jännää taikaa. :hymy:

Huomenna Lunalla lekuri keikka. Sillä on ollut ala huulussa jo monta vuotta sellainen pieni patti, jota näytettykin joskus lekurille joka sanoi ettei ole mikään ihmeellinen. Nyt patti on hieman ärsyyntynyt ja turvonnut ja ien on myös värjääntynyt patin hiertämänä mustaksi... Toivon mukaan patti on vaan patti, eikä mitään vakavempaa. Toki itse mietin että jos se syöpäkasvain on niin luulisi että sse olisi tässä jo suurentunut neljän vuoden aikana... plaah! Inhottavaa vaan tässä miettiä kaikkea ennen huomista aikaa...:suru:

nannna

nannna
Viestimäärä: 264

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 2 - Torstaina, 06.10.2011 klo 17:56  
+
0
Wää mitä ihanuuskuvia :love: Mä oon koko ajan miettinyt että haluaisin ehkä joskus, mahdollisesti tulevaisuudessa mustan lapukan, enkä aluksi hirveästi tykännyt ruskeasta väristä mutta nyt oon jotenkin alkanut sitä ihailemaan. Ehkä joskus sellainen T:n kaveriksi :)

Voi, meidän kasvattaja pyysi koko pentuetta Lohjan näyttelyihin 30.10. ja että treffattais kaikki siellä. Mutta millä mä pääsen sinne kun mulla ei ole autoa? Bussilla aika kurja mennä kun ei oo mitään mihin koiraa sitten hetkeks jättäis. Thelman sisko on menossa Kirkkonummelta sinne, mutta ne ei välttämätää tuu sinä viikonloppuna sieltäpäin näyttelyyn. Harmittaa, jos me ei päästä, näkis loputkin pentueesta. Voivoi :eitietoo:

Eilen mua oli vastassa kaatunut aita sekä pissat kun tulin kotiin :eek: Tänään taas ei, mutta keittiönpöytä oli ihan väärässä paikassa kuin missä se oli aamulla :nauru:

eepi78

eepi78
Viestimäärä: 5693

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 2 - Torstaina, 06.10.2011 klo 19:25  
+
0
Ei ymmärrä.. Taavilla vieläkin ihan paukamia varpaiden väleissä ja antibioottia menny varmaan nyt yhteensä 5 viikkoa ja edelleen jatkuu. Lisäksi tassuja on pesty sillä antiseptisellä shampoolla. En vaan käsitä.
Mun oli pakko vaihtaa se haiman vajaatoiminta-ruoka pois entiseen peura-perunaan. Taavi alkoi kutisemaan siitä niin paljon, eikä ihme kun siinä on riisiä. Mä odotan että saan rahat kasaan niin voin varata ajan niihin allergiatesteihin.
Kotona labradorinnoutaja Taavi (27.3.2006) ja Aapo (22.5.2012), marsut Toivo, Vertti, Vilja sekä Illusia sekä kääpiöhamsteri talvikko Myy.

Lunatic

Lunatic
Viestimäärä: 1375

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 2 - Torstaina, 06.10.2011 klo 19:43  
+
0
Mä uskallan sen verta jo hehkuttaa että Lunalla ei ole lehahtaneet vielä ainakaan nuo furupatit tänä syksynä. Syynä lienee uusi ruoka. Vaihdettiin meinaan Hilssin normiruoka Sensitive skin versioon samalta merkiltä ja niin loppui hilseily, turkin kiillottomuus ja furupatit olleet vielä ainakin poissa/todella vähäisiä.
Meillä kun ei turkki oikein toennut siitä kesäisestä halppisruoka kokeilusta vaan hilse jäi päälle vaikka vaihdettiin Hilssiin takaisin. :suru: Furupatit lehahti myös sillon halpisruuan aikaan taivaisiin vaikkei varsinainen furuaika ollutkaan.

eepi78

eepi78
Viestimäärä: 5693

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 2 - Torstaina, 06.10.2011 klo 19:51  
+
0
^Mä en enää tiedä mihin tässä vaihtais. Suurimmassa osassa ruuasta on riisiä, ne missä ei ole tulee läpi. Kotiruoka aiheuttaa vesiripulia ja raakaruoka ei tuu kyseeseen ennenkuin löydän sen rikkaan miehen joka ostaa mulle pakastimen.. kun mun kaikki rahat menee tohon koiraan niin ei oo ikinä varaa ostaa yhtään mitään. Ja mä en todellakaan ala ramppaamaan joka päivä ostamassa lihoja ja luita autottomana yhtään mihinkään kun työ vie kaikki mehut. Anteeks purkaus, mutta oon pinna ihan kireellä. Mä haluisin nyt vaan päästä sinne allergiatesteihin Taavin kanssa niin tietäis edes vähän mitä voi syöttää ja mitä ei. Toi koira on parasta mitä mulla on, mutta täytyy myöntää, että tää jatkuva rahattomuus sen takia ja sen sairastelut vie mun hermot. Pitkään mä aina jaksan, mutta sit menee hermo ja kaikki tuntuu turhalta ja vaikeelta. Nyt on just sellainen hetki. Toi haima-ruoka sopi hyvin siinä mielessä, että tavaran määrä oli vähäistä ja kiinteetä. nyt kun vaihtuu peura-perunaan niin alkaa taas se viis kertaa päivässä kakkiminen. Mut olkoon.
Kotona labradorinnoutaja Taavi (27.3.2006) ja Aapo (22.5.2012), marsut Toivo, Vertti, Vilja sekä Illusia sekä kääpiöhamsteri talvikko Myy.

elinann_

elinann_
Viestimäärä: 302

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 2 - Torstaina, 06.10.2011 klo 21:54  
+
0
^Sillä rahalla millä ostat sille niitä pikkusäkkejä mielettömän kallista ruokaa, olis ehkä voinu jo saada sen pakastimen? En mitenkään syyttele, mutta ihmettelen, että on varaa ostaa niitä ~100e/säkki ruokia pienissä erissä, eikä ole varaa ostaa pakastinta, varsinkin, kun niitä myydään varmaan käytettyinäkin aina silloin tällöin. Ja jos se barffaus kerran auttais, niin sehän tiputtais saman tien ruokinta- ja eläinlääkärikustannuksia alas? Tosin mulla ei ole aavistustakaan, missä olet töissä (oon kuitenki käsittäny, että oot ollu töissä jo pitemmän aikaa) ja kuinka pirun kallista siellä etelässä asuminen voi olla, mutta niin. Kunhan olen miettiny. Toivottavasti et loukkaannu tms. Mie kuitenkin asun edelleen kotona, joten en välttämättä osaa suhteuttaa aivan täysin asioita ja toisekseen, täällä eläinlääkäritki on paljon halvempia, asumisesta puhumattakaan.

Mie en voi sanoa muuta ko, että rakastan tuota koiraa! Tänään käytiin metsässä aamulenkillä ja siellä oli joku 30 poron tokka ja minun Relppa ei käyny ko ehkä 10 metriä juoksemassa niitten tykönä, sitte se ei enää huomioinu niitä mitenkään, vaikka ne jäi siihen aivan lähelle tököttämään. Ei ne ottanu tuota lääppistä edes tosissaan. :P Mutta niin. Nuo minun kaks edellistä koiraa on aivan sekopäisiä porojen perään. Nyt tuntuu, että olen onnistunukki jossaki ko tuo ei aivan kelvoton ole.
Koirat eivät ole koko elämä, mutta ne tekevät elämästä kokonaisen.

Tassutellen Tessun tahtiin
suomenlapinkoira Hippusen Bakkasukko "Tessu" -14

sekä mukana menossa:
sekarotuinen Rippu -04
labradorinnoutaja Rella -10
tiibetinspanieli Riitu -12

NettajaPeppi

NettajaPeppi
Viestimäärä: 109

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 2 - Torstaina, 06.10.2011 klo 22:07  
+
0
Taavi: Naapurissa asuu myös tollainen samanlainen allergikko furukoira, joka on tommoinen samanlainen vaalea uros. Sillä aloitettiin siedätyshoito, kun mikään muu ei tepsinyt. Allergiatestissä selvisi, että oli allerginen ainakin varasto-ja jauhopunkille sun muulle mitä en nyt muista. Siedätyshoito vähensi ainakin kutinaa ja korvaoireita. Furuoireet ei ole loppuneet, mutta en tiedä ovatko vähentyneet. Eniten siis siedätyshoito lievensi kutinaa ja korvaoireita.
Netta labbis s.06.08.2005
Peppi kultsu s.16.04.2010
Mindi labbis s.05.01.2012

Lunatic

Lunatic
Viestimäärä: 1375

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 2 - Perjantaina, 07.10.2011 klo 14:12  
+
0
Lekurissa käyty ja leikkausaikaa sitten varaamaan patin poistoon ja sitten odotellaan pari viikkoa sitä leikkausta(eläinlääkäri asema kiinni ensi viikon), jotta saadaan tietää minkä sortin patti kyseessä... :suru: Hirveetä odotella niin pitkään tuloksia... :suru:

eepi78

eepi78
Viestimäärä: 5693

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 2 - Perjantaina, 07.10.2011 klo 18:37  
+
0
Elinann_: Se että ostan pakastimen vaatii sen että mulla on se 200-300e pistää suoraan siihen rahaa. Kun ostan koiran ruokaa niin mulla tarttee olla se 50e ja sillä saan 10kg nappulaa koiralle mikä kestää melkein kuukauden. Mä en voi säästää koiran ruuasta ja jättää sitä ostamatta ja säästää siitä rahaa pakastimeen. Enkä voi säästää mistään muustakaan kun ei ole mistä säästää. Raha-asioitani sen enempää selvittelemättä niin oon ollu töissä jo viimeiset 11 vuotta vakituisesti, mutta en todellakaan mitenkään hyväpalkkaisessa työssä (hoitoalalla). Ja Helsingissä vuokrat on todella korkeita, tervetuloa kokeilemaan. Lisäksi maksan entisiä opintolainoja edelleen pois ja juoksen koiran kanssa lääkärillä vähintään kerran kuussa, monesti jopa kolmekin kertaa kuussa, johon uppoaa 100e/kerta melkein eli ei paljon oo mistä säästää. Mä asun yksin eikä kukaan muu rahoita mun elämääni. En ostele mitään turhaa vaan kirppikseltä vaatteet ja muut tarvittavat ja suurin osa rahoista menee koiraan ja pakollisiin laskuihin sekä ruokaan ja marsujen ruokaan (mikä on hyvin pieni osa budjettia). Koirallakin on ollut samat pannat ja hihnat viimeiset viis vuotta, itse käytän vaatteet puhki asti eikä välttämättä siltikään ole varaa ostaa uusia. Mä en oikein voi tinkiä mistään enää. Suurin menoerä on koira, ei mikään muu. Voin rehellisesti sanoa, että mulla ei tekis tiukkakaan elää ja olla jos koiraa ei olis. Säästössä oli useita satoja juuri, mutta ne meni kaikki Taavin eläinlääkäreihin näiden tassujen takia, käytiin siis kahdesti lekurilla kuukauden sisällä ja lisäksi yhden kerran hain toisen antibiootin ilman käyntiä. Sillä rahalla piti ostaa se pakastin, odottelin vaan kyytiä että saan sen tuotua kotiin. Mutta sillä välin koira sairastui ja se meni edelle. Ja oon myös joutunut useita kertoja lainaamaan rahaa koiran eläinlääkäreihin, se kun ei täällä myöskään halpaa ole. Mä pärjään ihan hyvin ilman eläinlääkärikuluja. Ei siis mitään ongelmaa perus elämisessä mulla, silloin saisin jopa säästöön rahaa. Mutta valitettavasti viimeiset viis vuotta on mennyt niin, että joka kerta kun säästössä on jotain niin ne menee samantien. Jokainen voi olla sitä mieltä kun haluaa, mutta tämä on totuus mun tilanteestani. Monet aina ihmettelee miten mulla ei ole rahaa mihinkään ylimääräiseen, kunnes selvitän tilanteen ja kerron.
Pikkusäkkejä koiran ruokaa en yleensä osta muuta kuin silloin jos kokeilen uutta ruokaa koiralle (niinkuin nyt toi haima-ruoka) ja en ole varma sopiiko se, eli korkeintaan pari pientä pussia jonka jälkeen tiedän ostanko ison säkin sitä ruokaa vai vaihdanko takaisin vanhaan. Eli en nyt sanois että sitä rahaa turhaan menee. Turhaan se menee siinä vaiheessa kun ostan uutta ruokaa sen 14kg eikä se sovikaan ja joudun heittämään hukkaan sen 100e.
Mulla menee rahaa vuodessa eläinlääkäreihin varmaan tuhansia euroja, mikä on todella paljon. En edes viitti laskea. kyllähän mä saisin säästettyä tarvittaviin juttuihin vaikka 5e kuussa tai 20e kuussa, mutta siihen taas menee pari vuotta ennenkuin saa sen summan kasaan mitä tarvitsee.
Mutta joo, se tästä avautumisesta, kerroin vaan faktat.
Kotona labradorinnoutaja Taavi (27.3.2006) ja Aapo (22.5.2012), marsut Toivo, Vertti, Vilja sekä Illusia sekä kääpiöhamsteri talvikko Myy.
(Viestiä on muokattu perjantaina, 07.10.2011 klo 18:44)

catteri

catteri
Viestimäärä: 903

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 2 - Lauantaina, 08.10.2011 klo 11:08  
+
0
eepi78 Oletkos kattellu noita pakastimia käytettynä? Esim. tori.fi näyttäs olevan monia toimivia käytettyjä parilla kympillä, osa jopa ilmatteeks. Eli jos pakastin tulee vaan koiran ruokiin, ei varmaan ole pakko olla mitään viimesintä mallia? Kannattaa vilkasta.:wink:
Kotia karvoittamassa kissat Demi (-08) & Latte (-10)
Mittelspitz Saaga (-12)


eepi78

eepi78
Viestimäärä: 5693

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 2 - Lauantaina, 08.10.2011 klo 11:46  
+
0
^kyllä. Paljon ostelen käytettynä tavaraa, mutta edellinen käytetty pakasin lähti äskettäin Kivikon jäteasemalle kun ei toiminut vaikka myyjä sanoi että toimii hyvin vaikka on vanha. Eli kovin montaa samanlaista ei viittis ostaa. Ja käyteyissä on aina ongelmana se kyyti, en kovin usein saa kyytiä silloin kun mulle kävis kun mä itse ja kaveritkin tekee vuorotyötä ja harvoin aikataulut menee yhteen niin että se sopis vielä sille myyjällekin. Mutta koko ajan etsin ja tutkin eli ei se poissuljettu vaihtoehto ole.

Enkä mä nyt siis ihan köyhä ole, tuun ihan toimeen omillani, mutta just se, että säästäisin ja hankkisin tarpeellisia vähän kalliimpia juttuja niin niitä ei pysty hankkimaan ihan tosta vaan jättämällä ostamatta esimerkiksi koiralle ruuat tai jotain muuta. Mä teen paljon iltoja ja viikonloppuja just sen takia, että tienaisin edes jotain ylimääräistä peruspalkan päälle jotta saisin joskus säästöön jotain. Mutta ne säästöt menee aina Taavin lääkäreihin.
Penturahakin mulla oli jossain vaiheessa kokonaan kerättynä, nyt siitäkään on enää osa, koska oon joutunut ottamaan lääkärikuluihin. Ja nyt ensin panostan niihin allergiatesteihin ennenkuin edes hankin sen pennun, jotta saadaan ne eläinlääkärikulut minimoitua Taavin kohdalla, jos vaikka sieltä selviäis jotain missä siedätyshoidosta olisi hyötyä. TIlanteet muuttuu koko ajan, kukaan ei oikeesti voi mitenkään varautua tällaiseen koiran sairasteluun vaikka kuinka säästäis. Ainakaan samalla palkalla mikä mulla on. Jos olis toinen ihminen joka jakais taloutta niin asia ois ihan eri. En mä nyt koiraa hankkiessani ajatellut, että joudun säästämään 20000 euroa ihan vaan sen elinikäisiä lääkärikuluja varten. Kun taas vastaavasti on koiria olemassa jotka ei tartte ikinä lääkäriä muuhun kuin rokotuksiin elämänsä aikana. Eli mistä sitä ois voinut tietää.

Ylipäätään ihmettelen mistä se mielikuva on tullut, että ostelisin koiralle jotain pieniä pusseja ruokaa jatkuvasti, eihän se kannata edes mitenkään labbiksen kokoisella koiralla kun pari kilon säkki kuluu muutamassa päivässä. Jos oon maininnut ostavani pienen pussin niin tosiaan se on ostettu kokeeksi, Taavin tuntien kun ei kannata uutta ruokaa heti ostaa isoa säkkiä jos ei käykään, sen olen joskus tehnyt ja tuskaillut 10kg koiran ruuan kanssa että mihin sen tungen kun ei sovikaan tuolle. Ja siinä sitä rahaa hukkaan menee. Esimerkiksi tuo haima-ruoka mitä just kokeilin niin maksaa 14kg n. 100e eli aika suuri lovi lompakkoon turhan takia jos toteekin parin viikon jälkeen ettei se sovikaan. Ja kelle sitäkään sit antais, ei kenelläkään toisella ole haimavaivaista koiraa tuttavapiirissä. Eikä mun tapana ole huvin vuoksi kokeilla ruokia ja pistää siihen rahaa, vaan testaan silloin kun sen tuntuinen ruoka osuu kohdalle mikä kuulostais siltä että vois sopia Taaville. Ja yleensä ne kokeilut just päätyy siihen että palaan takaisin entiseen koska jostain syystä uusi ruoka ei käykään.

Loppujen lopuksi se raha mitä koiraan käytän menee pääasiassa sen ruokaan (50e/kk tällä ruualla) ja eläinlääkäreihin. Eli ihan minimissä mennään kustannusten suhteen kun ei harrasteta mitään enkä ostele koiralle juuri mitään koskaan. Mutta kun ne ell-kulutkin vaihtelee. Voi olla monta kuukautta kun ei mee mitään ja sit yhtäkkiä menee se 500e kahdessa kuukaudessa. Että sellasta. Se pakastin tässä ei ole suurin kustannus eikä suurin ongelma vaan se, että ennen sitäkin saatais selville mikä tota allergiaa aiheuttaa, ja sitä myöten siis furua ja hiivaa yms. Turhaan mä mitään lihojakaan alan ostelemaan ennekuin on edes vähän osviittaa siihen mistä lähteä liikkeelle ruokinnassa jotta saatais koiralle mahdollisimman hyvä olo ilman kutinaa ja kipua.
Kotona labradorinnoutaja Taavi (27.3.2006) ja Aapo (22.5.2012), marsut Toivo, Vertti, Vilja sekä Illusia sekä kääpiöhamsteri talvikko Myy.
(Viestiä on muokattu lauantaina, 08.10.2011 klo 11:58)

Birdie

Birdie
Viestimäärä: 1184

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 2 - Lauantaina, 08.10.2011 klo 14:26  
+
0
Oltiin just lenkillä ja Mooses päätti syödä kakkaa, leikkiä kakkaojassa ja koska se oli syönyt ruohoa sen kakkapökäleet riippu sen pyllyssä niin että koko takamus oli ihan pashassa. Ja nyt koiran kuuraamisen jälkeen mä meen töihin.
Follies Neville
09.03.2011

QuiQui

QuiQui
Viestimäärä: 129

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 2 - Lauantaina, 08.10.2011 klo 16:44  
+
0
^ Riippukakkaepisodit on jotain niin kamalaa, että huhhuh.

Meillä ollaan nyt oksenneltu joka ikinen viikonloppu. Viime viikonloppuna anopin matolle (tyhmä ruoho!) ja tänään se löysi jostain pellonreunasta puoliksi mädäntyneen variksen. Joka piti tietenkin syödä. Isi yritti saada sitä siltä pois, mutta kun tällä on aarre niin karkuunhan se juoksee eikä ymmärrä "irti"-käskyä lainkaan. Tunti tuosta ja Nellin vatsalaukun sisältö oli pitkin porukoiden takapihaa. En käsitä miten noin pienessä otuksessa voi olla niin paljon tavaraa sisällä.

Nyt reppana on taas ihan kanttuvei ja nukkuu makkarissa. Rassu. Typerä, typerä rassukka.
~ Labradorinnoutaja Nelli, s. 18.4.2011 ~
"Pikkuveli" Raipe (beagle, s. 27.5.2006)

aavehamsteri

aavehamsteri
Viestimäärä: 1335

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 2 - Lauantaina, 08.10.2011 klo 17:48  
+
0
^Huuh, helpottavaa kuulla, että tuollaiset puolimädät raadot ovat muidenkin kuin meidän Saimin kalleimpia aarteita. Ei luovu sitten millään niistä ja vetelee hyvällä halulla ne kitusiinsa :ttou:

Mutta jotain hyvääkin tossa koirassa. Teki tänään niiin hienoa seuraamista, etten ois ikinä uskonut :aurinko: Ehkä mä vielä jonain päivänä uskallan sen kanssa avoimeen mennä.
Lbn 11/2010
Mudi 7/2013

"Päätökset pitää tehdä oikeassa mielenvireessä ja mieluiten nopeasti, ettei vire mene ohi."

nannna

nannna
Viestimäärä: 264

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 2 - Lauantaina, 08.10.2011 klo 19:13  
+
0
Me oltiin tänään Rajasaaressa uimassa, ja sitä ennen tehtiin jälkeä ihan omatoimisesti takapihalla, ja käytiin pikku lenkilläkin. Yhteensä noin 6 tuntia oltiin putkeen ulkona, nyt on ihan kanttuvei koira sohvalla. Jäljet meni ihan hyvin, parilla kohtaa lähti kyllä soosailemaan ihan jotain omaa mutta löysi se tonnikalat kuitenkin :nauru:

Meilläkin meni tänään seuraamiset superisti :love: Lisäksi treenattiin myös ihan pikkusen rallytokoa ja sekin sujui super mallikkaasti. TOISAALTA takapihalta kun lähdin niin ei viiteen minuuttiin tullut koiraa perässä ollenkaan, on kyllä välillä niin uhmaiässä että ei muka voi tulla sisällekään vaan hänhän jää pihalle. Ensi viikolla meillä on jäljestyskurssi ja sitten alkaa uusi rallytokon alkeiskurssi joka on 10 kertaa. En malttais millään odottaa sitä, kun tehdään siellä vähän enemmän sitten rataa kuin tuossa ekalla kurssilla. :jjei:

Meillä usein oksennellaan kun lipastoa on syöty, koska se on lastulevyä ja ne ei sula vaan tulee yleensä jossain vaiheessa iltaa pihalle.

Rosalie1

Rosalie1
Viestimäärä: 1141

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 2 - Lauantaina, 08.10.2011 klo 22:44  
+
0
Huoh, mun neitillä alkoi ekat juoksut. Ikää on vajaa 1 vuotta. Nyt on viikko juoksuja takan ja onhan tuo vähän hämillään. Täytyy nyt vain toivoa, että säästytään valeraskaudelta ym. Taipparit jäi juoksujen takia väliin:neutral:

Eepi, tosi kurjaa, että teillä edelleen jatkuu nuo allergiaoireet. Sakulla on auttanut tosi paljon tuo pelkän barfin syöttäminen. Lääkärikäynnit on vähentynyt 90%. Toivotaan, että teillekin löytyisi apu.

Tässä muutama kuva mun kullasta


nannna

nannna
Viestimäärä: 264

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 2 - Sunnuntaina, 09.10.2011 klo 00:26  
+
0
Mäkin keksin laittaa kuvia nettiin, niin tässä vähän kuvapäivityksiä tästä päivästä :)



(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 09.10.2011 klo 00:28)

Birdie

Birdie
Viestimäärä: 1184

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 2 - Sunnuntaina, 09.10.2011 klo 11:45  
+
0
Mulle tuli viestiä takas siltä tokokurssin vetäjältä että mahduttiin mukaan! Yay! :jjei: Nyt tauon jälkeen meen ihan innolla sinne tokoon. Mitä nyt oon seuraillut tuolta KC:n tapahtumista niin kamalan vähän mitään kursseja tässä lähistöllä pidetään. Mua kun himottaisi sinne jälkikurssille myös mennä...

Eilen illalla töiden jälkeen lenkillä Mooses päätti taas syödä kakkaa!!!:ttou: Mitä ihmettä?? Ikinä ennen se ei ole syönyt kakkaa. Mutta eilen kahdesti? Onko sillä nyt joku puutos?
No kun kotiin päästiin pesin koko koiran shampoolla ja hampaat myös. Oli kyllä sen hajunen koira...
Follies Neville
09.03.2011

  Siirry sivulle: 1 ... 47 48 49 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28206
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6338
Viestejä yhteensä545723
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265867
(Tilastot päivitetty viimeksi 03.05.2024 klo 07:00)