Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KOIRARODUT - Tiistaina, 24.07.2012 klo 17:33

Labradorinnoutajat - osa 5

Siirry sivulle: 1 ... 7 8 9 ... 50

Lunatic

Lunatic
Viestimäärä: 1375

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 5 - Tiistaina, 14.08.2012 klo 22:25  
+
0
Kuva päivitystä kasvaneesta Blakesta kiitos! :aurinko:

eepi78

eepi78
Viestimäärä: 5693

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 5 - Tiistaina, 14.08.2012 klo 23:16  
+
0
Joo, mä syötän myös koirille ruokaa sen sopivuuden mukaan, oli se merkki mitä tahansa. RC:stä on Taavillekin aina tullut hiivaa korviin ja sama näköjään Aapon kanssa. Taavin kanssa oon oppinu sen tossa ruokinnassa, että se ruuan sopivuus on kaiken mitta, oli se ruoka oikeesti markettihalpista tai eläinlääkärin kalleinta. Raha ei siinä merkkaa. Mä ostin nyt kokeeksi minipussin HAUHAU:ta Aapolle testiin kun oon kuullu siitä niin paljon hyvää nykyään. Eli jos se sopii niin sitä sit alkaa syömään, tossa pentunappulassa vaan näyttää olevan tosi pienet nappulat, mutta onko sillä nyt niin väliä. Taavi kun joskus mökkireissulla sai HAUHAU:ta niin oksenteli siitä, samantien kun en antanut sitä enää niin loppui oksentelukin. Eli jostain syystä sille ei sopinut, samahan oli sen Brit Care-ruuan kanssa mitä testasin tässä suunnilleen vuosi sit. Mekin ollaan Taavin kanssa käyty varmaan kaikki mahdolliset ja mahdottomat kuivaruokamerkit läpi. Ihan pari niistä on sopinut edes jotenkuten.

Mä en oo muuten vielä jostain syystä uskaltanut alottaa Aapolle kotiruuan syöttämistä, oon jotenkin varovainen sen kanssa kun pelkään ettei se sit saa tarvittavia juttuja vaikka saiskin nappulaa osaksi ruokintaa.
Kotona labradorinnoutaja Taavi (27.3.2006) ja Aapo (22.5.2012), marsut Toivo, Vertti, Vilja sekä Illusia sekä kääpiöhamsteri talvikko Myy.

Eldarwen

Eldarwen
Viestimäärä: 2007

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 5 - Tiistaina, 14.08.2012 klo 23:23  
+
0
Huomenna tulee Blakesta kuvaa. :hymy:

Kuten sanottua, ihmiset ottaa ihan hirveetä stressiä tossa nappulanvalinnassa nykyään. Joillekin sopii se halvin, toiselle ei. Toiselle ei sovi se kalleinkaan. Jokanen koira kuitenkin on yksilö. Mulle on ihan sama vaikka noi söis Pirkka-koiranruokaa jos ne sillä on hyvinvoivia kaikilla tavoin.
Kyllä noikin välillä syö kaikkea "halpisruokaa", esim. Pedigreetä, mutta kyllä noi lihaa joukkoon saakin runsaalla kädellä, oli se sitten ruoka tai ruoka.

Musta se on tosi inhottavaa että saat helposti kasan koiranomistajia niskaas jos meet sanomaan että hei, mun koira syökin markettiruokaa. :roll:
(Viestiä on muokattu tiistaina, 14.08.2012 klo 23:28)

eepi78

eepi78
Viestimäärä: 5693

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 5 - Tiistaina, 14.08.2012 klo 23:41  
+
0
Mä taas ihailen niitä koiria jotka voi hyvin markettiruualla, en pidä niitä ruokia mitenkään huonompana, paitsi niitä väriaine-nappuloita. Mä oon kade niille jotka pääsee halvalla ja koira voi hyvin aina vaan, turkki kiiltää ja paino pysyy hyvänä ja kaikinpuolin koiralla hyvä olla. Kun me ollaan tosiaan kokeiltu kaikkea mahdollista ja mahdotontakin niin oisin hyvin tyytyväinen jos voisin vaan kävellä lähimpään markettiin ja ostaa koiran ruuat sieltä samalla kun ruokaostoksetkin. Mutta ei.

Mä tein taas sen virheen äsken että vein pojat yhdessä ulos.. en tee toiste kunnes Aapo kävelee kunnolla. Meinas niin taas pinna palaa kun Aapo ei kävele, se vaan riekkuu Taavin hihnassa kiinni, mun lahkeissa kiinni kun villiinty, jäi kökkimään keskelle autotietä kun ei halunnut kävellä yms. Ei oo vielä meidän aika lenkkeillä yhdessä, ei kestä mulla hermo. Korkeintaan tuohon koirapuistoon ja takas voin mennä kun Aapo voi olla vapaana kun pelkkää hiekkatietä, ja koirapuisto on siis ihan varaan 100m päässä, mutta pitemmälle en noiden kanssa lähde ennenkuin Aapo kävelee kunnolla. Ja kaiken kruunas se, että kun tultiin sisään niin Taavi alkoi nylkyttämään Aapoa rappukäytävässä :ttou: Kiva siellä tähän aikaan yöstä alkaa repimään toista irti selästä ja meinasin vielä karjasta EI mutta onneks en sitä tehnyt kun koko rappu ois varmaan herännyt. Ei ookaan Taavi hetkeen yrittäny edes Aapon selkään, mutta jostain syystä nyt taas.
Pitää nyt toi Aapon hihnakävely ensin saada kuntoon niin sit vasta yhessä lenkeille. Yks nainen kattoi mua pahasti kun Aapo jäi tuijottamaan ja istumaan kun ois halunnut sen naisen koiran luo, sanoin aika kuuluvalla äänellä että voidaan ihan mennä ohikin niistä muista koirista niin eukko kattoi pahalla silmällä. Ärsyttää niin kun Aapo on nyt oppinut sen että kaikkia koiria voi moikata tai niiden luo pitää päästä ja kun yritän päästä sen kanssa ohi niin että just ollaan onnistumassa niin taas joku tulee lässyttämään ja tulee koiransa kanssa siihen että onpa sulla söpö pentu ja jaadijaadi. Ehkä ihmiset ei lähestyis niin helposti kun Taavi ois mukana, koska ei sen luo koskaan kukaan tuu koiransa kanssa että onpa söpö koira sulla :nauru:

Ja nyt te ajattelette että mä oon joku ihan hermoheikko kun valitan vaan koko ajan ja jooka asiasta menee hermo, mutta oikeesti, jos joku teistä näkis meidän yhteiskävelyn ulkona niin kuolisitte nauruun.. se on kaukana mallikkaasta.
Kotona labradorinnoutaja Taavi (27.3.2006) ja Aapo (22.5.2012), marsut Toivo, Vertti, Vilja sekä Illusia sekä kääpiöhamsteri talvikko Myy.
(Viestiä on muokattu tiistaina, 14.08.2012 klo 23:43)

Eldarwen

Eldarwen
Viestimäärä: 2007

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 5 - Keskiviikkona, 15.08.2012 klo 01:03  
+
0
Voi eepi, mä ymmärrän sua paremmin kuin arvaatkaan. Nyt varmaan ymmärrät miks mä kävelytän noita edelleen erikseen.. :nauru: Onneks mulla on siihen aikaa. Kyllä ne yksin osaa kävellä nätisti, mutta jos mennään yhdessä niin Blake pyörii ku hyrrä ja sinkoilee. Jos vien molemmat yhdessä lenkille niin tuun niin kiukkusena sieltä aina takas. Ei oo kivoja kenellekkään ne lenkit. :shifty:

eepi78

eepi78
Viestimäärä: 5693

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 5 - Keskiviikkona, 15.08.2012 klo 08:06  
+
0
^Haha :nauru:
Mulla ei vaan ois aikaa jatkossa joka lenkkiä tehdä erikseen noiden kanssa kun loppuu nyt jo aika kesken kun erikseen pitää ulkoiluttaa. Eli toivoa sopii että Aapo nyt jaksais kohta lenkkeillä niin saisin sen mukaan Taavin kanssa lenkille ja Aapo sais harjotusta miten yhdessä mennään. Taavi nyt menee kenen kanssa vaan, se on tyyni kun viilipytty eikä sitä hetkauttanu edes Aapon roikkumiset. Mutta oikeesti, toivottavasti kukaan ei nähny, jos on nähny eilisen ulkoilun niin mahto tyypillä olla hauskaa :nauru:

Ja kun mä tänne kerran ääneen valitin että Aapo herättelee aikaisin niin tänään se petti mut, heräsin vasta 7.40 kun ei Aaposta kuulunu pihaustakaan. Tosin nukkumaan on menty yhden kieppeillä iltavuoron jäljiltä taas eli unet olikin ihan tervetulleet. Mutta ehkä tää tästä, jospa se alkaakin nyt venyttämään herätyksiä tai sit tää aamu oli joku vahinko..
Kotona labradorinnoutaja Taavi (27.3.2006) ja Aapo (22.5.2012), marsut Toivo, Vertti, Vilja sekä Illusia sekä kääpiöhamsteri talvikko Myy.

Mouse

Mouse
Viestimäärä: 40

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 5 - Perjantaina, 17.08.2012 klo 10:27  
+
0
Hello!

Rino menee tänään virallisiin lonkka-ja kyynärkuviin! Jännää!
Labradorinnoutaja "Rino" s. 24.3.2011

Eldarwen

Eldarwen
Viestimäärä: 2007

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 5 - Perjantaina, 17.08.2012 klo 11:36  
+
0
^Toivottavasti tulee hyvät tulokset! Mun pitäis Blakelle kans tässä tulevaisuudessa varailla aikaa. Eihän sitä koskaan tulla missään jalostuksessa tai muussa käyttämään, mutta haluan ite tietää että siellä on kaikki ok. Erityisesti kun Blake istuu niin oudoissa asennoissa. Vääntyy jalat suoraan sivuille jos se istuu paikallaan. Agilityä ollaan kuitenkin ton jäniksen kanssa suunniteltu niin ois kyllä harmi jos siellä on jotain häikkää. Katotaan.

Lunatic

Lunatic
Viestimäärä: 1375

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 5 - Perjantaina, 17.08.2012 klo 16:00  
+
0
Uuuuh! Huomenna kuulkaas on ne meidän kisat!! Apua! Oon niin varma että omalla jännityksellä taas pilaan koko homman! :ttou: Pitäis vaan ottaa se treenikertana mutta toisaalta mun treenikerroillakin aina se eka ratasuoritus menee ihan pipariksi + että Lunalla vielä vähän epävarmuutta puomilla että se tuo sitten lisäjännitystä! Noh onneksi toinen on hyppyrata missä ei kontakti esteitä(eli juurikin se puomi) ole ollenkaan, hyppyrataan mulla onkin kovimmat odotukset ja onneksi se on viimeinen startti se.

Pitää mennä ajoissa paikalle että kerkeää Lunaa juoksuttaa jotta se pahin häsellys intous kärki menee pois. Toivotaan että siellä pääsee vähän reenailemaan jossain nurkassa ennen starttia.

Sori agility pölinät mutta pakko tätä jännitystä purkaa johonkin! :cool:

Rebe

Rebe
Viestimäärä: 110

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 5 - Perjantaina, 17.08.2012 klo 18:39  
+
0
^Mä oon ainakin hengessä mukana:peukku: Nemon kanssa ei olla nyt vielä kovin pitkää harrastettu, keväällä alotettiin, mutta kontaktit on juurikin ne vaikeimmat. Vauhtia ja intoa vähän liikaa.. lisäksi sen takia monesti putoilee esteistä rimatkin. Meillä vaihtelee aina ne ohjaajat siinä, ja yleisin kommentti on että vauhtia sillä ainakin piisaa:hymy: Eikä pelkää mitään. Mut mukavahan se on harrastaa motivoituneen koiran kanssa, on siellä semmosiakin koiria ketä ei vois vähempää kiinnostaa jotkut agiesteet.
Labbisuros 4/2011

eepi78

eepi78
Viestimäärä: 5693

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 5 - Perjantaina, 17.08.2012 klo 23:10  
+
0
Mä myös tsemppaan Lunaa hyviin tuloksiin :peukku: vaikka ite en agilitystä mtään tajuakaan.

Joko mä tänne kerroin,että Aapo on mun kaverilla hoidossa, se haus itse sen pariks päiväks hoitoon kun sillä oli pitkät vapaat. Huomenna haen pikkuherran kotiin. On kyllä helpottanu mun päiviä huomattavasti kun taas iltavuoroissa oon ollu, eilen Aapon vein niin oli ihana tulla kotiin töistä kun ei tarttenu viedä kun Taavi ulos, ei menny puoleen yöhön asti koirien kanssa ulkona. Sama tänään kun ennen töitä oli jotenkin outoa kun oli aikaa tehdä muutakin kuin juosta ulkona. Kyllähän sitä riiviötä kaipaa vaikka tekee ihan hyvääkin olla erossa siitä niin jaksaa taas paremmin sitä. Taavikin on ollu jotenkin apeena, en tiedä johtuuko Aapon poissaolosta vai siitä että sai tänään sen siedätyspiikin taas. Jotenkin oudon vaisu se on, luulen kyllä että Aapon poissaolo vaikuttaa.
Kotona labradorinnoutaja Taavi (27.3.2006) ja Aapo (22.5.2012), marsut Toivo, Vertti, Vilja sekä Illusia sekä kääpiöhamsteri talvikko Myy.

Lunatic

Lunatic
Viestimäärä: 1375

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 5 - Perjantaina, 17.08.2012 klo 23:18  
+
0
Eepi: hei sitten kun Aapo tuosta kasvelee niin mäkin voisin joku kerta ottaa sen meille yöksi vaikka. Näkisimpä minäkin vähän osviittaa kahden kanssa elosta. Mutta se vaatisi ehkä kyllä sen että olisi jo suht sisäsiisti kun täällä nää kaksi ipanaa on muuten pissapaprujen kimpussa. :aurinko:

Birdie

Birdie
Viestimäärä: 1184

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 5 - Lauantaina, 18.08.2012 klo 01:32  
+
0
Nytkin on ihan tylsää kun Mooses on levossa ja ei voida käydä sen kanssa lenkillä. Täällä ollaan kotona tehty naminpiilotusta ja temppuiltu. Mitä sitä keksisi?

Ehkä ihan hyväksi Moosekselle ottaa iisisti ja yrittää rentoutua. Mutta mä ainakin odotan että päästään mettään patikoimaan. Se on mulle rentouttavaa päästä Mooseksen kanssa ulos lenkille. Ei tonne tuu yksin mentyä. Ja ei tee mieli jättää sitä olleskaan yksin töiden lisäksi kun se on jotenkin niin toimeettomana täällä.
No eläinlääkäri sanoi että viel viikonlopun yli niin toivottavasti maanantaina voisi aloittaa kevyen liikunnan.

Voi Eepin Aapo on aina tervetullut tänne hoitoon. Oli sisäsiisti tai ei. Me oltais niin iloisia Mooseksen kanssa.
Vitsi mä haluun mulle hauva vauvan... Niiden pieni karvaton masu. Pehmeet tassut.

Koskas se Raggettin koira synnyttää pennut?
Follies Neville
09.03.2011

eepi78

eepi78
Viestimäärä: 5693

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 5 - Lauantaina, 18.08.2012 klo 08:12  
+
0
Aapon saa hoitoon jos joku haluaa :nauru: Olin aika hämmästynyt että kaveri pyysi itse että voisko hän ottaa sen hoitoon. Kuulemma ei oo ees hermo vielä mennyt vaan sanoi että ei muistanutkaan miten kivaa on pennun kanssa. Siellä on tosin niin adhd koira omasta takaa joka riehuttaa Aaponkin hyvin, meillä Taavi ei leiki sen kanssa kun hetken ja sit kyllästyy niin Aapo tulee mun kimppuun sen jälkeen ja siihen mulla menee hermo.

Lunatic: Saatte Aapelin hoitoon joskus kun se yhtään näyttää siltä että vois olla sisäsiisti, siinä tosin voi tovi mennä ja sit se ei enää oo söpö pentu :nauru: On sillä melko hyvin homma hanskassa ton sisäsiisteyden kanssa jo, pyrkii tekemään ulos, mutta pissoja etenkin tulee muutamia lattialle. Mä ajattelin luopua nyt kokonaan noista lehdistä lattialla kun ei se niille pissaa juuri ollenkaan, yleensä aina lattialle.
Kotona labradorinnoutaja Taavi (27.3.2006) ja Aapo (22.5.2012), marsut Toivo, Vertti, Vilja sekä Illusia sekä kääpiöhamsteri talvikko Myy.

Lunatic

Lunatic
Viestimäärä: 1375

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 5 - Lauantaina, 18.08.2012 klo 08:38  
+
0
Ei tartte olla pentu enää! :nauru: Ei se pentuna pysy sitten se toinenkaan koira sitten joskus! :wink:

Lunatic

Lunatic
Viestimäärä: 1375

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 5 - Lauantaina, 18.08.2012 klo 17:43  
+
0
Yksin puhelua! :nauru:

Nyt on kisat takana. Ensimmäinen rata meni hylätyksi vain ja ainoastaan puomipelon takia.
Mutta toinen rata menikin paremmin. Vauhtia ei ollut nimeksikään helteen takia, muuten kyllä pysyy tahdissa mukana eli aikasakkoa tuli 10 sekunttia. Mutta ratavirheitä NOLLA! Oltiin toisina. Ensimmäinen palkintosijamme siis, Jees! :jjei:

eepi78

eepi78
Viestimäärä: 5693

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 5 - Lauantaina, 18.08.2012 klo 17:52  
+
0
^Hyväjee!! Kävinkin jo vaklaamassa naamakirjassa miten on menny.

Meillä Aapo palas kotiin ja Taavi oli ihan onnesta soikeena :nauru:
Kotona labradorinnoutaja Taavi (27.3.2006) ja Aapo (22.5.2012), marsut Toivo, Vertti, Vilja sekä Illusia sekä kääpiöhamsteri talvikko Myy.

raggetti

raggetti
Viestimäärä: 1725

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 5 - Lauantaina, 18.08.2012 klo 18:14  
+
0

Birdie kirjoitti:

Koskas se Raggettin koira synnyttää pennut?



Ne on syntyny jo :nauru: Ovat n. 2 viikon ikäsiä, kaksi poikaa ja yksi tyttö. Pojat mustia ja tyttö vaalea. Synnytys meni muuten hyvin (olin mukana) paitsi että yksi musta poika syntyi kuolleena, eli pentuja olisi kaikkiaan ollut neljä. Mun mielestä mä kyllä kirjoitin täällä silloin kun ne oli syntyneet :mietiskel: Oon kyllä enemmän roikkunu tuolla pentupuolella ja muuten taustaillut, kun ei ole hirveästi kerrottavaa tässä topsussa kun ei oo labbista tällä hetkellä talossa.
Nyt odotellaan kasvattajan päätöstä siitä, jääkö narttu heille vai tuleeko se meille. Hieman mietityttää tuo rahallinen puoli, onko meillä oikeasti varaa ruokkia kolmea isoa ja yhtä pientä koiraa. Onhan tässä vielä pari viikkoa aikaa ajatella asiaa.
How to handle stress like a dog:

If you can't eat it
Or play with it

Then pee on it
And walk away

eepi78

eepi78
Viestimäärä: 5693

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 5 - Lauantaina, 18.08.2012 klo 19:27  
+
0
Tässä vähän Aaposta videoo jos näkyy..



En tiedä onko toi nyt oikein laitettu joten jos ei näy niin sanokaa.
Kotona labradorinnoutaja Taavi (27.3.2006) ja Aapo (22.5.2012), marsut Toivo, Vertti, Vilja sekä Illusia sekä kääpiöhamsteri talvikko Myy.
(Viestiä on muokattu lauantaina, 18.08.2012 klo 19:28)

Ruusunen89

Ruusunen89
Viestimäärä: 506

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 5 - Lauantaina, 18.08.2012 klo 20:32  
+
0
^Litsläts! :nauru:

Lunatic voi tulla hakemaan hoitoon tuon meidän hulivilikakaran.. Kyllä varmasti muistuisi mieleen se ihana vaihe, kun kokoa alkaa olla mutta järkeä ei. :viheltel: Ei vaan, hienosti tuo tänäänkin toimi, kun olimme kasvattajan luona treenailemassa ja ihanalutuinensöpishän se on, aina välillä. :wink:
Labradorinnoutaja Kupla (s. 15.12.2011)
----------------------------------------------------------------------------
RiemuKuplan tassuttelua

  Siirry sivulle: 1 ... 7 8 9 ... 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28210
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6339
Viestejä yhteensä545729
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265870
(Tilastot päivitetty viimeksi 04.05.2024 klo 02:15)