Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KOIRARODUT - Sunnuntaina, 05.05.2013 klo 15:16

Saksalaiset pystykorvat - osa 2

Siirry sivulle: 1 ... 7 8 9 ... 12

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: SAKSALAISET PYSTYKORVAT - OSA 2 - Sunnuntaina, 01.12.2013 klo 16:05  
+
0


tuonne aikuisten puolelle tämän jo postailinkin, mutta laitanpa tännekin!

elikä lukan 1v kuva :hymy: juhlistimme pientä maksalaatikkokakulla herkutellen.



nautimme tänään aamusta myös jugua, ihan syndejen kunniaksi.



ja ihan vain vähän kauhisteltiin imuria :nauru:
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Josu

Josu
Viestimäärä: 64

VS: SAKSALAISET PYSTYKORVAT - OSA 2 - Maanantaina, 02.12.2013 klo 13:48  
+
0
Onnea Luka 1-vuotta!!! :)

Ginillä odotellaan juoksuja alkavaksi, viimeksi oli heinäkuun alussa ja nyt pudottanu kaiken alusvillan pois eli seuraavaksi juoksut..

väsynyt kleini
Kotona:
Sileäkarvainen collie n. Muusa (s. 10.5.2014)
Kleinspitz n. Gini (s. 8.2.2012)
Yhteisomistuksessa (asuu isosiskolla):
Kleinspitz n. Ninni (s. 14.1.2012)
Sekarotuinen n. Luna (s. 2005)

nensku

nensku
Viestimäärä: 36

VS: SAKSALAISET PYSTYKORVAT - OSA 2 - Tiistaina, 03.12.2013 klo 09:17  
+
0
^ Voi ei, näyttääpä Ginin karva ohkaiselta! Kun muistelee mitä kuvia pistit jokin aika sitten :hymy:

^^ Lukalle onnea! Meillä ei imuria kauhistella, vaan käydään samantien kimppuun. :nauru:

Mäkin sain vihdoin napsastua uuden kuvan Monsterista.



Tuntuu, et me ollaan kokoajan jossain menossa tai mä olen kipeä niin ei saa mitään aikaseksi. Mitenkäs muuten teidän pystikset reagoi, kun te olette kipeänä? Olin just kaks kertaa angiinan kourissa lyhyen ajan sisällä, niin tuli moinen mieleen. Moona on ollut aivan ihanteellinen sairastelukaveri. :love: Tuntui, että senkin aktiivisuustaso tippui liki nollaan kun mä olin kipeä. Moona vaan kyhjötti aivan kyljessä kiinni tai vaihtoehtoisesti makas mahan päällä. Normaalisti nukkuu kyllä parisängyn omalla puolellaan. :nauru: Lisäks hirveesti haisteli hengitystä, johtu vissiin tuosta pöpöstä, mikä oli kurkussa. Kaverit tuli pissattaan Moonaa kun olin pari päivää niin rikki etten tajunnu mistään mitään ja nukuin vuorokaudesta varmaan 23,5 tuntia. Kaverit valitteli, et Moona kävi vaan nopeesti hutasemassa kuset tontin reunaan ja juoksi kiireen vilkkaa ovelle oottaan sisäänpääsyä. Arvatkaa toimiiko se näin kun mä päästän sen ovesta ulos? No ei tietenkään... Välillä saan hyppiä ja leikkiä pelleä, jotta saan jotain kontaktia koiraan. :nauru:
kleinspitz n 08/12
kleinspitz n 10/15

Nöpsykkä

Nöpsykkä
Viestimäärä: 55

VS: SAKSALAISET PYSTYKORVAT - OSA 2 - Maanantaina, 09.12.2013 klo 19:39  
+
0
Nyt on sitten yksi koira vähemmän. Meidän vanhus lopetettiin tänään ikiuneen.:suru:

Remy

Remy
Viestimäärä: 165

VS: SAKSALAISET PYSTYKORVAT - OSA 2 - Maanantaina, 16.12.2013 klo 12:35  
+
0
^
Voi itku, isot osanotot sinne! Aika tuo ja aika vie, ja aina se yllättää vaikka koiralla olisi ikääkin.

Taika on sairaslomaillut pari viikkoa, mutta viime viikolla treenit saivat taas jatkua! Pönttö päässä ei tarvii enää paljon oleilla, ehkä se vielä tästä! Ketkäs kaikki oli Messarissa viikonloppuna? Mä olin turistina eilen. :)
kleinspitz '5/08
mittelspitz '12/13

Nöpsykkä

Nöpsykkä
Viestimäärä: 55

VS: SAKSALAISET PYSTYKORVAT - OSA 2 - Lauantaina, 21.12.2013 klo 07:20  
+
0
Kiitos osanotosta. Täällä pärjäillään hyvin ja Hilla oppii uutta kokoajan. Nyt vaan pitäs joululomalla harjoitella tosissaan näyttelyhihnalla kulkemista ja muutakin näyttelyyn liittyvää.Kannattaako koiraa viedä johonkin missä liikkuu ihmisiä,kun ajattelin että miten tätä sosiaalistaisin vielä enemmän,kun tulevaisuudessa on unelmana alkaa kaverikoiraksi.Ja pitää muutenkin ajatella tulevaa koiraa ja pohtia sen mahdollista rotua.
(Viestiä on muokattu lauantaina, 21.12.2013 klo 07:21)

NiinaS1

NiinaS1
Viestimäärä: 3

VS: SAKSALAISET PYSTYKORVAT - OSA 2 - Torstaina, 02.01.2014 klo 19:05  
+
0
Minkäkokoinen kuljetushäkki autoon on Kleinspitzille sopiva? Osaatteko suositella jotain hyvää mallia?

Remy

Remy
Viestimäärä: 165

VS: SAKSALAISET PYSTYKORVAT - OSA 2 - Lauantaina, 04.01.2014 klo 21:24  
+
0
^
En oikein osaa näin äkkiseltään sanoa kokoa. Meillä on tollanen kevythäkki, jonka saa helposti nakattua takapenkille. Koko penkin se vie mun pienehkössä autossa, että ei toi kovin pieni ole. Jos koiraa joutuu kuljettamaan pitkiäkin matkoja, niin varmasti on mukavampaa aika tilavassa häkissä kuin ihan minimikokoisessa. Metallihäkki on varmasti myös hyvä, vaikka painaakin sitten vähän enemmän. Oli häkki mikä hyvänsä, kannattaa se vielä kiinnittää turvavyöllä kiinni (jos on takapenkillä siis.) :hymy:
kleinspitz '5/08
mittelspitz '12/13

Kattaro

Kattaro
Viestimäärä: 20

VS: SAKSALAISET PYSTYKORVAT - OSA 2 - Keskiviikkona, 22.01.2014 klo 16:44  
+
0
Odottelen innolla helmikuun loppua että pääsen hakemaan uuden perheenjäsenen kotiin ^__^ soopeli narttu on tulossa, mutta nimi on hieman auki vielä. Olin päättänyt jo kauan sitten että ekasta koirastani tulee Rinku, mutta kun näin kuvan pennusta surkeana pienenä pallerona tuskin silmät auki, alkoi kalvaa eäilys että onkohan toi liian maskuliininen nimi niin pienelle karvapallerolle... >___<

Minkälainen panta minun kannattaisi pennulle ostaa? Onko esim. nahkapanta huono valinta ensipannaksi?
where are you taking me?

Kleinspitz Rin ♀31.12.2013

Remy

Remy
Viestimäärä: 165

VS: SAKSALAISET PYSTYKORVAT - OSA 2 - Torstaina, 23.01.2014 klo 16:59  
+
0
^
Minkä rotuinen pentu sulle tulee? Siitä riippuu pannan kokokin aika paljon, onko mitteli vai kleini vai kenties kessu. :D

Ite oon suosinut pennulla kankaisia pistolukkopantoja, mutta tiedän kyllä monia jotka on suoraan alkanu käyttään puolikurraakin.
kleinspitz '5/08
mittelspitz '12/13

Kattaro

Kattaro
Viestimäärä: 20

VS: SAKSALAISET PYSTYKORVAT - OSA 2 - Torstaina, 23.01.2014 klo 21:04  
+
0
^Kleinspitz on tulossa :) haluaisin heti laittaa jonkun söpön koristellun nahkapannan mutta onko nahkainen epämukava niin pienellä? : /
where are you taking me?

Kleinspitz Rin ♀31.12.2013

Jadexia

Jadexia
Viestimäärä: 36

VS: SAKSALAISET PYSTYKORVAT - OSA 2 - Perjantaina, 24.01.2014 klo 08:50  
+
0
Mä oon molemmilla käyttänyt suoraan puolikurraa. Nahka/ketju, mun mielestä vähiten sotkenut karvaa.
Mitteli -11
Grossi -13

Nöpsykkä

Nöpsykkä
Viestimäärä: 55

VS: SAKSALAISET PYSTYKORVAT - OSA 2 - Lauantaina, 25.01.2014 klo 21:27  
+
0
Meidän Hilla se vaan kasvaa päivä päivältä enemmän. Hillalla on nyt lähdössä pentukarva voi sitä karvan määrää. Ja sainpas itsenikin raahattua ulos sitä sosiaalistamaan. Ja tuosta koirasta näkee kuinka se lapsia rakastaa. Hilla on oppinut valtavasti uusia asioita ja näyttelyynkin ollaan menossa maaliskuussa. Nyt on sitten iskeny pentukuume, mutta vasta loppuvuodesta/ensivuonna otamme toisen koiran, kun tuolla on ikää vuosi ja vähän päälle.Mitenkäs teidän vuosi on lähtenyt käyntiin?

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: SAKSALAISET PYSTYKORVAT - OSA 2 - Sunnuntaina, 26.01.2014 klo 13:43  
+
0
meille kun luka tuli, sillä oli sellainen kankainen solkipanta ja se meni heti vaihtoon. nyt on ollut tuollainen puolikurra nahka/ketju panta meillä ja tykkään tosi paljon sen helppoudesta!

nyt ostin sitten kans hurtan valjaat ja ne on kans ollu ihan hurjan hyvät ja pidemmillä lenkeillä niitä pidetäänkin :) hihnana toimii musta nahkahihna, tosin pituutta en kyllä kuollaksenikaan muista. voisi olla ehkä kivenen pidempi kuitenkin..

millaisia leikkijöitä teidän mittelit/kleinit on? ja millaiset lelut on niitä all time favouritteja ja mitkä kestää oikesti sitä leikkiä?

meillä parhaaksi on todettu vinkuvat elukkapallot :nauru: niitä tuo ei hajota sekunnissa. kun taas kaikki pehmolelut menee rikki puolessa tunnissa viimeistään..
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Kattaro

Kattaro
Viestimäärä: 20

VS: SAKSALAISET PYSTYKORVAT - OSA 2 - Maanantaina, 27.01.2014 klo 16:33  
+
0
Kuristuspanta kuulostaa aika hurjalta pennulle... :0 tosin ei oo kuristuspannoista mitään aiempaa kokemusta, porukoiden koiralla on aina ollu normi nahkainen solkipanta, että ehkä se johtuu vaan nimen aiheuttamasta mielikuvasta >__<
where are you taking me?

Kleinspitz Rin ♀31.12.2013

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: SAKSALAISET PYSTYKORVAT - OSA 2 - Keskiviikkona, 05.02.2014 klo 14:11  
+
0
nyt on meiltä pallit veks! :hymy:
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Nöpsykkä

Nöpsykkä
Viestimäärä: 55

VS: SAKSALAISET PYSTYKORVAT - OSA 2 - Keskiviikkona, 05.02.2014 klo 18:51  
+
0
Onko teistä kukaan tulossa maaliskuussa kajaaniin,näyttelyihin?Me mennään Hillan kanssa. Tuollekin tuli nyt hankittua panta,kun ei valjailla ulkoilusta tullut mitään. Jos sitä huomenna kävisi Hillan kanssa koirapuistossa,ja muutenkin vähän sosiaalistumassa.

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: SAKSALAISET PYSTYKORVAT - OSA 2 - Torstaina, 06.02.2014 klo 08:57  
+
0
^ mitkä näyttelyt täällä on? :hymy:
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

nanae

nanae
Viestimäärä: 618

VS: SAKSALAISET PYSTYKORVAT - OSA 2 - Torstaina, 06.02.2014 klo 10:59  
+
0
Voisin pitkästä aikaan pulista tännekkin,
joskus vuosi takaperin kävin täällä satunnaisesti, mutta kukaan ei varmaan muista ja paljon on naamatkin vaihtunut. Mulla oli tosiaan kleini Mona parivuotias ja mitteli Ronja jolla on ikää kohta 9v.
Voisin alkuun laittaa pari uutta kuvaa koirista, taatulla instagram laadulla..

Mona




Molemmat


Ronja



Ronjan kesälook
(Viestiä on muokattu torstaina, 06.02.2014 klo 11:04)

Nöpsykkä

Nöpsykkä
Viestimäärä: 55

VS: SAKSALAISET PYSTYKORVAT - OSA 2 - Maanantaina, 17.02.2014 klo 18:14  
+
0
Vaihettiin näyttelypaikkaa,mennäänkin kemijärvelle.Olisiko teillä rotuehdotuksia pomeranian kaveriksi?Kun koira kuume on,mutta odotetaan että mittarissa on vuoden ikä.

  Siirry sivulle: 1 ... 7 8 9 ... 12
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28215
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6342
Viestejä yhteensä545741
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään4
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265906
(Tilastot päivitetty viimeksi 07.05.2024 klo 13:45)