Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KOIRARODUT - Keskiviikkona, 22.09.2010 klo 21:12

Tanskalais-ruotsalainen pihakoira

Siirry sivulle: 1 2 3

lintuja

lintuja
Viestimäärä: 676

VS: TANSKALAIS-RUOTSALAINEN PIHAKOIRA - Torstaina, 31.07.2014 klo 21:40  
+
0
Tähti ainakin oppii uusia juttuja ihan salamana! Tosin pidän treenipätkät tosi lyhyinä, joten en sitten tiedä siitä pitkäjänteisyydestä. Kun menee tarpeeksi pieninä paloina, ei tartte montaa toistoa ja hiljalleen päästään eteenpäin.

Ollaan nyt aloiteltu agia, ekat mätsärit olisi tarkoitus käydä tulevina viikonloppuina ja sienet odottavat viitseliäisyyttä kaapissa. Rally-tokoa ja temppuja ollaan myös puuhasteltu. Kiva koira, joskin vähän turhan itsenäinen ja itsepäinen toisinaan. :P
suomenpystykorva-karjalankarhukoira-?: Helmi 05/09.
tanskalais-ruotsalainen pihakoira: Tähti 12/13.

Pipaluusa

Pipaluusa
Viestimäärä: 1

VS: TANSKALAIS-RUOTSALAINEN PIHAKOIRA - Torstaina, 23.10.2014 klo 10:18  
+
0
Hei vaan kaikki! Päätin minäkin tänne ketjuun kirjoittaa kun nyt olen 3 viikkoa ollut onnellinen pihakoiran omistaja!
Haimme Nellan keskiruotsista 13 viikkoisena ja automatka meni paremmin kuin hyvin, tyttö vain nukkui ja jyrsi luuta, tauoila teki tarpeet ulos. Kaikkien kauhutarinoiden perusteella odotin hirveää huutoa ja oksentelua, mutta ei laisinkaan!

Tämän ajan minkä Nella on meillä kerennyt olemaan, on se ylittänyt odotukseni tästä rodusta ja nappivalinnasta minulle.:love: Nella on sosiaalinen, rohkea, fiksu ja kuljetuskoppaan mennään aina innoissaan!

En voisi olla yhtään onnellisempi rotuvalinnastani ja loistoyksilöstä jonka löysin :love::aurinko:

Ddogs

Ddogs
Viestimäärä: 7

VS: TANSKALAIS-RUOTSALAINEN PIHAKOIRA - Keskiviikkona, 03.05.2017 klo 16:05  
+
0
Onkohan täällä enää pihis ihmisiä? Olen miettimässä jos hankisin nartun mutta se energisyys mitä rodussa on epäilyttää. Riittääkö että mennään 1-2 krt viikossa jonnekin treeneihin ja sitten hihna lenkkejä muuten tai pitääkö olla myös "metsälenkkejä" päivittäin tai muutama kertaa viikossa?

  Siirry sivulle: 1 2 3
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28065
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6252
Viestejä yhteensä545357
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265749
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.03.2024 klo 08:45)