Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
PENTU TULEE TALOON - Lauantaina, 23.02.2013 klo 15:27

Pennunomistajien pulina 9

Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 76

Tothelions

Tothelions
Viestimäärä: 155

VS: PENNUNOMISTAJIEN PULINA 9 - Tiistaina, 26.02.2013 klo 15:46  
+
0
Käytiin just keskustassa saakka kävelemässä ja samalla mittaamassa pojan paino, 34kg :hymy: eli sen 3kg/kk noussu nyt talven aikana. Eipähän pääse ell seuraavalla kerralla sanomaan et on liian tuhti. :nauru:
Meil Niilo tuhoaa pehmolelut ensin nakertamalla pienen reiän johki kohtaan, ja sit nyhtää täytteet ulos. Saman tehny omille tyynyilleen. Ja mein olkkarin tyynyille. Vanut sitte pitkin poikin ja osa varmasti mahassaki kun ne näyttäs maistuvan. En tiiä sit lainkaan mikä siin täytteessä viehättää niin kovin. :roll:
Yks juttu pitää kysyä jos joku olis viisaampi. Eli, Niilon kans vetäminen on alkanu loppumaan (paitsi ohituksissa edelleen kiskotaan ja lujaa) jos lenkkeillään jompi kumpi yksin herran kans. Mutta odotas vain jos ollaan molemmat kävelemäs, niin ihan sama missä kukin kävelee, niin alkaa se vetäminen taas. Eli ei ole väliä sillä, että jos mie tai mies kävellään perässä, vierellä tai edessä, sillon mennään rinta maata viistäen ja jalat solmussa. :ttou: Oon koittanu miettiä miksi, kun kuitenkin yksin sitä kävelyttäessä nykysin suurimmaks osaks mennään maata laahaavan löysällä hihnalla ja välillä jopa saa poikaa vetää perässä.
*Siamo nella stessa lacrima, come un sole e una stella. Luce che cade dagli occhi, sui tramonti della mia terra.*

*Paura di cadere, ma voglia di volare*

PitaPata Dog tickers

Raisuli

Raisuli
Viestimäärä: 115

VS: PENNUNOMISTAJIEN PULINA 9 - Tiistaina, 26.02.2013 klo 16:32  
+
0
Väinön paino tänään 4,9kg =) onneksi on lähtenyt nousuun, kun aluksi lähti laskuun meille tullessa.

Kovin tuntuu olevan vielä vaikeeta hihnakävelyt, mutta toisaalta herralla on ikää vain 10 viikkoa.
Kotona asuu:
Welsh corgi pembroke"Minni" s.2009
Maatiaiskissa "Rölli" s.2008
Maatiaiskissa "Luna" s.2011
Welsh corgi cardigan "Väinö" s12/2012

Blogi löytyy täältä:
http://seutulanelamaa.blogspot.com/

eepi78

eepi78
Viestimäärä: 5693

VS: PENNUNOMISTAJIEN PULINA 9 - Tiistaina, 26.02.2013 klo 17:18  
+
0
Mun tekis mieli ostaa Aapolle fleksi kun se kävelee niin nätisti hihnassa. Mutta mä oon aina vannonut ettei meidän talouteen sellaista tule koska se on tappoväline väärin käytettynä ja etenkin Taavilla.. Koskaan en oo sellaista omistanut, mutta Aapolle ois kiva saada lisää liikkumatilaa kun kuitenkin hienosti kävelee. Ainoo, että ohitukset on hankalia niin onko se fleksi sit vaikee ohituksissa. Kai siihen tottuu. Oon siis kyllä fleksiä käyttänyt muilla koirilla, eli ei oo mulle vieras kapistus, inhoon vaan sitä yleensäkin sellaisilla omistajilla jotka ei osaa sitä käyttää. Ja se ois hyvä tapa täällä kaupunkimetsissä saada koiralle lääniä liikkumiseen kun ei voi joka paikassa vapaana pitää.
Kotona labradorinnoutaja Taavi (27.3.2006) ja Aapo (22.5.2012), marsut Toivo, Vertti, Vilja sekä Illusia sekä kääpiöhamsteri talvikko Myy.

Dera

Dera
Viestimäärä: 1451

VS: PENNUNOMISTAJIEN PULINA 9 - Tiistaina, 26.02.2013 klo 17:22  
+
0
En nyt sit tiiä, että onko se kovin hyvä asia, että muidenkin penskat tuhoaa lelujaan...

Mori on siis tehny tota siitä asti, kun ekan lelunsa sai hajalle, eli varmaan yli puol vuotta. Mulla on keittiön jakkaran päällä vanha boolikulho, johon kaikki rikkinäiset lelut on kerääntyneet ajan saatossa. Eli ns. rikkinäisten lelujen hautuumaa. Osa kuitenkin on päätynyt suoraan roskikseen, mutta nää on tätä kategoriaa "pystyisi korjaamaan kun vaan jaksaisin". Oon aina yrittäny ettiä Morille sellaisia leluja, mitä se ei rikkoisi. Luulin pariin otteeseen sellaisia löytäväni (muita kuin vetonaruja, niitäkin se tosin tuhoaa jos tarpeeksi tylsää on), mutta aina se sai hampaat niistäkin läpi, oli ne sitten tehty silkistä tai teräsvillasta. Joku pentuajan leluissa kummiskin on, kun osaa niistä se tuntuu varjelevan ihan eri tavalla. Hupsu hauva.
Shiba, Mori ♂
Blogi

eepi78

eepi78
Viestimäärä: 5693

VS: PENNUNOMISTAJIEN PULINA 9 - Tiistaina, 26.02.2013 klo 17:33  
+
0
Meillä on ehjänä Aapolta pysyneet vaan narulelut ja sellainen täyskuminen rengas minkä se sai mun kaverilta kun se tuli Aapoa ekaa kertaa kattomaan. Ja osa tennispalloista on ehjiä, mutta ne taas sit suurin osa hukkuneet hankeen :nauru: Ja sit ehjä on myös mun tädiltä joululahjaks saama sellainen jännä lelu, joku lehmä tai muu millä jalat on sellaista nyöriä ja vinku sisällä. Se ei oo varsinainen pehmo vaikka vartalo on kangasta, mutta sitä ei oo revitty vielä. Niitä on vielä kaks, kummatkin sai samanlaiset ja kumpikin on vielä ehjiä ihme kyllä.

Ainiin, Aapo murisi tänään ekaa kertaa toiselle koiralle. Vastaan tuli ulkona joku pikkukoira (kääpiöpinseri tms) joka tuli Aapoa moikkaamaan ja alkoikin rähisemään päin naamaa Aapolle. Aapo murisi takaisin, muttei onneksi sen enempää reagoinut, seisoi vaan ja murisi. Ei oo koskaan ennen tehnyt tollaista, alkaa vissiin aikuistumaan. Kunhan ei vaan rähisemään ala niin kaikki hyvin.
Kotona labradorinnoutaja Taavi (27.3.2006) ja Aapo (22.5.2012), marsut Toivo, Vertti, Vilja sekä Illusia sekä kääpiöhamsteri talvikko Myy.
(Viestiä on muokattu tiistaina, 26.02.2013 klo 17:36)

Cinderellla

Cinderellla
Viestimäärä: 1316

VS: PENNUNOMISTAJIEN PULINA 9 - Tiistaina, 26.02.2013 klo 17:41  
+
0
Meillä tuhottujen lelujen lukumäärän pystyy laskeen yhden käden sormilla. Gabby ei oo yhtään kiinnostunut lelujen tuhoamisesta, se vaan tuo niitä heiteltäväksi ja noutaa nätisti. Kaksi vanhaa pehmoa on suolestanut, mutta muita en muista. Ollaan päästy suhteellisen halvalla lelujen kanssa :)
Tiibetinspanieli u 1/2005
Belgianpaimenkoira groenendael n 7/2012
Belgianpaimenkoira tervueren u 4/2014
Belgianpaimenkoira tervueren n 4/2017

Reppis

Reppis
Viestimäärä: 1960

VS: PENNUNOMISTAJIEN PULINA 9 - Tiistaina, 26.02.2013 klo 18:11  
+
0
Ana kakkas tänään ensimmäistä kertaa sisälle 3-4 kuukauteen työpäivän aikana...
Onko teillä ajatuksia alempaan?

Reppis kirjoitti:

Hei olisko teillä vinkkejä meidän sisälle kakkaamisongelmaan?
Anahan alkoi ripulin jälkeen tekemään kakkoja taas satunnaisesti sisälle öisin. Aloin sitten uudelleen rajaamaan yön yksinoloaluetta pelkkään olkkariin (nukkuu siellä), koska kakat oli yleensä eteisessä. Rajaaminen näytti auttavan parin viikon ajan kunnes taas viime yönä oli tullut kakat sisälle siitä huolimatta, vaikka alue oli yhä rajattu olkkariin. Tällä kertaa oli tehnyt olohuoneen nurkkaan mahd. kauas pedistään. Kakka oli suht normaali, mutta hieman löysääkin oli joukossa. Koko loppupäivän kaikki tullut kuitenkin ulos ja kakka ollut normaalia. Eli ripulistakaan ei ole kyse... Ulkona on käyty tänään vaan neljä kertaa, eikä mitään vahinkoja (pissa tai kakka) ole tullut sisälle.
Ana saa ruokaa kaksi kertaa päivässä, aamulla kello 6-7 (viikonloppuisin 8-9) ja iltapäivällä 15-16 aikoihin. Illalla ei siis saa ruoka-annosta, napuja kyllä koulutuksen yhteydessä. Eli ruoka ei sijoitu liian myöhäänkään. Illalla viimeinen pitkä lenkki tehdään yleensä 21 aikoihin (mennään yleensä nukkumaan jo 22 maissa). Illan lenkin aikana tekee yleensä kakat ja aamulenkin aikana tekee myös. Silti sisälle on tullut joskus öisin pökäle.
Oon miettiny pääni puhki, että mistä nuo sisälle kakkaamiset johtuu ja mitä asialle vois tehdä ettei siitä tuu tapaa. Tavoitteena olis kuitenki pitää joskus mattoja asunnossa ja koira ihan vapaana asunnossa. Onko ideoita?

Bolognesenarttu 7/2012

Rizzotherat

Rizzotherat
Viestimäärä: 150

VS: PENNUNOMISTAJIEN PULINA 9 - Tiistaina, 26.02.2013 klo 19:26  
+
0
Meilläki on lisää leluja hankintalistalla! Noppa tuhos sellasen vetonarun jossa oli sellanen kuminen nakki, se oli oikeestaan Ruun :( sit se tuhos sellasen kutiaville hampaille tarkotetun nystyräisen kumirenkaan, sai siitä ne nystyrät kiskottua irti. Ihmettelin että mitä tarttuu jalkapohjiin, niitähän ne..

Musta tuntuu et vihdoin toi pysähtely on alkanut tuottaa tulosta ton vetämisen suhteen, ko ei nyt vaa alkais vaatii liikoja. Tänää harjoteltii istu ja maahan -käskyjä välimatkan päästä. Muutaman kerran jopa onnistui. Muuten meillä on hyvällä mallilla maahan, paikka, vapautus ja sama istuma-asennosta, sivulle ja seuraa on myös menneet jo aika hyvin. En muista oliko se Gabbystä täällä se kuva aiemmin, missä se odotti että sai ottaa namit edestä lattialta, mutta siitä asti ollaan harjoteltu samaa ja nyt sujuu jo! Laitan ylpeilykuvan tässä joku päivä, pakko.

Mä oon jäävi kommentoimaan kakkaamisaaiaan, koska meillä kakataan sisälle melkeen joka yö vielä.

Tothelios Niilosta on kyllä tullu tosi komee kaveri :)
PitaPata Dog tickers

Coton de tulear - Ruu s.05/08
Seropi - Noppa s.11/2012

eepi78

eepi78
Viestimäärä: 5693

VS: PENNUNOMISTAJIEN PULINA 9 - Tiistaina, 26.02.2013 klo 19:30  
+
0
Mä taas en osaa kommentoida kakkaamis-asiaan koska meillä ei kakata sisälle. Yritin ihan miettiä mikä tohon vois olla neuvona, mutta en keksinyt. Koska jos Ana kakkaa aina silloin sisälle kun te nukutte tai olette poissa niin ei oikein tullu mieleen mitään, ainoo mikä tuli on se että jos sen sais itseteosta kiinni niin antais siitä palautetta. Mutta se on mahdotonta jos ei kakkaa ihmisten läsnöollessa sisälle. Jollain tapaa se ripuli on varmaan tehnyt sen että siitä sisälle kakkaamisesta on tullut uudelleen tapa.
Kotona labradorinnoutaja Taavi (27.3.2006) ja Aapo (22.5.2012), marsut Toivo, Vertti, Vilja sekä Illusia sekä kääpiöhamsteri talvikko Myy.

pinn

pinn
Viestimäärä: 1007

VS: PENNUNOMISTAJIEN PULINA 9 - Tiistaina, 26.02.2013 klo 20:00  
+
0
Meinasin jo kirjoittaa tänne ylistysviestin siitä, miten hienosti Loki on nyt ollut, ulkoiluttaminen on ollut yhtä unelmaa, välillä unohdan, että mulla edes on koira mukana... Sisällä on vain nukuttu, eikä kämppiksen liikehdinnöistäkään olla välitetty. Treeneissä Loki on oikein loistanut, kaikki on mennyt täydellisesti.

Paitsi äsken...:pyssyt:

Oltiin tulossa agilitysta kotiin, ja oltiin kävelty jo rappuset ylös meidän kämpän ovelle, kun aloin kaivaa avaimia repusta. Rappukäytävä oli ihan hiljainen ja pimeä. Siinä sitten aivan yhtäkkiä meidän kämpästä tupsahti rappuun kämppiksen poikaystävä, ja siis sitä säikähdyksen määrää! Sekä minä että koira hypättiin varmaan metri ilmaan, ja Loki heitti ilmoille sellaiset rähinät, etten vielä aiemmin ole kuullut. :eek: Tietysti se säikähti ihan kamalasti ja siihen vielä lisänä vahtivietti sekä omasta kodista ulos astuva vieras mies... Loki ei ole siis ennen tätä poikaystävää edes nähnyt. Hetken rähinän jälkeen Loki rauhoittui sitten ja hiljeni, mutta joo. Ikävä tilanne. Onko teistä ihan "normaalia" koiran reagoida noin, vai onko jotain pielessä? :eitietoo: Stressaan taas. Tietty Lokilla on vielä mörköikä päällä, se on epävarma, teini-iässä ja vahtiviettinen. Hmm.
Australianpaimenkoira Loki (23.6.2012)
Whippet Lilo (6.8.2013)

Loki-blogi

Cinderellla

Cinderellla
Viestimäärä: 1316

VS: PENNUNOMISTAJIEN PULINA 9 - Tiistaina, 26.02.2013 klo 20:12  
+
0
^ Mun korvaani kuulostaa ihan normaalilta käytökseltä nuorelta vielä epävarmalta koiralta :) Gabby tekee välillä samaa, että pöhisee oudoille jutuille. Eilen esimerkiksi vastaan tuli rähjäävä labbispentu josta puhuinkin. Gabby oli käskyn alla sivulla seuraamassa, mutta säikähti kun toinen koira hyökkäsi melkein kylkeen. Siitä seurasi, että Gabby murisi epävarmana seuraavalle vastaantulijalle vaikkei sillä ollut edes koiraa mukana. Nää on kuitenkin vielä niin nuoria, etteivät voi osata suhtautua kaikkiin tilanteisiin oikein. Ei ne edes aina tiedä miten täytyy reagoida. Mä en huolestuisi ainakaan vielä tuosta käytöksestä. Vasta jos tuota jatkuu myöhemmälle iälle ja silloin kun murkkuilu ja muu teineily on jo selkeästi ohi :)
Tiibetinspanieli u 1/2005
Belgianpaimenkoira groenendael n 7/2012
Belgianpaimenkoira tervueren u 4/2014
Belgianpaimenkoira tervueren n 4/2017

Helmi12

Helmi12
Viestimäärä: 1591

VS: PENNUNOMISTAJIEN PULINA 9 - Tiistaina, 26.02.2013 klo 20:26  
+
0
Tuosta fleksistä. Itse käytän aina lenkeillä fleksiä, minusta se on kätevä myös ohituksissa, kun sen saa ihan lyhyeksi ja lukkoon. Ei tarvitse keriä hihnaa käteen, voi pidellä fleksinmötikkää vain yhdellä kädellä ja toisella kädellä palkata koiraa. Helmi ei poukkoile fleksissäkään miten sattuu vaan kävelee nätisti vasenta reunaa, yleensä ihan jalkani vieressä.

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: PENNUNOMISTAJIEN PULINA 9 - Tiistaina, 26.02.2013 klo 20:30  
+
0
^^^Mustakin kuulostaa ihan suht normaalilta. Että tollasen yksittäisen tapauksen takia en huolestuis :). Kaipa se huomas että sinäkin pelästyit, niin koira sit reagoi tuolla tavalla jne.
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018
(Viestiä on muokattu tiistaina, 26.02.2013 klo 20:34)

Tibeti

Tibeti
Viestimäärä: 122

VS: PENNUNOMISTAJIEN PULINA 9 - Tiistaina, 26.02.2013 klo 20:37  
+
0
Siis voi vehje kun meni lenkillä kaikki ihan päin hevon koota, on se kumma että viikossa kun tulee yks tosi paska lenkki, niin murrun ihan täysin ton koiran kanssa. Olin taas niin pettynyt lenkillä, sekä itseeni että Rikiin. Oon huomannu ikäviä pieniä asioita mitä alan tekeen kun Riki alkaa poukkoileen pirusti eikä tottele, ja vaikka huomaan itse ne virheiksi ja asioiksi mitä en tahdo käyttää kolutuksessa, silti niitä teen (esim. hihnasta nyppäsy,vaikkei se mitenkään mihkään auta). Mullon liian lyhyt pinna.
Eepi, pahintahan niissä flexeissä on just se että koira kulkee miten sattuu, mutten usko että teillä niin mentäis, niin en ehkä heti tuomitsis. Miten luulet, jos Aapo on pitkällä flexissä ja jostain tuleekin koira, tuleeko se sun luokses sitten kutsusta ja ohittaa nätisti vaikka näkis sen vastaantulevan koiran? Kuvittelisin että fleksillä ei niin helposti "vedetä" koiraa luokse jossei ite tule. Ei kyllä muuta ongelmaa tulis mieleen. :mietiskel:

eepi78

eepi78
Viestimäärä: 5693

VS: PENNUNOMISTAJIEN PULINA 9 - Tiistaina, 26.02.2013 klo 21:13  
+
0
^No sitä mä itsekin mietin että ainoo ongelma ois just toi että jos koira tulee vastaan niin tuleeko Aapo mun luo vai alkaako kiskomaan koiraa kohti. Välillä oon testannut niin kyllä se reagoi toisen koiran nähdessään kun kutsun vierelle, eli tulee kyllä. Toisaalta aika hyvin me kuljetaan sellaisilla reiteillä missä näkee jo pitkältä tuleeko koira vastaan vai ei eli ehtii siinä itsekin kelaamaan fleksin lyhyelle ennen kuin koira on lähellä jos ei Aapo reagoi tulemalla lähelle.

Pienillä koirilla fleksi onkin ok jos sitä osaa käyttää, ei siis niin että annetaan sen pikkuifin hyppiä muiden koirien eteen miten sattuu (tänään taas tällaista nähtiin Taavin kanssa lenkillä ollessa.. meinas hermo palaa) mutta tollainen lähemmäs 30kg iso koira on vähän eri asia, se jos tempaisee hihnassa vähänkin niin fleksistä ei ehkä saa samanlaista otetta kuin hihnasta. Mä oon tottunut kieomaan hihnan käden ympäri jos pitää saada koira lyhyelle tai jos toinen koira tulee vastaan, oon oppinut sen Taavin kanssa kulkiessa ettei vanhigossakaan hihna pääse lipsahtamaan kädestä irti. Fleksin kanssa ois tottutelemista siihen pitelemiseen, mutta luulen että siihenkin tottuu.
Aapohan on siitäkin helppo koira hihnassa, että se jos menee liian pitkälle niin odottaa aina mua ja kattoo taakseen että tulenko mä, luulisin että fleksissä sama homma eli tuskin edes huitelis ihan missä sattuu sen kanssa.
Ehkä mä ostan kokeeksi, jos tuntuu hankalalta niin anna jollekin joka sitä tarttee. Jotenkin mulla on vaan sellainen kutina että Aapon kanssa se ois hyvä kun sais enemmän tilaa kulkea. Kuten sanottu niin en ikinä vois kuvitellakaan fleksiä hankkivani esim. Taaville, siinä tekis vaan haittaa joko itselle, omalle koiralle tai jollekin muulle. Tollaiselle koiralle mitä se on niin fleksi on ehdottomasti todella huono juttu. Mutta kuitenkin oon aina ollu sitä mieltä että niille koirille jotka osaa käyttäytyä hihnassa fleksi on hyvä vekotin, jos siis omistaja osaa sitä käyttää. Kaikki kun ei osaa.

Ja siis tarkoitus ois käyttää fleksiä vaan välillä, ei siis koko ajan. Silloin kun mennään esim. ihmisten ilmoille ja kuljetaan julkisilla niin tavallinen hihna, ja myös silloin kun kuljetaan siihen aikaan kun kaikki tämän seudun koirat on samaan aikaan lenkillä. Fleksi ois hyvä esim. aamuisin kun on vähemmän kulkijoita ja helpompi kulkea sen pitkän hihnan kanssa, ja myös metsässä jossa ei kuitenkaan voi vapaaksi päästää välttämättä. Tuo kun saa välillä spurtteja hangessa ja hihna ei tahdo riittää siihen. Eli tarkoitus ei missään nimessä oo käyttää sitä koko aikaa, vain välillä. Tavallinen hihna on jatkuvaa käyttöä varten.
Kotona labradorinnoutaja Taavi (27.3.2006) ja Aapo (22.5.2012), marsut Toivo, Vertti, Vilja sekä Illusia sekä kääpiöhamsteri talvikko Myy.
(Viestiä on muokattu tiistaina, 26.02.2013 klo 21:17)

Tothelions

Tothelions
Viestimäärä: 155

VS: PENNUNOMISTAJIEN PULINA 9 - Keskiviikkona, 27.02.2013 klo 06:26  
+
0
Rizzotherat, kiitos ja kumarrus :hymy:
*Siamo nella stessa lacrima, come un sole e una stella. Luce che cade dagli occhi, sui tramonti della mia terra.*

*Paura di cadere, ma voglia di volare*

PitaPata Dog tickers

boeli

boeli
Viestimäärä: 18

VS: PENNUNOMISTAJIEN PULINA 9 - Keskiviikkona, 27.02.2013 klo 07:38  
+
0
Punnattiin tuossa muutama päivä sitten penska ja 36kg oli painoa, huh kun se kasvaa silmissä! 22 viikkoa jo ikää, kun vastahan se meille muutti :mietiskel:

Tothelionsilla on upea pikkuinen! Jos oikein käsitin niin sekarotuinen..? Vai onko ihan puhdas doggi? Hieno jokatapauksessa! :love:
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 27.02.2013 klo 07:38)

Tothelions

Tothelions
Viestimäärä: 155

VS: PENNUNOMISTAJIEN PULINA 9 - Keskiviikkona, 27.02.2013 klo 07:48  
+
0
Boeli Se on teilläkin vain koiran kokoinen :nauru: :nauru:

Meil on tämä seropi ; isä doggi, emä bokseri-auspaimen-(kult.noutaja).. Tosin mie jo kattelen doggi kasvattajia, josko loppuvuodesta/ensi keväänä meille sellanen tulisi. Tai kyl kiinnostais amstaffi/staffi/pitti/bullmastiffi/tms, mut mut, jotenki doggi tuntuu niin omalle rodulle. :love:
*Siamo nella stessa lacrima, come un sole e una stella. Luce che cade dagli occhi, sui tramonti della mia terra.*

*Paura di cadere, ma voglia di volare*

PitaPata Dog tickers

boeli

boeli
Viestimäärä: 18

VS: PENNUNOMISTAJIEN PULINA 9 - Keskiviikkona, 27.02.2013 klo 08:07  
+
0
Koiran kokoinen nimenomaan, isompi se oli tullessaan kuin meidän silloinen nuorimmainen ja nyt on jo isompi kuin meidän vanhin, eli juuri sopiva :nauru:

Hauska yhdistelmä, miten rodut näkyy koirassa? Ulkonäköä on paljon doggilta saanut, mutta miten esim se auspai, luonteessa? :mietiskel:

Ikuinen pentukuumeilija vai? Minäkin! Kohta pitäisi tosiaan taas ottaa yhteyttä kasvattajiin ja kysellä tulevaisuuden suunnitelmia ja pentueita, josko meille kohta toinenkin (ja kolmas..?) tuollainen möhkö ilmaantuisi :love:

Cinderellla

Cinderellla
Viestimäärä: 1316

VS: PENNUNOMISTAJIEN PULINA 9 - Keskiviikkona, 27.02.2013 klo 08:55  
+
0
Ei saa puhua pentukuumeiluista/suunnitelmista tai kohta mullakin on kuumetta :D Enkä minä saa uutta pupeloa vielä hetkeen. No, en kyllä haluaisikaan Gabbyssä on ihan tarpeeks hommaa vielä. Tossa muutama päivä sitten juuri mun oman pääni ajatuksista tulikin todellisia, kun Gabbyn sijoittaja (ei kasvattaja) ihan itse ehdotti, että jätän sitten seuraavan belgin Gabbyn mahdollisista pennuista! :) olin sitä jo itse ajatellut, mutta tuntui hienolta kuulla se myös hänen suustaan, että samoilla ajatuksilla mennään. Siihenhän nyt on vielä reilusti aikaa, mutta tieto siitä että pentu on kuitenkin tulossa jossain kohtaa, pitää mun kuumeilut alhasena :D
Tiibetinspanieli u 1/2005
Belgianpaimenkoira groenendael n 7/2012
Belgianpaimenkoira tervueren u 4/2014
Belgianpaimenkoira tervueren n 4/2017

  Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 76
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28243
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545792
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265917
(Tilastot päivitetty viimeksi 18.05.2024 klo 09:45)