Ohjeet ja säännöt
Takaisin
PENTU TULEE TALOON - Sunnuntaina, 25.04.2010 klo 20:19

Pentujen nimiehdotuksia

Siirry sivulle: 1 ... 11 12 13 ... 72

sepa

sepa
Viestimäärä: 3

VS: PENTUJEN NIMIEHDOTUKSIA - Keskiviikkona, 19.01.2011 klo 00:50  
+
0

kiivilintu kirjoitti:

[quote=sepa]No oikeastaan aluksi mietin Sera nimeä, mutta tutullani on sen niminen koiruus jo, joten väänsin siitä Sedan. Mietityttää vaan kun en ole ennen kuullut tuollaista nimeä, että onko edes tytön nimi? :)



Mun tytön nimi on Jedi, joka on kuulemma pojan nimi, mutta mun mielestä se sopii kummalle tahansa. Ja mun mielestä ainakin Seda sopii hyvin tyttökoiran nimeksi, ihanan persoonallinen nimi![/quote]


Kiitos, tästä oli paljon apua kun olen niin huono tekemään päätöksiä! :) Nyt tiedän että nimeksi tulee Seda, ei ainakaan tule joka koiralla vastaan. Jedi ja Seda painii mielestäni samassa sarjassa, sopii tytölle ja pojalle ja rodullakaan ei niin väliä :)

kiivilintu

kiivilintu
Viestimäärä: 2242

VS: PENTUJEN NIMIEHDOTUKSIA - Keskiviikkona, 19.01.2011 klo 13:39  
+
0

sepa kirjoitti:

Kiitos, tästä oli paljon apua kun olen niin huono tekemään päätöksiä! :) Nyt tiedän että nimeksi tulee Seda, ei ainakaan tule joka koiralla vastaan. Jedi ja Seda painii mielestäni samassa sarjassa, sopii tytölle ja pojalle ja rodullakaan ei niin väliä :)



Näin tekevät! Mun mielestä (edelleen) tollaiset ns. sukupuolettomat nimet (Jedi, Seda, Savu, Kide, Peto jne.jne.) on hyviä kummalle tahansa. Kyl mä ehkä vähän oudosti kattoisin jos olis narttu nimeltä Pekka, mutta mikäs siinäkään jos omistajan mielestä se on hyvä nimi :hymy:
Pääosassa Jedi ja ne toiset.

TwoBeans

TwoBeans
Viestimäärä: 1258

VS: PENTUJEN NIMIEHDOTUKSIA - Keskiviikkona, 19.01.2011 klo 19:24  
+
0
Jos ottaisin uroskoiran, se voisi olla Pena tai Köpi. Ylipäätään pojille keksii kivampia nimiä... Musta koiran kutsumanimi voi olla vähän hassu, vaikka kennelnimi oliskin sitten kuinka hieno. Meillä isäntä päätti Lunan nimen, eikä mulla ollut mitään sitä vastaan, vaikka itsellä oli ihan muunlaisia ideoita.
- beauceron uros Laku 2/2013
- valkoinen paimenkoira Luna 6/2010
- shetlanninlammaskoira Eetu 2/1993 - 1/2007

Aduro

Aduro
Viestimäärä: 3051

VS: PENTUJEN NIMIEHDOTUKSIA - Torstaina, 20.01.2011 klo 00:01  
+
0
Mun mielestä Jedi on pojan nimi ja Seda taas tytön nimi, mutta ihan sama kun :D Mullakin on tyttökissa jonka nimi on Huli ja poikakissa jonka nimi on Piu :D Ihan eri asia sitten jos annat poikakoiran nimeksi Laura tai tyttökoiran Eemeli :D
Mango-samojedinarttu 7v., Kirsikka-schipperke 4v., ja kissat Huli, Doris ja Piu :)

1.3.2012 Muistoissa Iida-kisu

saije

saije
Viestimäärä: 4425

VS: PENTUJEN NIMIEHDOTUKSIA - Torstaina, 20.01.2011 klo 00:15  
+
0
Nyt laitetaan uudelleen mietintämyssyyn uros valkin nimi.. Luca tuntuu olevan jo liian yleinen nimi, että katsellaan josko vastaan tulisi jokin houkuttelevampi vaihtoehto :)
Halti, Koda ja Nipsu ovat olleet jonkunlaisia ehdokkaita, mutta mielipiteitä ja ehdotuksia todellakin kaivataan :)
Nimen tulisi kuitenkin olla lyhyt, jotta olisi helppo kajauttaa ilmoille metsälläkin.. :)
Valkoinen ruotsinhirvikoira "Nimue" Syntynyt 26/3/11 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Nila" Syntynyt 14/12/12 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Loru" Syntynyt 13/9/15 ♀
Karjalankarhukoira "Lyyra" Syntynyt 15/6/17 ♀

Aduro

Aduro
Viestimäärä: 3051

VS: PENTUJEN NIMIEHDOTUKSIA - Torstaina, 20.01.2011 klo 03:24  
+
0
Halti ja Koda kuulostaa hyviltä, entäs Kuura, Hämy tai Loimu? :)
Mango-samojedinarttu 7v., Kirsikka-schipperke 4v., ja kissat Huli, Doris ja Piu :)

1.3.2012 Muistoissa Iida-kisu
(Viestiä on muokattu torstaina, 20.01.2011 klo 03:26)

saije

saije
Viestimäärä: 4425

VS: PENTUJEN NIMIEHDOTUKSIA - Torstaina, 20.01.2011 klo 10:17  
+
0

Aduro kirjoitti:

Halti ja Koda kuulostaa hyviltä, entäs Kuura, Hämy tai Loimu? :)



Hmm.. Kuura ja Loimu kuulostaa hyvältä ja pääsee listhaan, mutta Hämy ei jotenki sovi minun suuhun.. :)
Valkoinen ruotsinhirvikoira "Nimue" Syntynyt 26/3/11 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Nila" Syntynyt 14/12/12 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Loru" Syntynyt 13/9/15 ♀
Karjalankarhukoira "Lyyra" Syntynyt 15/6/17 ♀

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: PENTUJEN NIMIEHDOTUKSIA - Torstaina, 20.01.2011 klo 11:03  
+
0
Me tehtiin miehen kanssa päätös, että tytöstä tulee Varjo.
Mies tuota itseasiassa ehdotti ihan puun takaa (sain tekstarin "mun ehdotus on Varjo!") ja minä tykkäsin samantein. Se on suomenkielinen, liittyy luontoon, helppo lausua nopeastikin ja kaksitavuinen, jotta se on helppo painottaa.

Voi olla ehkä vähän maskuliininen nimi, mutta mun mielestä menee ihan hyvin myös tytölle :)
Varjo 12/2010 ♥

tarun

tarun
Viestimäärä: 900

VS: PENTUJEN NIMIEHDOTUKSIA - Torstaina, 20.01.2011 klo 12:03  
+
0
Oon aina miettiny, että onkohan kellään Naapuri -nimistä koiraa :nauru:... Aina tuosta vitsaillut, ei sentään ollut pokkaa antaa nykysen koiran nimeksi :nauru::nauru:...
Carlos, sekarotuinen, s. 14.9.2010

TwoBeans

TwoBeans
Viestimäärä: 1258

VS: PENTUJEN NIMIEHDOTUKSIA - Torstaina, 20.01.2011 klo 19:57  
+
0
^ Kaveri yritti ehdottaa meidän pennun nimeksi Vaimoa tai Orjaa... Ei menny läpi. Orja, maahan! Vaimo, ei syö kakkaa!
- beauceron uros Laku 2/2013
- valkoinen paimenkoira Luna 6/2010
- shetlanninlammaskoira Eetu 2/1993 - 1/2007

Wenla

Wenla
Viestimäärä: 1

VS: PENTUJEN NIMIEHDOTUKSIA - Lauantaina, 22.01.2011 klo 19:26  
+
0
ensimmäinen pentu tulossa ja nimi on Wenla ^^

kkrista|`

kkrista|`
Viestimäärä: 26

VS: PENTUJEN NIMIEHDOTUKSIA - Sunnuntaina, 23.01.2011 klo 09:12  
+
0
Seuraavan koiran nimeksi olen ajatellu Tinkaa. Jotenkin sulonen ja tulee ihan joku keiju mieleen:nauru:
Elämääni värittävät:
Maltankoira mix Daisy, -07
Yörkshirenterrieri Tinja, -09
Ja pari kania :)

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: PENTUJEN NIMIEHDOTUKSIA - Sunnuntaina, 23.01.2011 klo 10:34  
+
0
^ Meillä oli Tinka myös mietinnässä, mutta koska oma siskoni on Inka, niin päätettiin miehen kanssa että ei haluta ihan niin samalta kuulostavaa nimeä :hymy:
Varjo 12/2010 ♥

Tessu

Tessu
Viestimäärä: 10

VS: PENTUJEN NIMIEHDOTUKSIA - Sunnuntaina, 23.01.2011 klo 17:48  
+
0
Omat seropini ovat Nana (jonka edelliset omistajat olivat jo nanaksi nimenneet) ja tuo Karhu, jonka kohdalla harkittiin myös nimiä 'Kettu', 'Nalle' ja 'Jätkä' (joka ehti olla pari päivää käytössäkin ennen kuin muutin mieltäni. )

Tyttöystävän koira on mahtipontisesti Julius Ceasar (kirjoitinkohan oikein?) ja arkisemmin Julle tai Lulle.
Jullen ja Nanan meille jäänyt pentu sai nimekseen Nasta ja muut sisarukset ovat saaneet sellaisia nimiä kuin Alpo, Kino, Luka ja Saana. :--)

Nimiä joita haluaisin tulevaisuudessa antaa koiralle; Nanuk, Kettu, Hukka, Johka, Retku, Rontti ja Lime.
seropinarttu Nana 3.6.2000
pystykorvamix Karhu 10.5.2010
seropinarttu Nasta 18.11.2010

jasnu

jasnu
Viestimäärä: 47

VS: PENTUJEN NIMIEHDOTUKSIA - Lauantaina, 29.01.2011 klo 19:58  
+
0
Täällä on kovasti keräilty urospennulle sopivia nimiä. Rotuna siis chihuahua.
Ollaan nyt sitten päästy siihen asti, että kahdesta pitäisi päättää. Tiitus tai Repe.. Apua. Tiitus olis tosi sulonen nimi tolle pikkuselle, ja se näyttääki ehkä enemmän Tiitukselta. Kuitenki Repe sitten taas sopii mun suuhun paremmin.. Ja avokki ja muut tutut on antanu äänensä Repelle.
Kolmas vaihtoehto vois olla, että antais jonku "ison" koiran nimen. :D Niinku esmes. joku Jätti tms. No oli kyllä mauton esimerkki, mutta kaikki varmaan tajus idean. :D

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: PENTUJEN NIMIEHDOTUKSIA - Torstaina, 10.02.2011 klo 10:45  
+
0
Tää nyt on hyvin, hyvin ennenaikaista, mutta tuleeko täällä ihmisille mieleen mitään...
Eli nykynen neiti on Peppi (Pitkäkorva) ja toiselle tahtoisin pitää tämmöstä piirrosteemaa. Ainoat, mitä tulee itelle mieleen on Minni ja Iines. Minni on ehdoton ei, mutta tuo Iines on kyllä ihan jees. Mutta muitakin vaihtoehtoja miettisin, en vaan ite keksi muita. Rodusta ei kyllä ei ole vielä niin tietoa, että ääneen sitä kannattais huudella... :shifty:
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

innna

moderaattori
innna
Viestimäärä: 4768

VS: PENTUJEN NIMIEHDOTUKSIA - Torstaina, 10.02.2011 klo 20:43  
+
0
^ Lähde Astrid-linjalle, Ronja (Ryövärintytär)? :D
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: PENTUJEN NIMIEHDOTUKSIA - Torstaina, 10.02.2011 klo 22:03  
+
0
Mulla tuli innnan ehdottamasta Astrid-linjasta mieleen vielä Lotta ja Pampula? :)
Varjo 12/2010 ♥

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: PENTUJEN NIMIEHDOTUKSIA - Torstaina, 10.02.2011 klo 22:58  
+
0
^^ Ronja ois kyllä kiva, mutta entisenä ärrävikasena en ärrää taho nimeen.

Itseasiassa oon miettiny tuota Lottaa (mistä se muuten tuli sulla Sipulu mieleen?), kun Peppi Pitkätossuhan on Peppi Lotta (ym.) :nauru:
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

innna

moderaattori
innna
Viestimäärä: 4768

VS: PENTUJEN NIMIEHDOTUKSIA - Torstaina, 10.02.2011 klo 23:14  
+
0
^ Varmaan tuli niistä Astrid Lindgrenin Lotta-kirjoista. :) Mää en kyllä oo tosiaankaan tajunnu että sulla ois ärrävikaa tai siis että ei nykyisin kyllä yhtään kuule. Koen että mun sössöässä on paljon enemmän läsnä. :D
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

  Siirry sivulle: 1 ... 11 12 13 ... 72
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28199
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6335
Viestejä yhteensä545717
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265863
(Tilastot päivitetty viimeksi 01.05.2024 klo 15:45)