Ohjeet ja säännöt
Takaisin
PENTU TULEE TALOON - Maanantaina, 02.08.2010 klo 09:23

Rekisteröimättömät pennut + kokemuksia

Siirry sivulle: 1 ... 18 19 20

Bettina

Bettina
Viestimäärä: 58

VS: REKISTERöIMäTTöMäT PENNUT + KOKEMUKSIA - Torstaina, 28.10.2010 klo 17:54  
+
0

eetla kirjoitti:

Mä pikkuhiljaa alan ignooraamaan magikin tai mikä lieneekään kommentit kun ne on pääasiassa ihan puutaheinää. Puhdasta provoa ja juupa juu trollipa hyvinkin.



Varmasti fiksuinta - etenkin, jos kaikki tekee saman. ;-) Menee keskustelu ihan yli ja ympäri eikä suinkaan puhuta enää aiheesta. Henkiökohtaisuuksiin meneminen tuskin ketään lämmittää.
Nata-tyttö 26.10.2010

Yleisesti koiran tulisi näyttää koiralta, ainakin pääpiirteittäin. Joskus sekarotuinen koira voi muistuttaa myös jotakin muuta eläintä, mutta jos sekarotuisesta koirasta kuitenkin näkee, että se ON koira, niin se riittää. Etelä-Suomen Seropit ry, Seropin rotumääritelmä

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: REKISTERöIMäTTöMäT PENNUT + KOKEMUKSIA - Torstaina, 28.10.2010 klo 17:56  
+
0
En oo trolli!
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018
(Viestiä on muokattu torstaina, 28.10.2010 klo 17:58)

Kerttunen

Kerttunen
Viestimäärä: 1770

VS: REKISTERöIMäTTöMäT PENNUT + KOKEMUKSIA - Torstaina, 28.10.2010 klo 18:13  
+
0
Trollilla tarkoitetaan henkilöä joka tahallaan ärsyttää ja provosoi keskustelupalstalla.
Kyllähän sinä Magik sellaisen kuvan itsestäsi annat. Kyse ei ole siitä ovatko kertomasi asiat
totta vaan tavasta jolla ne esität.
Lauma jenkkicockereita


http://www.adunaic.com

Heini

Heini
Viestimäärä: 799

VS: REKISTERöIMäTTöMäT PENNUT + KOKEMUKSIA - Torstaina, 28.10.2010 klo 18:15  
+
0
Raskaudenkeskeytyksen voi tehdä koiralle 45 vuorokauteen asti kylläkin. Eipä taida kovin vastuuntuntoinen "kasvattaja" olla kun ei ole ottanut asiasta selvää..... Voi elämän kevät oikeasti.

Niin ja kiitos kysymästä, olen 21-vuotias :nauru:

Mutta joo, taidanpa jättää tästä lähtien magikin kommentit omaan arvoonsa :kumarrus:
♂ Mudi Csibiti Gezemice "Pyry" (3/2010)
Mudin elämää -blogi

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: REKISTERöIMäTTöMäT PENNUT + KOKEMUKSIA - Torstaina, 28.10.2010 klo 18:25  
+
0

Heini kirjoitti:

Raskaudenkeskeytyksen voi tehdä koiralle 45 vuorokauteen asti kylläkin. Eipä taida kovin vastuuntuntoinen "kasvattaja" olla kun ei ole ottanut asiasta selvää..... Voi elämän kevät oikeasti.

Niin ja kiitos kysymästä, olen 21-vuotias :nauru:

Mutta joo, taidanpa jättää tästä lähtien magikin kommentit omaan arvoonsa :kumarrus:




Okei,kysyin sen takia ku sä vaikutat kaikkeiin kypsemmältä täällä kenenkaa olen kirjoittanut =)
No en tiiä,en ole tahallani provosoava. mulla on vaan tälläinen tyyli :eitietoo:
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: REKISTERöIMäTTöMäT PENNUT + KOKEMUKSIA - Torstaina, 28.10.2010 klo 18:27  
+
0
Täällä on aika paljon teinejäh.....
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018

Natskuu

Natskuu
Viestimäärä: 1768

VS: REKISTERöIMäTTöMäT PENNUT + KOKEMUKSIA - Torstaina, 28.10.2010 klo 18:39  
+
0
^ Annatpa todella kypsän kuvan itsestäsi.

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: REKISTERöIMäTTöMäT PENNUT + KOKEMUKSIA - Torstaina, 28.10.2010 klo 18:41  
+
0
teinit alkaa just nälvimään toisia.
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018

Melina

moderaattori
Melina
Viestimäärä: 3422

VS: REKISTERöIMäTTöMäT PENNUT + KOKEMUKSIA - Torstaina, 28.10.2010 klo 19:39  
+
0

magik kirjoitti:

teinit alkaa just nälvimään toisia.



Et siis ole ikinä ollut esim työpaikassa, jossa enemmistö kollegoista on +45-vuotiaita naisia? Siellä sitä nälvintää vasta onkin :nauru:

Mutta tämä menee nyt aiheen ohi ja pahasti...
Ylläpitäjä

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: REKISTERöIMäTTöMäT PENNUT + KOKEMUKSIA - Torstaina, 28.10.2010 klo 19:52  
+
0
Nojoo olen kyllä ollut. tuo on totta :nauru:
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018

Heini

Heini
Viestimäärä: 799

VS: REKISTERöIMäTTöMäT PENNUT + KOKEMUKSIA - Torstaina, 28.10.2010 klo 20:01  
+
0
Onpa minkä ikäisiä naisia tahansa niin jos on paikka missä jollain tavalla ryhmäydytään niin siellä myös aina nälvitään toisia :nauru:

Naiset :love:
♂ Mudi Csibiti Gezemice "Pyry" (3/2010)
Mudin elämää -blogi

Misteli

Misteli
Viestimäärä: 703

VS: REKISTERöIMäTTöMäT PENNUT + KOKEMUKSIA - Torstaina, 28.10.2010 klo 20:18  
+
0
Anteeksi vain, mutta mun on todella hankalaa uskoa magikia 25-vuotiaaksi...Tuon ikäinen ihminen on jo aikuinen, jonka ulosanti ja kirjoitustaito pitäisi olla jo sujuvaa, vaikka olisi kuinka adhd. Tai sitten olet henkisesti jälkeen jäänyt.. :mietiskel: Mä luulen että olet lapsi/nuori eli reippaasti alle 18-vuotias, netissä valehtelu on nähkääs niiin helppoa. Tää magikin mollaaminen on kyllä mennyt jo varsinaisen aiheen ohi. :nauru:

Heini

Heini
Viestimäärä: 799

VS: REKISTERöIMäTTöMäT PENNUT + KOKEMUKSIA - Torstaina, 28.10.2010 klo 20:35  
+
0
^ Niinpä. Ja se toimii myös toisin päin, kuten magik juurikin sanoi, että on pitänyt mua kypsimpänä täällä :kumarrus: Kyllähän sitä saa helposti itsestään myös hyvinkin aikuisen kuvan kun jaksaa kirjoittaa siistillä kirjakielellä ja miettiä mitä sanoo :nauru: Mutta en mäkään aina jaksa :cool:
♂ Mudi Csibiti Gezemice "Pyry" (3/2010)
Mudin elämää -blogi

Heini

Heini
Viestimäärä: 799

VS: REKISTERöIMäTTöMäT PENNUT + KOKEMUKSIA - Torstaina, 28.10.2010 klo 20:38  
+
0
hups.

Siis mitä helv..?!?! :aurinko: Luin tota pentujen nimiehdotus-keskustelua ja sinne tämän piti mennä :nauru::nauru:
♂ Mudi Csibiti Gezemice "Pyry" (3/2010)
Mudin elämää -blogi
(Viestiä on muokattu torstaina, 28.10.2010 klo 20:48)

Misteli

Misteli
Viestimäärä: 703

VS: REKISTERöIMäTTöMäT PENNUT + KOKEMUKSIA - Torstaina, 28.10.2010 klo 20:43  
+
0
^:nauru:

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: REKISTERöIMäTTöMäT PENNUT + KOKEMUKSIA - Torstaina, 28.10.2010 klo 21:32  
+
0
No pohtikaa nyt millainen olen,ihan sama. Ulkomaailmassa mua kuitenkin pidetään tosi kivana ja hauskana ja reiluna tyyppinä, eikä todellakaan henkisesti jälkeenjääneenä :cool:
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018

jempo

jempo
Viestimäärä: 370

VS: REKISTERöIMäTTöMäT PENNUT + KOKEMUKSIA - Tiistaina, 02.11.2010 klo 12:58  
+
0
Saako kaksi erin rodun edustajaa tahallisesti astuttaa keskenään? Netissä oli ilmoitus suht koht menestyneestä tollerista ja bordercolliesta jotka tahallisesti astutettiin. En tiennyt sen olevan laillista? Tässä se ilmoitus, otin yhteystiedot pois reiluuden nimissä mutta kumminkin:

Novascotiannoutaja x bordercollie-pentuja
Suunniteltu rotuyhdistelmä. Emä novascotiannotaja, joka kilpailee medi3-luokassa agilityssa. Osallistui agilityn SM-kisoihin 2010. Isä bordercollie, joka kilpailee tokossa AVO-luokassa. Molempien vanhempien lonkat A, kyynärpäät 0/0 ja silmät terveet.

Odotettavissa reippaita harrastuskoiria ja lenkkikavereita. Pennut syntyneet 26.10. Eläinlääkäri tarkastaa pennut ennen jouluviikolla tapahtuvaa luovutusta. Pennut Espoossa. Hinta 380€.
Sekarotuinen Riki <3 (09/10)
Rikin touhuilut.

Melina

moderaattori
Melina
Viestimäärä: 3422

VS: REKISTERöIMäTTöMäT PENNUT + KOKEMUKSIA - Tiistaina, 02.11.2010 klo 13:04  
+
0
^ Laillisesti saa astuttaa ihan minkärotuisia tahansa keskenään, kunhan se ei mene eläinrääkkäykseksi. Mutta Kennelliiton sääntöjen mukaan saa astuttaa vain samanrotuisia keskenään. Tästä on joitain todella harvinaisia poikkeuksia, joita varten pitää anoa erikoislupaa. Mutta tällaiset erikoislupapennut tuskin irtoavat noin halvalla :mietiskel:

Näitä harvinaisia poikkeuksia muistelen olevan esim tietyt väriyhdistelmät tanskandogeissa ja olisko ollu snautseri-pinseri-yhdistelmä kans mahdollinen?
Ylläpitäjä

paulah

paulah
Viestimäärä: 116

VS: REKISTERöIMäTTöMäT PENNUT + KOKEMUKSIA - Torstaina, 11.11.2010 klo 18:16  
+
0
Olen uusi tällä palstalla, ja olipa hyvä että luin kokonaisuudessaan tämänkin ketjun, Magik kun sattuu olemaan tähänastisesti ainut joka on vastannut Shar pei ketjuuni. .... :P


Otan vielä itse osaa tähän keskusteluun.
Bokserini on paperiton rescue, jonka otin muutama vuosi sitten. Olen monesti pohtinut sitä että kuinka hyvä tuuri minulla on ollut että olen saanut näin hyvän yksilön. Toki haluaisin tietää lisää olgan geeneistä ja olen ehdottomasti sitä mieltä että rotukoirien pitäisi pysyä paperillisina ja rekisterissä, jotta sukua pystytään seuraamaan vaikka jopa 28 vuoden päästä, kun etsitään ratkaisuja mahdollisiin ongelmiin tai yritetään elvyttää jotain tiettyä rotua.

Shar peini sitten taas on paperillinen, joka on erittäin erittäin hyvä , koska kyseinen rotu on elvytetty superpienestä kannasta 70 luvulla, ja halusin olla varma siitä ettei brunolla esiinny sisäsiittoisuutta ainakaan moneen sukupolveen. Kuitenkin kyseisestä rodusta saa aika sairaan, ja esimerkiksi se modernimpi versio sharpukasta on aivan sairas liioiteltuineen ryppyineen. Halusin välttyä näiltä.

Siihen en ota kantaa, ovatko sekarotuiset koirat varmuudella terveämpiä kuin rotukoirat.
Shar Pei Bruno, Bokseri Olga.

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: REKISTERöIMäTTöMäT PENNUT + KOKEMUKSIA - Perjantaina, 12.11.2010 klo 02:33  
+
0

jempo kirjoitti:

Novascotiannoutaja x bordercollie-pentuja
Suunniteltu rotuyhdistelmä. Emä novascotiannotaja, joka kilpailee medi3-luokassa agilityssa. Osallistui agilityn SM-kisoihin 2010. Isä bordercollie, joka kilpailee tokossa AVO-luokassa. Molempien vanhempien lonkat A, kyynärpäät 0/0 ja silmät terveet.

Odotettavissa reippaita harrastuskoiria ja lenkkikavereita. Pennut syntyneet 26.10. Eläinlääkäri tarkastaa pennut ennen jouluviikolla tapahtuvaa luovutusta. Pennut Espoossa. Hinta 380€.



Taas kerran saa ihmetellä että miksi ei ole astutettu saman rotuisella. Mitä tuossa haetaan? Varmasti hyviä harrastuskoiria pennuista tulee, en sitä kiellä. Toivottavasti menevät ihmiselle joka tosiaan on kiinnostunut tarjoamaan koiralle muutakin kuin sen tunnin lenkin päivässä, rotujen perusteella pennut tuskin viihytvät pelkkinä sohvaperunoina. Iso plussa kuitenkin siitä että koirat tutkittuja. :peukku:
(Viestiä on muokattu perjantaina, 12.11.2010 klo 02:33)

  Siirry sivulle: 1 ... 18 19 20
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.05.2024 klo 03:15)