Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Sunnuntaina, 13.03.2011 klo 19:16

Elokuvat ja tv-ohjelmat 2

Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 51

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Torstaina, 24.03.2011 klo 20:17  
+
0
:nauru: Eikä siellä sängynkään alla mitään ole
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Torstaina, 24.03.2011 klo 20:27  
+
0
Hahahahahahahha, ja Idolsissa näytettiin että Martilla on kolme kääpiösnautseria. Ei olisi kyllä mitenkään käppänöiksi tunnistanut, niin järjettömän pörröisiä ja trimmaamattomia piskejä.
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Torstaina, 24.03.2011 klo 20:29  
+
0
^^ AaaaarrrgH!:pyssyt: okko tulee :D

Mondial

Mondial
Viestimäärä: 1013

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Torstaina, 24.03.2011 klo 20:53  
+
0

Notte kirjoitti:

Hahahahahahahha, ja Idolsissa näytettiin että Martilla on kolme kääpiösnautseria. Ei olisi kyllä mitenkään käppänöiksi tunnistanut, niin järjettömän pörröisiä ja trimmaamattomia piskejä.



Mä mietin muuten ihan samaa :nauru: "Onkohan se nyt iiihan varma että noi on kääpiösnautsereita.." :nauru:
Vaikka oliki ihanan näkönen kolmikko (tosin mistä koirakolmikosta mä muka EN sanois noin..)

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Torstaina, 24.03.2011 klo 20:54  
+
0
Notte ja Mondial: No hyvä että joku muu oli samaa mieltä! Mun mielestä niissä koirissa ei ollu mitään yheistä käppänän kanssa! Siis muu turkki oli pörrönen (trimmaamaton?), mutta koirilla ei ollu kellään tyypillistä partaa..?

Idolssista muuten, että mun mielestä meni tismalleen väärin tuo jako. Nuo neljä jotka nyt laulo, ni ois mun makuun pitäny olla suoraan jatkossa. Lotta ja Henna-Riikka ois kuulunu pihalle tässä kohin.

Muokattu väksyt pois.
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä
(Viestiä on muokattu torstaina, 24.03.2011 klo 20:55)

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Torstaina, 24.03.2011 klo 20:58  
+
0
Stina on niin kaunis.. Mustakin oli kyllä hyvin kummallinen jako. Suoraan jatkoon olisivat saaneet mennä just Stina, Martti, Jerkka ja Fatima, äänestyksen kautta Henna-Riikka ja Ali. Ulos Ilpo ja Lotta. Yäk. Minäkin olen alkanut inhoamaan syvästi sitä. Eikä Ilpo osaa laulaa, se vain näyttää hyvältä..
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

wuf

wuf
Viestimäärä: 713

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Torstaina, 24.03.2011 klo 21:01  
+
0
Voi Idols. Ihan vääriä tyyppejä suoraan jatkossa, tai oli sielä muutama oikea mutta Fatiman tippuminen harmittaa. En ymmärrä miten se Lotta sinne suoraan pääse kun se sen Shania Twain vetäsy oli niin karmee, siis niin karmee että huh

neruda

neruda
Viestimäärä: 2829

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Torstaina, 24.03.2011 klo 21:08  
+
0
^Niin oli, karsea. Jako meni ihan väärin. Jerkka nyt saikin tippua kun on laulanu niin kuolettavan tylsästi, mutta kyllä munkin mielestä oikein olis ollu, että nyt olis tippunu Lotta ja Ilpo. (Oon ihan kamala, mutta ei kyllä tunnu ton jenkki-idolin jälkeen tää suomalainen missään, mikään ei oikein kuulosta tarpeeksi hyvältä eikä niiden äänet soi sillä tavalla.. Tuo Jerkanki veto oli ku lauantai-illan lähikuppilan karateokesta.)
Berninpaimenkoira "Manta" s. 2015
Berninpaimenkoira "Mooses" 30.9.2010-7.1.2016
Berninpaimenkoira "Urho" 28.8.2009-5.1.2011

BaeLiana

BaeLiana
Viestimäärä: 1860

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Torstaina, 24.03.2011 klo 21:12  
+
0
Mua ei jaksa edes oikein kiinnostaa koko Idols, kun samaan aikaan seuraa amerikkalaista Idolia :neutral: Kukaan ei sytytä, ja mulle on oikeastaan aivan sama, kuka pääsee jatkoon tai kuka voittaa.
pystykorvasekoitus Ronja 2010 ->
löytökatti Sulho 2013 ->
porokoira Heili 2014 ->

http://baeliana.kuvat.fi/#/

Mondial

Mondial
Viestimäärä: 1013

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Perjantaina, 25.03.2011 klo 14:04  
+
0
Kai tää on sitten aikuistumisen merkki kun nykyään eduskunnan kyselytunnit ja YLEn vaalipaneelit on nykyään mun mielestä tosi kiehtovia ohjelmia :D
Nytkin tulee ykköseltä niin hyvää settiä, kun pienet vaihtoehtoset puolueet kertoo ajatuksiaan. Kerrankin tuntuu että ehdokkaat kertoo aivan suoraan ja tiivisti omat kantansa parilla lauseella. Jes! Tosin kukaan näistä ei ole mun ehdokas.. mutta en sano etteikö tuolta löytyis mulle sopiva puolue kuitenkin ;)

muoks. siis "YLEn" vaalipaneelit, eikä "yln" :D
(Viestiä on muokattu perjantaina, 25.03.2011 klo 15:12)

Tiuhtis

Tiuhtis
Viestimäärä: 1109

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Perjantaina, 25.03.2011 klo 15:08  
+
0
^Sama täällä. Tykkään seurata noita vaalikeskusteluja, sekä muita ylen keskustelu/asiaohjelmia, joissa käsitellään jotain ajankohtasta aihetta. Kyselytunteihin en oo vielä päässy sisään, mutta eiköhän ne seuraa luonnollisena jatkumona :nauru:

Ehkä tämä nyt sitten sitä aikuistumista..?

keimu

keimu
Viestimäärä: 4291

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Perjantaina, 25.03.2011 klo 20:23  
+
0
Black Swan oli yksinkertaisesti aivan tajuttoman uskomattoman hieno. Lähdin elokuvateatterista enkä vaan saanu hetkeen sanottua mitään ja sitten iskikin hysteria ja itkin ja kikatin samanaikaisesti. En tajua, miten leffalla oli muhun noin iso vaikutus. Oisin voinnu mennä suoraan kattoon seuraavan esityksen heti perään! :poppari::jjei::kumarrus::peukku:

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Perjantaina, 25.03.2011 klo 20:38  
+
0
^ Samat sanat, ihan mieletön pläjäys :hymy:
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Perjantaina, 25.03.2011 klo 20:59  
+
0

keimu kirjoitti:

Black Swan oli yksinkertaisesti aivan tajuttoman uskomattoman hieno. Lähdin elokuvateatterista enkä vaan saanu hetkeen sanottua mitään ja sitten iskikin hysteria ja itkin ja kikatin samanaikaisesti. En tajua, miten leffalla oli muhun noin iso vaikutus. Oisin voinnu mennä suoraan kattoon seuraavan esityksen heti perään! :poppari::jjei::kumarrus::peukku:

Mulla oli lähestulkoon sama reaktio ja koko kotimatkan kavereiden kanssa vaan analysoitiin ja ylistettiin sitä. Ihan mieletön elokuva!

Pelottavinta leffassa oli, että noin voi oikeasti käydä kelle vain.
Varjo 12/2010 ♥

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Perjantaina, 25.03.2011 klo 23:17  
+
0
^ Jep, ja sen saman täydellisyydentavoittelun ja sen kiroukset voi soveltaa mihin vain.
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

sillycow

sillycow
Viestimäärä: 1428

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Perjantaina, 25.03.2011 klo 23:19  
+
0
Mie odotan innolla, että Black Swan tulis dvd:lle, Prinsessa tuli tällä viikolla postissa, tarkoitus viikonlopun aikana katsoa. En tykkää käydä teattereissa ja ne on 2 leffaa joita todella olen odottanut! Olis katottavana hyllyssä Hassut hurjat hirviöt, Sherloc Holmes, Burried ja Viimeinen manaus. Mies tahtoo kattoa omia ohjelmiaan viikonloppuisin ja mie taas en uskalla katsoa yksinäni kauhua, siks on jäänyt niin monta katsomatta.

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Lauantaina, 26.03.2011 klo 12:57  
+
0
JEI! Avokin sain ylipuhutuksi Black Swaniin :D
"minähän en mene katsomaan leffaa, jota valtaosa kehuu"
Mut mä sanoinkin sitten eilen et "Mä olenkin halunnut mennä katsomaan jo trailerin perusteella, ennen kuin se oli edes leffassa", siis yritys saada toiveeni oikeitetummaksi, eikä vain yleisen mielipiteen mukaan ;)... Noh, ehkä sekin vaikuttaa, et mun pitänee maksaa kummatkin liput, lol!

Elba83

Elba83
Viestimäärä: 662

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Lauantaina, 26.03.2011 klo 15:56  
+
0
Mä taas petyin Black Swaniin kaiken sen hypetyksen jälkeen. Puolet elokuvasta oikeastaan odotin vaan, että koska tää alkaa. Loppua kohden hieman parani, mutta eipä oo tarve nähdä uudelleen. Kaverini oli vähän samoilla linjoilla.

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Lauantaina, 26.03.2011 klo 19:05  
+
0
Mulle toimi kyllä Black Swan tosi hyvin, itseasiassa juuri toisinpäin mitä Elballe, eli olin ihan kiinni leffasta alusta asti, eikä tylsää hetkeä tullut ollenkaan.
Winonan tilalle ehkä silti olisin vaihtanut jonkun muun näyttelijän, mutta eipä hän siinä paljoa ollutkaan esillä, onneksi. Hieman vierastin myös Mila Kunista, mutta hoiti hommansa ja roolinsa ihan jees. Natalia puolestaan oli mitä "täydellisin" täydellisyyden tavoittelija! Oscarinsa ansainnut! Musiikki varmaan kyllä soi päässä nyt muutaman viikon :).

boxerowner

boxerowner
Viestimäärä: 1490

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Lauantaina, 26.03.2011 klo 20:35  
+
0
Katsoiko kukaan muu tällä viikolla tulleen (tuli kakkoselta) Oscar-palkinnonkin voittaneen dokumenttielokuvan The Cove - Meren salaisuus? Kertoo Japanin Taijissa tehdyistä delfiinien teurastuksista...

Oon niin huono katsomaan tuollaisia kidutuspätkiä, kun ne jää pyörimään mieleen. Sehän se toki on noiden pätkien tarkoituskin, mutta kun ajatukset kiertää kolme vuorokautta putkeen kehää saman kuvan ympärillä niin alkaa ihan tosissaan ahdistamaan. Tuokin oli niin, että koko ajan takaraivossa pyöri "lopeta katsominen, käännä kanavaa, sulje telkkari" mutta sitä vaan liimautui telkkarin ääreen kuin naulittuna.

Sen verran vaikutti kyllä, etten halua suurin surminkaan koskaan Japaniin matkustaa ja kannattaa niiden turismia. Ja arvostus japanilaista kalastus -ja kalastajaperinnettä kohtaan laski pohjamutiin, oon ennemmin halunnut maistaa sushia mutta enää en halua sattua moiseen vaikka mikä olis.

Ja mitä tulee kauhuleffoihin niin maailman surkein kauhuleffojen katsoja täällä tervehdys. :heiluti: Oli kyseessä sitten Tiedän mitä teit viime kesänä tai Salaisuus pinnan alla niin mä teen joka tapauksessa ensin 1,5 - 2,5 tuntia hidasta mutta tasaisen varmaa kuolemaa, jonka jälkeen saan jatkuvia infarkteja ylivilkkaan mielikuvituksen takia. Ja silti niitä leffoja pitää vaan katsoa ja kiduttaa itseään, why?! Yhtäkkiä pahimmat (ja samalla parhaimmat) mieleen tulevat on jenkkien Ring, Aavelaiva, Blair witch project, Cube ja pelottavuudessaan ihan kärkisijoille menee suomalainen Sauna -elokuva. Saw -sarjasta en edes aloita, en oo pystynyt katsomaan kuin kaksi ensimmäistä leffaa ja tuskin koskaan pystyn loppuja katsomaan.
Bokseriuros ~ Rape 3.6.2000 - 29.4.2010
Bokserinarttu ~ Rebekka 15.7.2010 Ready, steady, go!
Bokserinarttu ~ Armi 15.6.2012

  Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28205
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6338
Viestejä yhteensä545723
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265867
(Tilastot päivitetty viimeksi 03.05.2024 klo 04:30)