Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Sunnuntaina, 13.03.2011 klo 19:16

Elokuvat ja tv-ohjelmat 2

Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7 ... 51

Elmiira

Elmiira
Viestimäärä: 97

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Lauantaina, 26.03.2011 klo 20:37  
+
0
Palaan jo hieman ohitettuun aiheeseen, kauhuelokuviin. Yläasteella mulla oli jonkin sortin kauhuleffa-vaihe ja nautin jollain hullulla tavalla siitä pelon tunteesta, jonka ne aiheutti. Näin "vanhemmiten" olen niin nössöytynyt, että kauhuleffat tulee lähinnä kurkittua tyynyjen ja peiton välistä. Edelleen niistä siis pidän tavallaan, mutta jotenkin ne tuntuu hurjemmilta, mikä on aika hölmöä. Nykyään olen niin säikkyyntyvää sorttia, että tämä kauhuleffoihin liittyvä "pelikin" (miksi sitä oikeastaan pitäisi kutsua?), jota vuosia sitten pelasin aiheuttaa jo musiikkinsa takia kylmiä väreitä. Eli ei tarvita kuin musiikki ja piirretty kuva niin jo polvet tutisee :nauru:

SilverBride

SilverBride
Viestimäärä: 1700

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Lauantaina, 26.03.2011 klo 20:59  
+
0
Mä en tässä vaiheessa puutu noihin kauhuleffoihin. Olen superhuono kattomaan niitä.
Mutta. Mä olen viime aikoina kiinnittäny huomiota kadun varsilla oleviin mainoksiin, joissa lukee "Kauneus ei ole katoavaista". Ja mainostetaan siis jotain Tiina Jylhän ohjelmaa. Mä olen jääny kattomaan niitä mainoksia jokseenkin epäuskoisena, mutta ilmeisesti kauneus todellakin on katsojan silmässä. :shifty:
We brought our own bombs! 19.6.2011
Photobucket

Mondial

Mondial
Viestimäärä: 1013

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Lauantaina, 26.03.2011 klo 23:16  
+
0

boxerowner kirjoitti:

Katsoiko kukaan muu tällä viikolla tulleen (tuli kakkoselta) Oscar-palkinnonkin voittaneen dokumenttielokuvan The Cove - Meren salaisuus? Kertoo Japanin Taijissa tehdyistä delfiinien teurastuksista...



Sehän on tainnut tulla jo pari kertaa töllöstä. Itse näin sen joskus viime vuoden puolella muistaakseni kakkoselta.
Järkyttävää kaikin puolin.. Mitä siihen sanoisi, mitä tekisi. Se on niin kamalaa, ihminen on loputtoman julma.
Ja kuinka traaginen onkaan se mies, joka periaatteessa koko delfiini-villityksen aloitti Flipperistä, ja nyt koettaa taistella delfiinien teurastusta vastaan. Miltä se voi tuntua herätä aamuisin tiedostaen ajattelevien olentojen tappaminen, ja tietää kantavansa suuren vastuun asiassa. Sydäntä kivistää ajatella koko asiaa.

Aduro

Aduro
Viestimäärä: 3051

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Sunnuntaina, 27.03.2011 klo 00:36  
+
0
Muistaako kukaan sellaista sarjaa kuin Higher Ground? Kertoi nuorista joilla oli kaikilla jonkinlaisia ongelmia (perhe, huumeet ym.) ja jotka sitten olivat tulleet tuonne "parantumaan".
Mango-samojedinarttu 7v., Kirsikka-schipperke 4v., ja kissat Huli, Doris ja Piu :)

1.3.2012 Muistoissa Iida-kisu

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Sunnuntaina, 27.03.2011 klo 01:38  
+
0
Mile High oli ihan loistavaa viihdettä muutama vuosi takaperin ! Tekis melkein mieli katsoa sarja uudestaan :nauru: Ei tuokaan kyllä mikään realistinen ole, mutta niin ihanan britti, vähän kuten Skins (se alkuperäinen). Sumeilematta seksiä, huumeita ja kaikkea kohahduttavaa ilman mitään sensuuria tai teennäisyyttä. Hauskaa aivojen nollausta siis :nauru:

muoks. Lisäys: se, miksi brittisarjat viehättää tässä suhteessa eniten (verrattuna esim. Sinkkuelämään), on se, että niissä vedetään jo suorastaan eeppisiksi nämä kohokohdat. Niillä mässäillään kuten jenkkisarjoissa, mutta jotenkin rennommin ja aidommalla fiiliksellä.
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 27.03.2011 klo 01:44)

Rorschack

Rorschack
Viestimäärä: 154

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Sunnuntaina, 27.03.2011 klo 10:12  
+
0
^ Oih! Kymppikerho oli loistava! Vähän samaa sarjaa Hotel Babylonin kanssa, joka ei kuitenkaan ihan niin irstaaksi äitynyt. En tiedä onko täällä jo aikaisemmin mainittu eeppinen ja sisuskalut solmuun vääntävä, brittikomedian kirkkain tähti Little Britain? En tiedä mikä mun päässäni on vikana vai lieneekö lapsuudessa mennyt jotain pieleen, mutta tuo sarja on parasta brittihuumoria mitä on koskaan tehty :nauru: Varsinkin Daffyd "I'm the only gay in the village!" Thomas, ihanista ihanin. Keeping Up Appearances, Smith & Jones ja Smack The Pony tulee kovaa vauhtia suosikkilistalla ylöspäin mutta tuota ne ei ohita.
When God created a Man, she was only kidding.

pnkd

pnkd
Viestimäärä: 1295

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Sunnuntaina, 27.03.2011 klo 21:11  
+
0
Tulikohan jo viime keskiviikkona uusi jakso Greyn anatomiaa? :mietiskel:
Petit Brabancon "Mökö"

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Sunnuntaina, 27.03.2011 klo 21:18  
+
0
^ Tuli.

Välillä ehkä vähän hirvittää kun niin monia täällä mainittuja sarjoja on tullut nuorempana seurattua, että missä välissä sitä oikein on elänyt. Mm. Fastlane, Higher Ground ja Mile High palautuivat heti mieleen kun ne ensin täällä tulivat mainituiksi.

Muoksittu lisäystä.
Manu 6/2008
Morris 3/2013
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 27.03.2011 klo 21:25)

Aberkios

Aberkios
Viestimäärä: 778

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Tiistaina, 29.03.2011 klo 11:29  
+
0
Katsoin lähes kaikki jaksot Australian MasterChefiä, joka alkoi lopulta jo puuduttaa. Suomen versiota olen katsonut vain sattumalta pieniä pätkiä. Ne Suomen version tuomarikokit ovat jotenkin juntin ja tottumattoman oloisia, ja kuitenkin pitää olla niin chefiä niin chefiä.:roll:

No, viime sunnuntaina katsoin taas pätkän ohjelman lopusta. Siinä nämä kaikkitietävät tuomarit nalkuttivat; "ei voi laittaa ruokaa, jos ei tiedä mistä lihasta on kyse". Tätä toistettiin toistamasta päästyä, ja sitten kaikki nyökytteli. Tämä alkoi, kun yksi mestarichefkandidaateista ei ollut tunnistanut lihaa hirvenlihaksi ja lisäksi oli luullut lihaa ulkofileeksi.

Tuomaripaneelin kuluessa kyseinen liha oli sitten tuomareitten puheissa milloin sisäpaistia, milloin ulkopaistia ja vihdosta viimein ulkofilettä, vaikka asia oli oikein pakkauksesta käyty tarkistamassa! :ttou:
Oli niinku vähän noloo!:nauru:

Tosiasiassa kyseessä oli hirven ulkopaisti, sen pakarapaisti -niminen osa.
(Viestiä on muokattu tiistaina, 29.03.2011 klo 11:31)

tonitrua

tonitrua
Viestimäärä: 385

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Tiistaina, 29.03.2011 klo 12:05  
+
0
^^ Viime viikolla viimeksi yritin miettiä tuon Fastlane sarjan nimeä enkä millään muistanu. Enkä sitäkään, minkä niminen oli se tyyppi, jonka takia sitä sarjaa seurasin. Kyse oli tietenki Peter Facinellista. :aurinko: kliks.

Nyt ku katteli googlesta uuempia kuvia, niin en ole enää niin varma tuon tyypin ulkonäöstä, mutta 15-kesäsenä olin aika varma että paremman näköstä ihmistä ei maa päällään kanna.

Ja Kymppikerho oli ihan loistava! Kuten myös muut brittisarjat, esim. Hotel babylon, Rimakauhua ja rakkautta, se parturisarja (ei mitään hajua nimestä, jos joku tietää vois kertoa), jne...

Kuvan linkiksi muokkasi Jaijah, koska IMG-komennolla saa lisätä vain omia kuvia. Ne kuvat joihin ei ole tekijänoikeuksia, tulee aina lisätä linkkinä.
(Viestiä on muokattu tiistaina, 29.03.2011 klo 12:16)

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Tiistaina, 29.03.2011 klo 15:31  
+
0
Mitä mieltä olette muuten SVT:n uudesta koiraohjelmasta " Huset fullt av hundar"? Näkyykö tää Suomessa?

Uutinen YLEltä aiheesta ja tässä on ainakin Svenska Kennelklubbenin vastike siitä tulleeseen kritiikkiin.
Suomessahan oli myös se yksi koirasarja, joissa koiran omistajat tarjosivat koiraansa sijoitettavaksi syystä tai toisesta kolmelle eri perhevaihtoehdolle...

Itse katsoin tuosta vain pätkiä välistä ja lopusta. Paremmalla ajalla syvemmin. Mulla tulee ihan varmasti itku jos tuota katson.

volkodav

volkodav
Viestimäärä: 974

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Tiistaina, 29.03.2011 klo 17:04  
+
0
Onko kukaan katsonut elokuvia "Myrsky", joka kertoo tarinan pienestä tytöstä ja kaukasianpaimenkoirasta tai "Hachiko-tarina uskollisuudesta", joka kertoo legendojen akita koirasta, joka odotti uskollisesti omistajaansa juna-asemalla?

Lapsien suosikki on tuo Myrsky-elokuva. Sen kyllä jaksaa katsoa itsekkin aina uudelleen ja on realistinen kuvaus, mitä voi tapahtua, jos suurta vartijaa ei kouluteta.

Tuon Hachikon katsoin pari päivää sitten. Itku kurkussa... Harvoin itken elokuvien takia, mutta tarina oli jotenkin tosi liikuttava. Etenkin se kohta, kun edelleenkin uskollisesti vanha Hachi odottaa ruhjuisena, kymmenenkin vuoden päästä, omistajaansa ja sitten se professorin leski näkee koiran yhä odottamassa ja istuutuu koiran viereen.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Tiistaina, 29.03.2011 klo 17:11  
+
0
^ Katsottiin just tänä aamuna Hachiko ja itkin kyllä silmät päästäni vielä parikymmentä minuuttia leffan jälkeenkin... No, minä nyt itkenkin mille tahansa (eritoten elokuville) mutta todella, todella koskettava elokuva. Ja nimenomaan loppu sai itkemään oikein kunnolla.
Varjo 12/2010 ♥

volkodav

volkodav
Viestimäärä: 974

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Tiistaina, 29.03.2011 klo 17:22  
+
0
Minä itkin myös nimenomaan lopussa ja nenänniistopaperia kului varmaan paketillinen.
Kannattaa todellakin katsoa, vaikka erittäin surullinen ja liikuttava elokuva onkin. Katselin elokuvaa miespuolisen ystäväni kanssa ja hänkin sai keräillä itseään kasaan.

Tässä vielä elokuvan traileri

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Tiistaina, 29.03.2011 klo 17:33  
+
0
Mäkin itkin kuin pieni lapsi Hachikolle. Haluttaisi katsoa se uudelleen kun katsoin sen reilu vuosi sitten, mutta en kestä kun se on niin surullinen :shifty:.

Myrskystä en tykännyt. Ärsytti se kakara siinä, ja se, että se koira ei muka uskonut ketään muuta kuin sitä :roll:. Ja sitten vielä kun leffan jälkimainingeissa kaupattiin "ihania Myrsky-koiria" apuloissa sun muissa :ttou:.

edit. typo.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


(Viestiä on muokattu tiistaina, 29.03.2011 klo 17:36)

Nika

Nika
Viestimäärä: 903

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Tiistaina, 29.03.2011 klo 17:55  
+
0
Haluaisin katsoa tuon Hachikon, mutta en tiiä pystynkö. Mua kun alkaa itkettää jo tuota traileria katsoessa :roll:
Kääpiöpinseri Sakis 8/2009

Rorschack

Rorschack
Viestimäärä: 154

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Tiistaina, 29.03.2011 klo 19:58  
+
0
Mä katoin kans sen Myrskyn ja ärsytti todella, todella paljon. En tiedä tarkalleen mikä, mutta ehkä juuri se lapsi-koira- asettelu. Toki siinä oli hieman asiaakin, just tämä mitä voi tapahtua jos otetaan laumis sen suuremmin miettimättä mitään, mutta paha maku jäi joka tapauksessa.
When God created a Man, she was only kidding.

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Tiistaina, 29.03.2011 klo 21:11  
+
0
Suurena Disney -fanina mulla on aina harmittanut, kun "klassikot" menevät yhä kaupallisempaan suuntaan, 2D:stä on tehty 3D, ja perinteisestä ink & paint -tekniikasta on siirrytty tietokoneisiin. Viimeinen edes osittain piirrostekniikalla tehty kokoillan elokuva oli Karhuveljeni Koda, ja siihen mun mielestäni tyssäsi myös vanhan kunnon Disneyn taival. Ihanat sadut valjastettiin siitä eteenpäin myös tyydyttämään kuluttajia - enemmän nykyaikaa, enemmän huumoria. Buu.

No, katsoin äsken Disneyn uusimman filkan Tangled. Ja se oli.. aivan ihana ! Vaikka leffa ei kohoa mihinkään suosikkilistoille, siinä oli jo sitä entistä taikaa mukana, etenkin kun jo tarinan pohjana oli käytetty vanhaa satua Tähkäpäästä. Pahisten ystävänä täytyy mainita, että pahisäiti oli sekoitus Edith Piafia ja Ursulaa, ihan loistava yhdistelmä. Ja tottakai mulle sitä parempi leffa, mitä enemmän tuntemuksia se herättää. Loppua kohden kyynelehdin ihan avoimesti - lastenleffalle. Jostain syystä tämä efekti on tullut vasta aikuisena. Ehkä se johtuu siitä, kun tosielämässä eivät noin vain prinssit ja prinsessat päädy yhteen, ja sen on itsekin joutunut huomaamaan. Mutta ah, onneksi edes elokuvissa :love:
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

keimu

keimu
Viestimäärä: 4291

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Tiistaina, 29.03.2011 klo 21:13  
+
0
Eikö se nyt jo parin vuoden takainen Prinsessa ja sammakko -leffa ollu kokonaan piirretty? Vai muistanko ihan väärin?

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Tiistaina, 29.03.2011 klo 21:15  
+
0
^ Oi ! Mun pitäisi päivittää enemmän tietojani. Täälläkin lukee, että sekaprojekti.
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

  Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7 ... 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28205
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6338
Viestejä yhteensä545723
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265867
(Tilastot päivitetty viimeksi 03.05.2024 klo 05:15)