Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Sunnuntaina, 13.03.2011 klo 19:16

Elokuvat ja tv-ohjelmat 2

Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8 ... 51

keimu

keimu
Viestimäärä: 4291

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Tiistaina, 29.03.2011 klo 21:24  
+
0
Suomiwikissä luki että ois ollu kokonaan piirretty ja muistelisin, että sitä ois sillon tosiaan mainostettu "juurille palaamisena" mutta tiedä sitten, kyllähän tuolla enkkuwikissä toista sanotaan.

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Tiistaina, 29.03.2011 klo 21:27  
+
0
Myös Lehmäjengi (Home on the Range, 2004) on piirroselokuva.

Prinsessa ja sammakko on todella viimeisin Disneyn piirroselokuvista ja varsin onnistunut. Tykkäsin kovasti.
Manu 6/2008
Morris 3/2013

Aduro

Aduro
Viestimäärä: 3051

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Tiistaina, 29.03.2011 klo 21:36  
+
0
Mulla on Hachiko, ja kävin sen kattoo ekaa kertaa leffateatteris. Oli kyl tooosi surullinen :/
Mango-samojedinarttu 7v., Kirsikka-schipperke 4v., ja kissat Huli, Doris ja Piu :)

1.3.2012 Muistoissa Iida-kisu

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Tiistaina, 29.03.2011 klo 22:27  
+
0
Tahon nähä Hachikon! Meijän makuunissa ei kyseistä leffaa oo. -___-
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

sillycow

sillycow
Viestimäärä: 1428

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Tiistaina, 29.03.2011 klo 23:33  
+
0
After life elokuva on aika jännä. Viel olis vähän kattomatta. En oikein päässy jyvälle oliko ne ihmiset sitte kuitenkaan kuolleita. Jätti kyllä mietteliääksi.

volkodav

volkodav
Viestimäärä: 974

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Keskiviikkona, 30.03.2011 klo 07:47  
+
0
Hachikon pystyy katsomaan ainakin fin-tv:llä. Taitaa vaan olla VIP, mutta kaikki vipit sinne siis töllistelemään.

Katsoin tänä aamuna Pentujengi alaskassa :nauru: Kannattaa katsoa, ihan hauskaa ajanvietettä.

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Keskiviikkona, 30.03.2011 klo 07:51  
+
0
Hachiko pyörii myös canalilla, jos sellaiset kanavat sattuu näkymään.

En kyllä suosittele sitä leffaa kenellekkään. Ei siitä vollottamisesta meinannut tulla loppua millään..

muoks. Nii ja "karhuveljeni on skoda" on iiiiihana.. <3
Disneyn leffat kestää mun mielestä hyvin aikaa. Meiltä löytyy läjä leffoja DVD:ltä ja edelleen aikuisenakin jaksaa katsella jotain Robin Hoodia.

Nii ja aina ihanat Nalle Puhit. Varsinkin "ystävää etsimässä" on ihan loistava.
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 30.03.2011 klo 07:56)

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Keskiviikkona, 30.03.2011 klo 08:52  
+
0
mmaija, letmewatchthis.com, sieltä löytyy myös Hachiko :hymy:.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Keskiviikkona, 30.03.2011 klo 11:34  
+
0
Mun mielestä kaikkien pitäisi katsoa Zeitgeist-"elokuvat". Jos ei muuta, niin pistää vähän miettimään ja kyseinalaistamaan asioita.

Ensimmäisen elokuvan (niitä on nyt 3) ensimmäinen osa : Klick
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Keskiviikkona, 30.03.2011 klo 11:42  
+
0
^ Oo ! Noin monta. Mä katoin joskus nuorempana ykkösen ja kyllähän se ravisteli. Mutta erittäin hyvä pätkä, kunhan senkin katsoo vähän kriittisellä silmällä.

muoks. typo
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 30.03.2011 klo 11:42)

Liinuska

Liinuska
Viestimäärä: 1312

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Keskiviikkona, 30.03.2011 klo 20:34  
+
0
Katsooko kukaan Tv Vitosen 5d: Lihavat lemmikit?

HUh, meinaa oikein raivo nousta kun katsoo noita lihavia elukoita, varsinkin sitä rotikkanarttua :pyssyt: Ja akka luulee että koira on kaunis, terve ja onnellinen painaessa lähes SATA KILOA :roll::mad:
Malinois narttu RP Stara s. 9.9.2014 "Tara"

Rottweiler uros Roni s. 1.2.2011 - 1.12.2014

Tapire

Tapire
Viestimäärä: 236

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Keskiviikkona, 30.03.2011 klo 22:04  
+
0

Liinuska kirjoitti:

Katsooko kukaan Tv Vitosen 5d: Lihavat lemmikit?

HUh, meinaa oikein raivo nousta kun katsoo noita lihavia elukoita, varsinkin sitä rotikkanarttua :pyssyt: Ja akka luulee että koira on kaunis, terve ja onnellinen painaessa lähes SATA KILOA :roll::mad:


Joo, jösses se yli 92 kilonen rotikka.... o_o ne muut siinä ymmärsi tehdä jotain, vaikkakin joillakin alko vähän kehnosti, mutta tämä nainen tajunnu mittään, ei hyvää päivää. Voin kuvitella miltä oma jenkki näyttäysi jos antaisin sille kaiken mitä se haluaa ja millon se haluaa, niinkun nämä teki..
Liinu jenkki, 11.5.2003 - 25.11.2011 ♥

http://minja.kuvat.fi/kuvat/

volkodav

volkodav
Viestimäärä: 974

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Keskiviikkona, 30.03.2011 klo 22:26  
+
0
Joh
Samaa mieltä tuosta Zeitgeististä. Etenkin se WTC isku pisti hieman miettimään ja todellisuudessa juurikin näin hallittu räjäytys tehdään. Jos räjähdys olisi johtunut lentokoneesta, jonka törmäys olisi aiheuttanut sähköpalon tai kaasun syttymisen vuoksi räjähdyksen, olisi koko kortteli hävinnyt taivaan tuuliin vaan ei ensimmäinenkään ympärillä oleva talo vaurioitunut :paapatus: Myöskin, kun koko torni oli ihan sohjona ja ensimmäistäkään eheää kännykän näppäimistöäkään ei löytynyt, mutta täysin eheä ja palamaton "terroristin" passi löytyi raunioista päällimmäisenä, jonka omistaja USA:n valtion mukaan olisi matkustanut tässä lentokoneessa, mutta alibi pitää, että hän oli jossakin turva paikassa. :mietiskel:

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Torstaina, 31.03.2011 klo 13:31  
+
0
Eiiii katoin sen Hachikon eilen, en mie voi tollasia leffoja kattoo ku hajoon aina iha kappaleiks. :nauru: Ei sen puolee avo ei pystyny kattomaa sitä leffaa ees kokonaan ku pelkäs et käy vollottamaan eikä se oo kuulema kovinkaa miehekästä. :nauru:

muoks. hachiko sana korjattu ehkä vähän oikeempaan muotoon.
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015
(Viestiä on muokattu torstaina, 31.03.2011 klo 13:34)

neruda

neruda
Viestimäärä: 2829

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Torstaina, 31.03.2011 klo 13:34  
+
0
Mä haluaisin kans kattoa tuon Hachikon, mutta mies ei suostu sitä mun kans vuokraamaan enkä yksin tahdo pillittää. Täytyy värvätä joku kaveri kattomaan se mun kanssa.

Ps. Olipa kiva juttu, että Akseli voitti eilen Top Chefin, se oli mun suosikki alusta asti. Ihan loistavaa, että nuori kokki saa tollasta julkisuutta ja ura lähtee nousukiitoon ihan varmasti.
Berninpaimenkoira "Manta" s. 2015
Berninpaimenkoira "Mooses" 30.9.2010-7.1.2016
Berninpaimenkoira "Urho" 28.8.2009-5.1.2011

keimu

keimu
Viestimäärä: 4291

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Torstaina, 31.03.2011 klo 15:37  
+
0
Mäkin olin iloinen Akselin voitosta ja oon tykännyt siitä koko sarjan ajan, mutta eilisessä jaksossa se oli musta jotenkin vähän ällöttävä ja ylimielisen olonen. Se sen apukokki (oliko se arto nimeltään?) tuli kyllä vähän puun takaa. Markuksen arvasinkin että jompi kumpi pyytää, melkein oisin sit Mikaa arvaillu toiseks.

neruda

neruda
Viestimäärä: 2829

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Torstaina, 31.03.2011 klo 15:51  
+
0
^Oot oikeassa, eilisessä jaksossa se oli vähän ällöttävä ja tosiaankin ylimielisen oloinen, mitä se ei ole sarjan aikana osoittanut aiemmin. Joka tapauksessa voiton soi sille mieluummin kuin sille Samulle. Mäkin ihmettelin sitä apukokkivalintaa, ei olis käyny mielessäkään että sen soittaa apuihin.
Berninpaimenkoira "Manta" s. 2015
Berninpaimenkoira "Mooses" 30.9.2010-7.1.2016
Berninpaimenkoira "Urho" 28.8.2009-5.1.2011

Nika

Nika
Viestimäärä: 903

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Torstaina, 31.03.2011 klo 16:42  
+
0
Osaisittekohan suositella mulle sellasta elokuvaa, jossa tavallaan ratkotaan jotain arvotusta? En tiedä miten tän nyt selittäisi, mutta tykkään siis hirveästi esimerkiksi da vinci -koodi tyyppisistä elokuvista. Nyt viimisimpänä tuli katsottua Sherlock Holmes. Siis sellasia elokuvia, joissa kaikki ei ole sitä miltä ne näyttää. Ja en nyt tarkoita mitään perinteisiä poliisi jahtaa rikollista -leffoja.
En tiiä saako tuosta selityksestä nyt mitään selvää... :shifty:
Kääpiöpinseri Sakis 8/2009

lallimus

lallimus
Viestimäärä: 501

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Torstaina, 31.03.2011 klo 17:12  
+
0
Nika: Ensimmäisenä tuli tosiaan da Vincit ja Sherlock mieleen, mutta muita "ratkaistavia" elokuvia on mm. Seven (jos murhamysteeri iskee niin tää on varma valinta, ensimmäistä kertaa kun itse katsoin, niin oli todella mielenkiintoinen ja sitä itsekin mietti kuka, mikä, miksi, ethän tee, tee se!), Shelter vaikuttaa myös hyvälle, Identity on todella hyvä myös (pitäis itseasiassa itsekin katsoa se pitkästä aikaa, John Kusack <3)..

Löysinkin tämmösen pari vuotta vanhan listan, suurimmanosan olen katsonut ja katsottavia elokuvia ollut :) Tuli mieleen myös Cube, jos ei sitä tosta listasta löydy. Sitten oli joku Angelina Jolien uusin(?) elokuva mitä vähän viime syksynä mainostettiin, mikä painottu tuonne varmaan 20-40-luvun vaihteille ja Jolien poika oli olevinaan kuollut tmv. , mutta Jolie on kuitenkin varma, että poika on jossain elossa ja taustalla olisi jotain salaliittoteoriajuttua ehkäpä. En saa sitä leffaa nyt mieleen, mutta kaveri sanoi että oli hyvä ollut.


- Kunnes toisin todistetaan
- Zodiac
- Epäillyt, eli The Usual Suspects
- Basic Instinct
- Memento
- Hitchcockin Takaikkuna ja homage/remake Paranoia (engl. Disturbia).
-The Gift
- Bird with a Crystal Plumage, suomeksi Paratiisilinnun arvoitus.
- Gone Baby Gone
- The Pledge - Kunniasanalla
- Citizen Kane
- Hot Fuzz
- I, Robot. Ison rahan scifi-toimintapätkä, mutta murhajutun muotoon puettu.
- From Hell
- Fracture - Murtumaton
- Idän pikajunan arvoitus
- The Brood
- Polanskin Chinatown
- Vanhat kunnon Maltan haukka ja Syvä uni
- Nicolas Cagen 8MM
- Warren Beattyn Parallax View, suomeksi Ansa?
- Christian Balen The Machinist
- Adrian Lynen Jaakobin painajainen
- Twelve monkeys
- Gaslight, eli Kaasuvalo
- Coppolan Keskustelu, eli The Conversation
- Abre los ojos ja remake Vanilla Sky ovat myös näitä "mitä täällä oikein tapahtuu" -juttuja.
- Alkuperäinen Wicker Man
- Jim Carreyn Numero 23
- Oldboy
- El Orfanato, siis Päiväkoti
- Kiss Kiss Bang Bang



Onko kukaan katsonut Brothers Pang Collectionin -boxin elokuvia? Entäs Serial Experiments Lainia?
Tuli tuossa tilattua ne ja ainakin Lain vaikuttaa ensimmäisen neljän jakson jälkeen todella sekaiselta eikä piirrosjälkikään ole mitään huippua, juoni sinänsä kuulostaa mielenkiintoiselle mutta fiilikset kyllä katosi jo ensimmäisen jakson aikana.. Pitäis yrittää kituuttaa katsoa se loppuun asti.
- nimimerkki vaihtunut -
(Viestiä on muokattu torstaina, 31.03.2011 klo 17:19)

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Torstaina, 31.03.2011 klo 17:58  
+
0
Katottiin miehen kanssa eilen sellainen leffa kuin Hooligans. Ja se oli kyllä pitkästä aikaa oikeasti hyvä leffa! Kannattaa katsoa. Itse vähän ärsytti alussa Elijah Wood (mä näen sen vain jonain Hobbittina) mutta hyvinhän tuo siihen rooliin loppujen lopuksi sopi :peukku:.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.



  Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8 ... 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28205
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6338
Viestejä yhteensä545723
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265867
(Tilastot päivitetty viimeksi 03.05.2024 klo 06:45)