Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Sunnuntaina, 13.03.2011 klo 19:16

Elokuvat ja tv-ohjelmat 2

Siirry sivulle: 1 ... 7 8 9 ... 51

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Torstaina, 31.03.2011 klo 22:35  
+
0
Lallimus: Se Angelina leffa on nimeltään Changeling. On muuten katottava leffa. Taattua Clint Eastwood nyyhkäilyä.
(Viestiä on muokattu torstaina, 31.03.2011 klo 22:36)

sillycow

sillycow
Viestimäärä: 1428

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Perjantaina, 01.04.2011 klo 00:25  
+
0
Voiko ihminen olla tyhmempi enää? :ttou: Löysin eilen hyllystä Prinsessa Mononoken ja laitoin levyn pyörimään, oli piirrettyä musta-valkoista ja jätin kesken kun aattelin etten jaksa tällästä katsoa. Sitte äsken aloin tutkia koteloa ja siinä luki "väri" eli värielokuva. Sitte avasin sen niin olin sitte katsonut kakkoslevyä. Meinannu jo haukkua koko leffan pystyyn vaikka sitä on ylistetty. No,oon vähän tyhmä. Nyt The Cell pyörimään.

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Perjantaina, 01.04.2011 klo 00:58  
+
0
^ Mononoke on hyvä, kannattaa kattoa ! Siinä on hyviä ajatuksia luonnosta. :hymy:
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

sillycow

sillycow
Viestimäärä: 1428

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Perjantaina, 01.04.2011 klo 01:00  
+
0
^Ajattelin huomenna laittaa pyörimään :nauru: Tällä kertaa ehkä jopa sen oikean levyn? :viheltel: Ja jos jaksais jopa keskittyä, nytki katon Cell:iä, käyn välillä huitelemassa pitkin asuntoa, pissatan koiria tai käyn tupakalla. Tai dataan. :nolo:

SilverBride

SilverBride
Viestimäärä: 1700

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Perjantaina, 01.04.2011 klo 01:41  
+
0
Katottiin tässä tällä viikolla kaverin kanssa leffa nimeltä Ink. Aika pieniä nimiä oli leffa täynnä, mutta jotenkin tosi hieno ja jollain tapaa myös filosofinenkin leffa. Vaikka nyt ei mikään maailmoja pysäyttävä ollutkaan. Jäi siitä mieleen kyllä tietynlaisia ajatuksia ja kyseinen leffa tuli mieleen useammankin kerran tänään yhden keskustelun aikana. Tykkäsin. Pitänee joskus kattoa toistamiseen.
We brought our own bombs! 19.6.2011
Photobucket

lallimus

lallimus
Viestimäärä: 501

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Perjantaina, 01.04.2011 klo 10:26  
+
0

ellikeksi kirjoitti:

Lallimus: Se Angelina leffa on nimeltään Changeling. On muuten katottava leffa. Taattua Clint Eastwood nyyhkäilyä.



Niimpäs olikin, kiitos :) pääseekin "seuraavaksi ostan.." -listaan.
- nimimerkki vaihtunut -

Rez

Rez
Viestimäärä: 1140

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Perjantaina, 01.04.2011 klo 19:00  
+
0

volkodav kirjoitti:

Tuon Hachikon katsoin pari päivää sitten. Itku kurkussa... Harvoin itken elokuvien takia, mutta tarina oli jotenkin tosi liikuttava. Etenkin se kohta, kun edelleenkin uskollisesti vanha Hachi odottaa ruhjuisena, kymmenenkin vuoden päästä, omistajaansa ja sitten se professorin leski näkee koiran yhä odottamassa ja istuutuu koiran viereen.



Mä vuokrasin Hachikon tänään. Tsiisus aloin pillittää heti kun se koira ilmestyi ruutuun.. Porasin siis koko leffan ajan, mitä en ikinä ikinä normaalisti tee. Huh. Ja toi loppukohtaus oli kyllä kaiken huipentuma, räin koko nenäliinapaketillisen täyteen. Nyt tulehtuneet poskiontelot ja korva jomottaa.. Rankka elokuva. :shifty:
Kukaan ei ole hyödytön - aina voi olla edes huonona esimerkkinä.

Nika

Nika
Viestimäärä: 903

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Lauantaina, 02.04.2011 klo 09:21  
+
0
lallimus, kiitos. Tuon sevenin olen nähnytkin ja identity meni listalle. Sheltereitä löysin imdb:stä niin monta, etten tiedä mitä niistä mahdoit tarkoittaa :shifty:
Kääpiöpinseri Sakis 8/2009

NataliaNala

NataliaNala
Viestimäärä: 283

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Lauantaina, 02.04.2011 klo 09:46  
+
0

Notte kirjoitti:

^ Mononoke on hyvä, kannattaa kattoa ! Siinä on hyviä ajatuksia luonnosta. :hymy:


Mäkin ehdottomasti suosittelen. Se on kaunis ja syvällinen. Musta japanilaisissa animessa on paljon sellaista henkevää syvällisyyttä, kun taas esim. jenkkien animaatiot on tylsää suoraviivaista valmiiksi pureskeltua puppua.

Siksi mä nyt haluankin kehua paria animea.. Esim. Mushishi on loistava esimerkki syvällisestä ja pohtivasta animesta. Suosittelen :). Toinen ns. mind-fuck -anime on Serial Experiments Lain, joka ei myöskään avaudu ekalla katsoma kerralla.
Puhutaan ihmisen "eläimellisestä" julmuudesta. Mutta se on hirvittävän väärin ja loukkaavaa eläimiä kohtaan: eläin ei ikänä pysty olemaan yhtä julma kuin ihminen, yhtä taiturimaisesti, yhtä taiteellisesti julma.
Karamazovin veljekset

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Lauantaina, 02.04.2011 klo 10:11  
+
0
Katsottiin eilen yöllä Piranha 3D, tarviiko tästä sanoa enempää? :nauru:
Varjo 12/2010 ♥

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Lauantaina, 02.04.2011 klo 11:49  
+
0
Tuli animesta mieleen, joskus alkuaikoina avon kanssa ku alettiin pyörimään yhessä niin rupesin jotain hehkuttamaan Dragonball Z:aa, animesta sen enempää tietämättä. Avo sitten innostui ja sanoi että jos haluun kattoa hyvää animea niin pitää kattoo ehottomasti hentaita, se on sellasta romanttista ja jännää. Pakkohan se oli sitten kokeilla että onko avo oikeessa ja että teki mieli heittää sitä päin kaikki mahollinen irtotavara kun koneella alko vähän pyörimään hänen "romanttinen" hentai. :twisted:
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Lauantaina, 02.04.2011 klo 12:29  
+
0
Alotinpa aamun kattomalla klippejä lapsuuden lempiohjelmista ja nauroin tälle vedet silmissä, kaikkee sitä onkii lapsille näytetty. :nauru: No lähtipähän päivä ainakin hauskasti käyntiin.
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

NataliaNala

NataliaNala
Viestimäärä: 283

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Lauantaina, 02.04.2011 klo 12:36  
+
0
^Alfred on paras :nauru: Mua aina jaksaa naurattaa tää
Puhutaan ihmisen "eläimellisestä" julmuudesta. Mutta se on hirvittävän väärin ja loukkaavaa eläimiä kohtaan: eläin ei ikänä pysty olemaan yhtä julma kuin ihminen, yhtä taiturimaisesti, yhtä taiteellisesti julma.
Karamazovin veljekset

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Lauantaina, 02.04.2011 klo 15:02  
+
0
Ennen sentään uskallettiin kertoa lapsille tosielämästä.. politiikastakin ! Ja paljon luonnollisempaahan se oli Kaukametsän pakolaisissakin, että eläimiä kuoli milloin mihinkin, kuin että olisivat eläneet Tappimaassa syöden ikuisesti Tappivanukasta.
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

Rez

Rez
Viestimäärä: 1140

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Lauantaina, 02.04.2011 klo 18:28  
+
0
^ Mä pelkäsin pienenä tota Kaukametsän pakolaiset -sarjaa. Aika raaka minun mielestä lapsille. Ikuiset traumat sain jostain myöskin piirretystä kanileffasta, jossa niitä kaneja kuoli ja sitten niiden haamuja loikki siellä pitkin poikin.. Hyh. Olisko ollut joku vihermetsän kansa tms.

muok// Eiku nyt muistin, se oli Ruohometsän kansa. Kauhia leffa.
Kukaan ei ole hyödytön - aina voi olla edes huonona esimerkkinä.
(Viestiä on muokattu lauantaina, 02.04.2011 klo 18:45)

TwoBeans

TwoBeans
Viestimäärä: 1258

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Lauantaina, 02.04.2011 klo 18:32  
+
0
Huomenna mennään katsomaan Sanctum 3D. Trailerin perusteella vois olla mielenkiintonenkin. Tähän mennessä sitten kolmas 3D-leffa.
- beauceron uros Laku 2/2013
- valkoinen paimenkoira Luna 6/2010
- shetlanninlammaskoira Eetu 2/1993 - 1/2007

Dawkes

Dawkes
Viestimäärä: 787

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Lauantaina, 02.04.2011 klo 18:44  
+
0
Mulla taas toi Kaukametsän Pakolaiset oli yks lemppareista pienenä. :hymy: Ei sillä, hyvin on jääny mieleen kohtaus missä joku lintu saalisti ja ripusti piikkipensaaseen jotain hiiriä roikkumaan.. Mutta mä taisin muutenkin olla vähän erikoinen lapsi, kun katsoin joka lauantai Avaran Luonnon ja olin aina saalistustilanteissa kaikenmaailman tiikereiden ja gepardien puolella, kun pikku vasat juoksi niitä karkuun :shifty:
Aina kun tuntee ikävää
tietää, että omisti jotain tärkeää.

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Lauantaina, 02.04.2011 klo 18:58  
+
0
Mä oon fanaattinen Kaukametsän pakolaiset -fani, kaikki jaksot löytyy koneelta ja lisäksi koko kirjasarja englanninkielisenä. Ruohometsän kansa löytyy dvd:nä sekä kirjana suomeksi ja englanniksi. Jatko-osa englanniksi. Mutta ero näissä on se, että ensimmäinen on oikeasti lasten tarina, jälkimmäinen aikuisille. Se, että eläimet ovat pääosassa, ei tarkoita, että teos olisi oikeasti lapsille. Ruohometsän kansaa on monesti puitu ja tutkittu, mutta kyllä se kertoo symbolisesti ihmisistä - kaneillahan on monia esteitä, vaellus edessään, oma uskonto jne. Ehdottomasti mun kaikkien aikojen suosikkeja, etenkin kirjana aivan mieletön. Olen monta kertaa suunnitellut tatuointia siitä :nauru:

Mutta Kauneusklinikka Tiina Jylhä. Yäk, yäk, yäk, yäk, yäk, yäk, yäk. Minkälaiset ihmiset kannattaa kauneusleikkauksia ? Kauheaa. Hirveää. Jylhä itsekin näyttää muoviselta ja rumalta verrattuna toistaiseksi luonnolliseen tyttäreensä. Ja mitä sairaita persoonia tuossa pyörii muutenkin. Se joku Riitta näyttäisi varmasti hyvältä ilman kirurgiaakin, koska kuntoilee niin paljon. Omaa vain jonkun sairaan pakkomielteen ihon alle piikitettäviin mömmöihin. Ja anteeksi, 60-vuotias naimisissa omien sanojensa mukaan "30 vuotta nuoremman neekeripojan kanssa", menee rasvaimuun että näyttäisi hyvältä ? Hyi helvetti miten järkyttävän pinnallista. Okei, ulkonäkö on kaikille jokseenkin tärkeä asia, mutta mulle nuo menee jo yli. En itseäni leikkelisi. Tai pumppaisi huuleen jotain akryyliä. Se, että mulla on iso nenä ja valtava otsa, tekee musta mut. Persoonallisen, omannäköisen, tietyllä tapaa kauniin. Kyllä surettaa kun monet ihmiset tähtää vain siihen, että näyttäisivät joltain massatuotteelta jopa kasvoinpiirteiltään.
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Lauantaina, 02.04.2011 klo 19:22  
+
0
Kauneusleikkaukset on miunki mielestä ihan järkkyjä. Vähän piikitetään aineita huuliin että saadaan "söpöt paksut pusuhuulet", just joo. Sit vähän kiristetään ihoa ja nostetaan kulmia. Kaikki jotka on näitä kauneusleikkauksia ja potoksia ottanu näyttävät ihan samalta. Rumalta. :nauru: Sen ymmärrän jos vaikka syntyy kieron nenän kanssa ja sen haluaa korjata.

Lemppari ehkä on Pete Burns:

kasikyt-luku

ja

viime vuonna
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

mamma77

mamma77
Viestimäärä: 77

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Lauantaina, 02.04.2011 klo 21:27  
+
0
Oisin tänään lainannu tuon hachikon? (kirjoitetaanko se nyt noin..) mutta eipä ollu meidän ärrällä,lainasin sit itse ilkimyksen ja harjunpää ja paha pappi vielä en kyllä oo ehtiny edes katsoa..joten paha arvostella.
Haluaisin hommata kaverille lahjaksi sen mans best fried leffan joka on ikivanha mutta ei löydy yhtään mistään,kellään ideoita mistä sen vois saada?
http://www.imdb.com/title/tt0107504/
Tuota siis tarkoitan.
Ahkerat äidit kasvattaa laiskoja tyttäriä.

  Siirry sivulle: 1 ... 7 8 9 ... 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28205
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6338
Viestejä yhteensä545723
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265867
(Tilastot päivitetty viimeksi 03.05.2024 klo 04:15)