Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Tiistaina, 13.03.2012 klo 13:07

Jokakeväinen kakkakeskustelu

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 20

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: JOKAKEVäINEN KAKKAKESKUSTELU - Tiistaina, 13.03.2012 klo 16:20  
+
0
No ei varmasti sitä hienointa hiekkaa ja kuraa saakkaan pois ihan helpolla.
Ja ehkä mä sit vaan olen hiukan erikoinen persoona, kun mua ei hiekka (kaikkine törkyineen) silleen haittaa, mutta jos tassut on todistetusti ruskeena siitä itsestään sisälle mennessä, niin kyl kyökkäys tulee.. :ylpea:

muoks. Kuuska no ihan varmasti on suurempiakin murheita olemassa, enkä mä ajatellut tonne purkautujiin kirjoittaessani, et tästä ihan oma keskustelunsa tulee.. Niin pisti vaan aamulenkillä vihaksi..
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.
(Viestiä on muokattu tiistaina, 13.03.2012 klo 16:23)

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: JOKAKEVäINEN KAKKAKESKUSTELU - Tiistaina, 13.03.2012 klo 16:27  
+
0
No, mä kerään ihan saman periaatteeni mukaan ne koiranpaskat kuin muutkin roskani. Ei ole tapana muutenkaan roskata ympäristöä.

Toi nyt menee jo jeesustelun puolelle että ihmiset tekee muutakin laitonta. Mä en ymmärrä että jos koiran on kerran ottanut niin miksei voi siistiä sen jätöksiä hoideltuilta alueilta. Mun mielestä se on koiranomistajan velvollisuus. Ei vissiin kellekään tullut yllätyksenä että koira paskoo.

Kovasti ne paskat tuntuvat sekä koiraihmisiä että koirattomia ihmisiä häiritsevän, mut tietty ainahan ne voi sinne maahan jättää kun "ei nää luonnolliset eritteet MUA haittaa". Minäminäminä.

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: JOKAKEVäINEN KAKKAKESKUSTELU - Tiistaina, 13.03.2012 klo 16:29  
+
0
Minä en ymmärrä, miten tästä samasta aiheesta jaksetaan vääntää ja kiistellä vuodesta toiseen.

Toiset kerää, toiset ei. Toisia vtuttaa, toisia ei. Siinäpä se kiteytettynä. :nauru:
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: JOKAKEVäINEN KAKKAKESKUSTELU - Tiistaina, 13.03.2012 klo 16:31  
+
0
^ Mä saan, kuten naukunenkin, todella usein kuulla kanssaihmisiltä sitä helvetin marinaa muiden paskoista ja siinä samalla vihat niskoilleni ihan turhaan. Siksipä se v*tuttaa.

Ja edelleen puhun kaupunki- ja taajama-alueista. Metsiin ja muihin sitä paskaa mahtuu, sieltä jätän itekin keräämättä.

Kuuska

moderaattori
Kuuska
Viestimäärä: 873

VS: JOKAKEVäINEN KAKKAKESKUSTELU - Tiistaina, 13.03.2012 klo 16:32  
+
0
Sonik, ei tuo mun kommentti ollu mikään sulle suunnattu, itse oon tässä talven/kevään aikana kohdannu sellaisia asioita omassa elämässä, mikä on tehny sen, että monet aiemminkin ärsyttäneet asiat on mulle yhdentekeviä tänä päivänä. :hymy:

Frosty

Frosty
Viestimäärä: 956

VS: JOKAKEVäINEN KAKKAKESKUSTELU - Tiistaina, 13.03.2012 klo 16:40  
+
0
^Minulle ei varmaan voisi tapahtua mitään niin hyvää ettenkö välittäisi, jos astuisin paskaan. :wink:

Täällä päin erästä koiranulkoiluttajaa alettiin huitoa sauvoilla erään mummon toimesta ilman, että koiranulkoiluttaja oli tehnyt mitään. Mummo oli vaan mutissut jotain koirista ja koiranpaskasta. Niimpä niin, ne saavat syyt niskoilleen, jotka eivät ole syyllisiä.

Itse asun ihan keskustakeskustassa ja täälläkin näkee koiranpaskaa ihan joka paikassa! En tajua, miten kukaan kehtaa jättää korjaamatta koiranpaskojaan varsinkin kun luulisi, että niitä silmäpareja on ihan riittämiin, jotka muutenkin arvostelevat tekemisiäsi.
SLK N Sani -03
SPK N Ansa -10

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: JOKAKEVäINEN KAKKAKESKUSTELU - Tiistaina, 13.03.2012 klo 16:45  
+
0
^Tuli tästä mieleen kun erään kerran oli se paskapussi kotiin unohtunut. Luna väänsi mahtavan tortu ja eiköhän sieltä sopivasti joku jalankulkija tullut vastaan. Mä keskityin seuraavat minuutit tonkimaan muka taskuista sitä paskapussia, etten vaan näyttäis siltä, et huolettomasti rikospaikan hylkään. Heti kun tilanne oli ohi, hiivin nolon näköisenä karkuun. Seuraavalla kerralla oli paskapusseja taas taskussa. Kotona vielä tuplatarkistin asian.
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014

Kaislus

Kaislus
Viestimäärä: 1047

VS: JOKAKEVäINEN KAKKAKESKUSTELU - Tiistaina, 13.03.2012 klo 16:58  
+
0
Kyllä muakin paska täällä kaupuissa ärsyttää, mutta kun asuin vielä Lahdessa, ei paljoa kiinnostanut mihin koira paskoi. Kaupunkireissuille otin pussit mukaan, mutta kun lähdettiin kotoa lenkille niin todellakaan en keräillyt kakkoja ojanpohjilta. Hoidetuille alueille (siistit tienpientareet, toisten pihat jne) en antanut koiran kakata, se kun kulkee kiltisti mun vierellä kun otan se lyhyelle remmille ja kiellän reuhtomasta menemään.

Nykyisessä asuinpaikassani kerään kakat pois jos ne tulevat kävelytien penkalle tai muuten sopimattomalle paikalle. Ojan pohjalta ja metsästä en kakkoja korjaa. Aika tympeältähän se välillä tuntuu korjata oman koiran paskat jonkun vieraan koiran kakkojen vierestä samalla tallaten itse vielä kolmanteen paskaläjään, mutta usein otan samalla kertaa sitten ne viereisetkin kakat mukaan. Voi sitten ne paskat jälkeensä jättänyt uskotella itselleen ja muille, että kyllä ne kakat vaan yhdessä yössä huuhtoutuivat pois sateen mukana. :roll:

Enkä ole mikään puhdas pulmunen, on multakin joskus pussit loppuneet kesken tai maailman paskimman päivän jälkeen jää koiran tuotokset keräämättä kun en vaan jaksa taiteilla kahden koiran, kauppakassien ja kakkapussien kanssa korjatakseni ne pois. Seuraavalla lenkillä olen kyllä lievittänyt omaatuntoani ja korjannut jonkun toisenkin kakat roskikseen. :D

Mulla myös on Helsingissä asuva kaveri, joka on sitä mieltä että hän ei kyllä kakkoja korjaa kun eivät muutkaan. Mä en tajua. Koira on hevosen kokoinen ja siltä tulee hevosen kokoiset sonnat, mutta jätetään ne vaan juna-asemalle ihan reteesti koska "en mä jaksa ottaa niitä talteen". Jep. Seuraavalla kerralla kyllä itse korjaan ne, jos noin vielä tapahtuu, viimeksi olin niin hämmästynyt etten tajunnut tehdä mitään :D

boxerowner

boxerowner
Viestimäärä: 1490

VS: JOKAKEVäINEN KAKKAKESKUSTELU - Tiistaina, 13.03.2012 klo 17:05  
+
0

Rorys kirjoitti:



Toi nyt menee jo jeesustelun puolelle että ihmiset tekee muutakin laitonta. Mä en ymmärrä että jos koiran on kerran ottanut niin miksei voi siistiä sen jätöksiä hoideltuilta alueilta. Mun mielestä se on koiranomistajan velvollisuus. Ei vissiin kellekään tullut yllätyksenä että koira paskoo.

Kovasti ne paskat tuntuvat sekä koiraihmisiä että koirattomia ihmisiä häiritsevän, mut tietty ainahan ne voi sinne maahan jättää kun "ei nää luonnolliset eritteet MUA haittaa". Minäminäminä.



Mä mitään jeesustele, kunhan totesin että ihmiset pitää eri asioita tärkeinä ja että ne jotka paasaa yhdestä asiasta, tekee itse jotain mikä saa toisen näkemään punaista jne. Tuollaiset marttyyrikommentit siitä, että koiran paskominen tulisi yllätyksenä, nyt vasta ihmeellisiä ja turhia onkin.

Ja kyllä, minäminäMiNäMINÄ, muahhahhaa, M-I-N-Ä!!!! :twisted:
Bokseriuros ~ Rape 3.6.2000 - 29.4.2010
Bokserinarttu ~ Rebekka 15.7.2010 Ready, steady, go!
Bokserinarttu ~ Armi 15.6.2012

Kuuska

moderaattori
Kuuska
Viestimäärä: 873

VS: JOKAKEVäINEN KAKKAKESKUSTELU - Tiistaina, 13.03.2012 klo 17:14  
+
0

Frosty kirjoitti:

^Minulle ei varmaan voisi tapahtua mitään niin hyvää ettenkö välittäisi, jos astuisin paskaan. :wink:



Kuten varmaan osanneet lukea aiemmasta viestistä, ärsyttänee se minuakin. Yleisenä ilmiönä koiranpaska tiellä ei ärsytä. :roll:

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: JOKAKEVäINEN KAKKAKESKUSTELU - Tiistaina, 13.03.2012 klo 17:34  
+
0
^^ Kyllä niitä ihan varmasti on joille koiran paskominen on tullut yllätyksenä. Huomenna otan kuvan tosta naapuritalon nurkalta, jannu käy huskyn kanssa siinä tupakalla, seisovat siinä ja koira tekee tarpeensa ovenpieleen. 3 kuukaudessa kertyy muuten aika monta läjää.

Terveisin Kakkamarttyyri.
(Viestiä on muokattu tiistaina, 13.03.2012 klo 17:34)

Naarassusi

Naarassusi
Viestimäärä: 159

VS: JOKAKEVäINEN KAKKAKESKUSTELU - Tiistaina, 13.03.2012 klo 17:37  
+
0

Joh kirjoitti:

Minä en ymmärrä, miten tästä samasta aiheesta jaksetaan vääntää ja kiistellä vuodesta toiseen.

Toiset kerää, toiset ei. Toisia vtuttaa, toisia ei. Siinäpä se kiteytettynä. :nauru:


Hahhah! Aamen. :nauru:
Itseäni lähinnä vtuttaa ne, jotka eivät jalkakäytävältä kerää koiriensa jätöksiä. Jo pskat on hoitamattomalla nurmialueella, niin se ja sama. Tai joku ojanpohja...
Itse kerään hoidetuilta nurmialueilta ja jalkakäytäviltä jne. Mutta en todellakaan mistään pöpeliköstä tai ojanpohjalta.
Shikoku "Gaiko"
Siperianhuskyt "Saga", "Fenris", "Vond" ja "Freya"
kolmipäinen frettilauma

Destroyer

Destroyer
Viestimäärä: 2016

VS: JOKAKEVäINEN KAKKAKESKUSTELU - Tiistaina, 13.03.2012 klo 17:45  
+
0
"ei nää luonnolliset eritteet MUA haittaa"

No en minäkään kyllä muiden mieliksi ala mitään sontia keräämään, jos jotain siellä ojan pohjalla ne haittaa niin sitten haittaa.
Pitkätukkaiset Belgianpaimenkoirat Veikka, Yatsi ja Riia - Blogi

Anpunen

Anpunen
Viestimäärä: 235

VS: JOKAKEVäINEN KAKKAKESKUSTELU - Tiistaina, 13.03.2012 klo 17:53  
+
0
Kun omistaa kaksi paskaa syövää koiraa, keväinen plussakeli menettää hohtonsa ihan täysin.

Aurinko paistaa, lämmittääkin ihan ja on ihan mahtava lähteä koirien kanssa piiitkälle kävelylle. Kymmenen metrin päässä pihasta vois kääntyä takaisin kun pojat mussuttaa ja lussuttaa kilpaa sulanutta, levinnyttä ja auringossa lämmennyttä kevätpaskaa. Ah, Kevät!

Pusseja mulla on taskussa yleensä ainakin 6 (kolme koiraa), mutta kerrankos oli pusseja vähemmän mukana(ehkä 5 tai 4) ja Wissi päätti tehdä asiansa toiseen kertaan, keskelle hoidettua ja kallista asuinaluetta kiveykselle. Siinä sitten pari nyrpeää kalastajasetää rannassa otti asiakseen katsoa erittäin rumasti ja kommentoida isoon ääneen. Arvatkaa vaan oonko pitäny sitte vielä tuplatuplamäärän pusseja mukana jos pidemmälle kävelylle on menty :D Taskut pullottaa.

Mä toivon etten ikinä saa syitä niskoilleni meidän talonyhtiön pihassa olevista jätöksistä. Itteäki ällöttää kun heti lasten leikkipaikan vieressä hangessa on paskaa muille jakaa.. oikeasti, ei näin!

Ei mulla muuta. Mukavia lenkkiä kevätauringonpaisteeseen kaikille! :aurinko:
Espanjanvinttikoira vm.-04
Labradori vm.-08
Kääpiöpinseri vm.-10
sekä hihnan päässä Anpunen
Pientä blogitusta

boxerowner

boxerowner
Viestimäärä: 1490

VS: JOKAKEVäINEN KAKKAKESKUSTELU - Tiistaina, 13.03.2012 klo 17:53  
+
0
Rorys:

Muista ottaa se jannukin kuvaan mukaan, jos vaikka sattuu olemaan erityisen ilo silmälle. :nauru:
Bokseriuros ~ Rape 3.6.2000 - 29.4.2010
Bokserinarttu ~ Rebekka 15.7.2010 Ready, steady, go!
Bokserinarttu ~ Armi 15.6.2012
(Viestiä on muokattu tiistaina, 13.03.2012 klo 17:55)

vems

vems
Viestimäärä: 1901

VS: JOKAKEVäINEN KAKKAKESKUSTELU - Tiistaina, 13.03.2012 klo 18:16  
+
0
Tässä vemsin kakkakertomus tältä päivältä (tän topicin idea varmastikin oli nää kakkakertomukset :nauru:):
Tultiin metsästä pois pienelle tielle, jossa on rivitaloja. Yhden rivitalon pihan kupeen oli aurattu mahtava kasa lunta. Ukko kiipeää kukkulan päälle ja rupeaa kyykkäämään paskaa. Noh, sieltä kivasti ne kikkareet vieri sinne pihaan, ja hupsistakeikkaa, enhän mä päässyt niitä sieltä korjaamaan. Jos olisin tajunnut, että herra alkaa skeidaa vääntää, niin olisin käskenyt sitä siirtyä toiseen paikkaan, mutta ei, olin liian hidas.

Mut niin, itse aiheeseen. Mäkään en viime keväänä ymmärtänyt juurikaan kakkavouhotusta. Nyt mää ymmärrän inan paremmin, sillä joku neropatti käyttää koiransa paskalla meidän talonyhtiön pihassa. Miksi koiraa ei voi siirtää pihan ulkopuolelle skeidalle, vaan pissilenkit hoidetaan siinä kerrostalojen pihassa? Se on ihan varma homma, että joku muu (esim me) kuin itse neropatti saa syyt tästä niskoilleen. HNGNgn

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: JOKAKEVäINEN KAKKAKESKUSTELU - Tiistaina, 13.03.2012 klo 18:29  
+
0

Kuuska kirjoitti:

Sonik, ei tuo mun kommentti ollu mikään sulle suunnattu, itse oon tässä talven/kevään aikana kohdannu sellaisia asioita omassa elämässä, mikä on tehny sen, että monet aiemminkin ärsyttäneet asiat on mulle yhdentekeviä tänä päivänä. :hymy:


Joo, en mä sitä henkilökohtaisesti ottanutkaan, kunhan vastailin kun sattui sopivasti toi sun teksti tulemaan. :hymy:
Ja itelläkin on kyllä väliin liiankin suurta murhetta ja päänvaivaa muista asioista. Mutta olisko toi sontaan astuminen sit aina noinakin päivinä se viimeinen niitti. :suru:
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: JOKAKEVäINEN KAKKAKESKUSTELU - Tiistaina, 13.03.2012 klo 18:58  
+
0
Mä muistan joku kevät Lapin Kansan tekstiviestipalstalla joku möykkäsi jotenkin tähän tapaan: "Turha teidän niuhottajien on valittaa niistä täysin luonnollisista paskakasoista, on elämässä tärkeämpiäkin asioita. Itse olen pyörätuolissa ja jos minulla olisi toimivat jalat juoksisin innolla vaikka jokaisen paskakasan läpi ja vielä hyppisinkin niiden päällä !" :nauru:
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

Kaneli

Kaneli
Viestimäärä: 635

VS: JOKAKEVäINEN KAKKAKESKUSTELU - Tiistaina, 13.03.2012 klo 20:08  
+
0
Mun serkkuni on liikkunut viimeiset 50 vuotta vain pyörätuolilla. On hänellä ollut aika surullisia tilanteita, kun koiran paskaa on tarttunut pyörätuolin pyöriin joka uraa myöten.

Ja koirien paskasta jauhaminen on tärkeää lähetystyötä, koska osa paskan jättäjistä muuttuu paskan kerääjiksi paasaamisen ansiosta.
En usko, että paasaus kuitenkaan käännyttää paskan kerääjää paskan jättäjäksi, jolloin paasaus olisi plusmiinusnolla.

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: JOKAKEVäINEN KAKKAKESKUSTELU - Tiistaina, 13.03.2012 klo 20:41  
+
0
Taitaa olla yhden käden sormin laskettavissa ne kerrat, kun oon oman koirani paskoja siivonnut. Nääkin vaan kaupungissa. Mulla on sen verran fiksu koira, että paskoo syvälle ojan pohjalle enkä kyllä sinne könyä niitä keräämään, kun ei ne ketään siellä häiritse eikä myöskään mua muiden sessujen jätökset. Tilanne saattais olla eri, jos asuisin kaupungissa ja kaduilla joutuis paskakikkareita väistelemään. Enemmän mua täällä häiritsee keskellä tietä olevat hevosenpaskat, on meinaan pikkusen suurempia ku koiranpaskaläjät...
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future
(Viestiä on muokattu tiistaina, 13.03.2012 klo 20:42)

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 20
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28191
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6331
Viestejä yhteensä545692
Uudet käyttäjät tänään6
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265843
(Tilastot päivitetty viimeksi 26.04.2024 klo 18:30)