Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Perjantaina, 05.11.2010 klo 00:07

Joulupulina

Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 51

Rosalie1

Rosalie1
Viestimäärä: 1141

VS: JOULUPULINA - Keskiviikkona, 10.11.2010 klo 20:42  
+
0
Mua on tänä vuonna alkanut ahdistaa koko joulu, ja se harmittaa. Mä kun normaalisti alan odottaa joulua jo heinäkuussa ja lokakuussa alan juomaan glögiä. Askartelen kortteja ja koristeita, kuuntelen joululauluja jo marraskuussa ja haaveilen joulupöydän antimista. Nyt mulla ei ole yhtään oikea fiilis. Mua ei huvita ostaa lahjoja, laittaa jouluvaloja jne. Enkä mä tiedä, mitä tekisin jouluna. Avolla on kamala hinku laukata läpi kaikki kyläpaikat. Mä haluaisin vaan rentoutua telkkarin ääressä glögimukin kanssa suklaata ja kinkkuvoileipiä syöden. Ulkoilla koirien kanssa ja olla rauhassa.

Mitä mä teen, että saan joulutunnelman takaisin? Apua!
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 10.11.2010 klo 20:43)

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: JOULUPULINA - Perjantaina, 12.11.2010 klo 00:47  
+
0
Ihanaa, että ollaan saatu joulupulinaa pyörimään. Mietin aika pitkään, että joko uskallan joulukeskustelua perustaa vai en ja päädyin siihen, että pulisen sitten yksin jos ei kavereita löydy.

Täällä on valot kaiveltu kaapista ja suurinta osaa valoista pidänkin enemmän kaamosvaloina kuin jouluvaloina (vaikkakaan en yleisen mielipiteen vuoksi kehtaa pistää valoja kovin aikaisin). Yhdet valot oikeastaan miellän vain jouluvaloiksi ja nekin on vasta ostoslistalla tänä vuonna. Ulkona me ollaan jo muutamana iltana pidetty lyhdyissä pieniä pattereilla toimivia valoja ja olohuoneen nurkassa on lasipurkissa pienet kirkkaat valot. Koristuksia olen katsellut ja suunnitellut niille paikkoja, mutta mitään ei ole vielä esillä.

Perinteen mukaan jouluaaton aattona täytyy katsoa Joulupukin matkaan lähtö ja aattoon kuuluu ehdottomasti haudoilla vierailu, joulusauna (vielä ei ole tästäkään joutunut joustamaan) ja Joulupukki ja noitarumpu- animaatio. Suhteellisen uutena perinteenä meillä on avon kanssa joulusukat, mihin pudotellaan herkkuja ja yllätyksiä toiselta salaa pitkin joulukuuta.

Minä myös tykkään lahjaprosessista. Mietin aina mitä kukakin haluaisi/tarvitsisi ja mistä lahjansaaja ilahtuisi. Nyt on hankittuina kummipojan lahja ja yhden ystävän lahja on tilattu, muut lahjat vielä suunnitteluasteella.

Ruokapuoli taas tulee täällä kotona olemaan suppeampi, koska itse nirsoilen ja avokki totesi ettei hän itselleen tahdo ja tarvitse kaikkea tarjolle. Aattona varmaan syödään tuttuun tapaan avon vanhempien luona ja joulupäivänä ehkä käydään mun äidin tai taas avon vanhempien pöytään, joten saa avokkikin sitten muitakin ruokasia suuhunsa.

Minulle joulu on se tunnelma, rakkaat ihmiset ja läheiset ja hyvä olo herkutteluineen. En siis miellä joulua kirkolliseksi juhlaksi.

43 yötä jouluun on...

Muoks. rosa1, eiköhän se joulumieli omalla ajallaan tule. Olet rauhassa ja fiilistelet niin voi joulutunnelmakin löytyä mitä yllättävimmästä tilanteesta. Toki avon kanssa kannattanee jutella, että miten tahdotte jouluanne viettää niin ei tarvitse ristiriitaisin tuntein kulkea. Kurkkaahan tästä keskustelusta vinkkejä. Tarkoitus ei siis ole vähätellä, mutta itseä tuo keskustelu ilahdutti viime vuonna.
Manu 6/2008
Morris 3/2013
(Viestiä on muokattu perjantaina, 12.11.2010 klo 01:03)

Sinji

Sinji
Viestimäärä: 572

VS: JOULUPULINA - Perjantaina, 12.11.2010 klo 10:06  
+
0
Jouluvalot ostettu ja asennettu, check! Jee, mun ihka ensimmäiset omat jouluvalot! Toki en harrasta värillisiä enkä välkkyviä valoja, nuo mun valot on ihan kohtuullisen hillityt. Parvekkeen kaiteessa on nyt kirkas (lämpimän sävyinen) Tähtitaivas-valosarja, samanlainen on tulossa olohuoneen ikkunaan jahka saan pistokepaikat riittämään. Olohuoneen ikkunalaudalle hankin sellaisen uudemman mallisen kynttelikön, ja makuuhuoneen ikkunaan ripustin Jääpuikko-valosarjan.

Keittiön ikkunaan on hankinnan alla vielä ylä- ja alakappa, ja mahdollisesti sellainen roikkuva tähti. Olen myös ostanut tänä jouluna ikkunakuvioita, sellaisia kimaltavia lumihiutaleita. Mukaan lähti toki myös enkelikello, mutta sen laitan esille vasta kun se on oikeesti soveliasta. Huomenna on tarkoitus näyttelypäivän jälkeen viettää vähän pikkujouluja, joten sitä varten olen jo ostanut glögiä, punaviiniä, mantelilastuja ja rusinoita. Tän vuoden toiset glögit siis tiedossa huomenna!

Tänään lähden siis vielä kattelemaan, jos löytyisi jotakin pöytäliinaa, verhoja ja muuta vastaavaa. Mulla ei ole yhtä ainutta joulukoristetta ennestään, ja kiva katella jo nyt ennen kuin tulee kiire.

En ole onnistunut löytämään Sisulle kulkuskauluria mistään, oon tsekannut tosin vasta Anttilan ja Tiimarin. Tänään pitää yrittää siis sitäkin katsella, ettei tule kiire joulukorttikuvan kanssa.

Kellään tietoo mitä sisältää Best Friend koiran joulukalenteri? Jotenkin muistelisin et se oli koiransuklaata? Pitää harkita kalenterin ostoakin, mutta Sisu ei varmaan koiransuklaata syö.

Piparitalon rakentamisen suhteen totesin, että en jaksa alkaa vääntää kaavoja itse, vaan ostan valmiin Anna's piparitalon, joiden perusteella piirrän kaavat ja teen sitten Paraisten piparitaikinasta talon. Eilen ostin jo mun ekat omat piparimuotitkin, mahtavaa!

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: JOULUPULINA - Perjantaina, 12.11.2010 klo 10:25  
+
0
Meillä tyttö painosti ostamaan koiralle kalenterin. Lupas hoitaa luukkujen aukomisen. Saattoi olla tuo Best friendikin. Mut mun mielestä tuossa luki, et siel on jotain luunmuotoisia keksejä. :hymy:

Tyttö tahtoi littlest petshop kalenterin ja mä harkitsen vakavasti ostanko dumlen vai mars kalenterin. :shifty:
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: JOULUPULINA - Perjantaina, 12.11.2010 klo 11:28  
+
0
Mä kävin eilen vähän ostelemassa juttuja Stockalta, Indiskasta ja Hemtexistä.
Stockalta tarttui mukaan peura ja pöllö, Indiskasta pöllö ja Hemtexistä iiihana aika iso tekoturkista oleva sohvatyyny.
Avokki taasen yllätti edellispäivänä tuomalla kassillisen joulukoristeita Stockalta & Anttilasta, mm. Weisteen lasipallot(!!) ja valosarjan parvekkeelle.

Tule pian joulukuu niin saan laittaa kaiken esille :wink:
Ajattelin kyllä vielä lämmitellä avokkia aiheella joulukoristeiden hyötyvastine, eli eikö ne olis parempi pistää esille jo väääähän aikaisemmin niin sais enemmän rahoilleen vastinetta... :hymy:
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Aaa

Aaa
Viestimäärä: 254

VS: JOULUPULINA - Lauantaina, 13.11.2010 klo 19:20  
+
0
Ajattelin nyt kysyä teiltä vanhemmilta ja viisaammilta hieman sivistystä tähän tyhmään päähäni. : D Miten tuollaisia alkoholipitoisia glögejä kuuluis juoda? ihan pelkältään vai sekotettuna johonkin? Sen verran tiedän, ettei liikaa saa kuumentaa, ettei prosentit lähde. :peukku: Mulla kun on pullo tuollasta suklaanmakusta 15% glögiä, eikä pienintäkään hajua, miten se kuuluis juoda. :nauru:
"Voileipä tekee aina hyvää yöllä" (Muumipappa)
"Ja jos kaksi höperöä asuu samassa saaressa, niin he joko tietävät toisistaan kaiken tai eivät halua tietää toisistaan mitään. Todennäköisesti sekä niin että näin. Nimittäin: eivät halua tietää, koska tietävät." (Pikkumyy)

Rinni

Rinni
Viestimäärä: 60

VS: JOULUPULINA - Lauantaina, 13.11.2010 klo 23:35  
+
0
Mä oon kierrelly muutamat kirpparit ja oon melkoset löydöt tehny! Aikasemmin löytyi valkoinen kynttelikkö 2,5e, sit löyty pieni muovijoulukuusi koristeineen ja valoineen 5,5e ja samaan syssyyn hopeisia joulupalloja 12kpl/ 2e :love: Nyt onki sit enemmän koristeita millä saada aikaan hieman jouluisempaa tunnelmaa ku viime vuonna.
Jouluaattona tosiaan lumiukko on ihan pakko kattoa, oon kattonu sen pikkunassikasta asti joka joulu :) joulupukki ja noitarumpu kuuluu kans kattoa, mutta liian usein oon missannu sen :( Anttilan lehteä selaillessa taisin törmätä joulupukki ja noitarumpu-dvd:hen ja saatanpa kävästä ostamassa sen ihan ihkaomaksi :P
Minkälaisia joulukalentereita muilla on suunnitelmissa hankkia? Ite aattelin fazerin kalenterin ostaa, ilmeisesti joku uus juttu(?), sisältää tod.näk. fazerin suklaakarkkeja :D En osaa selvittää millanen se on mutta uskosin että moni kalenterihyllyä tutkaillut sen hoksaa :)
Tiibetinspanieli Ninni 12/09

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: JOULUPULINA - Lauantaina, 13.11.2010 klo 23:45  
+
0
Mä itse asiassa just tänään pyörin kuin puolukka juuri siellä Prisman joulukalenterivalikoiman edessä. Houkuttelevin oli tosiaan Fazerin kalenteri, mutta mäkin olisin halunnut tietää mitä siellä on "oikeasti" sisällä! Ja joulukalenterin kuuluu olla nimenomaan suklaakalenteri :wink:
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: JOULUPULINA - Lauantaina, 13.11.2010 klo 23:56  
+
0
Meille tulee yhteiseksi perinteinen partiolaisten kalenteri :) Mies kun ei suklaata syö ja minäkin tykkään enempi noista kalentereista joissa luukun alta paljastuu aina jotain lisää siihen kokokuvaan, niin päätettiin sitten hommata vain yksi moinen. Ovat jotenkin tunnelmallisempia kuin suklaakalenterit. Suklaata kun saa sitten koko joulun mässätä :P
Varjo 12/2010 ♥

(Viestiä on muokattu lauantaina, 13.11.2010 klo 23:57)

Aduro

Aduro
Viestimäärä: 3051

VS: JOULUPULINA - Sunnuntaina, 14.11.2010 klo 01:01  
+
0
Mä ootan joulua ihan kunnolla! Yks syy se että täytän aattona vuosia, ja toinen se että oon lapsesta saakka rakastanu joulua :) Uskonnollinen en todellakaan oo, joulu merkkaa mulle ihan muita asioita. Mä teen aina ite ruoat, vaikka meillä onkin vaan minä ja mies syömäs. Kinkku, rosolli, silakat, graaviilohi ainaskin. Laatikot ostan kaupasta (herkkua mulla on varsinkin porkkanalaatikko), ja äiti tuo rosollin. Kinkku meillä on aina yön uunissa, että aamulla herää kinkun tuoksuun. Jouluaatto aamuna syön omena-riisipuuroa ja avaan yhen synttärilahjan. Joulupukin kuumalinja tietty taustalla. Lumiukko on meillä kans perinne. soitellaan siskon ja äitin kans aina että kaikki muistaa sen kattoa. Lopussa tulee joka kerta itku. Kuusta meillä ei muutamaan vuoteen oo ollu, harmi kyllä :( Ruoka syödään viiden-seittemän välillä, ja jouluruoka syödään AINA pöydässä kivat vaatteet päällä. Ruoka on katettu nätisti ja pöydällä on kynttilöitä. Ruokaa syödään paljon ja rauhassa. Mies ottaa ruoan kans jouluoluita, minä punaviiniä ja perheolutta. Sen jälkeen istuskellaan rauhassa, juodaan glögiä ja availlaan lahjat kun siltä tuntuu :) Sori pitkä sepustus, mut joulu on niin ihanaa aikaa <3 Ja lunta toivon kovasti :)
Mango-samojedinarttu 7v., Kirsikka-schipperke 4v., ja kissat Huli, Doris ja Piu :)

1.3.2012 Muistoissa Iida-kisu

evvk

evvk
Viestimäärä: 186

VS: JOULUPULINA - Sunnuntaina, 14.11.2010 klo 03:13  
+
0
Aduro sun joulu kuulostaa ihanalta! Itsellä on ollut kunnon joulufiilis viimeksi lapsena. Nykyisin joulut menee aina töissä ja sen vuoksi voikin heittää hyvästit oikealle joulufiilikselle. Uhraudun aina jouluksi töihin kun ei itsellä ole lapsia ja tuntuu surkealta laittaa töihin perheellinen ihminen. Kyllä äitien ja isien pitää viettää jouluaatto kotona lasten kanssa! Ehkä kuitenkin joku joulu vielä pyydän vapaata ja vietän perinteisen joulun.

Minun oikeaan jouluun kuuluu jouluaattoaamun sauna, sen jälkeen jouluohjelmien katsominen telkusta, joulupöperön syöminen, lahjojen jakaminen ja myöhään illalla haudalla käyminen. Ja jouluhan vietetään aina perheen parissa. Se vaan ei meillä enää oikeen toimi kun vanhemmat ovat eronneet ja me lapsetkin ollaan jo niin aikuisia että kaikilla alkaa olemaan jo omia joulumenoja. Voi kun saisi vielä kerran olla lapsi ja viettää oikean joulun perheen parissa!

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: JOULUPULINA - Sunnuntaina, 14.11.2010 klo 09:01  
+
0
Mä ostin perjantaina sit partiolaisten kalenterin kauppareissulla (mä en vaan osaa sanoa ei, kun lapset kauppaa jotakin. Paitsi jos ne tulee ovelle kauppaamaan) ja ostin viel sit sen mars kalenterin. Eihän mikään mars mitään oikeeta joulusuklaata oo, mutta suklaata kumminki. :D
Sit tulee luultavasti ostettua viel sellanen raha-arpa kalenterikin.

Mies sano, et tänä jouluna se ei aio valittaa, vaikka laittaisin koristeita heti joulukuun alusta. Viime vuonna kun se kielsi koko joulun suunnilleen joulukuun puoleenväliin. :nauru:
Ja pakkohan mun on laitella kämppää jo kuun alusta, kun en sit enää 10. päivän jälkeen kykene.. :viheltel:
Sen jälkeen mä vaan makaan sohvalla joululauluja kuunnellen ja glögiä juoden. :nauru:
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

Nutti

Nutti
Viestimäärä: 1149

VS: JOULUPULINA - Sunnuntaina, 14.11.2010 klo 09:36  
+
0
^Meillä on perinteenä toi Veikkauksen joulukalenteri, porukat ostaa sen yleensä aina meille lapsille marraskuun lopussa.
Englanninspringerspanieli "Iitu"s. 21.12.2002
Rottweiler "Tara" s.23.8.2006

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: JOULUPULINA - Sunnuntaina, 14.11.2010 klo 17:43  
+
0
Mä olen saanut jo monena vuonna äidiltä synttärilahjaksi Kinderin joulukalenterin. Ja se on kuulkaas paras kalenteri ikinä :paapatus: Ajattelin tänä vuonna ehkä ostaa jonkun toisenkin kalenterin...

Sasha

Sasha
Viestimäärä: 773

VS: JOULUPULINA - Sunnuntaina, 14.11.2010 klo 20:16  
+
0
Ah, joulutorttuja ja lämmintä glögiä, ja kynttilöitä palamassa. Tästä se lähtee! (vaikka otin kyllä varaslähdön torttujen suhteen jo aiemmin)
Lahjoja en oo pohtinu vielä YHTÄÄN, ja pitäis ihan tosissaan alkaa miettimään. Ihan lähimmille vaan menee lahjat, mut ne onki sitten tosi vaikeita. Äitille ja iskälle varsinki.
Mulla on Muumi-joulukalenteri tuolla Muumimukien takana odottamassa ensimmäistä päivää.

Me päätettiin mummon kans joulun värit poikkeuksellisesti vasta nyt pari viikkoa sitten! Yleensä jo elokuussa tiedetään ne kaksi väriä, minkä mukaan on sitten koristeet ja pukeutuminen joulupöydässä. En malta odottaa että pääsen sinne taas perinteitä viettämään. Joulu :love:
Dobermanninarttu Nemi (1.5.2010)
Kotikolli Väinö (18.11.1997)

kiivilintu

kiivilintu
Viestimäärä: 2242

VS: JOULUPULINA - Sunnuntaina, 14.11.2010 klo 20:16  
+
0
Mä tässä harkitsin meille kalenterin ostamista, mut eipä oo löytyny mitää kivaa. Vois jonkun suklaakalenterin ostaa ja sit toisen, mistä väsätä kisuille kalenteri. Vaik eihän ne sitä kamalasti osaa arvostaa, mut saispa vaik kissanminttunamit päivittäin :)

Meillä menee joulun odotus ja joulu aika hyvin asioita hoidellessa. Ite valmistun koulusta pari päivää ennen joulua eli koulujuttuja nää vikat kuukaudet aika tiuhaan tahtiin ja sit valmistujaisjuhlien järjestelyä. Sitten 22. tai 23.12 saapuu koiravauva meillekkin, joten eiköhän vapaa-aika jouluna ja ennen joulua mee noihin koirajuttuihin. Jotain lahjojakin pitäis varmaan ostella ja sellasta perinteistä.

Eka joulu tää taitaa kuitenkin olla, kun ollaan ihan oman perheen kesken elikkäs me kaksi ihmistä, kissat ja pentu. Aina aiemmin joulut on oltu mun vanhemmilla, mutta nyt 100km matka pienen pennun kanssa on vähä mahdoton yhtälö, joten haetaan anopilta jouluruoat mukaan (siellä kun tehdään ruokaa niin paljon, että riittää koko suvulle) ja nautitaan joulusta ihan vaan kotosalla :ylpea:
Pääosassa Jedi ja ne toiset.

Aduro

Aduro
Viestimäärä: 3051

VS: JOULUPULINA - Sunnuntaina, 14.11.2010 klo 23:00  
+
0

evvk kirjoitti:

Aduro sun joulu kuulostaa ihanalta! Itsellä on ollut kunnon joulufiilis viimeksi lapsena. Voi kun saisi vielä kerran olla lapsi ja viettää oikean joulun perheen parissa!



Kiitos! Ja noista ^^ oon kans samaa mieltä, joulufiilistä mullakaan ei oo vuosiin ollu. Suurin osa siitä (luulen) tulee kuitenkin siitä joulun odotuksesta, lahjojen avaamisen odotuksesta, joulupukin odotuksesta, ruoan odotuksesta ym. :D Lapsena meillä oli muuten samat asiat, mutta joulukuusi haettiin paria päivää ennen, ja otettiin sisälle aaton aattona ja koristeltiin se aina aatto aamuna :) Parasta oli varmaan kun heräs siihen kinkun tuoksuun.. Nykyään on ihana tehä ite kaikki ruoat kun oon niiiin kyökki ihminen :D Piparit ja joulutortut leivon aina ennen joulua, noin viikko siis. Jouluna tykkään että saa olla perheen kanssa. Nykyään äiti on aina joulut töissä, ja iskä taas oman perheen kanssa, joten ollaan joko kotona tai sit mennään poikkiksen kotiin Sotkamoon.
Mango-samojedinarttu 7v., Kirsikka-schipperke 4v., ja kissat Huli, Doris ja Piu :)

1.3.2012 Muistoissa Iida-kisu

neruda

neruda
Viestimäärä: 2829

VS: JOULUPULINA - Sunnuntaina, 14.11.2010 klo 23:16  
+
0
Tulipa tänään syötyä ensimmäinen joulutorttu ja oli se niin hyvää että aloin miettimään josko sitä tekisi niitä itsekin. Kuusi saadaan hakea ilmaiseksi, harmi vaan etten haluaisi sitä. Kai se on oikeasti kohta joulu järkättävä :nauru: Ensimmäiset lahjat on hankittu, hurraa! Ostin äidille Tupperwaren kurkkuhissin, kyllä, luitte oikein, kurkkuhissin. Se on sellaista haaveillut jo pitkään mutta ei ole saanut aikaiseksi hankittua joten hankin sen. Ystävälle teetin kalenterin omista kuvista ja pennun kasvattajalle julisteen missä on vanhemmat ja kuvat tästä pentueesta nimineen sekä avaimenperät joihin käsin maalattu yhden hänen oman koiransa kuva. Tänä vuonna lahjukset tulevat olemaan pieniä, mutta edes mietittyjä. Meinasin jo että en hanki mitään, mutta en näemmä osaa olla hankkimattakaan. Tulis varmaan huono omatunto vaikka olin ihan täysin sitä mieltä että lahjat saa jäädä väliin. Vanhemmille, siskolle ja parille ystävälle sekä jotain on vietävä ell asemalle. Näin päätin.
Berninpaimenkoira "Manta" s. 2015
Berninpaimenkoira "Mooses" 30.9.2010-7.1.2016
Berninpaimenkoira "Urho" 28.8.2009-5.1.2011

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: JOULUPULINA - Sunnuntaina, 14.11.2010 klo 23:53  
+
0
Sinji, Best friendin koiran joulukalenteri sisältää koiransuklaata tai ainakaan minä en ole koskaan nähnyt samalta merkiltä muunlaista kalenteria.

Aaa, eiköhän ne alkoholilliset glögit aikaslailla samoin juoda kuin alkoholittomatkin eli kylmänä, huoneenlämpöisenä tai lämmitettynä oman maun mukaan. Muun makuisiin voineen lisätä myös manteleita, rusinoita jne. tai laimentaa makuun sopivalla mehulla, mutta suklainen glögi on varmaan parasta nauttia ilman lisukkeita tai sitten sivussa voi napostella jotain.

Joulukalenteri on vielä mietinnässä, kovasti unelmoin esimerkiksi Kinderin suklaajoulukalenterista mutta hinta on aika kova. Veikkauksen raaputusarpakalenteri on ollut jo monena vuotena peräkkäin ja varmaan tulee tänäkin vuonna sellainen hankittua.

40 yötä jouluun on...
Manu 6/2008
Morris 3/2013

Sinji

Sinji
Viestimäärä: 572

VS: JOULUPULINA - Maanantaina, 15.11.2010 klo 09:14  
+
0
Jaijah, mäkään en ole ennen nähnyt muita kuin suklaakalenterin. Nyt kävin viime viikolla Kodin Ykkösillä ja sieltä löysin tavallisen suklaakalenterin lisäksi sellaisen kalenterin kuin Best Friend Bones. Jokaisen luukun takana on ilmeisesti minikokoinen solmuluu tai puristeluu. Jää nähtäväksi, ilmoitan kun avataan eka luukku. Kalenteri piti nostaa kaapin päälle turvaan! Näytin kalenteria Sisulle ja kerroin että sille on ostettu tällänen, mutta sitä ei saa vielä avata, ja joulukuussakin yksi luukku kerrallaan. Sisu olis halunnut kantaa kalenterin omalle paikalle ja avata (repiä) sen saman tien! :D

  Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28248
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.05.2024 klo 12:00)