Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Perjantaina, 05.11.2010 klo 00:07

Joulupulina

Siirry sivulle: 1 ... 49 50 51

suibe

suibe
Viestimäärä: 1153

VS: JOULUPULINA - Keskiviikkona, 16.10.2013 klo 10:46  
+
0
Joo mä en missään nimessä sano, että on joku oikea tai väärä tapa koristella kuusi! Itseasiassa mun mielestä kuusenkoristelun juju on juurikin se, että jokainen voi tehdä kuusesta ihan omannäköisen. Ja sen takia mä stalkkeroin muiden kuusia ikkunasta :shifty: Mun kuusi on ihan erilainen kuin meidän porukoilla, vaikka itse koristelen molemmat. Kumpainenkin on silti omaan silmään kaunis.

Tänään mä aion ehtiä sinne Tiimariin vihdoin ja viimein! Pitäis hakea käpytonttutarvikkeita. Kävyt on, samoin päät, mutta parrat ja lakit ois ehkä kiva lisä noihin tonttu-ukkoihin...
schippn 08/2012
schippn 08/2014

Pikipaimenia

Pikipaimenia
Viestimäärä: 1713

VS: JOULUPULINA - Keskiviikkona, 16.10.2013 klo 11:59  
+
0
Ostin kerran Spockmannilta sellasen amerikkalaisen"joululehden"/katalogin fiilistelyyn ja huhhuh sitä krääsän määrää! Osa ihan kivoja kyllä mutta olen oppinu ajattelemaan ettei läheskään kaikki somistukset/tavarat/tyylit sitten sovikaan omaan kotiin. Kotimaisessa joululehdessä muutama vuos sitten oli sellanen ihana "bambi"juttu josta tykkäsin ideana hirveesti mutten toteuttanut itse. Siinä oli lasisen kakkukuvun alle koottu huurteinen talvimaisema muovisine pienoiseläimineen). No, olen vähän vastaavia minikuvaelmia toteuttanut sitten omalla keräyskohteellani hiirifiguureilla :hymy:
Schipperket Minka s.2005 Kiri s. 2011

Ihminen on ihmiselle apina

yorath

yorath
Viestimäärä: 1124

VS: JOULUPULINA - Keskiviikkona, 16.10.2013 klo 18:04  
+
0
Ei ole tänä vuonna pinkkejä joulukuusia Stockalla ... vaan punaisia. :ttou: Muuten kuulemma aika saman tyyppistä kamaa kuin viimeksi, glitteripalloja yms. Värit olivat kuulemma aika kivoja (joulukuusen palloissa), palaan asiaan kun Argoksen rakentaminen edistyy. :wink:

Khihiihii parhaillaan matkalla IKEAan! :jjei:
{ slku Väinö s. 02.01.2013 }
{ slku Unto s. 02.06.2016 }

Hengessä mukana-blogi / instagram @hengessamukana

But the ocean's not whiskey and I'm not a duck.

Willa

Willa
Viestimäärä: 1

VS: JOULUPULINA - Keskiviikkona, 16.10.2013 klo 18:38  
+
0
Täälläkin ollaan jo ihan joulunodotus fiiliksissä! Oon jo nyt kauheesti suunnitellut mitä ostan kellekkin ja miten sisustan kodin joulutunnelmaan. Tosin yritän vähän hillitä itseäni tuon sisustuksen kanssa, kun kuitenkin itse joulu ollaan muualla kuin kotona, niin kuusta tuskin kannattaa tuoda kämppään varisemaan :D
Mainitaan vielä, että täällä on jo lumi maassa, joka entisestää lisää tätä mun fiilistä ;)

Aduro

Aduro
Viestimäärä: 3051

VS: JOULUPULINA - Keskiviikkona, 16.10.2013 klo 19:01  
+
0
Joulusiideritkin on tullu kauppoihin! Sekä Golden Cap että Upcider ovat muokanneet makua, Golden Capin versio on vielä herkumpaa kuin ennen!

Ah, mä rakastan Stockan glitteritilpehöörijoulukoriste osastoa :) Siellä jos jossain tulee joulufiilis :love:
Mango-samojedinarttu 7v., Kirsikka-schipperke 4v., ja kissat Huli, Doris ja Piu :)

1.3.2012 Muistoissa Iida-kisu

annajaada

annajaada
Viestimäärä: 675

VS: JOULUPULINA - Keskiviikkona, 16.10.2013 klo 19:21  
+
0
Joulusiideri?!:eek: Missä tynnyrissä mä olen elänyt kun en ole ikinä kuullutkaan tosta. Kuulostaa niin oudolta, että täytyy ehkä tänä vuonna kokeilla :D

Mä kerran koristelin meidän perheen kuusen oman makuni mukaan valkoisilla lasipalloilla ja höyhenillä ja muutamilla kultaisilla koristeilla. Siitä tuli tosi hieno, mutta jotenkin liian tyylikäs meidän perheelle. Katseltiin sitä hetki hiljaa ja laitettiin sitten kaikki perinteiset 20 vuotta vanhat koristeet päälle ja hyvä tuli! Kotiin varmaan hankin tänä vuonna jonkun omaan makuun sopivan, vanhemmilla voi sitten olla se överitäyteen ahdettu perinnekuusi :D

Mitähän tästä joulusta tulee kun siellä on kolme koiraa, joista yksi on silloin 10 viikkoa. Viime vuonnakin meinasi kuusi kaatua muutamaan kertaan kun koirat innostui juoksemaan sitä ympäri.
"Dogs are the leaders of the planet. If you see two life forms, one of them's making a poop, the other one's carrying it for him, who would you assume is in charge?" -- Jerry Seinfeld

  Siirry sivulle: 1 ... 49 50 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28213
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545737
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265906
(Tilastot päivitetty viimeksi 06.05.2024 klo 16:45)