Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Keskiviikkona, 16.10.2013 klo 19:46

Joulupulina

Siirry sivulle: 1 ... 25 26 27 ... 29

Anpunen

Anpunen
Viestimäärä: 235

VS: JOULUPULINA - Torstaina, 11.12.2014 klo 08:55  
+
0


Mulla on vielä lahjojen teko pahasi kesken ku innostuin vasta joulukuun puolella puuhaamaan! Tulossa olisi siskolle helppolukuinen keittokirja, sukulaisille taiteiltuja kuvia niiden lemmikeistä ja avokille vielä jotain spesiaalia.

Kämppä on kyllä koristeltu. Työpöydän hyllyllä asuu meidän joulukalenteri ja olkkarin seinällä oma poro.
Te joilla on jo kuusi, ootteko hakenu metsästä omanne vai onko kestokuusi? Minäki kaipaisin jo kuusen tuoksua ^_^ Ehkä jos hakisi havuja niin saisi tuoksua jo ennakkoon.



Kuvat on kännykkälaatua illan hämärästä, pahoitteluni huonosta laadusta.
Espanjanvinttikoira vm.-04
Labradori vm.-08
Kääpiöpinseri vm.-10
sekä hihnan päässä Anpunen
Pientä blogitusta

EK05

EK05
Viestimäärä: 128

VS: JOULUPULINA - Torstaina, 11.12.2014 klo 14:30  
+
0
Eka joulukortti mennyt perille! Tästä se starttaa :hymy:
Vaikka ilma ei olekaan yhtään jouluinen (ainakaan täällä pk-seudulla) yritän silti pitää tunnelmaa elossa ja tietenkin se tarkoittaa myös sitä että rikoin omat lupaukseni ja tuhosin täysin joululahjabudjetin innostuessani :nauru:
Mies hakee tänään vielä parit ylimääräiset lahjat joihin ihastuin ja varasin.

Saimme näin joulun alla myös suru-uutisia :( miehen iäkäs isoäiti menehtyi viikko sitten joten yksi joulukortti saapunee tyhjään kotiin. Lähetimme mukana vielä valokuvia samasta koirien studiokuvauksesta josta korttikin oli valittu, mummo kun oli hc-koiraihminen ja etenkin ukkokoiran suuri fani.
Vielä ei ole tiedossa koska muistotilaisuus on, joten saas nähdä osuuko aivan joulunalusviikonlopulle vai meneekö yli :suru:
(Viestiä on muokattu torstaina, 11.12.2014 klo 14:31)

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: JOULUPULINA - Torstaina, 11.12.2014 klo 15:52  
+
0
Minä unohdin ihan kokonaan joulukortit :neutral:

Ja hoksasin just että kaikki paketit taitaa olla aika kirjapainotteisia. Siskon tytölle ostin Astrid Lingrenin kootut sadut, nuorimmalle Uppo Nalle runokirjan ja siskonpojalle vielä vähän suunnitelmissa että voisi jonkun luontokirjan ostaa. Äidille Disa Hannuntytär romaanin laitan ja siskolle ja sen miehelle ajattelin kans kirjat ostaa :nauru: Tänä vuonna mennään vissiin tämmöisellä linjalla!
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: JOULUPULINA - Torstaina, 11.12.2014 klo 21:39  
+
0
Meiltä lähti tänäkin vuonna Muhkun kuvalla varustetut joulukortit. :hymy: Valmiista kortista ei valitettavasti ole kuvaa.

Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

_Kisse_

_Kisse_
Viestimäärä: 574

VS: JOULUPULINA - Perjantaina, 12.12.2014 klo 08:00  
+
0
^Siis eikä miten ihana :nauru: Hieman on semmonen ilme että "Mamma, joko tää olis tässä?". Mekin laitettiin Maximin pentukuvalla varustetut kortit menemään!

Avolla menee hermo kohta kun tähän aikaan aamusta laitoin joululaulut rallattamaan :enkeli:
- Welsh Corgi Pembroke, Maxim s. 26.1.2014 -
- maatiaiskisu Sulo Sigmund Mauritzio s. 22.11.2012-

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: JOULUPULINA - Perjantaina, 12.12.2014 klo 09:35  
+
0

_Kisse_ kirjoitti:

^Siis eikä miten ihana :nauru: Hieman on semmonen ilme että "Mamma, joko tää olis tässä?". Mekin laitettiin Maximin pentukuvalla varustetut kortit menemään!



No tuo koirahan ei suostunut tulemaan edes luokse kun kaivoin tonttulakin esiin, vissiin jotain traumoja edellisvuosien kuvauksista. :nauru:

Luin netissä jonkun jutun missä tapakouluttaja oli sanonut ettei lemmikit sovi jolukortteihin, mutta lapset sen sijaan sopii. Pöh sanon minä, meillä lähtee juuri sen takia Muhku-kortit kun mummot ja vanhemmat on niin innoissaan aina.
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

EK05

EK05
Viestimäärä: 128

VS: JOULUPULINA - Perjantaina, 12.12.2014 klo 10:03  
+
0
^ Se oli kyllä tosi outo kommentti... kyllä se on ihan vastaanottajista kiinni mikä passaa. Itse tykkää hirmuisesti eläinkorteista ja mielelläni jätän ne lapset vähemmälle :nauru:
Kuten aiemminkin taisin kirjoitella niin olen kahdesti aiemmin lähettänyt koirallisen joulukortin, ensimmäinen oli sellainen "perhepotretti" jossa oli me ja pitkäaikainen hoitokoirani joka siis asui luonani, toisessa hirvittävän kitsch-värisarjakuvamainen kortti ja valokuva ukkokoirasta kärsivänä poronsarvet päässään (ihan hirveä kortti, nyt voin sen jo myötnää :jjei: ) ja nyt sitten kolmas lähti tästä kaksikosta.
Mun ja miehen perhe on molemmat kovia koirafaneja + suurin osa ystävistä on lemmikinomistajia tai muuten eläinystäviä joten en näe yhtään mitään väärää joskus lähetellä otuksista otoksia.
Etenkin kun tämän vuotiset kortit olivat huisan tyylikkäitä studiokuvia! :hymy:

Saippa

Saippa
Viestimäärä: 617

VS: JOULUPULINA - Perjantaina, 12.12.2014 klo 17:59  
+
0
Kortit pistin postiin pari päivää sitten. Tosin tein vain viisi korttia, kun ajateltiin tänä vuonna lähettää facebookin kautta suurimmalle osalle kavereista ja sukulaisista kortit. Perinteiset askartelupaskartelukortit meni vaan isovanhemmille ja parille kaverille, ketkä ei facessa ole.

Lahjat on kanssa kaikki hankittu ja paketoitu. Ja huomenna kun pari esseetä väännän, niin joululomakin alkais sitten. Ei vaan tunnu yhtään jouluiselta :neutral:
Shelttimies Noppa (Pilvimarjan Kuka, 2/2013)
etäjäseninä slkn:t Siiri (Liehkun Ciiku, 4/2003) ja Selma (Tiitiäisen Reela (4/2006)

http://koiratulikotiin.blogspot.fi/

keimu

keimu
Viestimäärä: 4291

VS: JOULUPULINA - Perjantaina, 12.12.2014 klo 20:38  
+
0
Mä en oikeen ymmärrä, mitä väliä sillä kortin kuvalla edes on tai miksi joku jopa loukkaantuu vauva/eläinkorteista? Joo, todennäköisesti mä en ihastuksesta kiljuis jostain jouluhämiksestä mutta ei sillä ny mulle mitään väliä ois kuten nyt ei myöskään vaikka tonttukissasta tai naapurin teinipojasta hiippalakissa :D

nolle

nolle
Viestimäärä: 874

VS: JOULUPULINA - Perjantaina, 12.12.2014 klo 23:38  
+
0
^Jouluhämis :nauru::nauru: mikä mielikuva!

..mutta joo, en mäkään ymmärrä. Niin kauan kun kuitenkin hyvän maun rajoissa mennään.
spu-Raju s. 03/2014 entinen poliisiprojekti
spu-Roti s. 06/2016 poliisiprojekti

Muistoissa
xu-Rolle s. 10/2010 - 12/2015♥



EK05

EK05
Viestimäärä: 128

VS: JOULUPULINA - Lauantaina, 13.12.2014 klo 16:40  
+
0
En saa jostain syystä kuvaa toimimaan, mutta tämän linkin pitäisi
Tässäpä ovat kakkuainekset :) menivät ranskalaiselle ja unkarilaiselle ystävälle, käännätin teko-ohjeet vielä heidän äidinkielilleen ihan vain henkilökohtaisen lisän vuoksi vaikka molemmat puhuvat hyvää englantia ja suomen alkeita.
Etiketti on "liitutaulu"etiketti jonka voi kumittaa ja kirjoittaa mitä haluaa + toimii tavallaan siirtokuvana eli ei liimaannu ikuisiksi ajoiksi kiinni vaan voit ottaa sen irti purkista jos haluaa.

Laitoin kuvan systerillekin joka on todella kova leipomaan niin takaisin tuli vastaus "ehkä kuvan ulkopuolelle on jäänyt yksi suomenkielinen, jonka tapaan aattona" :nauru: eli pitänee vääntää vielä yksi purnukka, tai koska aineista tulee x2 niin toisen voin lahjoittaa miehen siskolle.

Tänään käydään Kulkurit ry:n joulumyyjäisissä Korsossa toisen koiruuden kanssa ja sitten illalla paketoidaan! :jjei:

Tutuli

Tutuli
Viestimäärä: 3982

VS: JOULUPULINA - Lauantaina, 13.12.2014 klo 19:23  
+
0
^Mäki sain kaverilta tollasen purkin, jossa on liitutauluetiketti, mun purkissa oli vaan täytteenä konvehteja. :hymy: Kiva idea! Tyhjensin purkin jo, vaiks ensin aattelin malttaa jouluun asti. :nauru:

Onks muut tehny piparkakkutaloja tai muita rakennelmia? Me tehtiin siskon kanssa majakka, oli vähän näpertelemistä, ku pienimmät osat on niin pieniä. Ja karkkeja pitää olla paljo! Mittasuhteetki on vähä vinksallaan, ku veneen airot on melkee puoleen väliin majakan seiniä. :nauru:

Shetlanninlammaskoira Alissa 23.11.2008
Muistoissa tiibetinspanieli Mona 1992-2006
(Viestiä on muokattu lauantaina, 13.12.2014 klo 19:27)

Helmi12

Helmi12
Viestimäärä: 1591

VS: JOULUPULINA - Lauantaina, 13.12.2014 klo 19:45  
+
0
En ole moneen vuoteen lähettänyt yhtään joulukorttia, mutta tänä vuonna laitoin jopa 2 kpl! Toinen Elenan kasvattajalle (sain häneltä kortin viime jouluna) ja toinen Helmin kasvattajalle. Ja tietenkin toisen kortissa oli kuva Elenasta ja toisen Helmistä. Vanhemmille annan kuvan, jossa on sekä Helmi että Elena. Että koira-aiheisia täälläkin. :hymy: Nyt muistin, että yhdelle tärkeälle ihmiselle olisin voinut laittaa myös kortin… No, vielä ehtii kun laittaa normaalin 1-luokan postimerkin.

suibe

suibe
Viestimäärä: 1153

VS: JOULUPULINA - Lauantaina, 13.12.2014 klo 20:53  
+
0
Tutulilla on siellä hieno piparkakkurakennelma :peukku: Mun olis tarkoitus ens viikolla väkerrellä valmentajalle perinteinen piparilahja, mutta nyt lyö vähän tyhjää inspiraation kanssa. Olen kahdesti tehnyt piparkakkutallin, kerran tavallisen talon ja kerran porojen vetämän reen. Mitähän tällä kertaa?

Tässä mun joulukuusi vielä, ai että mä tykkään siitä :love:
schippn 08/2012
schippn 08/2014

ooa

ooa
Viestimäärä: 780

VS: JOULUPULINA - Lauantaina, 13.12.2014 klo 21:04  
+
0
suibe, käy kattelemassa Mansikkamäki-blogista vähän inspiraatiota.. Mun niin tekis mieli leikkiä pikeerin kanssa, täytyy kattoa kerkeääkö vielä ennen joulua. Huikeita pipareita koko blogi täynnä! Erityisesti My Little Ponyt ois meidän perheessä kovaa huutoa :)
Shibatrio <3

griffon

griffon
Viestimäärä: 5797

VS: JOULUPULINA - Sunnuntaina, 14.12.2014 klo 09:46  
+
0

Tutuli kirjoitti:

Mittasuhteetki on vähä vinksallaan, ku veneen airot on melkee puoleen väliin majakan seiniä. :nauru:


Ei yhtään haittaa, koska lopputulos on mitä upein :love:
(p.s. jos et olis maininnut mitään noista ylipitkistä airoista, niin en olis edes huomannut :viheltel: )
Minkä nuorena oppii, sen vanhana unohtaa
Kuvia omista koirista
Muistoissa Laku 2002-2013

Angat

Angat
Viestimäärä: 2172

VS: JOULUPULINA - Maanantaina, 15.12.2014 klo 10:08  
+
0
Tutulin majakka on hieno!
Mäkin yritin tänä vuonna ekaa kertaa tehdä piparitaloa. Ei ihan onnistunut, kun koko hässäkkä romahti kattoa kiinnittäessä :nauru: En uskaltanut käyttää sitä kuumaa sokerilientä, joten voinen syyttää tomusokeriseosta tästä onnettomuudesta :ylpea:

Sherlock

Sherlock
Viestimäärä: 1331

VS: JOULUPULINA - Maanantaina, 15.12.2014 klo 15:39  
+
0
Meillä oli tänään uudet koirien joulukuvaukset :nauru:





Sekarotuinen - "Minni" (-06)
Welsh corgi pembroke - "Nita" (-10)
(Viestiä on muokattu maanantaina, 15.12.2014 klo 15:40)

Melina

moderaattori
Melina
Viestimäärä: 3422

VS: JOULUPULINA - Tiistaina, 16.12.2014 klo 00:20  
+
0

Angat kirjoitti:

Tutulin majakka on hieno!
Mäkin yritin tänä vuonna ekaa kertaa tehdä piparitaloa. Ei ihan onnistunut, kun koko hässäkkä romahti kattoa kiinnittäessä :nauru: En uskaltanut käyttää sitä kuumaa sokerilientä, joten voinen syyttää tomusokeriseosta tästä onnettomuudesta :ylpea:



Kuuman sokerin kanssa pärjää parhaiten kun on kärsivällinen. Jos sitä sokeria kuumentaa liian juoksevaksi niin silloin palovammariskikin kasvaa. Miedommalla lämmöllä, hitaasti ja maltilla kuuma sokeri ei lähde niin herkästi valumaan.
Ylläpitäjä

raggetti

raggetti
Viestimäärä: 1725

VS: JOULUPULINA - Tiistaina, 16.12.2014 klo 16:27  
+
0
Mun on pakko kertoa miten mokasin noiden joulukorttien kanssa tänä vuona, kun oli se punainen kuori ja siinä sitten rupesin tapani mukaan väsäämään joulukortteja ihan viime tingassa. Kolmesta kortista jäi puuttumaan postimerkit, menin postiin kauheella kiireellä ja postitäti siinä kerto että viimeinen lähetyspäivä oli ollut 12 pvä, eli olin päivän myöhässä. Mä sitten kivenkovaan väitin että meillä lukee 13 pvä kuoressa, ja siinä sitten väiteltiin. Loppujen lopuksi ostin sitten euron merkkejä, lähdin kotiin ja olin laittamassa kirjekuorta kiinni kun lukaisin tarkemmin mitä siinä luki. Kröhöm, joo lukihan siinä 13.12 mutta vuosiluku 2011... Piiikkasen hävetti kun joutu käydä hakemassa loppuihinkin kortteihin euron merkit, oon ite aspa-tehtävissä ja tiedän miten raivostuttavaa on kun asiakas on väärässä mutta inttää silti vastaan. Pyysin kyllä anteeksi ja onneksi sitten pystyttiin nauraa tälle yhdessä. Mä en vaan tajua miten tuo kuori on eksynyt meille, siis niin vanha! Syytän avoa tästä asiasta, se tuon kuoren kaivo jostain ja anto mulle:ylpea:
How to handle stress like a dog:

If you can't eat it
Or play with it

Then pee on it
And walk away

  Siirry sivulle: 1 ... 25 26 27 ... 29
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28192
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6331
Viestejä yhteensä545693
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265843
(Tilastot päivitetty viimeksi 27.04.2024 klo 07:30)