Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Sunnuntaina, 14.10.2012 klo 21:14

Kauneus & Terveys

Siirry sivulle: 1 ... 11 12 13 ... 50

virtahepo

virtahepo
Viestimäärä: 1788

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Tiistaina, 29.01.2013 klo 19:55  
+
0
^Siis kyseessä ihan kaverini, joka opiskelee kosmetologialaa ja sillä on asianmukaiset välineet ja opetus tohon, jos jotain jää epäilyttämään! :paapatus:

Tosiaan en hellävaraisemmasta tiedä kun en ole koskaan vahannut, mutta mullahan on oikeasti tosi kuiva iho - eli atooppinen - ja sokerointi kuorii samalla hieman, mutta mulla on niin herkkä iho, että ärtyi siitä todella pahasti ja loppuilta ja kirveli, mutta kyllä se vaan ihoonkin tuntui kiinnittyvän ja kiinnittyikin, mutta lähti hyvin karvatkin. Mutta jos on normaali iho, niin voin suositella kokeilemaan. (Ihan näin esimerkkinä, mulle naamassa kirvelee 2/3 kaikista pelkästään rasvoistakin mitä oon kokeillut! Vain apteekin - jotkut harvat - rasvatkin käy.)
skcu Pongo

Pixu

Pixu
Viestimäärä: 1319

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Tiistaina, 29.01.2013 klo 20:08  
+
0
Tulikin tuosta atopiasta mieleen, koska siitä itsekin kärsin. Näin talvella päänahkaa kutittaa välillä aivan julmetusti, onko antaa hyviä shampoovinkkejä? Ja jos vielä sellaisia, mitkä eivät latista hiuksia ihan lyttyyn. Käytän nyt Cutrinin Sensitivism -sarjaa, mutta ei sekään saa päätä rauhoittumaan :eitietoo:
Dalmikset Rölli & Ronja

Aduro

Aduro
Viestimäärä: 3051

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Tiistaina, 29.01.2013 klo 20:20  
+
0
virtahepo Ooooookei! :) Se voi olla se sun iho :( Atopia on pyllystä, otan osaa. Hmmm... Onko sulla aina tosi kuiva iho vai joskus helpompia aikoja? Esim. kesällä? Sähän voisit ajoittaa ton sokeroinnin niille ajoille?
Mango-samojedinarttu 7v., Kirsikka-schipperke 4v., ja kissat Huli, Doris ja Piu :)

1.3.2012 Muistoissa Iida-kisu

virtahepo

virtahepo
Viestimäärä: 1788

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Tiistaina, 29.01.2013 klo 20:42  
+
0
^Uskon, että se on mun iho, ehkä siinä on se että se tarraa ihosta kiinni aika voimakkaasti kuitenkin ja sitten ne eri aineet vielä siinä. Kuiva iho on oikeastaan aina, kesällä toki helpottaa, mutta uskon, että jatkossa nypin ainoastaan vaikka jälki olikin ihanaa. On nimittäin tuskaista se tunne kun kirvelee :nauru:
skcu Pongo

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Torstaina, 31.01.2013 klo 21:30  
+
0
Voi kukkakaali.



Oikealla mun luottopiilari, jonka valmistus lopetettiin tänä vuonna. Se oli täydellinen. Kattokaa nyt miten upeasti ja hellästi se tuo syvyyttä mun omalle värille, eli siis vihreälle. Yhyy. Vasemmalla uusi, muka-vastaava linssi, jonka otin koska sitä oli parissakin yhteydessä mainostettu, että omaa hyvin samanlaiset ominaisuudet, kevyesti sävyttävä ja luonnollinen. Luonnollinen in my ass ! Eihän tuo linssi edes sovi mun silmään, ja kaikista ällöttävin on tuo tumma reunus iiriksen rajalla, niin että varmasti antaa pirivaikutelman. Ja noita on nyt kuuden kuukauden edestä (ei voinut tilata pienempiä eriä). :-/ Noh..
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade
(Viestiä on muokattu torstaina, 31.01.2013 klo 21:34)

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Perjantaina, 01.02.2013 klo 18:47  
+
0
Xtreme lashesien poisotto oli typerin idea ikinä. Maanantaina heti ensimmäisenä otan ja varaan ajan uusien ripsien laittoon.
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Diltsi

Diltsi
Viestimäärä: 465

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Perjantaina, 01.02.2013 klo 19:36  
+
0
on kyllä aivan eri näppärät nää räpsyt, heti on paljon siistimpi olo kun näyttää aina vähän laitetulta...olen muuten niiiiiiiiin laiska meikkaamaan, enkä tod. herää sen takia aijemmin (06.00 töihin ) että meikkaisin :nauru:

Kondo

Kondo
Viestimäärä: 363

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Perjantaina, 01.02.2013 klo 23:23  
+
0

dronttiedward kirjoitti:

Xtreme lashesien poisotto oli typerin idea ikinä. Maanantaina heti ensimmäisenä otan ja varaan ajan uusien ripsien laittoon.



Mulla ihan samat ajatukset. Ajattelin tosin pitää taukoa sen vuoksi, kun viime laiton jälkeen silmät turposivat ja alkoivat kutisemaan. Mutta nää omat on ihan paskat tai siis se kun ei niitä oo! Oon nyt kaljusilmä, buu. Plah, jos sitä jossain vaiheessa kevättä kokeilisi, jos ne voisi ottaa.
WeCoCaN
WeCoCaU

havannu

havannu
Viestimäärä: 344

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Lauantaina, 02.02.2013 klo 17:17  
+
0
Kysytääs täältä... Oon aina tähän mennessä tilannut Lushin tuotteet suomalaisesta nettikaupasta, mutta huomasin, että Lush Uk:n nettikaupassa tuotteet on edullisempia (yllätys yllätys). En kuitenkaan näköjään osaa etsiä sieltä, että minkä hintaiset postikulut on Suomeen... :nolo:
Osaisko joku auttaa? :nolo:
Havaneset
Minttu 11/07
Nella 09/09

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Lauantaina, 02.02.2013 klo 18:17  
+
0
^ Delivery Information

Lush UK kirjoitti:

Royal Mail - EU
EU member countries only
Within 7 working days
0-1kg, £7.95
1-2kg, £9.95



Ja sitten isommille paketeille tulee taas enemmän hintaa.

Lush UK kirjoitti:

Please see Lush Distribution Limited's Terms and Conditions for further details on EU delivery.

If your order weighs over 2kg, LDL will send your parcel via a courier, which will require a signature upon delivery. You can also select a courier for orders under 2kg, if you prefer.

The amounts provided below for EU delivery show the current minimum delivery charges offered by LDL and are provided as estimates only. Additional charges may be incurred dependent upon the size weight and value of the goods. The actual delivery charges will be calculated for you on the checkout pages prior to acceptance of your order.

Austria, Denmark, Italy, Portugal, Finland, Spain, Sweden
Euro Zone 3
5-7 Working Days
0-20kg
£16.95

uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade
(Viestiä on muokattu lauantaina, 02.02.2013 klo 18:22)

havannu

havannu
Viestimäärä: 344

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Lauantaina, 02.02.2013 klo 18:24  
+
0
^ Ahaa, nyt selkis, kiitos! :hymy:
Havaneset
Minttu 11/07
Nella 09/09

Melina

moderaattori
Melina
Viestimäärä: 3422

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Lauantaina, 02.02.2013 klo 18:49  
+
0
^ Otithan huomioon kurssierot? Mitä itse katselin, niin aika moni tuote on punnissa ihan samanhintainen kuin euroissakin, joskin joissakin tuotteissa oli kyllä jopa 10e hintaero.
Ylläpitäjä

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Lauantaina, 02.02.2013 klo 20:49  
+
0
^ Euro on kyllä nykyisellään ikävän heikko puntaan nähden :/
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

havannu

havannu
Viestimäärä: 344

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Lauantaina, 02.02.2013 klo 21:27  
+
0
^^ Kyllä mä jollain valuuttamuuntimella niitä hintoja vertailin :nauru: Jos yhtään tosiaan paikkansa pitää, niin kyllä ne osa tuotteista oli useamman euron halvempia kuin Suomessa.. :hymy:
Havaneset
Minttu 11/07
Nella 09/09

Eldarwen

Eldarwen
Viestimäärä: 2007

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Tiistaina, 05.02.2013 klo 18:22  
+
0
Nopeastipa se mieli muuttuu.. Katotaan kuinka vaaleet hiukset on pian. Oon täydellinen mainoksen uhri ja kävin hakemassa pari pakettia tota Lorealin Extreme Platinum-väriä, katotaan auttoko tuo ColourB4 tohon värikertymään oikeasti. Aiemmin kun yritin niin jäi ihan tummanruskeaksi hiukset, jänskättää onko nyt eri tulos. :nauru:

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Tiistaina, 05.02.2013 klo 18:28  
+
0
Ja taas kuvatodistusaineistoa kiitos! :D
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

Eldarwen

Eldarwen
Viestimäärä: 2007

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Tiistaina, 05.02.2013 klo 21:01  
+
0
Sori, ette kyllä vielä saa kuvaa.. Sanon vaan että kaunis porkkanaväri on taas täällä! :nauru: Voi apua. Mutta oon tullu nyt niin pitkän matkan etten luovuta, hiukset kiinni pariks viikoks ja sit vedän ton saman operaation uusiks. Ja ei, kampaaja ei oo vaihtoehto vaan nyt mennään asenteella blondiks vaikka hiukset lähtis. :nauru: Oli kyllä hyvää ainetta muuten, ei kuivunu hiukset yhtään.

cada

cada
Viestimäärä: 875

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Tiistaina, 05.02.2013 klo 21:19  
+
0
^ onneks on talvi niin voi pitää pipoa :wink: innolla odotan kyllä kuvaa lopputuloksesta sitten parin viikon päästä!
A house is not a home when I'm alone here....

Eldarwen

Eldarwen
Viestimäärä: 2007

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Tiistaina, 05.02.2013 klo 22:23  
+
0
^Näinpä! Mulla on tuolla pari pinkkiä peruukkia onneks jotka voi sitten hätätapauksessa vetää päähän jos käy hirvee katastrofi. :nauru: Nyt kuivuttuaan tää väri on paljon parempi, vielä ollaan kaukana blondista mutta pikkuhiljaa.. Ja ehdottomasti kyllä käytän tota samaa ainetta ens kerralla.

Eldarwen

Eldarwen
Viestimäärä: 2007

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Tiistaina, 12.02.2013 klo 20:01  
+
0
Noniin, nyt on blondaus onnistunut! :nauru: Ja vielä on hiukset päässä. Varotus vaan, laatukuvia tulossa..

Elieli, tästä lähdettiin: (vasemmalla)


Ihan ensimmäiseksi käytin täällä suositeltua Colour B4:ta jolla sain mustan värin pois, tässä tulos.

Sitten tein ensimmäisen värinpoiston joka ei tehny oikeastaan muuta kuin blondas juuret ja vaalensi muuta tukkaa pari astetta.

Ja nyt! Just äsken tein toisen värinpoiston:


Eli kokonaisuudessaan rahaa meni about 60e, roimasti halvemmalla pääsi kuin kampaajalla. :nauru: Toi väri ei oo niin keltanen miltä näyttää, huono valaistus ja kännykkä niin tossa tulos. Värin mukana tuli just tollanen sininen naamio ja hopeeshampoota niin taittaa kyllä tosi hyvin sen pois.

Ja ei, ei kuivunu yhtään hiukset koko operaation aikana. :hymy: Tosi iso ero oli kyllä tolla Colourb4, aiemmin tosiaan tein 3 värinpoistoa enkä saanu hiuksia lähellekkään blondia.
(Viestiä on muokattu tiistaina, 12.02.2013 klo 21:55)

  Siirry sivulle: 1 ... 11 12 13 ... 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28231
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6350
Viestejä yhteensä545774
Uudet käyttäjät tänään3
Viestiketjuja aloitettu tänään2
Viestejä kirjoitettu tänään8
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265916
(Tilastot päivitetty viimeksi 14.05.2024 klo 22:30)