Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Sunnuntaina, 14.10.2012 klo 21:14

Kauneus & Terveys

Siirry sivulle: 1 ... 48 49 50

Kathrina

Kathrina
Viestimäärä: 8

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Torstaina, 13.08.2015 klo 23:30  
+
0

eetla kirjoitti:

Onko kukaan testannut niitä kulma/ripsikestovärejä mitä ainakin Prisma myy. Siinä paketissa näyttäs olevan kaks semmosta ripsivärisysteemiä, toisessa jotain kirkasta ja toisessa jotain sävyjuttua? Hintaa tais olla 19 euroa ja risat.



Mä käytän tuota ripsiin säännöllisesti ja on tosi kätevä, kun ei sitten tarvitse laittaa aina ripsiväriä. Saa vaan olla varovainen, ettei sitä joudu silmiin, kirvelee muuten aika pirusti, mutta itselleni ei ainakaan ole tullut tulehdusta tms. siitä. Ja kestää hyvin muutaman viikon ennen kuin alkaa haalistua.

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Torstaina, 13.08.2015 klo 23:38  
+
0

Hanma kirjoitti:

En käsitä mistä tämä vois johtua.. ja lääkäriin en mene, kun ne pistää kuitenkin tähystykseen ja se on mulle niin kova paikka, että mieluummin kärsin tämän kivun kanssa :roll: Kiva töissä lähteä parin tunnin välein haukkaamaan suuhunsa jotain, koska ton kivun kanssa ei oikeasti pysty tekemään mitään. Se on vähän sellaista kramppimaistakin(?), kun se kipu tulee oikein kovana, niin tulee ihan kylmänväreet ja tosi huono olo muutenkin..



Täällä kohtalotoveri, lääkäristä saadut närästyslääkkeet auttoivat, mutta seuraavaksi sitten kutsuukin tähystys. Helicobakteeri-testit kannattaa myös käydä ottamassa. Tai luultavasti lääkäri niitä ehdottaakin ennen tähystystä.
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

syntaksivirhe

syntaksivirhe
Viestimäärä: 1594

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Sunnuntaina, 16.08.2015 klo 13:12  
+
0
Onko kukaan kokeillut Hairbellin tuotteita? Just hullaannuin ostamaan tuon shampoon ja hoitoaineen. Pari kertaa jo kerennyt käyttääkin. Nyt sit sormet ja varpaat ristissä katellaan, alkaako tukka hurjasti kasvaa.
Welsh Corgi Pembroke
FI RU EE MVA BALT EE LV LT JMVA "Roxie" (n) 1/14 -sijoituksessa-

Hanma

Hanma
Viestimäärä: 362

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Sunnuntaina, 16.08.2015 klo 20:27  
+
0
Hei kiitos tuosta linkistä! Pakko tilata ja testata myös. Haluaisin pitkät hiukset ja oon yrittänyt jo monta vuotta kasvattaa, mutta ei ne kasva :mad:
u. Leonberginkoira "Pontus" s. 22.8.2013
n. Mittelspitz-sekoitus "Mallu" s. 6.8.2014

blogi

nolle

nolle
Viestimäärä: 874

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Maanantaina, 17.08.2015 klo 23:29  
+
0
^ja^^ Kertokaahan sitten pelittikö! Oon ite aina niin skeptinen kaikkia tuollasia lupauksia kohtaan että jää kaikki testaamatta :nauru:
spu-Raju s. 03/2014 entinen poliisiprojekti
spu-Roti s. 06/2016 poliisiprojekti

Muistoissa
xu-Rolle s. 10/2010 - 12/2015♥



Kadaver

Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Tiistaina, 18.08.2015 klo 00:07  
+
0
Mulla ei ainakaan toiminut.
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

syntaksivirhe

syntaksivirhe
Viestimäärä: 1594

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Perjantaina, 25.09.2015 klo 13:23  
+
0
Oon nyt yli kuukauden käyttäny noita aineita kahden-kolmen päivän välein ja vielä ei ainakaan ole mitään kasvua havaittavissa. Värjäsin tosin hiukset tossa hetki sitten, pitää nyt kytätä tarkemmin joskos näkis mahdollisen vaikutuksen paremmin.
Welsh Corgi Pembroke
FI RU EE MVA BALT EE LV LT JMVA "Roxie" (n) 1/14 -sijoituksessa-

Destroyer

Destroyer
Viestimäärä: 2016

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Tiistaina, 29.09.2015 klo 18:18  
+
0
Mulla on noita hairbell-tuotteita mutta käytän niitä niin harvakseltaan että ei voi kyllä tuottaa tulostakaan.

Mites ootteko kokeillut olaplexiä? Niitähän saa nyt ostettua kampaamoista pulloja kotiinkin.
Pitkätukkaiset Belgianpaimenkoirat Veikka, Yatsi ja Riia - Blogi

Lurch

Lurch
Viestimäärä: 2091

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Keskiviikkona, 30.09.2015 klo 00:14  
+
0

Destroyer kirjoitti:


Mites ootteko kokeillut olaplexiä? Niitähän saa nyt ostettua kampaamoista pulloja kotiinkin.


En oo itse kokeillut, mutta jos nyt ei muisti tee tepposia ja puhun samasta tavarasta, niin ainakin yhden kampaajakaverin hiuksissa ne tulokset oli ihan silmin nähtävissä. Ja siis sen tukka oli hoidon jäljiltä niin pehmeä että kaikki roikkui kilpaa silittelemässä sitä.

En oo ottanut edes selvää missä hinnoissa nuo tuotteet mahtaa liikkua? Arvaan kyllä että maksaa mansikoita ja lakkoja, mutta voishan tuota joskus itekin kokeilla.
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 30.09.2015 klo 00:15)

Saippa

Saippa
Viestimäärä: 617

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Tiistaina, 06.10.2015 klo 20:47  
+
0
Vinkkaisko joku mulle kosmetologeja pk-seudulta! :hymy: Mulla siis atooppinen mutta kuitenkin rasvoittuva iho, johon kaipaisin vihdosta viimein täsmäaineita, etten näyttäis aina teiniltä kukkivine naamoineni :nauru: En oo koskaan käyny kosmetologilla, että mistään en mittään tiiä!
Shelttimies Noppa (Pilvimarjan Kuka, 2/2013)
etäjäseninä slkn:t Siiri (Liehkun Ciiku, 4/2003) ja Selma (Tiitiäisen Reela (4/2006)

http://koiratulikotiin.blogspot.fi/

syntaksivirhe

syntaksivirhe
Viestimäärä: 1594

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Keskiviikkona, 07.10.2015 klo 09:06  
+
0
^ Laitoin yksäriä.
Welsh Corgi Pembroke
FI RU EE MVA BALT EE LV LT JMVA "Roxie" (n) 1/14 -sijoituksessa-

Hanma

Hanma
Viestimäärä: 362

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Torstaina, 08.10.2015 klo 18:37  
+
0
Hahaa, meikäläinen on päässyt verikoe-kammosta! :nauru: Tässä pienen ajan sisällä on tullut käytyä niin monta kertaa verikokeissa, että se ei tunnu enää missään. En toki edelleenkään pysty katsomaan koko toimenpidettä ja pelkään piikkejä, mutta kestän sen kyllä enkä jännitä yhtään.

Tässä on kyllä ollut yhtä sun toista ongelmaa. Pahin ongelma on ollut jatkuva väsymys. Siis ei mikään sellanen, että voi kun nyt väsyttää ja vois nukkua päikkärit, vaan mulla on mieli ja keho niin väsynyt, että pystyn nukahteleen paikalteenkin, jos tilanne vaan sallii eikä mulla ole voimia tehdä mitään ylimääräistä. Yrittänyt olen väkisinkin tehdä jotain, mutta kaikki tuntuu niin pakkopullalta ja teen kaiken puoliteholla. Pienemmät ongelmat tulee perästä, esim. ajoittaista pääkipua, huimausta melkein päivittäin (viikko sitten jouduin ensiapuun kun huimasi niin lujaa ja sain hyperventilaatiokohtauksenkin) ja mieli on vaan jotenkin niin maassa. Verikokeissa (perus verenkuva ja kilpirauhaskoe) kävin viime perjantaina ja kaikki oli ok. Sitten kerroin lääkärille mun kuukautisista, jotka kestävät 2-3vkoa ja ovat runsaat, ja sittenpä lääkäri passittikin mut uudestaan verikokeisiin (hemoglobiini ja varastorauta-arvot) ja huomenna saan tietää niiden tulokset.. Ai niin ja neuvolaankin pitäis mennä lauantaina, kun ei tämä nyt oikein ole normaalia että minipillereillä kuukautiset tulee joka kuukausi ja kestää sen 2-3vkoa..

Psykiatrisella sairaanhoitajallakin kävin (tuon jaksamattomuuden ja alakulon takia) ja haastattelun sekä testien mukaan mulla on lievää masennusta. Itse en koe olevani varsinaisesti masentunut, tai siis mulla on tällä hetkellä niin vaikea elämäntilanne (työjutut stressaa ihan hirveästi) ja sitten vielä kaikki pikkuongelmat siihen mukaan, niin soppa on valmis.

Uhhuh, tulipa tekstiä.. mukava vaan purkaa tätä pääkoppaa välillä. Kaikista eniten toivoisin, että tälle ihmeelliselle väsymykselle löytyisi syy ja apu. On niin kamala nousta aamulla väkisin sängystä ja silmiä kirvelee ja tekis vaan mieli lamaantua sängyn pohjalle ja kun töistä pääsee, niin heti pakko päästä nukkumaan :neutral:
u. Leonberginkoira "Pontus" s. 22.8.2013
n. Mittelspitz-sekoitus "Mallu" s. 6.8.2014

blogi

Pikipaimenia

Pikipaimenia
Viestimäärä: 1713

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Perjantaina, 09.10.2015 klo 23:02  
+
0
Voihan piru. Nikkeliallergia aktivoitunut vissiin, pitkästi yli vuosikymmenen lepotilasta. Kolmatta viikkoa raapinut kutisevaa kaulaa ja vakavampien "diagnoosien" (jotain kilpirauhasongelmaa vajaatoiminnan rinnalle tms) kautta tänään tulin lääkärikummisedän myötävaikutuksella tähän tulokseen. No en muutenkaan pidä pahemmin koruja mutta harmittaa ettei edes "hopeaa" sitten voine enää käyttää, kultakoruista en pidä yhtään. Kummitädiltä alle kouluikäisenä saatu riipus lempikoruna ja nyt pitää keksiä muu tapa pitää se mukana, nahkanauha sit varmaan tms.
Schipperket Minka s.2005 Kiri s. 2011

Ihminen on ihmiselle apina

Destroyer

Destroyer
Viestimäärä: 2016

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Torstaina, 15.10.2015 klo 17:58  
+
0
Mä oon nyt muutaman kerran kokeillut tota kotihoito olaplexia. Mitään henkeäsalpaavaa muutosta parempaan ei ole tapahtunut, mutta kyllä se sellaista keskivertoa parempaa kampaamohoitoainetta on!

Harrastaako muuten kukaan hiusten pesua ainoastaan ruokasoodalla? Mä olen ajatellut kokeilla.
Pitkätukkaiset Belgianpaimenkoirat Veikka, Yatsi ja Riia - Blogi

Inqq

Inqq
Viestimäärä: 1733

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Maanantaina, 19.10.2015 klo 17:59  
+
0
Mulla käytettiin toi Olaplex joku aika sitten, ja mun tukka on kyllä sen jälkeen ollu paljon paremmassa kunnossa ja kasvanu ihan älytöntä vauhtia.

Tutuli

Tutuli
Viestimäärä: 3982

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Keskiviikkona, 21.10.2015 klo 18:01  
+
0
Onks jollain täällä kokemusta iskiaksesta? Mä oon jo pidempään ihmetelly, mikä mun vasenta jalkaa vaivaa, ku se on vähän hassu: reisi on välillä vähän tunnoton ja kihelmöi ja jalka tuntuu muutenkin oudolta. Varsinkin toi tunnottomuus on inhaa, esim. karvoja ajellessa tai muuten jalkaan koskiessa huomaa eron toiseen jalkaan. Nyt sit rupesin miettimään, et voiskohan tää olla oire iskiaksesta? Alaselkä on ollu aika kipee ja jäykkä nyt. Mitä tälle voi tehä? Jos toi tunnottomuus ei häviä, niin pitääkö mennä lääkäriin?
Shetlanninlammaskoira Alissa 23.11.2008
Muistoissa tiibetinspanieli Mona 1992-2006
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 21.10.2015 klo 18:16)

Sufa

Sufa
Viestimäärä: 394

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Keskiviikkona, 21.10.2015 klo 23:06  
+
0
^Mulla oli mooonta vuotta iskias vaivana. Ainut ohje mitä lääkäristä sain, oli "jumppaa, jumppaa, jumppaa". Ja joo, eipä se lepäämällä/lääkkeillä varmaan paranekaan. Pahimpina päivinä otin toki särkylääkkeen, koska se kipu oli vaan niin kova. Ohi se sitten kuitenkin meni. Edelleen saattaa muistutella itsestään, varsinkin jos oon pari-kolme päivää vaan maannut kotona. :viheltel: :shifty:
Mullahan toi tuntui siis toisella puolella alaselässä pistokipuna, joka säteili takareiteenkin. Välillä tietyissä asennoissa vihlaisi niin kovaa, että meinasi jalka lähteä alta. Todella inhottava vaiva!

Pikipaimenia

Pikipaimenia
Viestimäärä: 1713

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Torstaina, 22.10.2015 klo 13:36  
+
0
Mullakin varmaan jotain iskiasta tai vastaavaa välillä ollut jo vuosia. Jos lyhyellä säteellä esim. kääntelehdin kotona niin saattaa ykskaks vihlasta ja "jumittaa" jotenkin jossain lonkan ja alaselän alueella. Hetkeen ei uskalla liikkua mutta liikkeellä se kuitenkin ohi aina menee kuten myös joskus vaikka kaupungilla tai missä vaan kävellessä saattaa "jumahtaa saranat" että tuntuu ettei vois liikkua mutta tosiaankin kun vaan hetken tunnustellen (hampaat irvessäkin) jatkaa rauhallisesti askellusta niin se menee ohi.

En ole hakenut hoitoa kun suht harvakseen (ei edes kuukausittain) tulee, joskus käy mielessä että mitä jos joku aamu en pääse sängystä ylös tai jotain. Sitä odotellessa. Osa noista voi johtua siitä kun tipuin kerran vuosia sitten hevosen selästä suht pehmeästi kyljelleni, siitä jäi klommo (joku venähdys/ruhjevamma) pariks viikoks kylkeen mutta se oli sellasta passiivista tunnetta, ei oikeaa kipua niin tuskin mikään rikki meni. Tosin sen jälkeen on alas suuntautuvassa kiertoliikkeessä joskus tuntunut pieni muljahdus selässä. Ei oo vissiin oikea polvikaan ihan kunnossa varmaan kun välillä kipuilee. Niin että juupajuu, tähystysleikkaukset ja mummojumppa kutsuu varmaan :roll:

Tosiaankaan kyllä mitään särkylääkettä noihin en ole vielä ehtinyt kaipaamaan kun ovat niin hetkellisiä. Muutenkin aika onneton syömään mitään ylimääräsiä lääkkeitä..
Schipperket Minka s.2005 Kiri s. 2011

Ihminen on ihmiselle apina
(Viestiä on muokattu torstaina, 22.10.2015 klo 13:41)

Tutuli

Tutuli
Viestimäärä: 3982

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Torstaina, 22.10.2015 klo 20:51  
+
0
Mullahan ei pahemmin kipua tunnu selässä tai jalassa, vaan noita outoja tuntemuksia. Iskias voi olla myös täysin kivuton selässä. Eilenkin lenkillä se jalka tuntu vähän hassulta kävellessä, vähän vaikee selittää, ehkä sellaselta, et se ois maitohapoilla. Googlettelin asiaa ja nyt pelkään, et mulla on MS-tauti, siinä on yhtenä oireena tollasia outoja puutumisia/tunnottomuutta. :( Juu, järkevää heti aatella pahinta vaihtoehtoa. :nauru: En tiiä, johtuuko tää jostain vainoharhasuudesta, mut nyt myös vasen käsi tuntuu jotenkin voimattomalta. Voiskohan se johtua eilen tehdyistä punnerruksista ja kipeistä lihaksista? Äh, en tykkää yhtään tällasesta olotilasta, et koko ajan kuuulostelee oireita. :neutral:
Shetlanninlammaskoira Alissa 23.11.2008
Muistoissa tiibetinspanieli Mona 1992-2006

  Siirry sivulle: 1 ... 48 49 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28191
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6331
Viestejä yhteensä545693
Uudet käyttäjät tänään6
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään3
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265843
(Tilastot päivitetty viimeksi 26.04.2024 klo 23:45)