Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Sunnuntaina, 14.10.2012 klo 21:14

Kauneus & Terveys

Siirry sivulle: 1 ... 10 11 12 ... 50

NiiNu

NiiNu
Viestimäärä: 1727

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Sunnuntaina, 27.01.2013 klo 11:33  
+
0
^Mielettömän upea toi sun oma hiusten väri! :eek: :love:
Shelttityttö Hertta, s. 05/2012

Eldarwen

Eldarwen
Viestimäärä: 2007

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Sunnuntaina, 27.01.2013 klo 13:36  
+
0
Kiitos :hymy: Ärsyttäny aina tuo punanen kun puskee kaikesta väristä läpi, mustassakin näky auringossa sellanen punanen sävy. Mun alkuperänen tarkotus oli jatkaa tästä vielä blondimmaks, mutta pysyn varmaan tässä värissä aika pitkään kun pääsi "värjäyskoukusta" irti. :hymy:

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Sunnuntaina, 27.01.2013 klo 19:39  
+
0
Oon kauhuissani. Otin jossain mielenhäiriös mun Xtreme lashesit pois. Ne oli mulla kaks vuotta, täs on nyt identiteettikriisi käsillä! Vielä ei oo ehtiny iskee mikään kamala maailmanloppu, mut odotan sitä hetkeä, kun pitää meikata ja käyttäää ripsiväriä... Ekaksiki, enhän mä osaa enää edes laittaa sitä, saatika sit tiedä mikä ripsari on nykyään hyvää. Toiseks, näillä omilla ripsillä joudun meikata paaaljo enemmän ja kaikki helppous on mennyttä, eikä näistä koskaan saa edes puoliksi yhtä ihania :( Istun tässä junassa ja mietin, että nythän voisin ruveta ostamaan juniorilippuja, ku näytän taas 12-vuotiaalta pojalta... :D
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

virtahepo

virtahepo
Viestimäärä: 1788

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Sunnuntaina, 27.01.2013 klo 21:38  
+
0
^ Puhut ripsienpidennyksistä? Tuliko niistä sun omiin ripsiin mitään, että onko ne nyt huonommassa kunnossa, kun ennen ripsienpidennyksien ottoa? Jostain oon kuullut, että ne vois just huonontaa omia ripsiä (hetkellisesti?), mutta en tiedä onko sillä oikeasti perää. Kiinnostaisi vaan kuulla jonkun kokemus. :hymy:

Lisäys: Yleistä omaa pulinaa; Huomenna menen kaverin luokse, joka sokeroi ja värjää mun kulmakarvat. Ihanaa! Oonkin tässä jo yli viikon niitä kasvatellut kunnon puskiksi, että saa kaikki pienetkin hajakarvat pois. Kesän lähentyessä lähtee sitten huolella kasvatetut säärikarvat sokerointiin myös. Ja jos uskallan, ehkä pitää miettiä kainaloidenkin sokerointia.. hmm..
skcu Pongo
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 27.01.2013 klo 21:40)

Angat

Angat
Viestimäärä: 2172

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Sunnuntaina, 27.01.2013 klo 21:49  
+
0
^Kainaloiden sokerointi sattuu ihan älyttömästi! :suru: Brassisokerointikin on kevyttä kauraa sen rinnalla, huh! Lisäksi ainakaan mulla sokerointi ei tuottanut niin pitkäaikaista tulosta kuin olisin kivun puitteissa toivonut :nauru:

virtahepo

virtahepo
Viestimäärä: 1788

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Sunnuntaina, 27.01.2013 klo 21:57  
+
0
^Sitä oon miettinytkin, että kainalot ajelee aika näppärästi päivittäin, mutta just jalkoja on rasittava musta jatkuvasti sheivata. Kuinka kauan suunnilleen karvojen takaisinkasvussa kestää? Kun kaveri tekee noita juttuja, niin ottaa halvemman hinnan multa kun ollaan tosi läheisiä, niin viittii vähän kokeillakkin tämmöisiä. :hymy:
skcu Pongo

havannu

havannu
Viestimäärä: 344

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Sunnuntaina, 27.01.2013 klo 22:22  
+
0
Mulla oli viime keväänä pariin otteeseen ripsenpidennykset, ja omat oli sen jälkeen kyllä aika tyngät.. :neutral: Tykkäsin muuten, mutta sitten yksi ripsi alkoi painamaan kipeästi luomea, ja sen poisnyppäyksen jälkeen mun silmäluomi turpos pariksi päiväksi. Aika metkaa.. Olis kyllä taas hinku ottaa uudet, mutta yritän nyt kovasti kasvatella näitä omia RevitaLashilla.

Mulla on onneks niin vähäistä karvankasvua kainaloissa että mun ei tarvii edes ajatella sokerointia/vahausta. Oikeesti. Mulle ei oo koskaan kasvanu kainalokarvoja :nauru:
Sääretkin on pysyny tosi sileinä kun oon vaan suihkussa kuorinu jalat. Yleensä sänki tulee seuraavana päivänä, mulle ei tullu kolmeen päivään! Lushin kuoriva vartalovoi on rakkaus!
Havaneset
Minttu 11/07
Nella 09/09

virtahepo

virtahepo
Viestimäärä: 1788

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Sunnuntaina, 27.01.2013 klo 22:24  
+
0
^Ole onnellinen noista vähäisistä karvoistas! :nauru: ja Lushin tuotteet on kyllä jotain niin rakkautta :love:
skcu Pongo

Angat

Angat
Viestimäärä: 2172

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Sunnuntaina, 27.01.2013 klo 22:28  
+
0

virtahepo kirjoitti:

Kuinka kauan suunnilleen karvojen takaisinkasvussa kestää?


No kyllä mua alkoi jo reilu viikko brassin jälkeen ahdistaa vähän... Mutta tietty niin pian ei uuttakaan ollu mahdollisuus ottaa, kun ei olis vielä saanut revittyä mitään irti. Ihan itsestähän se on tietty kiinni, missä menee se sietokyvyn raja - ja henkilökohtaistahan se kasvukin on.

eetla

eetla
Viestimäärä: 3461

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Sunnuntaina, 27.01.2013 klo 22:30  
+
0
Mä ostin vaihteeksi jotain muuta kuin sensain 38, eli Lancomen Dolls Eyes tai mikä onkaan ja mä en saa sitä siististi vaan aina on naaman ja luomet mustana, noh, josko sitä oppis. :nauru:
Osku 2001 v syntynyt seropi rouva k.16.9.2012
p&s käppänä "Nasu" s. 19.10.2008
p&s käppänä "Sulo" s. 28.6.2011

virtahepo

virtahepo
Viestimäärä: 1788

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Sunnuntaina, 27.01.2013 klo 22:53  
+
0
^^ Kasvaaks karvat hentosempina takasin? Jos sokerois säännöllisin väliajoin, niin väheniskö karvankasvu tavallaan?

^ Sensai on musta kätevä, ainakin se mikä lähtee tietyllä vesiasteella pois! Mulla on kyllä vaan kerran ollu sitä.. nykyään käytän aina vedenkestävää ja pois vauvaöljyllä :nauru:
skcu Pongo

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Sunnuntaina, 27.01.2013 klo 23:16  
+
0
Sensai on parasta, en oo vuosiin muuta ripsaria käyttänytkään ! Saa itkeä ja sataa puukkoja eikä leviä. Just hyvä.
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

NiiNu

NiiNu
Viestimäärä: 1727

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Maanantaina, 28.01.2013 klo 11:41  
+
0

virtahepo kirjoitti:

^Sitä oon miettinytkin, että kainalot ajelee aika näppärästi päivittäin, mutta just jalkoja on rasittava musta jatkuvasti sheivata. Kuinka kauan suunnilleen karvojen takaisinkasvussa kestää? Kun kaveri tekee noita juttuja, niin ottaa halvemman hinnan multa kun ollaan tosi läheisiä, niin viittii vähän kokeillakkin tämmöisiä. :hymy:



Mä olen kertaalleen käynyt sokeroimassa sääret kun oltiin menossa 2 viikon Thaimaan lomalle ja hyvin kesti sen 2vk ilman, että tarvi sheivailla kertaakaan. Muistaakseni vajaassa 4vk kasvoivat takaisin.

Tuossahan on se huono puoli, jos säännöllisesti haluaisi käydä, että karvojen pitää antaa kasvaa riittävän pitkiksi, jotta sokerointi voidaan tehdä, joten sitten joutuu vähän yli viikon verran huitelemaan karvasäärillä :nauru: Talvellahan se ei haittaa, mutta kesällä ei ole niin kiva, jos on tarkka karvoistaan.
Shelttityttö Hertta, s. 05/2012

Angat

Angat
Viestimäärä: 2172

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Maanantaina, 28.01.2013 klo 15:39  
+
0

virtahepo kirjoitti:

Kasvaaks karvat hentosempina takasin? Jos sokerois säännöllisin väliajoin, niin väheniskö karvankasvu tavallaan?


En mä ainakaan huomannut merkittävää eroa... Kainaloita en testannut kuin sen kerran (syy alla), biksurajaa sitten enemmän. Tokikaan en kyllä käynyt kuin ehkä puoli vuotta-maksimissaan vuoden putkeen sokeroimassa. Sitten riitti sekin, samasta syystä:

NiiNu kirjoitti:

Tuossahan on se huono puoli, jos säännöllisesti haluaisi käydä, että karvojen pitää antaa kasvaa riittävän pitkiksi, jotta sokerointi voidaan tehdä, joten sitten joutuu vähän yli viikon verran huitelemaan karvasäärillä :nauru:


Pätee myös muihin kuin sääriin! :nauru:

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Maanantaina, 28.01.2013 klo 16:33  
+
0

virtahepo kirjoitti:

^ Puhut ripsienpidennyksistä? Tuliko niistä sun omiin ripsiin mitään, että onko ne nyt huonommassa kunnossa, kun ennen ripsienpidennyksien ottoa? Jostain oon kuullut, että ne vois just huonontaa omia ripsiä (hetkellisesti?), mutta en tiedä onko sillä oikeasti perää. Kiinnostaisi vaan kuulla jonkun kokemus. :hymy:

Mä oon näitä nyt syynänny eilisestä asti joka suunnasta ja millin päästä ja en kyllä huomaa mitään eroa. Ei oo mitenkään normaalia harvemmat tai lyhyemmät tms, yhtä rumat ku ennenki :D
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Diltsi

Diltsi
Viestimäärä: 465

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Maanantaina, 28.01.2013 klo 18:00  
+
0
Oikein hemmotteluviikko, huomenna saan räpsyt, sit hierontaa ja bda:lle shoppailemaan :nauru:

PenniMyy

PenniMyy
Viestimäärä: 293

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Tiistaina, 29.01.2013 klo 09:49  
+
0

dronttiedward kirjoitti:

Oon kauhuissani. Otin jossain mielenhäiriös mun Xtreme lashesit pois. Ne oli mulla kaks vuotta, täs on nyt identiteettikriisi käsillä! Vielä ei oo ehtiny iskee mikään kamala maailmanloppu, mut odotan sitä hetkeä, kun pitää meikata ja käyttäää ripsiväriä... Ekaksiki, enhän mä osaa enää edes laittaa sitä, saatika sit tiedä mikä ripsari on nykyään hyvää. Toiseks, näillä omilla ripsillä joudun meikata paaaljo enemmän ja kaikki helppous on mennyttä, eikä näistä koskaan saa edes puoliksi yhtä ihania :( Istun tässä junassa ja mietin, että nythän voisin ruveta ostamaan juniorilippuja, ku näytän taas 12-vuotiaalta pojalta... :D




Mä en vois olla enää ilman ripsiä, omat on niin kamalan nysät ja ilman ripsiä täälläkin ois sitten 11v poika :P
Mä nykyään huollan ripseni ite ja kavereillekkin laitan. Se on ihan huisin mukavaa!

Kadaver

Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Tiistaina, 29.01.2013 klo 10:47  
+
0
Miksi otit ne pois, Drontti?!
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

virtahepo

virtahepo
Viestimäärä: 1788

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Tiistaina, 29.01.2013 klo 11:50  
+
0
Sokeroinnissa nyt eilen käyty ja kulmat on kyllä mukavannäköset nyt, mutta en voi hyvällä tahdollakaan suositella kyseistä toimenpidettä henkilöille, joilla on atooppinen iho.. Jatkossa sokeroin vain jalkoja tai muita paikkoja, mutta en kyllä naamaan enää voi, sillä kuori omaa ihoa ihan liikaa ja kirveli kyllä koko loppuillan. Yöksi oli pakko lätkästä kunnon kortisoonit naamariin, että pystyy jotenkin elämään tämän päivän ja nyt on ihan ok olo, vaikka punoittaakin, koska niitä sokeroinnin jälkeisiä aineita ei voinut laittaa, kun kirveli aivan saakelisti. Jatkossa kulmat siis vain nyppimällä.
skcu Pongo

Aduro

Aduro
Viestimäärä: 3051

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Tiistaina, 29.01.2013 klo 19:14  
+
0
^Whaaat? Siis sokerointiahan mainostetaan juuri niin ettei se kiinnity ihoon, vaan vaan karvoihin. Siksi se on hellempi vaihtoehto kuin vahaus.
Mango-samojedinarttu 7v., Kirsikka-schipperke 4v., ja kissat Huli, Doris ja Piu :)

1.3.2012 Muistoissa Iida-kisu

  Siirry sivulle: 1 ... 10 11 12 ... 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28194
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6333
Viestejä yhteensä545704
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään5
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265845
(Tilastot päivitetty viimeksi 28.04.2024 klo 22:00)