Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Sunnuntaina, 14.10.2012 klo 21:14

Kauneus & Terveys

Siirry sivulle: 1 ... 46 47 48 ... 50

raggetti

raggetti
Viestimäärä: 1725

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Lauantaina, 28.02.2015 klo 15:51  
+
0
Ahaa hahhaa :nauru: mää oon niin mettäläinen että en oo kuullukkaan moisista!

Mitäs te jolla on punainen tukka, miten hoidatte sitä että väri pysyy hyvänä? Mua himottaa aivan sairaasti vetää punaiseksi, mutta mulla on luonnostaan luonnonkihara kuiva tukka ja päästää värin nopeasti, mutta sitten "pohja" jää ikuisesti mun tukkaan eli sellaiseksi oikein haalistuneeksi. Kävin kampaajalla toissa päivänä ja se veti mun tukan aivan liian vaaleeks, lisäksi taittaa oranssiin vaikka yritti korjata sitä sävyllä. Pohja ei siis todellakaan ole paras mahdollinen punaiselle tukalle kun on vaalennettu, en tiedä voiko tähän edes vetää suoraan punasta päälle?
Mulla on nyt pari vaihtoehtoa, joko pitäydyn turvallisessa ja käyn ottamassa vähän tummempia raitoja noihin oranssiin kohtiin, tai teen räväkän ratkaisun ja vedän punaiseksi. Kyllä kai se punainen säilyy jos pari kertaa viikossa käyttää sävyttävää hoitonaamiota ja hoitaa muuten hyvin?
How to handle stress like a dog:

If you can't eat it
Or play with it

Then pee on it
And walk away

iisamai

iisamai
Viestimäärä: 201

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Sunnuntaina, 01.03.2015 klo 10:18  
+
0
^ Purkkivärit haalistui mulla ainakin todella nopeasti, kun en voi käyttää hoitoaineita (liukas hius muuttuu entistä liukkaammaksi). Hoitonaamioista ei myöskään ole kokemusta. Viileällä vedellä suihkun jälkeen vielä lotrasin, niin väri pysyi hieman kirkkaampana.

Mutta mulla on pelkkiä positiivisia kokemuksia hennalla värjäämisestä, vaikka monelle se taitaa olla jostain syystä melkoinen mörkö. Ehkä johtuu siitä, ettei se lähde pois muuta kuin kasvattamalla, mutta niin ainakin kaikki muutkin kestovärit mulla on olleet. :mietiskel: Siirryin hennaan jotain vuosi sitten, kun päänahka ei enää kärsinyt enää noita tujumpia aineita. Oma hius on sellainen perus maantienruskea ja eihän se ihan kirkkaanpunainen väri koskaan hennalla ole. Mutta huomattavasti luonnollisempi ja omasta mielestä kivempi väri kuin purkista laitettu. Oma väri on niin mälsä (vaikka auringossa vähän taittuu punertavaan), niin halusin kuitenkin jotain piristystä tukkaan. Ehkä pari ensimmäistä värjäystä väri oli vähän oranssiin taittuva, mutta kun sai kerrostettua sitä useammalla kerralla, niin näyttää ihan punaiselta. Haalistuu todella vähän ja värjäilen jotain kahden kuukauden välein hiuksia (vaikka hennaa voi käyttää niin usein kuin haluaa, se ei vahingoita hiusta vaan hoitaa). Plus se yksi 5 euron paketti kestää lyhyiden hiusten värjäämisessä jotain 4 kertaa, joten ei tule kyllä kalliiksi. Tykkään kaikin puolin. :hymy:
Slkn Kuura
Slkn Pihka (sij.)

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Sunnuntaina, 01.03.2015 klo 16:14  
+
0
Musta vaalea tukka on ihan kelpo lähtökohta jos haluat pistää punaiseksi, siihen tarttuu jo nämä pigmentoidut hoitovärit eikä tarvitse kestoväreillä alkaa värkkäämään.

Punainen väri pysyy kirkkaana jos käytät aina suihkussa käydessä väriä suojaavaa shampoota ja hoitoainetta (TIGIn Colour Goddess on paras, mitä markkinoilla on. Vaikka olisi jo ennestään hieman haalistunut väri, tällä saat sen kiiltämään niin kuin vastavärjätyn). Kerran viikossa-kahdessa sitten pigmenttiä sisältävä hoitoainekäsittely, ite oon käyttänyt sekä KC:n color maskeja että CrazyColor -suoraväriä.
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

Delynn

Delynn
Viestimäärä: 56

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Maanantaina, 02.03.2015 klo 12:05  
+
0

raggetti kirjoitti:

Mitäs te jolla on punainen tukka, miten hoidatte sitä että väri pysyy hyvänä?



Punainen tukka on iihana, mutta ainakin mun kohdalla se oli suht "työläs" ylläpitää, varsinkin kun mä en voinut sietää sellaista haalistunutta, kulahtanutta punaista. :D Mulla oli punaiset hiukset monta vuotta, mutta reilu vuosi sitten päätin lopettaa värjäysrumban ja palasin omaan väriin. Onhan tää oma väri kiva ja helppo kun ei tartte värjätä, mutta silti aika ajoin kaipaan niitä punaisia hiuksia..

Mutta joo, mä käytin nimenomaan tuota KC Color Mask sävyttävää tehohoitoa (sävy Pepper) noin kerran viikossa, joskus useamminkin. Sen lisäksi mulla oli käytössä kampaajalta ostetut, värjätyille hiuksille tarkoitetut shampoot ja hoitoaineet, ja jos oikein innostuin, niin sekoitin punaista suoraväriä (Crazy Color) hoitoaineeseen ja pidin sitä päässä 30-45 minuuttia. Toi suoraväri oli kuitenkin mun mielestä aika sotkevaa, joten en käyttänyt sitä kovinkaan usein. :)
Ja ylläpidon lisäksi mä värjäsin tietty juurikasvua joka 6-8 viikko ja joskus levitin värin koko päähän. Värin kestossa ei mun mielestä ollut mitään eroa värjäsin mä sitten kotona tai kampaajalla.

Hiuksista muuten puheenollen, oisko kenelläkään antaa vinkkejä liukkaiden, suht hentojen hiusten kosteuttamiseen? Mä tosiaan palasin omaan väriini reilu vuosi sitten ja sen jälkeen mun hiukset on olleet aika ongelmalliset. Ne on selkeästi vähän kuivat ja varsinkin näin "talviaikaan" tosi sähköiset, mutta mitkään superkosteuttavat, öljypitoiset tms. mömmöt ei käy kun ne tekee mun hiuksista lättänät ja rasvaiset. :eitietoo: Mä tykkään muutenkin käyttää tuuheuttavia shampoita ja hoitoaineita kun ilman niitä hiukset menee ihan päätä myöten.. Mulla yksittäinen hius on ohut, mutta hiuksia on paljon ja silloin kun vielä värjäsin tukkaa oli nämä ihanan ilmavat ja tuuhean oloiset. :D
Shiba ♀ Mori 05/2015

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Sunnuntaina, 15.03.2015 klo 18:15  
+
0
Kuinka monta kertaa päivässä syötte, ja mitä?

Mä olen nimittäin tässä koko alkuvuoden yrittää kaikin keinoin vieraannuttaa itseäni paitsi ylensyönnistä ja ahmimisesta, myös sokeririippuvuudesta, ja huomannut, että ateriointi 5 kertaa päivässä on todella vähentänyt erilaisia ylilyöntejä.

Aamiaiseksi juon reilun lasillisen vihersmoothieta ja juon 1-2 mukillista mustaa kahvia.
Välipalaksi syön hedelmiä tai esimerkiksi raakapatukan.
Lounaaksi syön pari riisikakkua yleensä voilla, cheddarilla ja chorizolla, tai esimerkiksi avokadolla ja tonnikalalla.
Päivälliseksi/illalliseksi syön esimerkiksi kanaa ja salaattia, uunilohta ja riisiä, paistettua kananmunaa ja bataattia, sienikeittoa, kukkakaalipohjaista pitsaa tai jauhelihakastiketta ja kesäkurpitsasuikaleita.
Iltapalaksi syön yleensä joko sokeritonta jogurttia/rahkaa marjoilla tai paprikaa ja selleriä creme fraicheen dipattuna.
Lisäksi juon aika antaumuksella sokerittomia limppareita ja sokerittomista mehutiivisteistä sotkettuja juomia.

Mun suklaanhimo on kaikonnut kokonaan sen jälkeen, kun lisäsin ruokavalioon raakakaakaonibsejä - ne maistuvat väkeviltä ja kitkeriltä, mutta yllättäen hetkeä myöhemmin syömisestä tulee sama mielihyvän tunne kuin jos olisi vetänyt suklaapatukan. Lisätyn sokerin tarkka välttely taas on tehnyt mut vähemmän ärtyisämmäksi ja ailahtelevaksi. Noista raakapatukoista on tullut mulle suurempaa herkkua kuin karkit, koska rakastan taatelia. Ainoa, jonka himosta en ole päässyt kokonaan eroon, ovat sipsit, joten niitä sallin itselleni maksimissaan kerran viikossa, tai teen itse.

Painoa en kummoisesti seuraa, enemmän olen kiinnostunut hyvästä olosta ja syön itseni aina riittävän kylläiseksi, mutta hitaasti. Tosin joulun jälkeen paino on nyt tipahtanut 6kg:lla. Osasyy voi olla siinäkin, että nautin tällä hetkellä varsin harvakseltaan alkoholia, kerran kahdessa tai kolmessa viikossa.
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Sunnuntaina, 15.03.2015 klo 18:39  
+
0

Alerte kirjoitti:

Kuinka monta kertaa päivässä syötte, ja mitä?



Tällä hetkellä kun olen työtön, niin tulee syötyä neljä kertaa päivässä. Aamulla herään vasta n. 9.00 ja aamupala tulee syöyä vasta kello 11.00 jälkeen, sen takia yksi ateria jää yleensä aina pois.

Yleensä päivän ruokailut näyttää tältä:
Aamupala: Kaurapuuroa veteen tehtynä, välillä siemeniä tai pähkinöitä mukana, teelusikallinen kookosöljyä (koska se on hyvää:nauru:), viikonloppuisin saatan repäistä ja tehdä puuron mantelimaitoon kattilassa ja sekaan taateleita ja banaanipaloja. Sekä pannullinen mustaa kahvia.

Lounas: Yleensä jotain edellispäivän päivällis-ruokaa/salaatti (tänään uunivihanneksia, kirsikkatomaatteja ja savulohta)

Päivällinen: Tonnikalalasagne/uunivihannekset/joku vihanneksista ja pavuista tehty sörsseli/makaronilaatikko härkäpapurouheella/lohta/salaattia/keitto/riisi/nuudeli.

Iltapala: Smoothie joka sisältää:
Mansikka 1dl
Karpalo/mustikka 1dl
Soijajogurtti 1dl
Kookos-riisimaitoa
Banaani
(Jos karpaloita käytetty niin vanilja-stevia tippoja muutama)

Juon joka ilta tuollaisen samanlaisen smoothie-annoksen, melkein suutun enkä pysty nukkumaan jos jostain syystä joudun skippaamaan tuon ja tekemään jotain muuta iltapalaa. :nauru:

Makeaa ei oikeastaan tee juurikaan mieli, miullakin ne sipsit ovat ikuinen kiusaus johon sorrunkin liian usein. Suolaa tiedän käyttäväni liikaa, mutta kun ruoka nyt vaan tavitsee paljon suolaa!

Olo on kyllä kaikinpuolin hyvä ja energinen tuolla ruokavaliolla ja ruokailurytmillä. Eilen tosin tuli pieni lipsahdun ja söin vaaleaa pullamössöaurajuustoleipää ja purkillisen ben&jerry'siä ja sen kyllä huomasi aamulla olossa. Ihan kun olisi ollut pahempikin darra. Eipähän varmaan pariin viikkoon tee taas mieli syödä mitään noin ruokavaliosta poikkeavaa, koska tuo olo ei todellakaan ole sen arvoista. :hymy:
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 15.03.2015 klo 18:40)

_Kisse_

_Kisse_
Viestimäärä: 574

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Sunnuntaina, 15.03.2015 klo 19:40  
+
0
Mie syön arkena viisi kertaa päivässä ja viikonloppuisin neljä. Eli arkena menee aamupala, lounas, välipala, päivällinen ja iltapala.

Aamupala on lähes aina puuro erilaisilla lisukkeilla (yleensä marjoja, siemeniä yms). Viikonloppuisin tuohon kylkeen tulee yleensä vielä hedelmää. Kahvia menee kupillinen myös.
Lounas on lähes aina ruokaisa salaatti, jossa perus salaattipohja/kurkkua/tomaattia/paprikaa/melonia/ananasta ja sitten joku proteiini, yleensä kana, falafel, jauheliha. Raejuustoa saatan kipata mukaan, samoin siemeniä salaatin päälle.
Välipalana banaani/muu hedelmä, rahkaa, kahvia.
Päivällisenä aika vaihtelevasti kaikkea. Proteiinina kana/nauta/possu/jauheliha/pavut jos on kasvispäivä. Lisukkeena riisi/täysjyvänuudeli/perunamuusi, milloin mitäkin. Kasviksia pakko olla myös tällä aterialla, joko wokissa, höyrytettynä tai salaattina.
Iltapala on melko lailla leipää eri lisukkeilla (kurkku, tomaatti, juusto, kalkkunaleike tms), rahkaa, hedelmää, pähkinöitä. Mitä nyt sattuu olemaan :nauru:

Sunnuntait on mulla ns. 'vapaasyönti-päiviä', jolloin annan itselleni luvan herkutella. Mieliteot pysyy aika lailla kurissa tuolla ruokavaliolla, eikä sunnuntaisinkaan tule mitään karkkia tai sipsejä syötyä ollenkaan. Treenipäivinä juon yleensä proteiinijuomaa vielä palautukseen.
- Welsh Corgi Pembroke, Maxim s. 26.1.2014 -
- maatiaiskisu Sulo Sigmund Mauritzio s. 22.11.2012-

dinski

dinski
Viestimäärä: 1209

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Maanantaina, 16.03.2015 klo 14:39  
+
0
Kröhöm, melkein nolottaa noin terveellisten listojen jälkeen lisätä oma tähän perään. :nauru: Mut olo on mitä mainioin, eikä tuota ylimääräistä ihan hirveesti keholla notku. Arkisin syön 5 kertaa päivässä, vkloppuisin 4 kertaa (tai 3 jos käydään miehen kans ravintolassa).

Aamupalaksi menee arkena usein muroja... :nolo: Välillä kyllä ihan bran flakeseja maustamattomalla jugurtilla, mutta kun ne Lidlin versiot Cheerioista on ollu niin hyviä... :nauru: Kyllä niistä tosin huomaa ettei ne kauaa nälkää pidä. Muulloin aamupalaksi menee leipää tai kaurapuuroa.
Lounas mulla vaihtelee sen mukaan onko työpäivä vai ei. Työpäivisin syön koululounaan, johon otan aina salaattia ja juomaks maitoa. Kotipäivänä keitän usein kaurapuuron, tai sitten syön leipää, keitetyn kananmunan ja jugurttia (+hedelmän jos on kaapissa). Jos ei siis ole edellispäivän tähteitä.
Välipalana menee lasi jugurttia tai banaani/muu hedelmä. Yleensä työpäivän jälkeen ennenkö lähden koiran kanssa lenkille.
Päivällinen: Hmm, ollaan alettu ostamaan enemmän lohta, kun ennen kalan virkaa toimitti ainoastaan kalapuikot. :nauru: Niitäkin menee vielä aika ajoin, tartar-kastikkeen ja muusin sekä salaatin kanssa. Tomaattimurskapohjanen jauhelihakastike täysjyväpastan kanssa on ihan lempparia, mutta murekettakin tulee tehtyä ja joskus jauhelihapihvejä. Liha- ja kanapihvejä ja paisteja syödään myös, salaatin tai riisin kanssa. Perunaa käytetään enää sellaisenaan harvoin.
Iltapalaksi lähes poikkeuksetta leipää, useimmiten ruisleipää. Voita, leikkelettä ja juustoa (ja miehelle voileipäkurkkua), harvoin jaksetaan vihanneksia pistää leivän päälle. :nolo: Jos pistetään niin paprikaa tai kurkkua. Perunamuusipäivinä iltapalalla on herkullisia perunarieskoja, joista tulee kyllä ihan ähky.

Meillä on perjantai yleensä semmonen herkuttelupäivä, saatetaan paistaa pakastepizzat päivälliseks ja perjantaina on aina joko 1 karkki- tai nachopussi+salsa meille yhteisenä leffaherkkuna. Usein herkkuja jää vähän vielä seuraavalle päivälle.
Mä oon ite semmonen sokerihiiri, kaikki makea maistuis ja aina. :nauru: Ja joulun ja pääsiäisen jälkeen huomaakin että miten hankala on lakata himoitsemasta sitä makeaa ihan joka päivä, kun on tullu herkuteltua enemmän. Karkkipäivä on oikein toimiva ratkasu meilläkin.
-------------
Tulin tänne kirjottaan alunperin sitä, et sain uuden e-pillerireseptin, iik. 9 vuotta Yasminia alkais noiden jäljellä olevien kahden liuskan jälkeen oleen tässä, ja toivotaan että toi Cypretyl sopisi. Vähän jännittää sen takia kun ehkäisyneuvolan numeroon vastannut hoitaja sanoi että sitä ei yleensä suositella pelkästään ehkäisykäyttöön, ellei ole iho- tai karvoitusongelmia. :eek: Mut niin oli lääkäri vaan sen mulle määrännyt kun tuolta tietokannasta tsekkasin. Tuleekohan musta nyt kalju tai kuivuuko iho rusinaks. :nauru:
Welsh corgi pembroke "Leppo", s. 3.4.2014
Leppoisaa -blogi
(Viestiä on muokattu maanantaina, 16.03.2015 klo 14:41)

sändi

sändi
Viestimäärä: 1669

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Maanantaina, 16.03.2015 klo 18:06  
+
0

dinski kirjoitti:

Vähän jännittää sen takia kun ehkäisyneuvolan numeroon vastannut hoitaja sanoi että sitä ei yleensä suositella pelkästään ehkäisykäyttöön, ellei ole iho- tai karvoitusongelmia. :eek: Mut niin oli lääkäri vaan sen mulle määrännyt kun tuolta tietokannasta tsekkasin. Tuleekohan musta nyt kalju tai kuivuuko iho rusinaks. :nauru:



Mistä syystä sulla siis merkin vaihto? Mä ymmärsin joskus aikoinaan, että Cypretylissä olis aavistuksen korkeammat hormonipitoisuudet kuin esim. Yasminissa ja jos ei tarvetta moiselle ole, niin sitä ei normaalitilanteessa määrätä pelkkään ehkäisyyn.. Jospa susta ei tule kaljua rusinaa (:nauru:) vaan lääkärillä on ollut syynsä määrätä tota.
Vehnäterrieri ♂ 4/2009
Suursnautseri ♂ 1/2015

dinski

dinski
Viestimäärä: 1209

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Tiistaina, 17.03.2015 klo 10:06  
+
0
^ Viimeksi kun tuota Yasminia mulle uusittiin niin mainitsin lähes joka kuukausi tulevista välivuodoista, joihin ei tunnu vaikuttavan mitenkään se, että otanko pillerit aina samalla kellonlyömällä vai eri aikaan, syönkö yhden liuskan kerrallaan vai kaksi putkeen... Lääkäri sitten epäili ettei Yasmineiden teho riitä (enää) mun keholle, on siis voinut elimistö tottua siihen tän päälle 9 vuoden aikana liikaa. Senpä takia varmaan määräsi tuon Cypretylin. :hymy: Mutta tuli silti kauheen epäileväinen olo kun puhelimen päässä ollut hoitaja suhtautui niin nihkeästi siihen merkkiin. :nauru: No, parin kuukauden päästä kun saan aloitettua sen niin sitten näkee miten sopii.
Welsh corgi pembroke "Leppo", s. 3.4.2014
Leppoisaa -blogi

syntaksivirhe

syntaksivirhe
Viestimäärä: 1594

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Tiistaina, 17.03.2015 klo 11:04  
+
0
^Mä olinkin tuolla aikaisemmin kertoillut että sen Cypretylin kanssa elämä oli yhtä helvettiä kun itketti vaan koko ajan kaikki. Mutta lääkkeiden tehonkin näkee vasta 3kk päästä aloittamisesta, mutta pitäisin kyllä merkillä näitä asioita. Kaveri on ihan satavarma, että ko. merkin kanssa hänellä todettiin kaksisuuntainen mielialahäiriö. En tarkoita peloitella, mutta huomautan vain että ei noi ihan läpihuutojuttuja ole.

Mä värjäsin tukan sinimustaksi ja tuo aiemmin blondattu/pinkkiosio on vetänyt tukan harmaaksi!:eek: Ihmettelen suuresti. Oon yrittänyt käyttää jotain Biozellin värimaskia mut en tiedä auttaako tuo. Kohta haen sinistä suoraväriä(taas) ja lähden sillä sävyttelemään tuota tukkaa.
Welsh Corgi Pembroke
FI RU EE MVA BALT EE LV LT JMVA "Roxie" (n) 1/14 -sijoituksessa-

dinski

dinski
Viestimäärä: 1209

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Tiistaina, 17.03.2015 klo 14:41  
+
0
^ Ok. Oliks sulla sit mistä syystä määrätty sitä merkkiä? Terveyskirjaston sivuilla on mainittu Cypretylin kohdalla mahdollisissa haittavaikutuksissa just masennus ja kaikenlaista muutakin pientä ja ei niin pientä, et kyl aion seurailla tietyst tarkkaan. :hymy: Mitään hirveen isoo painonmuutostakaan ei kyl tarvis tulla, tai migreeniä... Yasmininkin tossa paketissa olevassa lehtisessä pakkausselosteessa (oli sana hukassa :nauru:) lukee kyl masennus yhtenä mahdollisena haittavaikutuksena, vaikkei Terveyskirjastossa sitä ookkaan listattu kuin "mielialamuutoksena". Kokeilemallahan tuo selviää.
Welsh corgi pembroke "Leppo", s. 3.4.2014
Leppoisaa -blogi
(Viestiä on muokattu tiistaina, 17.03.2015 klo 14:45)

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Tiistaina, 17.03.2015 klo 15:13  
+
0
Minä en voi kuin suositella Cypretyliä :) Sitähän määrätään yleensä aknelääkkeeksi ja esimerkiksi jos naisilla kasvaa epämääräisen paljon haivenia naamassa :nauru: Mulla akne hävisi, pillerit sopi mainiosti ja muutenkin tykkäsin niistä. Menkat väheni, samoin myös kivut.
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

dinski

dinski
Viestimäärä: 1209

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Tiistaina, 17.03.2015 klo 15:39  
+
0
^ Ok, kiva että on sopinut! :hymy: Kovasti toivon että mullekin sopisi hyvin, ettei tarvitsis lähteä kokeilemaan taas jotain uutta merkkiä (vaikka sekään ei ihan tavatonta ole).
Just vertasin Cypretylin ja Yasminin pakkausselosteita ja aikalailla samat mahdolliset haittavaikutukset listattu molemmissa, Yasminilla enemmän oireita listattuna varmasti siitä syystä että se on suositumpi merkki ja tutkittu enemmän.
Welsh corgi pembroke "Leppo", s. 3.4.2014
Leppoisaa -blogi

sändi

sändi
Viestimäärä: 1669

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Tiistaina, 17.03.2015 klo 17:18  
+
0
Niin siis mäki käytin ainakin pari vuotta Cypretyliä eikä ollut mitään valittamista..
Vehnäterrieri ♂ 4/2009
Suursnautseri ♂ 1/2015

ooa

ooa
Viestimäärä: 780

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Tiistaina, 17.03.2015 klo 21:19  
+
0
Oonko mä tän palstan ainoita foliolla vuoritettuja kukkahattutätejä, joka juoksee tommosia hormonivalmisteita karkuun ja lujaa :shifty: Mä en kyllä uskaltais moisia valmisteita suustani alas nielaista tai ihon alle laitattaa. Toki joissain tilanteissa niistä on varmasti myös paljon hyötyä, mutta mua kyllä jännittäis pelailla hormonituotannon kanssa.

Josta aasinsillan kautta päästäänkin tähän kukkahattutätiehkäisymalliin, johon mä olen suurella todennäköisyydellä päätymässä: lady-comp.
Shibatrio <3

naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Tiistaina, 17.03.2015 klo 21:37  
+
0
Meikäläisen toinen vaihtoehto on olla työkyvytön monta päivää kerran kuukaudessa, jonka toinen hoitomuoto on syödä levy buranaa kerran kuussa jonka en myöskään usko olevan kovin terveellistä. Ehdottipa lääkäri myös synnyttämistä mutta passasin, joten koen hormonit pienimmäksi pahaksi. Varsinkin tämän valmisteen.
Rise to reset the world.

_Kisse_

_Kisse_
Viestimäärä: 574

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Tiistaina, 17.03.2015 klo 21:40  
+
0
^^Mie juoksen kanssa satasta vastakkaiseen suuntaan kun kyse on ehkäisypillereistä :shifty: Monen vuoden kokeilut eri pillereillä ja koko kirjo erilaisia sivuoireita sai mut jo luovuttamaan noiden suhteen. Ekojen pillereiden (Yaz) kanssa olin itkuisa hormonihirviö, joka kehitti kaupastakäynnistäkin ongelman. Toisien (Mercilon) kanssa sama homma, höystettynä viikottaisella migreenillä, jossa en päässyt sängystä ylös muutakun oksentamaan.
Minipillerit (Cerazette) tuntuivat sopivan muuten, mutta hetken käytön jälkeen halut katosivat totaalisesti, ajatuskin sänkyjumpasta lähinnä inhotti. Toimivat siis kyllä hyvin ehkäisynä.. :nauru:
Kierukkaa yritettiin laittaa, mutta ei saatu laitettua paikoilleen millään.

Nyt tälleen luomuna, ihan kondomiehkäisyllä mennään ja aurinko paistaa :cool:
- Welsh Corgi Pembroke, Maxim s. 26.1.2014 -
- maatiaiskisu Sulo Sigmund Mauritzio s. 22.11.2012-
(Viestiä on muokattu tiistaina, 17.03.2015 klo 21:41)

Sufa

Sufa
Viestimäärä: 394

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Tiistaina, 17.03.2015 klo 23:10  
+
0
Mä käytin puoli vuotta Cypretyliä(määrättiin akneen). Iho parani, menkkakivut lähti, mutta mukana tuli myös kamalat mielialan vaihtelut. Olin myös tosi herkkä itkemään(normaalisti en itke ikinä :roll:). Lopetinkin ne sitten, eikä oo kaduttanut! En enää ikinä suostuisi syömään pillereitä(vaikka löytyiskin jotkut josta ei tulisi sivuvaikutuksia). Pelkkä ajatuskin hormonien pumppaamisesta kehoon kammoksuttaa. Stanalliset menkkakivut tosiaan palasi ja buranaa menee, mutta pakko kestää. Oon kyllä miettinyt, jos lääkäriltä saisi jotain vahvempaa noihin kipuihin...:mietiskel:

syntaksivirhe

syntaksivirhe
Viestimäärä: 1594

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Keskiviikkona, 18.03.2015 klo 07:52  
+
0
^ Mullakin sama tarkoitus eli akneen kun aloitin aikaisemmin syömääni Yasminellea ja se paukautti aikuisiän aknen oikeen tosissaan päälle. Nyt oon syönyt Mercilonia muutaman kuukauden ja oon ihan fine.
Welsh Corgi Pembroke
FI RU EE MVA BALT EE LV LT JMVA "Roxie" (n) 1/14 -sijoituksessa-

  Siirry sivulle: 1 ... 46 47 48 ... 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28250
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään3
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.05.2024 klo 19:30)