Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Sunnuntaina, 14.10.2012 klo 21:14

Kauneus & Terveys

Siirry sivulle: 1 ... 48 49 50

kianen

kianen
Viestimäärä: 46

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Maanantaina, 20.04.2015 klo 15:23  
+
0
Tilasin kuppauskupit! :jjei: Nyt jyntätään reisistä kesäksi kuonat irti.
Welsh corgi cardigan "Kelmi" s. 15.6.2015
Marsulassa sheltie Mörkö ja peruaani Muksu
(Viestiä on muokattu maanantaina, 20.04.2015 klo 15:24)

Daadaa

Daadaa
Viestimäärä: 144

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Tiistaina, 21.04.2015 klo 10:55  
+
0
^ Miekin voisin.. :shifty: Toimiiko se?

kianen

kianen
Viestimäärä: 46

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Tiistaina, 21.04.2015 klo 14:32  
+
0
^ Mitä nyt nettifoorumeilta ja blogeista oon juttuja lukenut niin kyllä kuulemma toimii. Sellu tasoittuu, senttejä katoaa ja nesteet lähtee liikkeelle. Kuulostaa kokeilemisen arvoiselta!
Welsh corgi cardigan "Kelmi" s. 15.6.2015
Marsulassa sheltie Mörkö ja peruaani Muksu

Kadaver

Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Tiistaina, 16.06.2015 klo 07:29  
+
0
Mitä tuotteita kannattaa käyttää, kun silmät tuntuu vuotavan ulkoilmassa? :suru: Ärsyttää, kun meikit leviää. Olen kuukausi sitten aloittanut näyttöpäätetyöskentelyn. Pitäisikö silmiä kostuttaa ja käyttää vielä varalta vedenkestäviä meikkejä? Entä ripsienpidennykset?
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

Ykskoiranen

Ykskoiranen
Viestimäärä: 398

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Tiistaina, 16.06.2015 klo 08:30  
+
0

Kadaver kirjoitti:

Mitä tuotteita kannattaa käyttää, kun silmät tuntuu vuotavan ulkoilmassa? :suru: Ärsyttää, kun meikit leviää. Olen kuukausi sitten aloittanut näyttöpäätetyöskentelyn. Pitäisikö silmiä kostuttaa ja käyttää vielä varalta vedenkestäviä meikkejä? Entä ripsienpidennykset?



Kaikkein paras on Sensain ripsari, joka poistetaan lämpimällä vedellä. Se sietää sekä silmien vetisyyden että rasvan. Se ei leviä, vaan pois lähtissäänkin ennemminkin rapisee. Eli ei tule mustia silmänalusia.

Muutoin vuotavat silmät kaipaa kosteutta. Itse hoidan omiani laittamalla geelimäistä silmätippaa aina yöksi. Mun silmät on niin kuivat, että sarveiskalvo on vaurioitunut.

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Keskiviikkona, 24.06.2015 klo 15:09  
+
0
Osaisko kukaan suositella jotain oikeasti hyvää ja tehokasta dödöä?
Ärsyttää, kun tuntuu että kainalot on kokoajan märät, yh. Varmaan tää raskauskin tekee, voi siis olla jotain hormonaalista, koska ei mulla ennen oo ollu tämmöstä, ja joku perus Rexona on toiminu ihan jees. Ostin kokeeksi jotain garnierin dödöä, mutta se on tota rexonaakin huonompi.

Apteekistahan sais sitä absolut torria, ja se kyllä toimii, mutta on sen verran tujua (ja varmaan suht myrkyllistäkin..) ettei näin tiineenä viitti sitä käyttää.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Keskiviikkona, 24.06.2015 klo 16:02  
+
0

Johannna kirjoitti:

Apteekistahan sais sitä absolut torria, ja se kyllä toimii, mutta on sen verran tujua (ja varmaan suht myrkyllistäkin..) ettei näin tiineenä viitti sitä käyttää.



Siis tän koostumusta on varmasti muutettu, ei haise enää lähes yhtään niin viinalle eikä toimi läheskään enää niin hyvin kuin ennen, oon pettynyt (ja hikinen). :ylpea: Voihan apteekissa käydä kysymässä tuotteen turvallisuudesta. Tuskin kuitenkaan on paras vaihtoehto raskaana olevalle.
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Keskiviikkona, 24.06.2015 klo 16:46  
+
0
Eikös toi AT ole loppujen lopuksi aika simppeli reseptiltään? :mietiskel: Denaturoitua alkoholia ja alumiinikloridia, mulla on sellainen mielikuva että sen mekaniikka perustuu yksinkertaisesti hikirauhasten tukkimiseen. Tuskin se siis sikiötä uhkaa yhtään sen enempää kuin perus-Rexona jonka incilista on vähintään sen 20 kemikaalia pitkä. Mäkin käytin tuota joskus ihan onnistuneesti, mutta ylimääräinen hikoilu jäi iän myötä pois. Sitten on se joku Triple Dry, mikä on kai ihan vastaava.
Rise to reset the world.

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Keskiviikkona, 24.06.2015 klo 16:57  
+
0
En oo tota absolut torria käyttäny sitten teinivuosien, mutta muistan sen järkyttävän pistelyn minkä se aiheutti. :eek:
Vois tietenkin apoteekista kysyä, että miten on käyttö raskauden aikana.

Kyllähän nää jotku viherpiiperöt (sorry :nauru:) vastustaa ihan tavan dödöjäkin raskausaikana, mutta mä en oo jaksanu kyllä niin pitkälle mennä. Jos noin alkaa ajattelemaan, siis kemikaaleja ym, niin mites sitten esim. meikit? Tai kynsilakanpoistoaine?

Kunhan pysyttelee erossa huumeista, alkoholista ja tupakasta, niin eiköhän se sikiö voi ihan hyvin. :enkeli:

edit. pikagoogletus osasi kertoa, että ilmeisesti voi käyttää.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 24.06.2015 klo 17:00)

naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Keskiviikkona, 24.06.2015 klo 17:35  
+
0
^ Ja shampoot, kosteusvoiteet... Vaikea on nykypäivänä välttää täysin kaikkea vastaavaa.
Rise to reset the world.

nipanapa

nipanapa
Viestimäärä: 1859

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Perjantaina, 03.07.2015 klo 13:28  
+
0
Heheh mä oon just tässä viimeisen vuoden aikana siirtynyt viherpiipertäjien leiriin, eli vaihtanut aikalailla kaiken luonnonkosmetiikkaan. Vähän tuottaa tietysti ylimääräistä duunia, kun pitää etsiskellä niitä itelleen sopivia tuotteita, mutta kyllä mä ihan samalla tavalla niitä etsin "tavallisen" kosmetiikan seastakin. Viime keväänä lopetin pillerit ja iho muuttui kuivasta rasvoittuvaksi, niin jouduin vaihtamaan kaikki ihonhoitotuotteet. Päätin siinä samalla sitten vaihtaa luonnonkosmetiikkaan. Nyt mun iho on tietysti tehnyt paluuta kuivempaan, ettei vaan olis liian helppoa...

Dödö on kyllä vähän hankalampi. Normidödöt saa kainalot vähän kutisemaan, mutta hikoilen varsinkin kesällä niin paljon, ettei luonnonkosmetiikan dödöistä oo vielä löytynyt mitään tosi hyvää. Acorellen ruusudeodorantti on ihan jees, mutta näin kesällä ei tunnu riittävän mikään. Joku kehui Crystal Essencen deodorantteja, ajattelinkin tilata sellasen Hyvinvoinnin tavaratalosta testiin.

Mulla kyllä vaikuttaa myös huonosti syöminen ja kahvin juominen hikeen, tai siis sen hajuun. Määrä tuntuu olevan aika vakio. Välillä on viikkoja, kun syön tosi puhtaasti, enkä juo kahvia, niin hiki ei haise ollenkaan, mutta kun kahvia tulee yleensä juotua vähintään kupillinen päivässä niin hikeäkin pukkaa. Sit on taas sellasia viikkoja, kun ei jaksa tai ehdi tehdä kunnon eväitä töihin eli syö liian vähän kasviksia ja liikaa kaikkea huonoa ja pysyy hereillä kahvin voimalla, niin kyllä se hikikin sitten haisee :D

Sufa

Sufa
Viestimäärä: 394

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Lauantaina, 04.07.2015 klo 14:54  
+
0
Mäkin oon siirtynyt lähes kokonaan luonnonkosmetiikkaan. Ainoat poikkeukset on huulipunat(koska Chanel:love:) ja ripsari. Mutta muuten kaikki meikit, shampoot, saippuat, voiteet yms. on luonnonkosmetiikkaa.
Nipanapa mulla on käytössä Madaran joku herbal(?) dödö. On toiminut hyvin! Tosin en kyllä mielestäni muutenkaan hirveästi hikoile, joten ehkä sekin vaikuttaa, että tuo toimii. :hymy:

nipanapa

nipanapa
Viestimäärä: 1859

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Lauantaina, 04.07.2015 klo 16:03  
+
0
^ Testattu on, ei riitä mulle :( Harmi. Muut Madarán tuotteet on tosi hyviä, etenkin ne kasvojen kuivaöljyt on ihan parhaita!

eetla

eetla
Viestimäärä: 3461

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Torstaina, 06.08.2015 klo 09:16  
+
0
Onko kukaan testannut niitä kulma/ripsikestovärejä mitä ainakin Prisma myy. Siinä paketissa näyttäs olevan kaks semmosta ripsivärisysteemiä, toisessa jotain kirkasta ja toisessa jotain sävyjuttua? Hintaa tais olla 19 euroa ja risat.
Osku 2001 v syntynyt seropi rouva k.16.9.2012
p&s käppänä "Nasu" s. 19.10.2008
p&s käppänä "Sulo" s. 28.6.2011

naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Torstaina, 06.08.2015 klo 15:32  
+
0
Jes, vihdoin löysin apukeinon tähän yhdistelmäehkäisy-minipillerirumban villitsemään ihoon. Tilasin paljon puhutun Bionin Antebacterial Cleanser-puhdistusaineen ja sopii ainakin meikäläisen epäpuhtaalle pintakuivalle sekaiholle kuin nyrkki silimään. Pesee kuivaamatta, iho on kirkas ja nuppulat vain varjo entisestään :cool:
Rise to reset the world.

Aduro

Aduro
Viestimäärä: 3051

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Perjantaina, 07.08.2015 klo 01:37  
+
0

eetla kirjoitti:

Onko kukaan testannut niitä kulma/ripsikestovärejä mitä ainakin Prisma myy. Siinä paketissa näyttäs olevan kaks semmosta ripsivärisysteemiä, toisessa jotain kirkasta ja toisessa jotain sävyjuttua? Hintaa tais olla 19 euroa ja risat.



RefectoCil? Juu, ammattilaiset käyttää samaa tavaraa. Toinen tuubi on väri ja toinen vetyperoksidi. Jos värjää usein niin kannattaa hakea isompi tuubi väriä ja nestemäinen 3 % vetyperoksidi. Ainakin Sokoksella myyty.
Mango-samojedinarttu 7v., Kirsikka-schipperke 4v., ja kissat Huli, Doris ja Piu :)

1.3.2012 Muistoissa Iida-kisu

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Maanantaina, 10.08.2015 klo 12:06  
+
0
Ah nuo ihana hajuja neuralisoivat Alwaysit joita vahingossa ostin. Järkyttävä haju. Siis ihan hirveä. :nauru:
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

Nauru

Nauru
Viestimäärä: 281

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Maanantaina, 10.08.2015 klo 12:49  
+
0
^Mäkin vain löin tutunnäköisen paketin koriin, mutta kotona pakettia aukaistaessa onneksi totuus iski vasten kasvoja. :ttou: Ihanan "raikas" tuoksu, joka kyllä löyhkää kilometrin vastatuuleen. :nauru:

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Maanantaina, 10.08.2015 klo 14:07  
+
0
^Jep! Ei jää ympärillä olevilla ihmisilläkään epäselväksi kenellä ne menkat onkaan. :nauru: Ei ihme että viime aikoina hygieniaosastoilla on kaupassa ollut outo tuoksu, lähtee varmasti noista räteistä. Never again.
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

Hanma

Hanma
Viestimäärä: 362

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Torstaina, 13.08.2015 klo 21:36  
+
0
Järkyttävä mahakipu vaivannut viimeset pari viikkoa! :suru: Vatsa kyllä toimii moitteettomasti, mutta viiltävä ja tuskaa tuottava kipu vaivaa päivittäin ja sellaisissa pienissä "jaksoissa", eli ei ole koko aikaa kipeä. Jos syö parin-kolmen tunnin välein, niin se pysyy jotenkin kurissa, mutta jos menee syömättä yli kolmekin tuntia, niin sen kyllä huomaa!

En käsitä mistä tämä vois johtua.. ja lääkäriin en mene, kun ne pistää kuitenkin tähystykseen ja se on mulle niin kova paikka, että mieluummin kärsin tämän kivun kanssa :roll: Kiva töissä lähteä parin tunnin välein haukkaamaan suuhunsa jotain, koska ton kivun kanssa ei oikeasti pysty tekemään mitään. Se on vähän sellaista kramppimaistakin(?), kun se kipu tulee oikein kovana, niin tulee ihan kylmänväreet ja tosi huono olo muutenkin..

Sitten toiseen asiaan. Oon varmaan joskus aiemminkin täällä jotain puhunut minipillereistä, mutta ei siitä ,muistaakseni kummempaa keskustelua tullut. Mutta siis, mä oon syönyt muutaman vuoden Cerazette-minipillereitä ja tähän asti olen jaksanut kestää 2-3 viikon menkkoja, mutta viimeisin neuvolakerta (uusi neuvolatäti vähän avasi mulle asiaa..) sai mut tajuamaan, ettei ole normaalia, että joka kuukausi tulee näin pitkät kuukautiset. Ja ne ei oo mitkään vähäisetkään. Neuvolatäti sanoi, että toisiin minipillereihin olisi hyvä vaihtaa ja näin ajattelin tehdäkin. Mietin vaan, että voiko tosiaan sama pilleri (eli minipilleri, ei e-pilleri) mutta vain eri merkkinen saada nämä kuukautiset vähenemään/loppumaan? :mietiskel:
u. Leonberginkoira "Pontus" s. 22.8.2013
n. Mittelspitz-sekoitus "Mallu" s. 6.8.2014

blogi

  Siirry sivulle: 1 ... 48 49 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28218
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6342
Viestejä yhteensä545743
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265906
(Tilastot päivitetty viimeksi 09.05.2024 klo 00:00)