Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Sunnuntaina, 14.10.2012 klo 21:14

Kauneus & Terveys

Siirry sivulle: 1 ... 7 8 9 ... 50

Nika

Nika
Viestimäärä: 903

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Perjantaina, 30.11.2012 klo 20:52  
+
0
^Verikokeesta katsotaan erinäiset vasta-aineet. Jos ne on negatiiviset, ni se on ihan riittävä eikä siitä oireettomalla tartte enempää miettiä. Jos on positiiviset, otetaan ohutsuolesta koepala yleensä gastroskopiassa, pienillä lapsilla voidaan käyttää nieltävää kapselia. Varsinainen diagnoosi perustuu tohon koepalaan.
Riskiryhmissä (johon nyt sit varmaan kuulut) voidaan ottaa nuo verikokeet. Kuinka helposti niihin pääsee, niin riippuu varmaan pitkälti lääkäristä. En uskois nyt kuitenkaan kovin vaikeeta olevan.
Kääpiöpinseri Sakis 8/2009

Lifo

Lifo
Viestimäärä: 231

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Perjantaina, 30.11.2012 klo 21:27  
+
0
^Kiitos! Selvensi mukavasti :) Eipä muuta kun soittelemaan lääkärille siis. Jännä että vasta tää lääkäri sano tästä testausmahdollisuudesta, äidin keliakia on kuitenkin diagnosoitu jo n.10 vuotta sitten. Enemmän kun oma napa niin huolettaa toi veljenpoika, toivottavasti olis vaan hidasta kasvua eikä muuta taustalla mutta onhan se meidänkin nyt sit hyvä käydä testissä.
Täytyy kävellä ennenkuin voi juosta - lentämisestä puhumattakaan.

Tita

Tita
Viestimäärä: 434

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Sunnuntaina, 02.12.2012 klo 15:54  
+
0
^Mullakin testattiin keliakia verikokeella. Onneksi, niin ei tarvinnu mihinkään tähystykseen.

Swi kirjoitti:

Mä ostin tommosen dolce guston karvalakkimallin. K-kaupoissa oli se tarjous, osta 15 pakettia kapseleita niin saat keittimen kaupan päälle :D Nyt on sitten kaappi täynnä kahvikapseleita ja minulla hyvä mieli.. Juon kahvia aika paljon mutta kotona olen niin vähän että turhaa mitään oikeeta kahvinkeitintä olisin ostanut.


Minäkin saatoin just tilata Cupsolon, hups :shifty: No mut sain parikymppiä alennusta, niin makso alle satasen :cool: Ja 6 pakettia kapseleita päälle! Vielä kun malttais ottaa, että se saapuu..
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 02.12.2012 klo 15:56)

Swi

Swi
Viestimäärä: 1932

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Maanantaina, 03.12.2012 klo 00:31  
+
0

Tita kirjoitti:


Minäkin saatoin just tilata Cupsolon, hups :shifty: No mut sain parikymppiä alennusta, niin makso alle satasen :cool: Ja 6 pakettia kapseleita päälle! Vielä kun malttais ottaa, että se saapuu..

Mä en meinannut malttaa odottaa että pääsen töistä kotiin kokeilemaan sitä keitintä. Hyvä että en lentoon lähtenyt, innoissani olin ku pikkulapsi uudesta lelusta :nauru:
Tassunjälkiä sydämessä
Laku 2013
Tytti 26.03.1999-20.04.2011

Eldarwen

Eldarwen
Viestimäärä: 2007

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Maanantaina, 17.12.2012 klo 13:26  
+
0
Mä haluisin hirveesti alkaa vaalentamaan mun hiuksia.. Kotikonstein kun se ei enää onnistu. Mulla on niin monen vuoden mustat värit päässä että mun hiukset vaan lällättelis värinpoistoille. Kauankohan tollasessa projektissa menis että asteittain vaalentais kampaajalla ja maksaako se maltaita? Haluisin kuitenkin tosi vaaleet. :nauru:

Nimimerkillä käyn erittäin harvoin kampaajalla..

Taraaa

Taraaa
Viestimäärä: 1755

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Maanantaina, 17.12.2012 klo 15:50  
+
0
Minä osti joulumarkkinoilta tuota himalajan vuorisuolaa, kynttilän/tuikkukippo, itse suolaa ja suoliakivisaippuan. Katsotaan onko apua :nauru:

Tuo suolakivisaippuaa hierotaan iholle, mennään saunaan ja annetaan vaikuttaa 2-10min, jonka jälkeen pestään kunnolla pois. Ainakin pehmeäksi iho tuli (pitäisi auttaa nimenomaan kuivaan ihoon).
Tuo hienosuola on sitten monikäyttöinen, voi käyttää ruoassa ja muutenkin. mm. juodessa suolavettä oli apua:
-stressi
-unettomuus
-allergiat
-ihosairaudet
-uupumus
-aineenvaihdunta ja ruoansulatusongelmat jne.

Ja ulkoisestikin pystyy käyttämään mm. suolahöyryhengitys ja suuhuuhtelu (vaikka suuhuuhtelu minusta menisi tuohon sisäiseen, mutta ohjeissa ulkosessa).

Sitten on nuita kasvohoitojuttuja.
Minä oon ihan kyllästynyt nuihin kaupan juttuihin, kun mistään apua, joten kokeillaan nuita.
Kotona:
Dogo Argentino Punkku s.6.4.2012

Taivaalla:
Pitbull Aapo 2003-2011
Pitbull Moro 2008-2012
Dogo argentino Tara 1.6.2008-18.10.2013

Birdie

Birdie
Viestimäärä: 1184

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Maanantaina, 17.12.2012 klo 16:16  
+
0

Eldarwen kirjoitti:

Mä haluisin hirveesti alkaa vaalentamaan mun hiuksia.. Kotikonstein kun se ei enää onnistu. Mulla on niin monen vuoden mustat värit päässä että mun hiukset vaan lällättelis värinpoistoille. Kauankohan tollasessa projektissa menis että asteittain vaalentais kampaajalla ja maksaako se maltaita? Haluisin kuitenkin tosi vaaleet. :nauru:

Nimimerkillä käyn erittäin harvoin kampaajalla..



Mä kun kävin kampaajalla vaalentamassa tukkaa niin sitä raidoitettiin. Pari kertaa kävin vaan ja kerta taisi olla jotain 60euroa... :mietiskel:
Follies Neville
09.03.2011

keimu

keimu
Viestimäärä: 4291

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Maanantaina, 17.12.2012 klo 16:23  
+
0
^^ Minen ainakaan voi noita suolajuttuja käyttää kun kirvelee niin maan penteleesti, jos sitä alan iholle hieroskelemaan.

Riisis

Riisis
Viestimäärä: 1609

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Maanantaina, 17.12.2012 klo 16:28  
+
0

Eldarwen kirjoitti:

Kauankohan tollasessa projektissa menis että asteittain vaalentais kampaajalla ja maksaako se maltaita?



Maksaa. :nauru: Jos on ihan hirveän suuri hinku lähteä vaalentamaan mustia hiuksia, niin lähtisin raidoilla liikkeelle. Niitä voi sitten pikkuhiljaa lisätä ilman, että koko hiuspehko menee kerralla pilalle.

Muoks. Itsehän tosin tein muistaakseni yhteensä neljä värinpoistoa, että sain mustat hiukset öbaut blondiksi. Hiukset tosin meni aika haperoksi ensimmäisen kahden värikäsittelyn jälkeen ja jouduinkin pitämään noin puoli vuotta taukoa värjäysprosessissa. Kuljin siis puoli vuotta latvat oransseina ja vajaa 10 cm juurista oli platinan värisenä. Aika seksy näky. Not.
Lk mäyräkoira -08 &
Kk hollanninpaimenkoira -10
Lk hollanninpaimenkoira -13
(Viestiä on muokattu maanantaina, 17.12.2012 klo 16:33)

Eldarwen

Eldarwen
Viestimäärä: 2007

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Maanantaina, 17.12.2012 klo 16:32  
+
0
Juu näin mä pelkäsinkin että tulee maksamaan.. :nauru: Mä vaan haluun ihan hirveesti vaaleet hiukset! Mutta kiitos vastauksista, ehkä toi raitavaihtoehto vois olla ihan varteenotettava.

Mä oon aiemmin koittanut värinpoistoja kotona, olisinko 3 värinpoistoa tehnyt niin mun hiukset oli juuresta ihan blondit, sit porkkanaväriä ja loput hiukset sellaset ruskeanmustat eikä vaan suostunu vaalenemaan lisää. Niin tiukassa noi kun on kymmeniä kertoja mustaks vetäny.
(Viestiä on muokattu maanantaina, 17.12.2012 klo 16:35)

Diltsi

Diltsi
Viestimäärä: 465

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Maanantaina, 17.12.2012 klo 17:38  
+
0
^ edelleen suosittelen tätä, ainakin kokeilemaan colourb4

Riisis

Riisis
Viestimäärä: 1609

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Maanantaina, 17.12.2012 klo 20:19  
+
0
^Kuinka spesiaalikamaa tuo on ja mistä sitä saa ostettua? Mä yritin etsiä tuota Cittarista joku aika sitten, mutta ei ainakaan silmiin osunut.
Lk mäyräkoira -08 &
Kk hollanninpaimenkoira -10
Lk hollanninpaimenkoira -13

Diltsi

Diltsi
Viestimäärä: 465

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Maanantaina, 17.12.2012 klo 20:35  
+
0
helpommalla varmaan pääsee kun tilaa ulkomailta, tahtoo aika tiukassa olla nuo suomen erät kuulemma.. :neutral: itsekkin joku aika sitten kattelin kaupat läpi, mutta piti tilata, mutta on se sen vaivan väärti

cada

cada
Viestimäärä: 875

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Maanantaina, 17.12.2012 klo 22:56  
+
0

Eldarwen kirjoitti:

Mä haluisin hirveesti alkaa vaalentamaan mun hiuksia.. Kotikonstein kun se ei enää onnistu. Mulla on niin monen vuoden mustat värit päässä että mun hiukset vaan lällättelis värinpoistoille. Kauankohan tollasessa projektissa menis että asteittain vaalentais kampaajalla ja maksaako se maltaita? Haluisin kuitenkin tosi vaaleet. :nauru:

Nimimerkillä käyn erittäin harvoin kampaajalla..



Mulla oli taas hetken aikaa mustanruskeat, joita kuukauden välein jouduin kotona värjäämään. Kyllästyin ja tahdoin alkaa kasvattaa omaa väriä takaisin. Juurikasvu ei nappaa, joten vaalennusoperaatio oli edessä. Kampaaja teki mulle vaalennuspesun, joka on värinpoistoa hellävaraisempi. Pesun jälkeen päästiin värjäämään 3 astetta vaaleammalla. Sovittiin, että uusi käsittely tehdään aikaisintaan 3 kuukauden päästä, jotta hius saa levätä. Leikkauksen kanssa tää kaikki maksoi 75e. Ja mulla oli ennen leikkausta hiukset about 15cm yli olkapäiden.

Eli kannattaa kysästä tollasta vaalennuspesua. Suosittelen! Mun hiukset tulee ton toisen käsittelyn jälkeen sellasiksi hiekanvaaleanruskeiksi jos kaikki menee suunnitelmien mukaan...
A house is not a home when I'm alone here....

Eldarwen

Eldarwen
Viestimäärä: 2007

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Maanantaina, 17.12.2012 klo 23:13  
+
0
Kiitos vielä kaikille vastauksista, täytyy soitella kampaajalle ja kysellä että millasia vaihtoehtoja löytyis. Mä oon sellanen että haluun kaiken nytheti joten mielellään haluisin mahdollisimman nopeasti vaaleat. :nauru: Mulla ei oo koskaan ollu tummanruskeeta vaaleemmat, joten tulee kyllä olemaan niin iso ero jos joskus ihan blondiks asti pääsen.

Miana

Miana
Viestimäärä: 2905

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Tiistaina, 18.12.2012 klo 11:20  
+
0
Mä ostin perjantaina Garnierin BB-voiteen. Se on :love::love::love:. Inhoan meikivoiteen ostamista, kun se oikean sävyn löytäminen on niin vaikeaa. Lisäksi mun iho ei tykkää oikein meikkivoiteista tai en ole löytänyt tarpeeksi kosteuttavaa sellaista, mut toi BB on ihan super. Iho tulee paljon paremman näköiseksikin kuin meikkivoiteella.
Miimi ja Tilli

Blogi (, jossa ei elämää tälläkään hetkellä)

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Tiistaina, 18.12.2012 klo 11:23  
+
0
^ Mä tykkäsin kans siitä BB:stä. Etenkin kesällä se oli tosi ihana, kevyt ja helppo. Pitäis kai ostaa uusi kun tuo pääsi loppumaan.

Tonteria

Tonteria
Viestimäärä: 2481

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Tiistaina, 18.12.2012 klo 11:37  
+
0
Mä olen kanssa ihastunut tuohon Garnierin BB-hen. Tosin ajattelin nyt saksanreissulla käydä kurkkimassa Schrammeckin sitä ihan "alkuperäistä" BB-voidetta, josko siihen jaksaisi sijoittaa. Mä oon niin huono tilaamaan netistä mitään, mitä ei ole päässyt itse kunnolla ropeltamaan.
Kodinturva(tuho)joukkona häärää ja mökeltää ssu Giteas Inverno, "Pyry"
Rakas enkelikoirani, ssu Giteas Ginori, "Arttu"

Hullut koiranaiset biksukuntoon
Kuvatuksia

eetla

eetla
Viestimäärä: 3461

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Tiistaina, 18.12.2012 klo 11:59  
+
0
Nyt oli Cittarissa kaikki Garnierin kasvotuotteet -40 % eli jos haluaa testata sitä niin nyt se kannattaa. Hinta tais olla 12 euroa eli alen jälkeen jäi 7,20. Ei paha hinta.
Osku 2001 v syntynyt seropi rouva k.16.9.2012
p&s käppänä "Nasu" s. 19.10.2008
p&s käppänä "Sulo" s. 28.6.2011

nowaypunk

nowaypunk
Viestimäärä: 68

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Tiistaina, 18.12.2012 klo 12:05  
+
0
Olipa sopivasti kehuttu täällä tuota BB-voidetta, oon miettinyt että pitäisköhän ostaa sitä. En tykkää meikkivoide + puuteri -yhdistelmästä, ja oon jo pitkään käyttänyt meikkipuuteria pohjana. Sekin alkaa kyllästyttää, kun on herkästi kuivuva ja kiristävä (mutta silti myös etenkin otsasta rasvoittuva) iho, tuo puuteri helposti korostaa sitä kuivuutta.

  Siirry sivulle: 1 ... 7 8 9 ... 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28191
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6331
Viestejä yhteensä545692
Uudet käyttäjät tänään6
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265843
(Tilastot päivitetty viimeksi 26.04.2024 klo 16:45)