Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Keskiviikkona, 25.05.2011 klo 08:11

Koirani kimppuun käytiin eläinlääkärissä

Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 7

pahvipää

pahvipää
Viestimäärä: 4

VS: KOIRANI KIMPPUUN KäYTIIN ELäINLääKäRISSÃ... - Maanantaina, 30.05.2011 klo 17:24  
+
0
Kirjoitin tuonne jo kerran aikaisemmin, mutta poistin... Kuitenkin juttu meni näin:

Olimme hoitohuoneessa, minä, koirani, ell ja hoitaja, päästin koirani irti siellä, kun ovet olivat kiinni, näin olen aina toiminut. Asemalla ei ollut ketään muita. Ell oli lähdössä huoneesta ja koirani menivät ovelle, ell päästi ne ulos ja sanoi, että nämä nyt tulevat tästä, mutta eihän täällä ole muitakaan ja jatkoi matkaansa. En ajatellut sen kummempia, menin katsomaan mihin toinen koiristani meni. Sitten hoitaja pyysi toisen koirani papereita, joita aloin sitten huoneessa kaivamaan, seuraavaksi kuulin, kun ovi kävi, toinen koirani lähti kipittämään ovelle, hänet sain kiinni ja samassa toinen koirani tuli selkäni takaa nappasi ovella ollutta koiraa poskesta. Mies, joka oli koiran kanssa yritti heti ensimmäisen koiran nähtyään tottakai pakittaa ovesta ulos koiransa kanssa. Sain koirani kiinni ja menimme tutkimushuoneeseen kuuntelemaan mitä tapahtuu.

Mitä muuhun tulee, niin saa purkautua, mutta asuinpaikkani, kaupunki kaupunginosa, laittaminen oli mielestäni asiatonta, koska tietoni oli luovutettu, jotta hän voisi minuun ottaa yhteyttä. Minä sain hänen numeronsa vasta pari päivää sitten, kun palasin maalta kotiin ja yritin soittaa ja laitoin viestiä, ei vastausta, yritän uudestaan. Meidän lisäksi asiaa selvittelee tällä hetkellä myös poliisi, jonka kanssa puhuin tänään, seuraavaksi tämä sanoi soittavansa ell:lle

Beauceron

Beauceron
Viestimäärä: 940

VS: KOIRANI KIMPPUUN KäYTIIN ELäINLääKäRISSÃ... - Maanantaina, 30.05.2011 klo 19:05  
+
0
En nyt muista kaikkia ketjun viestejä kun eri päivinä niitä lukenut, mutta miten poskesta kiinninappaamisesta voidaan joutua lopettamaan koira? Aloittaja sanoi jotain halvaantumisesta, mutta ei kuulosta sellaiselta tapahtumalta mistä luulisi koiran halvaantuvan?

Voi olla että joku viesti jäi sitten välistä lukematta, mutta näin äkkiseltään tuo pisti silmään. Jokatapauksessa osanotot aloittajalle koiransa menetyksestä ja voimia myös hyökänneiden koirien omistajalle yksityiskohtaisen ryöpytyksen keskellä ja poliisin kanssa asiaa selvitellessä.

Perheessä on ollut muutama koira joiden kimppuun on muita hyökännyt, ihan terriereistä ja perunkarvattomasta belggareihin ja leonbergiin (joten ei se rotu tässä ratkaisevin ole, vaikka toki tietyt rodut suhtautuvat toisiin koiriin suuremmalla varauksella kuin toiset), mutta olen myös omistanut koiran joka suhtautui varautuneesti muihin dominoiviin samansukupuolen koiriin (vaikka yhdenkään kimppuun ei kyllä koskaan käynyt), joten ymmärrän molempia osapuolia.
Haaveissa kl u

jempo

jempo
Viestimäärä: 370

VS: KOIRANI KIMPPUUN KäYTIIN ELäINLääKäRISSÃ... - Tiistaina, 31.05.2011 klo 11:34  
+
0
^ Ei itse lopettamisen syistä ole hirveästi aloitusviestin lisäksi puhuttu. Oli vissiin jo melko iäkäs ja poskesta pureminen sai sen verran isot vammat että oli järkevintä lopettaa.

VOIMIA MOLEMMILLE!! Ihan hirveä tapaus, ymmärrän kyllä molempien puolet.

Minusta on KÄSITTÄMÄTÖNTÄ, että eläinlääkäri on päästänyt koirat huoneesta vapaana kipittämään. Ell on vastuussa tästä toteamalla että "eihän täällä muitakaan ole". Ihan kamalaa oikeasti! Vaikka Rikikin on kuinka kiltti, niin en todellakaan päästäisi sitä vaeltamaan asemalla miten haluaa. Moni hihnassa oleva koira voi kokea ensinnäkin todella ahdistavana vapaana lähestyvän koiran.. huh huh. Mielestäni pahvipään viimeisin viesti todisti kyllä ainakin sen että ell on aika suurelta osin vastuussa tapahtumasta, muiden mielipiteistä en tiedä. Tämä on oma mielipiteeni ja jos oma koirani kuolisi ja kuulisin tämän niin vihani kohdistuisi suurilta osin myös kyseiseen lääkäriin..
Sekarotuinen Riki <3 (09/10)
Rikin touhuilut.

Aberkios

Aberkios
Viestimäärä: 778

VS: KOIRANI KIMPPUUN KäYTIIN ELäINLääKäRISSÃ... - Tiistaina, 31.05.2011 klo 12:15  
+
0

Beauceron kirjoitti:

En nyt muista kaikkia ketjun viestejä kun eri päivinä niitä lukenut, mutta miten poskesta kiinninappaamisesta voidaan joutua lopettamaan koira? Aloittaja sanoi jotain halvaantumisesta, mutta ei kuulosta sellaiselta tapahtumalta mistä luulisi koiran halvaantuvan?

Voi olla että joku viesti jäi sitten välistä lukematta, mutta näin äkkiseltään tuo pisti silmään.



En ole löytänyt minäkään mitään asiaa selittävää. Ehkä ketjun aloittajassa vain on dramaturgin vikaa, eikä hän olettanut, että keissin toinen osapuoli lukee hänen kirjoituksiaan.

Anteeksi jo etukäteen, jos olen väärässä!

Hjapojat

Hjapojat
Viestimäärä: 29

VS: KOIRANI KIMPPUUN KäYTIIN ELäINLääKäRISSÃ... - Tiistaina, 31.05.2011 klo 17:48  
+
0

sitepi kirjoitti:

Meillä koirat stressaavat lääkärikäynnistä, mutta eivät käy kuitenkaan käy muiden eläiimien kimppuun.


monna83 kirjoitti:

No se on hyvä, että on noin suuri luotto omiin koiriin. Kyllä mäkin voisin väittää 99% varmuudella, ettei meidän pikkupojat kävisi kenenkään päälle mutta aina on se 1% mahdollisuus niilläkin, vaikka ylikilttejä ovatkin.



Komppaan monnaa tässä. Meidänkin pojat on todella kilttejä 99% ajasta, mutta kyllä Ismokin (jonka kaikki tavanneet voivat todistaa olevan yksi maailman rauhallisimpia ja kilteimpiä koiria) on räyhähtänyt eläinlääkärille kun hän tyhjensi Ismon anaalirauhaset. Onneksi pidin kiinni, niin ei päässyt puraisemaan ja sen jälkeen Ismokin oli hiukan nolona (toki saattoi johtua myöskin siitä, että lääkärillä oli sormi sen pyllyssä). Voisin väittää, että itselläkin saattaisi tehdä mieli puraista lääkäriä, jos joutuisi minun anaalissa sormeansa painelemaan, joten en ihmettele Ismon mielipidettä asiaan. Enkä ihmettele, jos joillakin koirilla käytös muuttuu eläinlääkärissä täysin.

---

Ketjun aloittajalle syvimmät osanottoni. :( Todella surullinen tapaus.
(Viestiä on muokattu tiistaina, 31.05.2011 klo 17:54)

sitepi

sitepi
Viestimäärä: 380

VS: KOIRANI KIMPPUUN KäYTIIN ELäINLääKäRISSÃ... - Keskiviikkona, 01.06.2011 klo 17:18  
+
0
Minähän kirjoitin tuolla aikaisemmin, että ilman hihnaa en koiria päästä ell. pois!
Onko se nyt taas kerran taottava tämä asia: minä en tule koskaan luottamaan edes omiiin koiriin täydellisesti.Ne jotka vannovat tuohon "täydellinen ja kiltti" niin ehkä uskovat asiaan.

Lukekaa alusta loppuun, ennen kuin taas hyökkäys alkaa:aurinko:
R.I.P. rakas Tepi ja Piki

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: KOIRANI KIMPPUUN KäYTIIN ELäINLääKäRISSÃ... - Keskiviikkona, 01.06.2011 klo 18:35  
+
0

sitepi kirjoitti:

Meillä koirat stressaavat lääkärikäynnistä, mutta eivät käy kuitenkaan käy muiden eläiimien kimppuun.



sitepi kirjoitti:

minä en tule koskaan luottamaan edes omiiin koiriin täydellisesti



:mietiskel:

sitepi

sitepi
Viestimäärä: 380

VS: KOIRANI KIMPPUUN KäYTIIN ELäINLääKäRISSÃ... - Keskiviikkona, 01.06.2011 klo 19:03  
+
0
Monna, niinpä en voi luottaa omaan koiraani 100%, voitko sinä ja luottiko sen Ernon tappaneen koiran omistaja?
Omistaja on aina vastuussa, ja jos tiesit, että vinttari voi käyttäytyä noin, niin miksi omistaja ja sinä ette varoitelleet toisianne?

Meidän pikkiurakit kulkevat tuon naapurin rotikan kanssa nätisti iilman ärähdystä.
R.I.P. rakas Tepi ja Piki

Piksi

Piksi
Viestimäärä: 685

VS: KOIRANI KIMPPUUN KäYTIIN ELäINLääKäRISSÃ... - Keskiviikkona, 01.06.2011 klo 19:06  
+
0
^^ Poikkeus vahvistaa säännön ja niin edelleen? Ei nyt nylkytetä sitä pilkkua :)

Kyllä itsekin voisin sanoa, että "Retu ei pure ihmisiä", vaikka ei sellaista voi koskaan tietää. Olettamus vaan on se, että ei aivan helposti sellaista tilannetta tule ja näin ollen myös voin uskoa ettei se ketään pure.

Ja kyllä, jos vieras lapsi menee Retun ruokakupille sen syödessä niin hammasta tulee. Tai repii turkista. Mutta kun ne tilanteet voi välttää ja näin ollen uskallan sanoa, että Retu ei pure ihmisiä.

Eli tarkoitan sitä, että kyllä Sitepikin varmaan huomioi riskin olemassa olon, mutta ei usko mitään käyvän.

muoks väkänen.
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 01.06.2011 klo 19:07)

sitepi

sitepi
Viestimäärä: 380

VS: KOIRANI KIMPPUUN KäYTIIN ELäINLääKäRISSÃ... - Keskiviikkona, 01.06.2011 klo 19:12  
+
0
Onko minulla todellakin niin huono ulosanti suomen kielessä, että kukaan ei ymmärrä?
R.I.P. rakas Tepi ja Piki

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: KOIRANI KIMPPUUN KäYTIIN ELäINLääKäRISSÃ... - Keskiviikkona, 01.06.2011 klo 19:50  
+
0
Musta tuntuu ettei sitepi nyt ymmärrä, mitä mä yritän sanoa. Siis ensiksikin ihmettelin kun ekaksi kirjoitat, että sinun koirat ei käy muiden eläinten kimppuun lääkärissä. Tästä käsitin että sulla luotto omiin koiriin 100%. Myöhemmin kirjoitat ettet luota omiin koiriisi. Siis sitä vaan, että kirjoitat hyvinkin erilaisia mielipiteitä eri päivinä. Mutta hyvä jos ymmärrät, että mihinkään koiriin, edes niihin omiin, ei voi luottaa 100%.

Ja mähän tässä olen viimeiset kuukaudet toitottanut täällä, että luotto esim. Lexaan 0% nykyään. Se hyvin arvaamaton. Muihiin koiriin en myöskään luota 100%, en edes noihin maailman kilteimpiin pikkupoikiin, kuten jo aikaisemmin kirjoitin, jos sitepi ei sattunut huomaamaan.

Ja miksi ei varoiteltu vinttien omistajan kanssa toisiamme. Tätä en tosin ymmärrä, mistä mun olisi pitänyt varoittaa vinttien omistajaa? Mutta oli miten oli, se tapahtuma oli just se vahinko, mikä voi sattua kun ajatus ei kulje. Sitä en tiedä, millainen luotto vinttien omistajalla oli koiriinsa ennen tapahtumaa, mutta nyt tapahtuman jälkeen osaan koirista se ei todellakaan ole enää se 100%. Tästä syystä hänen tietyt koirat ei juokse mun pikkupoikien kanssa enää vapaana yhtä aikaa. Osa hänen koiristaan taas voi juosta.

sitepi kirjoitti:

Meidän pikkiurakit kulkevat tuon naapurin rotikan kanssa nätisti iilman ärähdystä.


Ja tämä liittyy mihin? Niin munkin rotikka+muut neljä kävelee lukuisien tuttujen koirien kanssa ilman ärähdystä. En näe siinä mitään ihmeellistä. Tosin siltikään en luota siihen, ettei nujakkaa voisi joskus tulla niiden tuttujenkin kanssa. Esimerkiksi eilen uimassa yleensä niin hyvin Vaniksen tiibetinmastiffien kanssa toimeentuleva Lexa päätti kuitenkin rähinöidä ja napata nuorempaa mastiffia kyljestä.

sillycow

sillycow
Viestimäärä: 1428

VS: KOIRANI KIMPPUUN KäYTIIN ELäINLääKäRISSÃ... - Keskiviikkona, 01.06.2011 klo 21:35  
+
0
^En kysy todellakaan pahalla, mutta jos luotto Lexaan on 0% niin miksei sillä eilen ollut kuonokoppaa kun kerran pääsi puremaan Vaniksen koiraa? :mietiskel:

Lisäys: Vahinko ei kyllä tule kello kaulassa...
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 01.06.2011 klo 21:35)

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: KOIRANI KIMPPUUN KäYTIIN ELäINLääKäRISSÃ... - Keskiviikkona, 01.06.2011 klo 21:55  
+
0

sillycow kirjoitti:

^En kysy todellakaan pahalla, mutta jos luotto Lexaan on 0% niin miksei sillä eilen ollut kuonokoppaa kun kerran pääsi puremaan Vaniksen koiraa? :mietiskel:


Monna on kertonut ihan avoimesti Lexan luonteesta, ja tiedän siis itsekin minkä kanssa koirani ovat tekemisissä. Lexa on tosiaan kuumakalle, mutta uskallan pitää omia koiriani vapaana Lexankin läsnäollessa. Monnan kommentista ehkä sai tapahtuneesta vähän vakavamman kuvan, mutta vammoja eikä traumoja tullut kenellekään, toivottavasti ei monnallekaan. Mä en edes muistanut koko asiaa myöhemmin. Omat koirat eivät ole kovin herkkiä, eivätkä rupea kyräilemään muita pienen rysäyksenkään jälkeen. Saga kyllä komensi Lexaa tuossa tilanteessa aika topakasti, ja nähtävästi Lexakin tajusi totella mummelia. Aurikaan ei ollut moksiskaan, enkä oikeastaan usko että Lexa yritti vahingoittaa Auria. Näin siis itse tulkitsin sen tilanteen.

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: KOIRANI KIMPPUUN KäYTIIN ELäINLääKäRISSÃ... - Keskiviikkona, 01.06.2011 klo 21:55  
+
0
Tekevälle sattuu ja mä en usko, että kaikkia tilanteita pystyy aina ja kokoajan ennakoimaan ja varomaan.

Maalaisjärjellä pääsee pitkälle, mutta vahinkoja voi sattua siitä huolimatta.

Mä en esim. luota tuohon meidän kääpiöpinseriin pikkulasten seurassa, vaikka se on kotona maailman kiltein eikä koskaan näyttänyt minkäänlaisia aggressiivisuuden merkkejä meidän 6v tytärtä kohtaan. Mä en silti anna esim lenkillä ollessa pikkulasten silittää sitä. Monesti, varsinkin pikkutytöt pitävät sitä söpönä ja haluaisivat silittää.
Mä en kuitenkaan tiedä, miten se reagoi joten olen nähnyt parhaaksi sanoa kaikille silittelijöille että sitä ei saa silittää. Mielummin pettyneet lapset, kuin tilanne, jossa koira ärähtää, tai vielä pahempaa - näykkäsee tai puree.

Koira on kuitenkin eläin, ja kuten ylempänäkin on todettu moneen kertaan - niihin ei voi koskaan luottaa 100%.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


sillycow

sillycow
Viestimäärä: 1428

VS: KOIRANI KIMPPUUN KäYTIIN ELäINLääKäRISSÃ... - Keskiviikkona, 01.06.2011 klo 21:59  
+
0

Vanis kirjoitti:

Monna on kertonut ihan avoimesti Lexan luonteesta, ja tiedän siis itsekin minkä kanssa koirani ovat tekemisissä. Lexa on tosiaan kuumakalle, mutta uskallan pitää omia koiriani vapaana Lexankin läsnäollessa. Monnan kommentista ehkä sai tapahtuneesta vähän vakavamman kuvan, mutta vammoja eikä traumoja tullut kenellekään, toivottavasti ei monnallekaan. Mä en edes muistanut koko asiaa myöhemmin. Omat koirat eivät ole kovin herkkiä, eivätkä rupea kyräilemään muita pienen rysäyksenkään jälkeen. Saga kyllä komensi Lexaa tuossa tilanteessa aika topakasti, ja nähtävästi Lexakin tajusi totella mummelia. Aurikaan ei ollut moksiskaan, enkä oikeastaan usko että Lexa yritti vahingoittaa Auria. Näin siis itse tulkitsin sen tilanteen.



Niin, eihän koskaan eläimestä tiedä vaikka työkin olette mun käsittääkseni mitä olen palstalta lukenut tavannut koirien kanssa ties kuinka monta kertaa. Kieltämättä mulle tuli mieleen, että on pahasti käynyt kun rotweiler on kuitenkin iso ja massiivinen koira. Voihan sitä tietenkin arka ja herkkä koirakin joka ei olisi koskaan tehnyt pahaa kärpäsellekään purra koira kaveria jonka on nähnyt monen monta kertaa. En mie monnalta pahalla kysynyt, en tosiaan. Olisin voinut muotoilla asian nätimmin, mutta kirjallinen ulosanti ei ole aina kovin hyvää :nolo: Pääasia kuitenkin ettei kellekään käynyt pahasti eikä vammoja tullut.

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: KOIRANI KIMPPUUN KäYTIIN ELäINLääKäRISSÃ... - Keskiviikkona, 01.06.2011 klo 22:09  
+
0
^Ymmärrän kyllä mitä tarkoitit :hymy: Rotikka saa halutessaan tosi paha jälkeä aikaan, mutta tytöistä en ole kovikaan huolissani. Ne ovat kestäviä sekä henkisesti että fyysisesti, ja uskon että tosipaikankin tullen ainakin Auri pääsee tilanteesta pois pelkästään nopeutensa ja voimakkuutensa ansiosta. Tuota nahkaa ei niin vain läpäistäkään, ja ainoat vauriot on meillä tullut mastiffien välisissä kahinoissa.
Kyllä mä pidän Adaakin vapaana, vaikka Lexa ei sitä alussa oikein hyväksynytkään. Näyttäisi kuitenkin siltä, että Lexalla ei ole Adalle mitään pahaa sanottavaa, eikä sillä vaikuta olevan tarvetta edes komentaa sitä enää. Ada ei ehkä samalla tavalla provosoi sitä kuin Auri. Onhan Auri hillittömän iso ja vilkas, ja varmasti monia ärsyttää sellainen lehmän kokoinen pyörivä väkkyrä :nauru: Lisäksi mun kokemuksen mukaan Lexa reagoi hyvin kieltoon, jopa minulta.

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: KOIRANI KIMPPUUN KäYTIIN ELäINLääKäRISSÃ... - Keskiviikkona, 01.06.2011 klo 22:21  
+
0

sitepi kirjoitti:

Monna, niinpä en voi luottaa omaan koiraani 100%, voitko sinä ja luottiko sen Ernon tappaneen koiran omistaja?
Omistaja on aina vastuussa, ja jos tiesit, että vinttari voi käyttäytyä noin, niin miksi omistaja ja sinä ette varoitelleet toisianne?
Meidän pikkiurakit kulkevat tuon naapurin rotikan kanssa nätisti iilman ärähdystä.


Kukaan ei voi luottaa koiraansa sataprosenttisesti, tai ei ainakaan pitäisi. Kaikesta päätellen noiden vinttarien omistaja luotti koiriinsa, mikä oli ilman muuta virhe. Kukapa nyt arvaisi että koirat pistävät kaverinsa lihoiksi kun vietit voittavat? Jos tuohon olisi osattu varautua, niin mitä sitä varoittelemaan? Kai molemmat osapuolet olisivat pitäneet koiransa kiinni, tai päästäneet vinttarit irti koppa päässä. Käyhän niitä vinttareita koirapuistoissakin, ja monella vinttarinomistajalla on pikkukoiriakin seassa. Ei mulle olisi tullut mieleenikään että vinttarit voivat olla niin primitiivisiä.
Tuota rotikkajuttua minkään en ymmärrä. Mihin se liittyy?

sitepi kirjoitti:

Onko minulla todellakin niin huono ulosanti suomen kielessä, että kukaan ei ymmärrä?


Kyllä mun on pakko sanoa, että monesti olen ollut aika ulapalla enkä saa ajatuksistasi kiinni.

kiivilintu

kiivilintu
Viestimäärä: 2242

VS: KOIRANI KIMPPUUN KäYTIIN ELäINLääKäRISSÃ... - Keskiviikkona, 01.06.2011 klo 22:45  
+
0

sitepi kirjoitti:

Monna, niinpä en voi luottaa omaan koiraani 100%, voitko sinä ja luottiko sen Ernon tappaneen koiran omistaja?
Omistaja on aina vastuussa, ja jos tiesit, että vinttari voi käyttäytyä noin, niin miksi omistaja ja sinä ette varoitelleet toisianne?
Meidän pikkiurakit kulkevat tuon naapurin rotikan kanssa nätisti iilman ärähdystä.



Eiköhän monna ole oppinut kantapään kautta Ernon tapauksesta ja mikäli oon oikein ymmärtänyt niin nykyään niiden porukan päässä ollaan aika tarkkana noiden pikkusten kanssa. Ja kuten sanottu, joskus tulee se ensimmäinen kerta jos on tullakseen, ja monnalla oli vaan tosi huono tuuri kun Erno sattui olemaan siinä välissä justiinsa sillon. Ja periaatteessa noin olisi voinut käydä minkä tahansa koiran kanssa, joten ymmärrän ihan hyvin ettei siinä tullut mieleen varoitella. Etenkin jos mitään ei ollut aiemmin käynyt. Mutta kuten sanottu, virheistä (myös näin kauheista) oppii.

Emmä oikein ymmärrä tota että miksi pitäisi koko ajan varoitella. Pitäiskö munkin aina koirapuistoon mennessä varoitella että jonkun iso koira saattaa popsia Jedin koska Jedi sattuu olemaan sen verran pieni ja hyvä suupala. Totta kai mä kysyn että uskaltaako Jediä viedä esim. puistoon isojen puolelle ja jos omistajat sanovat ettei koskaan ole mitään käynyt niin vien Jedin sinne. Voihan joskus tulla sitten se ensimmäinen kerta, että joku tekee Jedistä selvää jälkeä tai sitten voi olla ettei sellaista koskaan tule. Tai sitten voi olla että Jedillä kilahtaa päässä ja se käy jonkun kimppuun. Aina saa olla tarkkana kun on kyse eläimistä ja koskaan ei voi olla luottoa 100%.

Mulla meni myös toi rotikkajuttu ohi. Oliko viittaus kenties siihen että teillä menee isot ja pienet koirat hienosti yhdessä ilman ongelmia? :mietiskel: On meidän mutsillakin käymässä jos jonkin näköistä koiraa aina ja hienosti menevät bullien kanssa enkä mä ole mitenkään peloissani Jedin siellä kyläilystä, vaikka monet pienten koirien omistajat ei tahdo koiriaan bullien kanssa leikkimään. Kuten sanottu, mitä tahansa voi tapahtua tai olla tapahtumatta.
Pääosassa Jedi ja ne toiset.

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: KOIRANI KIMPPUUN KäYTIIN ELäINLääKäRISSÃ... - Keskiviikkona, 01.06.2011 klo 22:52  
+
0
Jos se rotikkajuttu oli viittaus siihen että hyvin menee isojen ja pienten kesken, niin joo, meilläkin menee. Ihan jokapäiväisessä elämässä menee hyvin. Pienin painaa 5 kg, ja isot 45-50 kg, edesmennyt Tao 60 kg:n hujakoilla. Yksinolot tietysti erikseen, ihan siitä syystä että isot ei jyrää pientä kun ei olla paikalla.

Tuohon edelliseen vielä: Jereä en välttämättä päästäisi Lexan seurassa vapaaksi, vaikka tulisivatkin toimeen hihnassa. Jere on sen verran herkkä (mutta ulkomuodoltaan provosoiva), ettei sitä tarvitsisi simputtaa yhtään. Kiitollinen kohde se epäilemättä olisi, ja siksi olenkin sen kanssa varovaisempi kuin tyttöjen kanssa.

kiivilintu

kiivilintu
Viestimäärä: 2242

VS: KOIRANI KIMPPUUN KäYTIIN ELäINLääKäRISSÃ... - Keskiviikkona, 01.06.2011 klo 22:59  
+
0

Vanis kirjoitti:

Jos se rotikkajuttu oli viittaus siihen että hyvin menee isojen ja pienten kesken, niin joo, meilläkin menee. Ihan jokapäiväisessä elämässä menee hyvin. Pienin painaa 5 kg, ja isot 45-50 kg, edesmennyt Tao 60 kg:n hujakoilla. Yksinolot tietysti erikseen, ihan siitä syystä että isot ei jyrää pientä kun ei olla paikalla.



Asiasta kuudenteen, mä oon ollut tosi positiivisesti yllättynyt siitä miten hienosti kaverin 50 kiloset on Jedin kanssa. Ne varoo joka askelta "painiminenkin" hoituu niin että ne makaa maassa ja vähän tassulla tönii ja Jedi retuuttaa niitä ympäriinsä :peukku:
Pääosassa Jedi ja ne toiset.

  Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 7
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28213
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545737
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265906
(Tilastot päivitetty viimeksi 06.05.2024 klo 17:00)