Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Sunnuntaina, 15.01.2012 klo 00:23

Kukkujat 15

Siirry sivulle: 1 ... 8 9 10 ... 52

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: KUKKUJAT 15 - Keskiviikkona, 18.01.2012 klo 13:01  
+
0
Huh, aamu mennyt siivotessa ja tiskatessa. Äsken vietiin roskat ja vastaan tuli rähisevä pikkukoira, Hertta ei ollut moksiskaan, vähän vaan niskakarvat pystyssä katseli :nauru:

Nyt pitäisi keksiä jotain tekemistä, ettei mene loppupäivä ihan istuskeluksi :mietiskel:

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: KUKKUJAT 15 - Keskiviikkona, 18.01.2012 klo 16:26  
+
0
Mä olin töissä puhelinoperaattorilla ja sitä kautta pääsin vertailemaan hintoja/tarjouksia.

Tosiasiahan on se, että Sonera veloittaa sikana ylimääräistä, mutta kuuluu varmasti kaikkialla ja on luotettava. TeleFinlandhan on osa Soneraa.

Elisa ohjaa kaikki henkilöasiakkaansa nykyisin Saunalahdelle, ja IMO, Saunalahden asiakkaat ovat tosi tyytyväisiä ja saavat käsittämättömiä hintatarjouksia, joita on vaikea voittaa. Mä haluaisin vaihtaa Saunalahteen.. Kuuluvuuskin varmaan paranisi..

Mulla on (työpaikalta mukaan tarttunut) DNA, hinnaltaan vastaa Saunalahtea, mutta kuuluvuus ei ole niin hyvä. Toisaalta silloin kun otin iPhonen kanssa, oli markkinoiden paras kännykkänetti tarjolla.
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: KUKKUJAT 15 - Keskiviikkona, 18.01.2012 klo 16:35  
+
0
^Mä olen Sonerassa roikkunu vuosikausia just sen takia, kun kuuluvuus esim. saaristossa on ihan ylivoimainen vaikka nyt DNA:han verrattaessa. Nyt kun mä en enää joka vuosi vietä pitkiä aikoja tiettömien taipaleiden takana (:nauru:), niin ehkä vois siitä kuuluvuudestakin vähän joustaa... :cool:

Saunalahteen oisin tällä hetkellä taipumassa, käyn huomenna jututtamassa ensin Soneran tiskillä ja marssin siitä sitten Saunalahdelle.

Mitenköhän muuten, pystyvätkö kasaamaan joitain "erityispaketteja" noissa myymälöissä?
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Piksi

Piksi
Viestimäärä: 685

VS: KUKKUJAT 15 - Keskiviikkona, 18.01.2012 klo 17:02  
+
0
Kyllä se vaan on, että ainoa joka kainuun korvessa kuuluu niin on dna. Saunalahti on heikoin. Sitähän ne yrittää vähän väliä tuputtaa ja millään ei usko, että se ei täällä kuulu. "Vasta on parantunut nämä kuuluvuudet" "No sama kai se minulle on kun isällä se on ja pitää olla metrilleen tietyssä kohtaa että mitään kuuluu" :nauru:

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: KUKKUJAT 15 - Keskiviikkona, 18.01.2012 klo 18:35  
+
0
Nyt sain vihdoin sen akvaarion! :jjei: Pitäs vaan keksiä että minnekköhän tuon laittaisi, pesun tarpeessa se ainakin on :nauru:

catteri

catteri
Viestimäärä: 903

VS: KUKKUJAT 15 - Keskiviikkona, 18.01.2012 klo 18:45  
+
0
Kasvattaja otti yhteyttä. Ultrassa näkyny ainakin neljä pentua, toivottavasti sieltä yksi pikku nyytti meillekkin liikenisi..:shhh::shifty:
Kotia karvoittamassa kissat Demi (-08) & Latte (-10)
Mittelspitz Saaga (-12)


magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: KUKKUJAT 15 - Keskiviikkona, 18.01.2012 klo 19:07  
+
0
Minkäsrotuinen koira sulle tulee?
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018

Niii

Niii
Viestimäärä: 4297

VS: KUKKUJAT 15 - Keskiviikkona, 18.01.2012 klo 20:58  
+
0
Uihh, olipa kiva lenkki. Koko päivä menny ihan muissa maailmoissa kun niin älytön väsymys. Tyyppi kävi kuitenkin tunnin verran olemassa täällä(:love:) ja laitteli niin kivoja viestejä että sain raahattuun ihteni lenkille.

Yhellä pitkällä suoran pätkällä päästin Lunan vapaaksi ja mielissään rymysi, nappasi sitten suuhunsa semmosen oranssin auraus? kepukan, ja joo tiedän että niitä ei saa ottaa mutta se oli jo valmiiksi maassa:P No kuitenkin heittelin sitä sitten viereiselle pellolle ja yhellä välin Luna onnistu saamaan se pantasa väliin. Onneks ei saanu mitään hepulia ja usko kun komensin olla paikoillaan. Pitäs tuonne metsäänkin mennessä muistaa ottaa panta pois kun tiiä vaikka joskus jää oksaan roikkumaan koko koira. Tai laittaa tiukempi panta.
Rottweiler -08
Isovillakoira-13
Maatiaiskissat -07 -08

Inqq

Inqq
Viestimäärä: 1733

VS: KUKKUJAT 15 - Keskiviikkona, 18.01.2012 klo 21:06  
+
0
Oli näppärät näyttelyreenit! Vasemmasta kädestä rystysten kohdalta nahka palo auki :nauru: Näin meillä.. Tommonen urospystäriki osaa kyllä kiskoa ku sille päälle sattuu (ja ku oon tosiaan tottunu näihin omiin rekkuihin, joita saa tyyliin pikkurillin varassa taluttaa :nauru: ). Mutta vähänkö jäpä osaa seistä toljottaa ja hieno liike! Ku vain malttaa keskittyä.

Huomenna on kiva päivä! Kynsihuolto :love: en vaan taas tiä yhtään mimmoset näistä kynsistä haluais ..

NiiNu

NiiNu
Viestimäärä: 1727

VS: KUKKUJAT 15 - Keskiviikkona, 18.01.2012 klo 21:34  
+
0
Nyt olis sitten uusi Samsung Galaxy Ace tossa pöydän kulmalla latautumassa :eek: Sitten kun sitä vielä oppis käyttämään... :nauru:
Shelttityttö Hertta, s. 05/2012

Inqq

Inqq
Viestimäärä: 1733

VS: KUKKUJAT 15 - Keskiviikkona, 18.01.2012 klo 21:52  
+
0
^ Kerros lisää sitte ku uppoudut siihen luuriin kunnolla, et mitä tykkäät :hymy:
Mä oon miettiny kans vaihtavani Samsungiin, oon miettiny tota Acea, mutta silti ehkä aavistuksen enempi S Plussaa tai S 2:sta.. Löytyykös täältä keltään ?

Birdie

Birdie
Viestimäärä: 1184

VS: KUKKUJAT 15 - Keskiviikkona, 18.01.2012 klo 21:55  
+
0
Onko parempaa kuin pitkän kahden tunnin metsälenkin jälkeen tulla kotiin, käpertyä sohvalle kupin kuuman kaakaon, peiton ja väsyneen koiran kanssa.
Follies Neville
09.03.2011

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: KUKKUJAT 15 - Keskiviikkona, 18.01.2012 klo 22:05  
+
0
^Oi, kuuma kaakao kermavaahdon kera tekisi kyllä terää :cool: Mutta koska ajattelin vihdoinkin ottaa itseäni niskasta kiinni, taidan tyytyä appelsiiniin. Ihan hyvää sekin :nauru:.

ousa

ousa
Viestimäärä: 477

VS: KUKKUJAT 15 - Keskiviikkona, 18.01.2012 klo 22:07  
+
0

catteri kirjoitti:

Kasvattaja otti yhteyttä. Ultrassa näkyny ainakin neljä pentua, toivottavasti sieltä yksi pikku nyytti meillekkin liikenisi..:shhh::shifty:



Täällä pidetään teille peukut pystyssä, että sieltä tulis teille asti pikku pallero :hymy:
tassun jälkiä seuraten..

Taraaa

Taraaa
Viestimäärä: 1755

VS: KUKKUJAT 15 - Keskiviikkona, 18.01.2012 klo 23:01  
+
0
Hmm.. Torkahin ja näin unta jossa oli Kiivilintu.. Ei ole näkynyt vai onko mennyt ohi(?), onko kaikki ok hänellä? (sinulla, jos itse luet :shifty:)
Unessa oli(t) Jedi, mutta silti ihminen.. Ahistava uni, draamaelokuva aikalailla tulee mieleeni.
Kotona:
Dogo Argentino Punkku s.6.4.2012

Taivaalla:
Pitbull Aapo 2003-2011
Pitbull Moro 2008-2012
Dogo argentino Tara 1.6.2008-18.10.2013

ransa

ransa
Viestimäärä: 2013

VS: KUKKUJAT 15 - Torstaina, 19.01.2012 klo 06:22  
+
0
^Minäkin olen toisinaan miettinyt, mitä Kiivilinnulle mahtaa kuulua. Ilmoittelehan tosiaan itsestäsi, jos lueskelet täällä.

Olipa eilen ilta. Lähdin viemään poikaa kaupungin sivistyslautakunnan kokoukseen ja otin sitten samalla koiran mukaan, että sai käyttää sitä välillä ihmisten ilmoilla lenkillä. Nyt olen sitten taas vaihteeksi tosi iloinen ja tyytyväinen tuon koiran käytöksestä. Muutama koirakko kohdattiin ja neiti käyttäytyi aina niin hienosti. Muutenkin tällä kertaa oli jopa korvat mukana vieraassakin ympäristössä, reilu tunti siellä lenkkeiltiin ja vielä toisenkin kerran, kun kokous venähti. Minni se vain kulki nätisti eteenpäin ja ei pahemmin edes vilkaissut siihenkään pieneen mustaan karvakasaan, joka löi maahan toisen koiran nähdessään ja aloitti jumalattoman mekkalan. Kun muistelen edesmenneitä koiriani, jotka aina provosoituivat jonkun alottaessa rähinän, tämä Minnin suhtautuminen toisten rähinöihin ja rauhallinen käyttäytyminen yllättää joka kerta positiivisesti. Vähän vain vilkaisi toista ohimennessään ja heilutti häntää, ei sanaakaan, ei yritystä päästä rähisijän luo vaan seurasi vasemmalla puolella, kun sanoin että mennään ohi.

Koira käyttäytyi niin upeasti ja lenkkeily rauhassa ihan omassa seurassaan oli muutenkin niin hienoa, että pitihän jotain vastoinkäymisiäkin olla. Menin sitten kauppaan ja keräsin tavarat. Pääsin kassalle ja ladoin tavarat siihen ja ilmoitin maksavani kortilla. No sitä korttiahan ei löytynyt mistään. Lisäksi lompakossa oli tasan 10€ rahaa, tosi kiva. Onneksi sitten sai laitettua ostokset piikkiin, pakko vain lähteä tänään tai viimeistään huomenna kylille hoitamaan velka pois. Olin vain napannut lompakon kotona laukusta taskuun ja niin suurin osa käteisestä kuin se korttikin olivat tippuneet sinne laukkuun. Tuo on jotenkin löystynyt tuo rahapussi, sieltä aina tippuu kaikki. Pitäisi varmaan ostaa uusi.

Kalinka

Kalinka
Viestimäärä: 731

VS: KUKKUJAT 15 - Torstaina, 19.01.2012 klo 09:38  
+
0
Kuks!

Ompas ollut taas kiireistä.. Vuorotellen kouluhommia ja töitä, siirtymävaiheessa olen yrittänyt ehtiä salille tai jumppaan, ja loppuaika meneekin sitten koirien kanssa ees taas touhutessa. Viime viikonlopun sain vapaaksi, mutta "piti" sitten hoitaa kaason tehtäviä ja hillua häämessuilla. Nyt viikonlopuksi taas töihin.

Nytkään ei olisi kyllä aikaa täällä jumittaa, gradu odottaa tekijäänsä. En vaan juuri nyt jaksaisi. Sain eilen palautettua viimeisen lomakkeen kandia varten (tutkintopyynnön) ja valmistumispäivä olisi näköjään 20.2. :jjei: No joo, eipä siinä sinällään mitään, maisteriin tähdätään joten hommat jatkuu. Mutta saimpahan edes jotain konkreettista aikaan viidessä vuodessa.. :roll:

Jos sitä tunnin yrittäisi nyt ihan oikeasti saada jotain aikaiseksi. Sitten on pakko lähteä Maxia väsyttämään, jäi eilen vähän vähemmälle kun olin koko päivän koululla ja ryntäsin sieltä suoraan Laran kanssa agilityyn. En vaan jaksanut lenkittää pikkuista kunnolla enää illalla, avo hoiti päivä ulkoilut joten mitään suurempaa eivät luultavasti ole tehneet.

Kiva lumimyrsky vaan tuolla ulkona..
Brasilianterrierit lady Lara Croft 13.11.2005 & herra Max Payne 21.08.2011
Laralla on asiaa
(Viestiä on muokattu torstaina, 19.01.2012 klo 09:40)

eetla

eetla
Viestimäärä: 3461

VS: KUKKUJAT 15 - Torstaina, 19.01.2012 klo 09:50  
+
0

Inqq kirjoitti:

^ Kerros lisää sitte ku uppoudut siihen luuriin kunnolla, et mitä tykkäät :hymy:
Mä oon miettiny kans vaihtavani Samsungiin, oon miettiny tota Acea, mutta silti ehkä aavistuksen enempi S Plussaa tai S 2:sta.. Löytyykös täältä keltään ?



Mulla on tuo SII:nen ja mä ihan tykkään siitä, tosin mä en sitä navia ole saanut toimimaan, enkä tiedä toimiikokaan se vielä Suomessa, kun se ilmoittaa aina että Google Maps navigointi ei ole vielä käytettävissä tässä sijainnissa. Tosin se luuri ja liittymä on firman kautta ja siinä joku hillitön paketti. Eli netti 1,000 Gt, 2500 minsaa puhetta ja 50 tekstaria ja luuri. 39,90 + alv. Tosin mähän maksan siitä vaan sen puhelinedun, eli jotain pari euroa kuussa. Mulle ei ole 9 vuoteen tullut puhelinlaskuja kun on puhelin firman kautta ja I am loving it.

Muuten tykkään, iltaisin tulee surffailtua netissä sillä kotona kun meidän kannettava on melko heikossa hapessa, sähköpostit toimii ihan jees, ja muutenkin olen kyllä tykännyt luurista.
Osku 2001 v syntynyt seropi rouva k.16.9.2012
p&s käppänä "Nasu" s. 19.10.2008
p&s käppänä "Sulo" s. 28.6.2011

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: KUKKUJAT 15 - Torstaina, 19.01.2012 klo 11:11  
+
0
Mäkin olen nyt kallistumassa tuohon Samsung S II:een; Lumia on mitoiltaan isompi, mutta siinä on pienempi näyttö ja heikompi akkukesto (tai näin ainakin Gigantin vertailu väittää).
Sitte vielä ku sais sen operaattorin valittua... Mun piti tänään aamulla käydä jututtamassa puhelinmyyjiä, mutta se asia minkä takia olin alunperin menossa kaupungille peruuntui, joten en sitten jaksanutkaan lähteä. Katellaan töitten jälkeen uudestaan... :nauru:
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

eetla

eetla
Viestimäärä: 3461

VS: KUKKUJAT 15 - Torstaina, 19.01.2012 klo 11:28  
+
0
Tässä on noita Soneran netti paketteja. mulla on tosiaan tuo netti, kotona käytän kyllä jo ihan nopeudenkin vuoksi omaa langatonta verkkoa. Katselin että on ollut ihan kohtuullinen tarjous tuo mun paketti kesällä.
Osku 2001 v syntynyt seropi rouva k.16.9.2012
p&s käppänä "Nasu" s. 19.10.2008
p&s käppänä "Sulo" s. 28.6.2011

  Siirry sivulle: 1 ... 8 9 10 ... 52
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28212
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545735
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265871
(Tilastot päivitetty viimeksi 05.05.2024 klo 10:45)