Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Sunnuntaina, 15.01.2012 klo 00:23

Kukkujat 15

Siirry sivulle: 1 ... 7 8 9 ... 52

myrkku

myrkku
Viestimäärä: 2138

VS: KUKKUJAT 15 - Tiistaina, 17.01.2012 klo 23:34  
+
0
Tacke Taraa ja Aduro!
Joo, ajattelin kertoa että ei oikein tunnu mukavalta. Luulis että oon jo 10vuoden hoidon jälkeen (jossa siis tehtiin lähes kaikki mahdollinen..) tottunut, mutta jotenkin sitä aina kammoaa yhtä paljon. Varsinkin kun mun maitohampaidenkaan poistot ei oo ikinä mennyt hyvin, aina joku pala jäänyt johon koskenut pirusti (mun maitohampaatkaan ei lähteny kunnolla..entäs sitten joku viisaudenhammas :suru: )
Örgörg.
Rauhoittavia mulla on ihan reseptilääkkeenä itelläni, mutta en tiedä onko se liian vahva ja/tai saako sellaista ottaa jos ne käyttää jotain omia lääkkeitä (puudutusaine?) joka ei sovi sen kanssa?
Tämäkin piti kysyä ennenkuin menen, mutta en muistanut :ttou:

Aduro

Aduro
Viestimäärä: 3051

VS: KUKKUJAT 15 - Tiistaina, 17.01.2012 klo 23:37  
+
0
Kyl rauhottavat yleensä on ihan ok vaikka ne puudutusta käyttääkin. Se sit vaan että mitä ne kipulääkkeeksi määrää, ettei ristiin mee. Mut voithan tehä niin että meet hieman aiemmin, kysyt siitä toimistosta ilmoittautuessasi (tai mikä systeemi nyt onkaan) että voitko rauhoittavan ottaa. Useissa se on 15-30 min missä ajassa ne vaikuttaa.
Mango-samojedinarttu 7v., Kirsikka-schipperke 4v., ja kissat Huli, Doris ja Piu :)

1.3.2012 Muistoissa Iida-kisu

vems

vems
Viestimäärä: 1901

VS: KUKKUJAT 15 - Tiistaina, 17.01.2012 klo 23:39  
+
0
Ite sain Diapamia10 mg kun menin hampaanpoistoon. Ainoa mitä piti olla oli saattaja. En huomannut itselläni suurtakaan eroa esilääkityksen jälkeen, ihan yhtälailla panikoin ja riehuin. Ja hampaanpoisto kaiken lisäksi vielä sattui, eikä lääkäri suostunut enää laittaa enempää puudutusainetta.
(Viestiä on muokattu tiistaina, 17.01.2012 klo 23:40)

myrkku

myrkku
Viestimäärä: 2138

VS: KUKKUJAT 15 - Tiistaina, 17.01.2012 klo 23:41  
+
0
^Hyi älä nyt pelottele just ennenkuin se mun poisto on! :D :suru:
Mulla olis ketipinoria, se rauhoittaa mut kyllä 20min jälkeen aika hyvin, taksilla sit kotiin vaan eikä bussilla jos sen otan..Pitää lähteä aikaisemmalla bussilla niin kerkeän kysyä, jos ovat auki jo ennen 8.00 kun silloin se aika mulle on..

Aduro

Aduro
Viestimäärä: 3051

VS: KUKKUJAT 15 - Tiistaina, 17.01.2012 klo 23:42  
+
0
^^Aika tujut määränneet :D Mulla on 4 viisaudenhammasta puhjennu ja jostain kumman syystä (vaikka raudatkin ollu aikoinaan) lääkärit sano että poistavat vasta kun ne reikiintyy. Just.... :roll: Mulla kans hampilekuri pian, ens kuussa. Ootan innolla :eek: No "oottanuthan" sitä on kun joskus syyskuussa sen varasin.


MUOKS: Ne saamarin väksyt kohilleen
Mango-samojedinarttu 7v., Kirsikka-schipperke 4v., ja kissat Huli, Doris ja Piu :)

1.3.2012 Muistoissa Iida-kisu
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 18.01.2012 klo 00:06)

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: KUKKUJAT 15 - Tiistaina, 17.01.2012 klo 23:43  
+
0
Kukkuu.
Niilalla kävi tänään morsian kylässä, ja ei kestänyt kuin kymmenisen minuuttia koko akti :peukku:. Hienosti on harjoiteltu Adan kanssa. Torstaina vielä uudemman kerran. Hotti-parka suuttui verisesti kun ei saanut osallistua. Lopulta oksensi lattialle naikkosen lähdettyä :nauru:.

myrkku

myrkku
Viestimäärä: 2138

VS: KUKKUJAT 15 - Keskiviikkona, 18.01.2012 klo 00:04  
+
0
^^Ketipinori on sellanen että pieni määrä rauhoittaa nimenomaan ja saa 2h sisällä sellaisen tilan että nukahtaa heti kun menee selälleen ja isoja määriä sitten käytetään pitkäaikaiseen ja erilaisiin tiloihin ja oloihin :D
Mutta sinänsä juu tujut, 20min niin rauhotun, 2h niin kuukahdan :D

Aduro

Aduro
Viestimäärä: 3051

VS: KUKKUJAT 15 - Keskiviikkona, 18.01.2012 klo 00:05  
+
0
Ah, mulla oli väksyt väärin :D Ite syön Ketipinoria nukahtamisongelmiin ;)
Mango-samojedinarttu 7v., Kirsikka-schipperke 4v., ja kissat Huli, Doris ja Piu :)

1.3.2012 Muistoissa Iida-kisu

myrkku

myrkku
Viestimäärä: 2138

VS: KUKKUJAT 15 - Keskiviikkona, 18.01.2012 klo 00:09  
+
0
Aaa, dodii! Mietinki vähäsen :D Mutta hyvin se meni noinkin!
Mulla oli kanssa ketipinori nukahtamisongelmaan, enää en oo tarvinnut oikeastaan piiitkään aikaan, taisin ottaa rauhoittavan viimeksi....kun reikää porattiin :D

Aduro

Aduro
Viestimäärä: 3051

VS: KUKKUJAT 15 - Keskiviikkona, 18.01.2012 klo 00:12  
+
0
Ootan ite kans sitä kun noita ei enää tartte o.O Oon onnistunu 2 pilleristä jo tiputtaa yhteen ja jos kohta riittäis puolikas niin olis kiva :) Ja mulla toi vaikuttaa (25 mg) tosi hitaasti. Jos otan klo. 22.00 niin 23. 00 alkaa ehkä vähän väsyttää, mut ei toi tiputa sillä tavalla kun tujummat. Et siinäkin mielessä voi toimia ihan hyvin sulle tohon tilanteeseen :) Mut kysy ihmeessä ettei vaan oo puudutusaineen kanssa mitään yhteisvaikutusta..
Mango-samojedinarttu 7v., Kirsikka-schipperke 4v., ja kissat Huli, Doris ja Piu :)

1.3.2012 Muistoissa Iida-kisu

myrkku

myrkku
Viestimäärä: 2138

VS: KUKKUJAT 15 - Keskiviikkona, 18.01.2012 klo 10:05  
+
0
Noh, en ottanut mitään rauhoittavia ja hyvin meni silti! Vaikka koskeekin jo nyt leukaan..
Menin kyllä aika paniikkiin kun kertoivat repivänsä sen hankalimman hampaan, itkin siinä tuolissa vain, onneksi osasivat rauhoitella hyvin ja olivat ymmärtäväisiä.
Sitten vaan ientä auki skalpelilla ja luuta porattiin tieltä myös. Oli kyllä epämukavimpia kokemuksia hammaslääkärissä, mutta toisaalta oli myös yhdet osaavimmat hoitaja ja lääkäri tekemässä.
Nyt vaan pillereitä naamaan naminami!

ps. Uskaltaisinkin ottaa tämän tupon pois ja edes juoda mitään... :shifty:

Maksavompatti

Maksavompatti
Viestimäärä: 413

VS: KUKKUJAT 15 - Keskiviikkona, 18.01.2012 klo 10:51  
+
0
Hankin eilen uuden puhelimen, ja siihen kylkeen uuden liittymänkin. Hankin ensimmäisen kännykän joskus 2000, ja silloin DNA Prepaid liittymän, joka on ollut siitä asti käytössä. Siitä saakka kaikki puhelimet on myös olleet Nokiaa. Nyt hankin vastoin kaikkia periaatteitani Samsungin, jossa on Android (♥) käyttöliittymä. Ja siihen piti sitten saada netiliittymä.

Ihan pätevältä tämä vaikuttaa. Nyt kelpaa leikkiä puhelimella.
09/2011 pk collie, narttu Eurofix Melody Pops "Sega"
12/2007 kiinanharjakoira, uros "Eppu" asuu vanhempien luona
Menossa mukana myös Ikaros-kani

Blogi

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: KUKKUJAT 15 - Keskiviikkona, 18.01.2012 klo 11:22  
+
0
^Millasen liittymän sä siihen hankit?
Mun tekis ja mieli vaihtaa älypuhelimeen, mutta ei operaattoria - ja Soneralla ei mun käsityksen mukaan oo tarjota lainkaan rajatonta nettiä :neutral: En mä tiedä, josko mä niitä rajoja muutenkaan saisin täyteen, mutta inhottaa ajatus elää pelossa siitä et rajat paukkuu.

Eli ts. suosituksia otetaan vastaan... :nauru: Joku sellanen paketti ois toosi hyvä, missä maksaisin suoraan sen mitä puhun & tekstaan (mikä on aika vähän!), mutta netti ois rajaton. Esim. viime kuussa mä lähetin ruhtinaalliset 18 tekstiviestiä (ja maksoin siitä riemusta 4,5€) ja puhuin huimat 68 minuuttia (mikä kustansi ~13€), ja ne on pienimmät paketit mihin mun nykyinen liittymä on ollu mahdollista päivittää.
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

nenssi

nenssi
Viestimäärä: 2161

VS: KUKKUJAT 15 - Keskiviikkona, 18.01.2012 klo 11:35  
+
0
Itsekin haluaisin puhelimen vaihtaa, mutta liittymää en. Nettiä en käytä puhelimessa kuin joskus erittäin harvoin parin minuutin ajan. Toista samanlaista liittymää ei taida saada; 1000 tekstaria kuussa 8€ + kympillä puheaikaa. Olen tekstari-ihminen ja kuukaudessa tulee näpyteltyä aika kivasti. Yleensä mun puhelinlaskut ovat sellaista 10€-20€ riippuen siitä minkä verran olen sillä kalliilla netillä surffaillut. :nauru:
Uusi puhelin olisi kyllä ajankohtainen, ei tämä nykyinenkään vanha ole, ostettu kesällä 2010. Mutta se ei ole ihan terässään kun on pari kertaa uinut drinkkilasissa. :roll: Sammuilee silloin tällöin.
ppu Hukka 6/2011
bou Bentley 4/2011, meillä 7/2013 lähtien

Piksi

Piksi
Viestimäärä: 685

VS: KUKKUJAT 15 - Keskiviikkona, 18.01.2012 klo 11:45  
+
0
Eilen keksin sitten spontaanisti ajella 700 km kotikotiin. Hirmuinen ikävä Retua oli ja sitten matkalla kuuntelin Kaija Koon Kylmä ilman sua -kappaletta josta tuli niin Retu mieleen. Nyt se pojottaa tuolla ulkona vartiossa oman ison penkkansa päällä ja kohta taas tulee sisälle vahtimaan.. Koko aamun seuraillut kuin hai laivaa ja hyvä että vessaan saan yksin mennä. Retu on aika itsenäinen otus, joten tuo ei ole sille tavallista. Tainnut pojalla olla ikävä. :paijata: Voi hyvänen aika mitä huutoulinaa se piti yöllä kun tunnisti auton ja tajusi, että mamihan se tuli. Samaan aikaan myös vaikutti, että se koitti moittia minua. Komentavaa haukkua kera huutoitku-ulinan. :nauru:

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: KUKKUJAT 15 - Keskiviikkona, 18.01.2012 klo 11:51  
+
0
^Retu on kuulostanu varmaan vähän samalta ku meidän lapinpappa sillon kun meen käymään vanhemmilla (ilman Hugoa), se on selkeesti hirveen iloinen nähdessään mut, mutta myös "kevyesti närkästynyt" kun oon kehdannu olla pitkään pois :hymy: Tai sitten tää on just sitä pahaa eläimen inhimillistämistä... :cool:
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Maksavompatti

Maksavompatti
Viestimäärä: 413

VS: KUKKUJAT 15 - Keskiviikkona, 18.01.2012 klo 11:52  
+
0
Otin Soneran liittymän, kun sai halvalla.. Liittymä sisältää 500 tekstaria, 600 minuuttia puhetta ja 1GB netin. Lysti kustantaa 20 euroa kuussa. Puhelin maksoi 49 euroa (normaalisti 140), kun avasin liittymän samalla.
09/2011 pk collie, narttu Eurofix Melody Pops "Sega"
12/2007 kiinanharjakoira, uros "Eppu" asuu vanhempien luona
Menossa mukana myös Ikaros-kani

Blogi

Piksi

Piksi
Viestimäärä: 685

VS: KUKKUJAT 15 - Keskiviikkona, 18.01.2012 klo 12:09  
+
0
^^ Kyllä minä ainakin koen, että siinä se moitteen sana on mukana.:shifty: Jos lähden vaikka alle vuorokaudeksi pois, niin se on vaan yli-iloinen kun palaan "Jee ihihiii tulit kotiin jee jee jee mitä kivaa tehään." Sitten jos reissu on pari päivää niin alkaa vähän olla semmoista :heristel: -haukkua mukana. Siitä kun mennään vielä pidemmäksi, niin koira on aivan sekaisin, eikä tiedä, että moittisikko vai itkisikkö, josta seuraa sekametelisoppa, paino sanalla meteli :nauru:

Retun "puheet" on kyllä muutenkin aika inhimillisiä - ainakin minun mielestä :ylpea:. Aamuisin pitkä vouu; "Huooooooomentaaaa", leikin alussa lyhyempi vouu; "Leikitäään", muuten erilaisia ulinoita jotka jo osaa tulkita monella tapaa. "Ai mennäääään uuuulooooos? JESJES" Jos teen viihteelle lähtöä niin moittivat haukahdukset kera omassa pedissä mökötys.. Ja kuten aiemmin jossain kerroin, että kun olin lähdössä taannoin takaisin Etelä-Suomeen, niin eka Retu kävi haukkumassa minut ja sen jälkeen meni muutaman metrin päähän mököttämään selin minuun ja vilkuili välillä olkansa yli _erittäin pettyneellä_ ilmeellä. :nauru:

Miana

Miana
Viestimäärä: 2905

VS: KUKKUJAT 15 - Keskiviikkona, 18.01.2012 klo 12:52  
+
0

Ebeli kirjoitti:

^ Voi kai se nenäpunkkikin olla. Mutta tuleeko sitä vaan ulkona? Nukka ainakin nyt lumikeleillä röhkii tuolla ulkona kun mikäkin porsas. Menee vähänkin lunta nokkaan, niin röh röh, mulla onkin porsas hihnan päässä.



Meilläkin vedetään lunta nenään ja röhistään ja pärskitään. Mä en oo ihan vielä ymmärtänyt, miksi se koko pää pitää tunkea sinne kinokseen joka kerta, kun aina alkaa aivastuttaan :mietiskel:.

Mulla oli viisauden hampaiden poistoon esilääkkeenä Dormicum. Ikinä ei ole hammaslääkärissä ollut yhtä kivaa kuin noilla parilla poisto kerralla.:nauru: Parasta Dormicumissa on se, että jälkikäteen ei muista juurikaan mitään lääkkeen vaikutuksen aikana tehtyjä juttuja (eli hampilekuri saa sössiä vaikka mitä eikä jää kammoa:nauru:).

Mä vaihdoin joulun alla DNan perusliittymästä Soneran pakettitarjoukseen. 19,90 maksaa/kk ja siihen tuli aika reilusti puheaikaa ja tekstareita enemmän kuin saan lähetettyä kuussa ja netti. Nyt en muista noita puheajan ja tekstareiden määriä eikä soneran nettisivuilta sitä tarjousta enää löytynyt. (Maksavompatti olikin ottanut saman kuin mulla ilman puhelinta.)
Miimi ja Tilli

Blogi (, jossa ei elämää tälläkään hetkellä)
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 18.01.2012 klo 12:53)

Maksavompatti

Maksavompatti
Viestimäärä: 413

VS: KUKKUJAT 15 - Keskiviikkona, 18.01.2012 klo 12:55  
+
0
^ Juu, sama tarjous täälläkin. :nauru: Ei siis ole kytkypuhelin, vaan puhelin oli halvempi Soneran asiakkaille, tms.

Millainen tuo nenäpunkki muuten on? Tai miten sen huomaa? Täälläkin on meinaan yksi lumiporsas, joka juoksee pää lumessa aina kun mennään ulos. Pitäisikö olla huolissaan?
09/2011 pk collie, narttu Eurofix Melody Pops "Sega"
12/2007 kiinanharjakoira, uros "Eppu" asuu vanhempien luona
Menossa mukana myös Ikaros-kani

Blogi
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 18.01.2012 klo 12:56)

  Siirry sivulle: 1 ... 7 8 9 ... 52
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28212
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545735
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265871
(Tilastot päivitetty viimeksi 05.05.2024 klo 13:15)