Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Tiistaina, 03.04.2012 klo 21:59

Kysy mitä vain mistä vain! 10

Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 52

Henniet

Henniet
Viestimäärä: 854

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 10 - Perjantaina, 06.04.2012 klo 21:25  
+
0
^Mä en ainakaan laita enää minkäänlaisia pikkuhousunsuojia sinne pöksyjen sisään, kun toi kaivaa ne pois ja syö. Tolla on vaan vähän löysähköt housut jalassa, ja sotkeutuuhan ne vähän, mutta pysyy sit muut paikat puhtaana. Jos pistää tiukemmat, niin se siirtää niitä sivuun "putsatessaan paikkoja" ja sitten ne jää sivuun, jollon sotku on taas kaikkialla... Pitäis hankkia/tehdä lahkeelliset pöksyt tolle, mutta ehkä saan aikaan ennen ens juoksuja.
slkn Isla (s.17.4.2010)
Kuvia!

lintuja

lintuja
Viestimäärä: 676

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 10 - Perjantaina, 06.04.2012 klo 21:42  
+
0

Henniet kirjoitti:

^Mä en ainakaan laita enää minkäänlaisia pikkuhousunsuojia sinne pöksyjen sisään, kun toi kaivaa ne pois ja syö. Tolla on vaan vähän löysähköt housut jalassa, ja sotkeutuuhan ne vähän, mutta pysyy sit muut paikat puhtaana. Jos pistää tiukemmat, niin se siirtää niitä sivuun "putsatessaan paikkoja" ja sitten ne jää sivuun, jollon sotku on taas kaikkialla... Pitäis hankkia/tehdä lahkeelliset pöksyt tolle, mutta ehkä saan aikaan ennen ens juoksuja.



Helmi siivoo itteensä niin hyvin, ettei se oikeestaan sotke kuin nukuttuaan pitkään yhdessä kohdassa. Oon peittänyt/poistanut kaikki semmoset pinnat, josta sen veren poistaminen on liian vaikeeta . Mietin muutenkin, et treeneissä tommonen joku sidehomma voi olla hankala. Jos noi pelkät housut pitää, niin mun puolesta voitas mennä ilman, Maksimissaanhan ne nyt on sitten päällä tunnin, kai ne nyt sen aikaa kestää. Kuinka paljon sitä verta nyt muka tulee?
suomenpystykorva-karjalankarhukoira-?: Helmi 05/09.
tanskalais-ruotsalainen pihakoira: Tähti 12/13.

Taraaa

Taraaa
Viestimäärä: 1755

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 10 - Perjantaina, 06.04.2012 klo 23:03  
+
0
^Veren määrää vaikea arvoida muutenkun sitten kun sitä tulee. Taralla oli ekat juoksut aika niukat ja nykyään vuotoa on enempi ja sidettäkin vaihdetaan tiiviisti. Ennen riitti aina lenkin jälkeen, mutta nyt viimesien 3 juoksujen aikaan enemmän.
Minä olen käyttänyt päivällä niitä long pikkuhousunsuojia, yöllä sitten imukykyisempiä, eli normaali sidettä.
Koirille on omiakin siteitä myynnissä :nauru:, huomasin tämän vähän aikaa sitten kun menin normi kauppaan ja kävin katselemassa mitä leluja on, siellä oli koirille oma sidepaketti, en sitten tiedä kuitenkaan millaisia on.
Kotona:
Dogo Argentino Punkku s.6.4.2012

Taivaalla:
Pitbull Aapo 2003-2011
Pitbull Moro 2008-2012
Dogo argentino Tara 1.6.2008-18.10.2013

Inqq

Inqq
Viestimäärä: 1733

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 10 - Perjantaina, 06.04.2012 klo 23:06  
+
0

Karvakamu kirjoitti:

Kellä täällä oli koira (muistaakseni mitteli tai vastaava), jolla paha eroahdistus? Mulla tuli eteen tässä yks linkki minkä voisin yksärillä pistää, siksi kyselen kun tämä koiruus tuli mieleen :)



Laitas mullekin! Ihan mielenkiinnosta, ku tuo kakara on hieman eroahdistunut, enkä oikeen tiä mitä ton homman kans tekis. Kaikki vinkit tms. otetaan siis vastaan :hymy:

Eldarwen

Eldarwen
Viestimäärä: 2007

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 10 - Perjantaina, 06.04.2012 klo 23:08  
+
0
^Mua kans kiinnostais toi linkki! Vähän ongelmaa ton nuorimmaisen kanssa ja pitäis syksyyn mennessä saada kitkettyä pois.

TeJo

TeJo
Viestimäärä: 724

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 10 - Lauantaina, 07.04.2012 klo 09:50  
+
0

Taraaa kirjoitti:

^Veren määrää vaikea arvoida muutenkun sitten kun sitä tulee. Taralla oli ekat juoksut aika niukat ja nykyään vuotoa on enempi ja sidettäkin vaihdetaan tiiviisti. Ennen riitti aina lenkin jälkeen, mutta nyt viimesien 3 juoksujen aikaan enemmän.
Minä olen käyttänyt päivällä niitä long pikkuhousunsuojia, yöllä sitten imukykyisempiä, eli normaali sidettä.
Koirille on omiakin siteitä myynnissä :nauru:, huomasin tämän vähän aikaa sitten kun menin normi kauppaan ja kävin katselemassa mitä leluja on, siellä oli koirille oma sidepaketti, en sitten tiedä kuitenkaan millaisia on.


Ne koirien siteet on ihan samannäköisiä kuin ihmistenkin, kalliimpia vain.
Meillä on Vanjalla juoksut juur meneillää ja oon ostanu sille ihan tavallisia siivettömiä siteitä ja ne ajaa asiansa tosi hyvin.

keimu

keimu
Viestimäärä: 4291

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 10 - Lauantaina, 07.04.2012 klo 10:45  
+
0
^Sen verran niissä on eroa (tai ainakin meidän liikkeessä myytävissä) että niiden pitäis olla koiralle vaarattomia jos tulee syödyksi.

Meillä käytetään kuitenkin normaaleja pikkuhousunsuojia.

Sinji

Sinji
Viestimäärä: 572

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 10 - Lauantaina, 07.04.2012 klo 12:14  
+
0
Meilläkin käytetään ihan normi siivekkeettömiä pikkuhousunsuojia. Kyllähän tuo ne ryttää jos on pitkään yksinään, mutta ihan on asiansa ajanut.

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 10 - Lauantaina, 07.04.2012 klo 12:38  
+
0
Luojan kiitos mulla ei oo eikä tuu narttua :nauru:
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

martsu

martsu
Viestimäärä: 186

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 10 - Lauantaina, 07.04.2012 klo 12:39  
+
0
Tietääkö joku, onko ENGLANNINSPRINGERIN näyttelytrimmiin sallittua ajella viikset pois? En oo tähän asti niitä ajanut, kun olen luullut ettei niiltä saa ajaa niinkuin cockerilta, mutta nyt kun tarkemmin katsoin useampia kuvia ess:stä niin on viiksettömiä koiria.. :mietiskel: Rodun trimmausohjekaan ei kerro niistä mitään. :eitietoo:
"Kokeet ovat osoittaneet, että verenpaineesi tasoittuu, kun silität koiraasi. Se voi myös vähentää stressiä." -Billy Roberts-

Aduro

Aduro
Viestimäärä: 3051

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 10 - Lauantaina, 07.04.2012 klo 14:04  
+
0
Meillä molemmat koirat tiputtelee juoksuissa tosi vähän. Mangolla se on sellasta tip tip, mut se nuolee lattian heti puhtaaks. Ja ei kyl koskaan oo tullu mitään lammikoita lattialle missä on nukkunu pidemmän aikaa :eek: Kirpun vuoto taas on tosi pientä ja se kans putsailee itteään tosi ahkerasti. Mä en oo ikinä käyttäny mitään juoksusuojia enkä käytä niin kauan kun noi hoitaa ite putsailun :ylpea:
Mango-samojedinarttu 7v., Kirsikka-schipperke 4v., ja kissat Huli, Doris ja Piu :)

1.3.2012 Muistoissa Iida-kisu

lintuja

lintuja
Viestimäärä: 676

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 10 - Lauantaina, 07.04.2012 klo 14:37  
+
0
^ Joo, siis en mäkään kotona käytä, treeneissä täytyy, jos meinaa mennä. Ajattelin nyt laittaa pelkästään, kun ne nyt kestää vajaan tunnin, ei kai niistä nyt siinä ajassa läpi tuu. H:sta jää tahroja, ei lammikoita. Tyyliin yksi tippa, jonka se sit lähtiessään nuolasee pois. Kankaista vaan ei niin vaan nuolemalla lähde niin varmuudeksi suojaan. Toi kun saa olla missä vaan, kun meillä on vaan tää yksi huone, josta melkein kolmasosa sänkyä. :D
suomenpystykorva-karjalankarhukoira-?: Helmi 05/09.
tanskalais-ruotsalainen pihakoira: Tähti 12/13.

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 10 - Lauantaina, 07.04.2012 klo 14:39  
+
0
martsu, kyllä ainaki welsheilta napsitaan saksilla viikset ja kulmakarvat pois.
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

tarun

tarun
Viestimäärä: 900

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 10 - Lauantaina, 07.04.2012 klo 17:36  
+
0

dronttiedward kirjoitti:

Luojan kiitos mulla ei oo eikä tuu narttua :nauru:


Tuli tästä mieleen, et mulla on joku "ehdoton" ajatus, et seuraava koira on narttu. Sama kun ennen Carlosta oli narttukoira edellinen, ja aattelin et seuraava on ehdottomasti uros. Ja kai sit kun se seuraava on narttu, niin sitä seuraava on taas ehdottomasti uros... :nauru:
Carlos, sekarotuinen, s. 14.9.2010

Miana

Miana
Viestimäärä: 2905

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 10 - Sunnuntaina, 08.04.2012 klo 21:20  
+
0
Voiko matolääkkeestä tulla koiralle ilmavaivoja? Mietin vaan ,että kumpaa syyttäisin Axiluria vai kourallista uutta nappulaa:mietiskel:. Axiluria tosin on saanut jo kahtena edellisenä päivänä ilman tällästä kaasutusta.
Miimi ja Tilli

Blogi (, jossa ei elämää tälläkään hetkellä)

saf

saf
Viestimäärä: 1332

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 10 - Sunnuntaina, 08.04.2012 klo 21:22  
+
0

Miana kirjoitti:

Voiko matolääkkeestä tulla koiralle ilmavaivoja? Mietin vaan ,että kumpaa syyttäisin Axiluria vai kourallista uutta nappulaa:mietiskel:. Axiluria tosin on saanut jo kahtena edellisenä päivänä ilman tällästä kaasutusta.


Jälkimmäisen lauseen perusteella syyttäisin uutta nappulamerkkiä.
Shetlanninlammaskoira (05/05)



Miana

Miana
Viestimäärä: 2905

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 10 - Sunnuntaina, 08.04.2012 klo 21:24  
+
0
^ Niin mäkin, mutta yritän nyt vaan teeskennellä ettei oo siitä kiinni. Hemmetin herkkämahanen eläin..
Miimi ja Tilli

Blogi (, jossa ei elämää tälläkään hetkellä)

jepaa

jepaa
Viestimäärä: 276

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 10 - Maanantaina, 09.04.2012 klo 18:57  
+
0
Uskaltaako vanhaksi menneitä hirssinjyviä käyttää? Päiväys 16.12.2011. Ajattelin tehdä koiralle yrjölän puuroa ja tossa olis melkeen täysinäinen paketti.

Sinji

Sinji
Viestimäärä: 572

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 10 - Maanantaina, 09.04.2012 klo 19:12  
+
0
^Ei kai ne nyt myrkyksi muutu. Saattaa olla kuivahtaneita tai ravintoarvo ei ihan vastaa paketin kylkeä, mut jos ei oo menny oudon näköseks/hajuseks niin mä käyttäisin ihan huoletta. :)

jepaa

jepaa
Viestimäärä: 276

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 10 - Maanantaina, 09.04.2012 klo 19:24  
+
0
^Sitä mä vähän meinasinkin. Rupes vaa epäilyttää ku päiväys oli tollee päivälleen merkitty, yleensähän kuivatuotteissa on vaan kk/vuosi. No, käyttöön meni. :hymy:

  Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 52
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään5
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 18.05.2024 klo 22:00)