Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Tiistaina, 03.04.2012 klo 21:59

Kysy mitä vain mistä vain! 10

Siirry sivulle: 1 ... 50 51 52

naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 10 - Torstaina, 24.05.2012 klo 15:07  
+
0
Mullakin oli viimeksi luovuttaessani hemoglobiini 138 eli äärimmäisen hyvä mutta antoivat silti tabletteja matkaan. Mä en pysty niitä syömään kun saan niistä ihan krapulaan verrattavan olon.

Kohta saakin taas mennä luovuttamaan! Kolmioleivät here I come :aurinko:
Rise to reset the world.

banaani

banaani
Viestimäärä: 2252

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 10 - Torstaina, 24.05.2012 klo 15:11  
+
0
Haha, kolmioleivät ovat kyllä hyviä! Kun kaupasta en niitä juurikaan osta niin tuolla niitä saa! :aurinko: Eväsretki tulee kaupan päälle :nauru:
papillonmix Veeti 9/10
islanninlammaskoira Eikar 5/12
blogi

~franja~

~franja~
Viestimäärä: 282

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 10 - Torstaina, 24.05.2012 klo 15:13  
+
0

Asiallinen kirjoitti:


Oletko kuullut korvien teippaamisesta?

Ihan yhtä järjetöntä kuin karvallisen ajelu jotta siitä tulis naku

joten miksi ihmeessä otit karvallisen jos nyt valitat asiasta.

Enhän minä koirasta valita! Enkä mistään muustakaan. Moitin vaan ihmisten typeryydestä kun vaativat rodulta rodulle epätyypillisiä asioita kuten pystyt korvat perulaisen tapauksessa.
"Hyvin mielenkiintoinen on myös havainto, että koirilla, kuten ns sivistyneillä ihmisilläkin, on melko yleisesti neurooseja. Sen sijaan neurooseja ei esiinny luonnonkansoilla eikä susilla. Koirakin maksaa tuon hinnan eläessään ihmisen kanssa - koira on itse asiassa sivistynyt susi." - Kaarina Kauhala

Perunkarvatonkoira ♂ synt. 10.2.2012


Kaksi vireää ikääntyvää kissaa

Pääkaupunkiseudun pentutreffit

aavehamsteri

aavehamsteri
Viestimäärä: 1335

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 10 - Torstaina, 24.05.2012 klo 15:14  
+
0
Häh! Saako verta luovutettaessa kolmioleipiä ! Sinne siis ilmasille ruuille. Mun on pitäny viimeset puol vuotta käydä luovuttamassa, mut en oo saanu vaan aikaseks :nolo:
Lbn 11/2010
Mudi 7/2013

"Päätökset pitää tehdä oikeassa mielenvireessä ja mieluiten nopeasti, ettei vire mene ohi."

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 10 - Torstaina, 24.05.2012 klo 15:25  
+
0
Mää muuten teippasin Notten korvia pari kuukautta ja syötin sille purkillisen kalkkitabletteja ja uitin nappulat piimässä. Ei mitään vaikutusta :nauru:
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

banaani

banaani
Viestimäärä: 2252

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 10 - Torstaina, 24.05.2012 klo 15:25  
+
0
^^Khyl vaan! Tampereen luovutuspisteessä on myös pullaa ja muuta makeaa tarjolla :kieli:

muoks. väksy
muoks2. Niin voisin myös lisätä sen väkäsen enkä vain kirjoittaa muoks :nauru:
papillonmix Veeti 9/10
islanninlammaskoira Eikar 5/12
blogi
(Viestiä on muokattu torstaina, 24.05.2012 klo 15:27)

~franja~

~franja~
Viestimäärä: 282

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 10 - Torstaina, 24.05.2012 klo 15:26  
+
0

Rorys kirjoitti:


Itseasiassa kyllä tunnen. Melko hyvinkin.

Eli muutkin kuin minä ovat kykeneviä esittämään tietämätöntä. ;)


naukunen kirjoitti:

mä en ymmärrä että miksi mun pitäisi ehdottomasti saada kisata, veisin jonkun muun paikan vaan

Mistä moinen alemmuuskompleksi? Yhtä hyvin joku muu vie sun paikan.

..eikä mun koirasta ole ikinä sen sekarotuisuuden takia jalostusmateriaaliksi vaikka se olisi kuinka lahjakas ties missä.

Ei kai pk-lajeja jalostuksen vuoksi harrasteta? Siis kai siihen pitää muuta paloa olla?

Mut mitä jalostukseen tulee, mun koira on kyllä jalostuskelpoinen, tai no, riippuu mistä ilmansuunnasta katsoo...

naukunen kirjoitti:


Tai siis, mä en vaan kerta kaikkiaan ymmärrä että mihin ei-palveluskoirarotu tarvitsee pk-puolen tuloksia, kun hyvän mielen saa niin monesta muustakin lajista :shifty:

Itelleen ihmiset kai niitä tuloksia loppupeleissä tarvii, ihan kuin mitä tahansa kisatuloksia.
"Hyvin mielenkiintoinen on myös havainto, että koirilla, kuten ns sivistyneillä ihmisilläkin, on melko yleisesti neurooseja. Sen sijaan neurooseja ei esiinny luonnonkansoilla eikä susilla. Koirakin maksaa tuon hinnan eläessään ihmisen kanssa - koira on itse asiassa sivistynyt susi." - Kaarina Kauhala

Perunkarvatonkoira ♂ synt. 10.2.2012


Kaksi vireää ikääntyvää kissaa

Pääkaupunkiseudun pentutreffit

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 10 - Torstaina, 24.05.2012 klo 15:26  
+
0
franja, menee jo ihan yli noi sun jutut. En ole esittänyt tietämätöntä, ei ole sellaiseen mitään tarvetta. Lopeta jo, teet itestäs vaan entistä suuremman pellen.

Notte, mä luin että teippasti ne pari kuukautta sitten :nauru: ihmekös....
(Viestiä on muokattu torstaina, 24.05.2012 klo 15:28)

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 10 - Torstaina, 24.05.2012 klo 15:27  
+
0
^ Joo siis teippasin silloin kun se oli vauva :nauru:
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

Tonteria

Tonteria
Viestimäärä: 2481

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 10 - Torstaina, 24.05.2012 klo 15:28  
+
0
Mä en oikeasti tiedä pitäisikö mun itkeä vai nauraa. Modeeeeeeeet! Täälläpääääääääin!! :heiluti:
Kodinturva(tuho)joukkona häärää ja mökeltää ssu Giteas Inverno, "Pyry"
Rakas enkelikoirani, ssu Giteas Ginori, "Arttu"

Hullut koiranaiset biksukuntoon
Kuvatuksia

hypophrenia

hypophrenia
Viestimäärä: 1231

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 10 - Torstaina, 24.05.2012 klo 15:33  
+
0
OT:

naukunen kirjoitti:

Mullakin oli viimeksi luovuttaessani hemoglobiini 138 eli äärimmäisen hyvä mutta antoivat silti tabletteja matkaan. Mä en pysty niitä syömään kun saan niistä ihan krapulaan verrattavan olon.

Kohta saakin taas mennä luovuttamaan! Kolmioleivät here I come :aurinko:


Juu niitä tablettejahan jaetaa yleisesti kaikille naispuolisille immeisille.
Mä en ikinä kehtaa alkaa mässäämää siellä Veripalvelussa! :nauru: Otan vaa jotai mehua, mut ehkä sitte seuraavalla kerralla uskaltaudun syömää jotai!

muok/ nii siis en tarkottanu, että kolmioleivän syönti nyt olis hirveetä mättöömistä :DD
Ja piti vielä tarkistaa Veripalvelun sivuilta kelle niitä rautatabuja jaetaa:

Veripalvelu.fi kirjoitti:

Ehkäistäksemme verenluovuttajien raudanpuutetta ja siitä seuraavaa hemoglobiinin laskua jaamme kaikille neljän kuukauden välein ja sitä tiheämmin luovuttaville sekä kaikille 18–50-vuotiaille naisille rautatabletteja verenluovutuksen jälkeen käytettäväksi.

"Tomorrow - a mystical land where 99% of all human productivity, motivation and achievement is stored."
(Viestiä on muokattu torstaina, 24.05.2012 klo 15:35)

banaani

banaani
Viestimäärä: 2252

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 10 - Torstaina, 24.05.2012 klo 15:38  
+
0
^Mun on pakko syödä jotain, koska muuten alkaa heittämään päässä. Kerran join vain mehulasillisen kun oli kiire ja niinhän siinä kävi että jouduin istahtamaan ensimmäiselle penkille kun ulos pääsin :hymy:
papillonmix Veeti 9/10
islanninlammaskoira Eikar 5/12
blogi

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 10 - Torstaina, 24.05.2012 klo 15:38  
+
0
No onhan tämä aika.. hassu vääntö mutta silti. Nää oli musta vähän ilkeitä ilmauksia :heristel:

Riisis kirjoitti:

Nuuh.. Nuuh... Tuleeko muille provon haju nenään?



Rorys kirjoitti:

Lopeta jo, teet itestäs vaan entistä suuremman pellen.



Rorys kirjoitti:

^^ mä en ikinä, ikinä myisi sulle pentua [...] Haloo! Oletko sä oikeasti tyhmä vai esitätkö vaan?



Ebeli kirjoitti:

^ Mä en varmaan myis ees niitä luistimia...



Rorys kirjoitti:

~franja~, sä et vaan osaa. [...] Noloa.



Tonteria kirjoitti:

Mä en oikeasti tiedä pitäisikö mun itkeä vai nauraa. Modeeeeeeeet! Täälläpääääääääin!! :heiluti:



Minusta on kunnioitettavaa kyseenalaistaa. Ja positiivista, että kysyy, oli se millainen kysymys hyvänsä. Vaikka tosiharrastajien mielestä sitten ihan supertyhmä kysymys jonka vastauksen "jokaisen pitäisi tietää". Parempi kai se on kysyä ja ottaa selvää. Sillä se tietämys tulee. Ja vaikka nää pk-jutut on sinänsä kiveenhakattuja juttuja toistaiseksi, niin ei minusta saisi lähteä toista mollaamaan ihan tuon tasoisesti. :paapatus: Asian voi esittää hyvällä maulla. Meinaa nimittäin kääntyä toisinpäin, kun haukutaan toisia pipipääksi ja itse ollaan lapsellisia. Tsot tsot !

muoks. kirjoitusvirhe
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade
(Viestiä on muokattu torstaina, 24.05.2012 klo 15:41)

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 10 - Torstaina, 24.05.2012 klo 15:42  
+
0
^ me kyllä vastattiin asiallisesti alussa jos huomasit. Ei mun mielestä todellakaan ollut tyhmiä kysymyksiä. Mutta niin metsä vastaa kun sille huudetaan.

Ei tämä mun ilkeily whaeva sitä haluutte sanoa johdu siitä, että minä olen joku suuri ja mahtava pk-harrastaja vaan siitä, että keskustelun toinen osapuoli heittäytyy ihan ihmeelliselle jokeltelumututasolle eikä edes yritä ymmärtää hänelle selitettyjä asioita. Hän ei tunne aihealuetta ja kun sitä koitetaans selventää niin ei suostu ottamaan onkeensa eli toisinsanoen, oppia. En mä jaksa asiallisesti keskustella jos toinen ei siihen kykene, olkoot sitten vaikka tosi lapsellista mun puolelta, mutta mä tykkään kyllä paukauttaa suoraan jos jonkun tyyli keskustella menee ala-arvoiseksi ja aiheuttaa ihan turhaa vänkäämistä. Ihan turhaa vaivaa näkee kun koittaa selventää jotakin jollekin, joka ei sitten haluakaan kuulla sitä miten asia on vaan vetää ihan omat johtopäätöksensä. Alan vetämään tarkoituksella samaa linjaa jos se toinen vaikka huomaisi. Useinhan se vaan on nähtävästi toivotonta.
(Viestiä on muokattu torstaina, 24.05.2012 klo 15:49)

Lilith

Lilith
Viestimäärä: 76

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 10 - Torstaina, 24.05.2012 klo 15:43  
+
0
Mun mielestä väittelijä osoittaa aina oman heikkoutensa jos pitää mennä henkilökohtaisuuksiin.

Asiallinen

Asiallinen
Viestimäärä: 1798

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 10 - Torstaina, 24.05.2012 klo 15:43  
+
0

~franja~ kirjoitti:

Ihan yhtä järjetöntä kuin karvallisen ajelu jotta siitä tulis naku



:DDDDDDDDDDD

~franja~ kirjoitti:

Enhän minä koirasta valita! Enkä mistään muustakaan. Moitin vaan ihmisten typeryydestä kun vaativat rodulta rodulle epätyypillisiä asioita kuten pystyt korvat perulaisen tapauksessa.



Voi hyvä pyhä pietari.
En ymmärrä mitä sä täällä nyt uliset.

Miksi sinä edes otit perulaisen. En todellakaan voi ymmärtää.

muoks. ja hei tosta anemiasta, mulla on synnynnäisenä se.
Rauta ei imeydy, hb-arvot aina vähän pyllyllään. Mut mm. hedelmien syönti auttaa. :peukku:
(Viestiä on muokattu torstaina, 24.05.2012 klo 15:45)

Niii

Niii
Viestimäärä: 4297

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 10 - Torstaina, 24.05.2012 klo 15:48  
+
0
Minä en vaan ymmärrä mikä tässä on se ongelma? Jos haluaa pk-lajeja harrastaa niin ottaa semmosen rodun jonka kanssa pystyy harrastamaan, kyllähän niissäkin on jo valinnanvaraa. Ja niitä lajeja pystyy omaksi iloksi harrastamaan myös "väärän" rotuisen tai seropin kanssa, eihän sitä kukaan estä.
Rottweiler -08
Isovillakoira-13
Maatiaiskissat -07 -08

Kaneli

Kaneli
Viestimäärä: 635

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 10 - Torstaina, 24.05.2012 klo 15:50  
+
0

Notte kirjoitti:

Parempi kai se on kysyä ja ottaa selvää. Sillä se tietämys tulee. Ja vaikka nää pk-jutut on sinänsä kiveenhakattuja juttuja toistaiseksi, niin ei minusta saisi lähteä toista mollaamaan ihan tuon tasoisesti. :paapatus: Asian voi esittää hyvällä maulla. Meinaa nimittäin kääntyä toisinpäin, kun haukutaan toisia pipipääksi ja itse ollaan lapsellisia. Tsot tsot !

:peukku:
Itse ajattelen Suurella Kiitollisuudella jokaista, joka on opastanut minua erilaisissa tilanteissa -työelämässä, harrastuksissa ja vaikka missä asioissa- ilman, että ovat osoittaneet eleelläänkään milloin ja missä kohdassa minun pitäisi tuntea noloutta tietämättömyyteni ja osaamattomuuteni vuoksi.

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 10 - Torstaina, 24.05.2012 klo 15:51  
+
0

Lilith kirjoitti:

Mun mielestä väittelijä osoittaa aina oman heikkoutensa jos pitää mennä henkilökohtaisuuksiin.



:kumarrus: Aamen. Silloinhan lähdetään menemään varsinaisen aiheen vierestä.

Ja minusta hyvä väittelijä keskustelee asiallisesti aiheesta loppuun asti. Jos omasta mielestä vastapuoli ei yllä samaan tasoon, onko pakko sitten vajota yhtä alas ja jäädä nillittämään ? Ja juu, teillä oli tosi asiallista keskustelua alussa. Siksi jäinkin ihmettelemään, miten se kääntyi tällaiseksi. Ja mulla ärsyttää, kuinka ne, jotka tulevat vasta lopussa keskusteluun mukaan, komppailevat täysillä enemmistöä, ehkä siksi, kun KC:ssa se on turvallisin vaihtoehto.

Niin ja Rorys, oletpas suuri ja mahtava pk-harrastaja, ainakin mun mielestä. :nauru: Mut ei uhoilun takia, vaan siksi, että olen kyllä huomannut, että sulla on laaja tietämys tästä aiheesta ja sellaisen koiran kouluttamisesta. :peukku:
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

Tonteria

Tonteria
Viestimäärä: 2481

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 10 - Torstaina, 24.05.2012 klo 15:51  
+
0
Mä tässä kohtaa vaan tahdon että tämä aivan naurettavaksi mennyt vääntö loppuu. Jos sitä ei asianomainen osaa lopettaa niin siinä kohtaa pitää pyytää joku sellainen paikalle, joka sen pystyy lopettamaan.
Kodinturva(tuho)joukkona häärää ja mökeltää ssu Giteas Inverno, "Pyry"
Rakas enkelikoirani, ssu Giteas Ginori, "Arttu"

Hullut koiranaiset biksukuntoon
Kuvatuksia


  Siirry sivulle: 1 ... 50 51 52
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28242
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545792
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265917
(Tilastot päivitetty viimeksi 18.05.2024 klo 08:30)