Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Lauantaina, 09.10.2010 klo 11:50

Kysy mitä vain mistä vain! 3

Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 67

Mondial

Mondial
Viestimäärä: 1013

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 3 - Tiistaina, 12.10.2010 klo 22:21  
+
0
^ sehän oli ihan hyvin selitetty! :peukku:
Kiitos vinkistä, me käydäänkin tsekkaamassa tuo.

Vilkko

Vilkko
Viestimäärä: 302

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 3 - Tiistaina, 12.10.2010 klo 22:32  
+
0
Tekeekö koiranruokafirmat jotain diilejä kasvattajien kanssa? Tyyliin saat meiltä ilmaset koiranruoat jos markkinoit tätä pöperöä pentujen ostajille. Tulipahan vain mieleen, kun nehän sponssaa kai eläinlääketieteelliseen luennoitsijoitakin. Korjatkaa jos olen väärässä. Ihmetyttää vain, kun jotkut kasvattajat niin voimallisesti julistaa jonkun tietyn merkin autuutta.
Joka toiselle kuoppaa kaivaa, joka toiselle ei.
Parsonrussellinterroristi Etta 07/10

Mondial

Mondial
Viestimäärä: 1013

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 3 - Keskiviikkona, 13.10.2010 klo 07:28  
+
0
^ kyllä ne jotain etuja sitten ainakin saa. Mutta käsittääkseni ei kuitenkaan mitään kovin kummoista? Kuuluvat varmaan johonkin sen ruokamerkin kasvattajaklubiin tms ja saavat vaikka alennusta ruuista..? Ei kai ilmaiseksi sentään :o

Mondial

Mondial
Viestimäärä: 1013

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 3 - Keskiviikkona, 13.10.2010 klo 07:28  
+
0
^ kyllä ne jotain etuja sitten ainakin saa. Mutta käsittääkseni ei kuitenkaan mitään kovin kummoista? Kuuluvat varmaan johonkin sen ruokamerkin kasvattajaklubiin tms ja saavat vaikka alennusta ruuista..? Ei kai ilmaiseksi sentään :o

lallimus

lallimus
Viestimäärä: 501

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 3 - Keskiviikkona, 13.10.2010 klo 11:17  
+
0
Mihin tarkotukseen maustekahvi on? Vain siihen tuoksun lisäämiseen? Noita on vuodesta toiseen kiva ostella varsinkin nyt kun meidän liikkeellä on niitä myynnissä, niin lauantaivuoron jälkeen kiva napata yks sieltä. Nyt menossa irish coffee, mut eipä tuo(kaan) tuo mitään muuta kuin tuoksua kahviin. Vaikka laitankin maustepuruja enemmän mitä kuuluisi :shifty:
- nimimerkki vaihtunut -

Hamy

Hamy
Viestimäärä: 128

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 3 - Keskiviikkona, 13.10.2010 klo 11:59  
+
0
^kyllä mun ostamat maustekahvit on tuonut tuoksun lisäksi myös makua kahviin..
*Luota siipiisi ja LENNÄ*

Shane

Shane
Viestimäärä: 946

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 3 - Keskiviikkona, 13.10.2010 klo 12:58  
+
0
Rupes tossa mietityttää.. Että jos eroaisin kirkosta, niin oisinko vielä kummi? Oisko mulla edelleen "oikeus" olla kummipojan esim. konfirmaatiossa siunaava kummi? :mietiskel:
Menossa mukana saku Riki, corgi Natu sekä huskyvauva Nova!

lallimus

lallimus
Viestimäärä: 501

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 3 - Keskiviikkona, 13.10.2010 klo 13:21  
+
0
Tulikin tosta kirkosta mieleen, että voinko mennä siihen "normaaliuskontoiseen" (onko se nyt luterilainen yleisin vaikomitähäh?) kirkkoon siivoamaan työharjottelujakson ajaksi vaikka olen eri uskonnossa (ortodoksi)? Ja kattooko ne rikosrekisterin/onko sen oltava täysin puhdas että pääsisi hommiin sinne? Ei mulla siellä siis sen kummempaa ole, yhdestä autojutusta liikenteen vaarantaminen.. mutta siinä jutussa mun osa ja arpa oli se, että annoin autoni lainaan kortittomalle eli periaatteessa en ole törttöillyt liikenteessä itse, mutta eihän sitä siellä rekisterissä lue kuka teki ja mitä.. Vaitiolovelvollisuus taitaa kirkossakin olla.
- nimimerkki vaihtunut -

Manna

Manna
Viestimäärä: 303

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 3 - Keskiviikkona, 13.10.2010 klo 13:27  
+
0
^Suomen lain mukaan esim. uskonto tai seksuaalinen suuntautuminen ei saa vaikuttaa työhön ottamiseen, siis ei saa syrjiä niiden perusteella ja jättää ottamatta töihin. Käytännössähän se ei aina ihan niin mene. :shhh: :twisted:

lallimus

lallimus
Viestimäärä: 501

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 3 - Keskiviikkona, 13.10.2010 klo 13:32  
+
0
^ No juu ei mene, yläasteella yritin päästä päivän TET:n kirkon puutarhajuttuja tekemään, mutta vastaus oli "me ottaisimme mieluummin meidän kirkkoon kuuluvan henkilön, kiitos kuitenkin mielenkiinnosta".. kiitti vaan :roll: siitä nyt on kuitenkin jokunen vuosi jo aikaa, että mietin josko ne vähän suopeammin ottaisi vastaan.
- nimimerkki vaihtunut -

tir

tir
Viestimäärä: 245

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 3 - Keskiviikkona, 13.10.2010 klo 13:39  
+
0
aika usein seurakunnat hakee vain uskovaisia töihin (ja sen oman kirkkokunnan sisältä). niin ei saisi olla, mutta valitettavasti niin usein on.

mill

mill
Viestimäärä: 1617

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 3 - Keskiviikkona, 13.10.2010 klo 13:42  
+
0
Shane: Mun tietääkseni ei. Voit siis eroamisen jälkeen toimia nimellisenä kummina mutta et olisi virallisesti kummi.
Pk collie Misty 08/2007
Punakorvakonna Stevie "Tiivis" synt. 1996.

Blogi

Melina

moderaattori
Melina
Viestimäärä: 3422

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 3 - Keskiviikkona, 13.10.2010 klo 15:31  
+
0

lallimus kirjoitti:

Tulikin tosta kirkosta mieleen, että voinko mennä siihen "normaaliuskontoiseen" (onko se nyt luterilainen yleisin vaikomitähäh?) kirkkoon siivoamaan työharjottelujakson ajaksi vaikka olen eri uskonnossa (ortodoksi)? Ja kattooko ne rikosrekisterin/onko sen oltava täysin puhdas että pääsisi hommiin sinne? Ei mulla siellä siis sen kummempaa ole, yhdestä autojutusta liikenteen vaarantaminen.. mutta siinä jutussa mun osa ja arpa oli se, että annoin autoni lainaan kortittomalle eli periaatteessa en ole törttöillyt liikenteessä itse, mutta eihän sitä siellä rekisterissä lue kuka teki ja mitä.. Vaitiolovelvollisuus taitaa kirkossakin olla.



Sinuna kokeilisin? On se kuitenkin eri asia olla ylipäätään uskovainen ja hakeutua kirkkoon töihin, kuin että jos olisit ateisti ja hakeutuisit kirkkoon. Vähän sama ku jos kokoomuslainen hakeutuis kommunistien toimistoon ni ei sitä ehkä hyvällä katsottais, mutta demari vois hyvinki saada paikan kommunistien toimistosta.

Ja rikosrekisteriähän ei katsota kuin silloin, jos hakeutuu työskentelemään lasten kanssa tai silloin jos hakeutuu tietyille aloille, esim rahaa käsittelemään tai puolustusvoimille.
Ylläpitäjä

Vilkko

Vilkko
Viestimäärä: 302

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 3 - Keskiviikkona, 13.10.2010 klo 16:01  
+
0
Nimenomaan tuollaisissa ei-hengellisissä tehtävissä ei voida vaatia kirkon jäsenyyttä. Eri asia, jos olisit hakeutumassa vaikka nuorisotyöntekijäksi, tai diakoniksi. Hämärästi muistelen, että muutama vuosi sitten oli menty ihan oikeuteen juurikin tällaisen tapauksen takia, kun ei huolittu puutarhatyöntekijäksi kirkkoon kuulumatonta. Ja seurakunta siis hävisi jutun.

Kummi pysyy kummina, vaikka eroaisi kirkosta.
Joka toiselle kuoppaa kaivaa, joka toiselle ei.
Parsonrussellinterroristi Etta 07/10

lallimus

lallimus
Viestimäärä: 501

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 3 - Keskiviikkona, 13.10.2010 klo 17:37  
+
0
Kiitoksia vastauksista. Täytyypä käydä huomenissa kysymässä, mitä mieltä tämän kylän kirkkoväki asiasta on.

Tosiaan tuolla kotikaupungissa ei otettu päivän TET:n muutamia vuosia sitten koska olin "vääräuskoinen".
- nimimerkki vaihtunut -

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 3 - Keskiviikkona, 13.10.2010 klo 22:33  
+
0
Hoksasin tuossa ihan sattumalta että Aberkios on poistanut kaikki kirjoittamansa viestit, ja nyt uteliasta tietenkin kiinnostaa kovasti, että miksi ihmeessä? :mietiskel:
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


Rosalie1

Rosalie1
Viestimäärä: 1141

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 3 - Keskiviikkona, 13.10.2010 klo 22:34  
+
0
Muoks. Ohi menikin jo.
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 13.10.2010 klo 22:37)

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 3 - Keskiviikkona, 13.10.2010 klo 22:38  
+
0
^^ Suutahti, poisti viestinsä ja ilmoitti jättävänsä koirat.comin kokonaan. Muistaakseni Vanis ilmaisi olevansa Aberkiosin kanssa eri mieltä ja siitä se koko homma sitten lähti.
Manu 6/2008
Morris 3/2013
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 13.10.2010 klo 22:39)

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 3 - Keskiviikkona, 13.10.2010 klo 22:43  
+
0
^ Miten mulla on mennyt tämä ohi :nauru:? Mistä keskustelusta oli kyse?

Ja on kyllä aika outoa loukkaantua/suuttua mielipide-eroista. Tylsäähän tämä elämä olisi, jos kaikki ois aina samaa mieltä kaikesta :cool:.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


Vilkko

Vilkko
Viestimäärä: 302

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 3 - Keskiviikkona, 13.10.2010 klo 22:48  
+
0
^Aika tulista debattia käytiin ainakin tv:n koirakouluttajat -ketjussa. Minustakin on harmi, että Aberkios lähti lätkimään kc:stä. Hyvät rähinät sai aikaan! :nauru:
Joka toiselle kuoppaa kaivaa, joka toiselle ei.
Parsonrussellinterroristi Etta 07/10

  Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 67
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28225
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6347
Viestejä yhteensä545757
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265913
(Tilastot päivitetty viimeksi 12.05.2024 klo 09:15)