Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Lauantaina, 10.09.2011 klo 13:29

Kysy mitä vain mistä vain! 7

Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 51

Ebeli

Ebeli
Viestimäärä: 1299

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 7 - Keskiviikkona, 14.09.2011 klo 17:31  
+
0
nenssi tuskin voit tehdä itse mitään, vaan pitää viedä kone huoltoon. Yleensä tollaset viat ei johdu asetuksista vaan siellä on siinä "lukijassa" vika.

Ja oon hirvee ihminen, mutta tuo Rorysin kommellus nauratti mua jostain syystä. :nauru: Mutta voin kyllä samaistua ärsytykseen!

Tutuli

Tutuli
Viestimäärä: 3982

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 7 - Keskiviikkona, 14.09.2011 klo 19:29  
+
0

SanttuJ kirjoitti:

Voihan sen sisällysluettelon sekä muun osion jossa ei tarvitse sivunumerointia tehdä erillisenä word-tiedostona ja itse opparin sivuineen omana tiedostona.



No joo niin voi, mut haluisin, et ne sivunumerot näkyis oikein, kun lähetän työn sähköisessä muodossa. Jätin hommat kesken ja lähdin purkamaan ärsytystä lenkille, se onneks autto. :nauru:

Ja Karvakamu, niiden muotoilujen laittaminen tuntu siinä mielentilassa ihan ylivoimaselta. :wink:
Shetlanninlammaskoira Alissa 23.11.2008
Muistoissa tiibetinspanieli Mona 1992-2006

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 7 - Keskiviikkona, 14.09.2011 klo 20:08  
+
0
^^ Kyllä se muakin alkaa pikkuhiljaa naurattaa :nauru: Se oli vielä oikein se viimeinen pisara joka katkaisi kamelin selän kun siinä oli silloin muutenkin hirveä kiire kaikkien kouluhommien kanssa ja sit kävi vielä noin!

Rez

Rez
Viestimäärä: 1140

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 7 - Keskiviikkona, 14.09.2011 klo 20:34  
+
0
VOI EI miten mä voin olla näin idiootti?! :suru: Koira sai antibiootit pahaan nielutulehdukseen viime to, annostelu oli 1½ tablettia aamuin illoin. No minäpä puusilmä oon lukenut ohjeen väärin sekä paketista ETTÄ paperilta ja antanut tuon määrän vaan kerran päivässä! 10 päivän kuurista on enää 3 pvä jäljellä. Mitä ihmettä nyt pitää tehdä?? En saa ell soitettua tähän aikaan ja oon ihan hysteerisenä täällä, resistentit kannat tulehduksen uusiutuminen apua.. :mad:
Kukaan ei ole hyödytön - aina voi olla edes huonona esimerkkinä.

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 7 - Keskiviikkona, 14.09.2011 klo 22:13  
+
0
Mä samaistun ihan täysin kaikkien opparin sivunumeroiden kanssa painiskeluun, se on kyllä jotain niin absurdia kaikessa mahdottomuudessaan.
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

blanko

blanko
Viestimäärä: 1890

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 7 - Torstaina, 15.09.2011 klo 02:16  
+
0
^^ Mä oon tehnyt kerran myös noin :D Annoin sitten vaan siitä lähtien oikean annostuksen niin kauan kun lääkettä riitti. Meillä oli antibiootit leikkauksen jälkeen, eikä haava ainakaan tulehtunut tms. Kannattaa varmaan soittaa eläinlääkärille, koska teillä lääke oli kuitenkin ihan oikeaan vaivaan eikä vain "varmuuden vuoksi".

Shane

Shane
Viestimäärä: 946

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 7 - Torstaina, 15.09.2011 klo 08:10  
+
0
Natulla on nyt ollut hikkaa viikon ajan 2-4 krt päivässä. Mitä mieltä olette, pitäiskö huolestua? Yleensä ollu hikkaa vaan kerta viikkoon, jos sitäkään. Syö ja juo normaalisti sekä on luonteeltaan normaali, mitä nyt juoksut on päällä ja ne taitaa väsyttää.

Vai vainoharhailenko mä vaan turhaan? :shifty:
Menossa mukana saku Riki, corgi Natu sekä huskyvauva Nova!

Rez

Rez
Viestimäärä: 1140

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 7 - Torstaina, 15.09.2011 klo 17:23  
+
0
^^ Joops, kiva tietää että on olemassa muitakin "taiteilijoita". :D Ell soitin tänään ja kuuri jatketaan loppuun normiannoksella plus sitten vielä noin viikko siihen päälle. Jospa sit kaikki pöpöt olis eliminoitu..

muok// Miten yksityisviestejä saa poistettua?
Kukaan ei ole hyödytön - aina voi olla edes huonona esimerkkinä.
(Viestiä on muokattu torstaina, 15.09.2011 klo 19:46)

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 7 - Torstaina, 15.09.2011 klo 20:25  
+
0
Laitan tän tännekkin, kun niin ahdistaa...

Voiko ontumista borrelioosia epäillessä tapahtua jo kahden viikon päästä puremasta? :(!!!

Davella heitti oikea takajalka ihan löysäksi maanantaina, mutta avokki meinasi, että se saattoi olla kun niin kylmiltään riuhtas juoksemaan heti aamusta.

Nyt sitten tänään käveltiin jo noin 30 minsaa ennenkuin leikittiin nurtsilla juosten ja 5 minuutin päästä se sama takajalka heitti löysäksi :(!! Hieman aikaa meni, kun sitä vähän hieroin että otti taas painoa alleen. Onko tällainen hätäreagointia mennä heti huomenna eläinlääkärille, kun sattunut "vasta" kahdesti viikon sisällä ja hyvin vähän aikaa kerrallaan...? Muutoin ei näytä ontuvan tai mitään. Hieman tuon "halvauksen" jälkeen käveli hieman huterammin, mutta sitten taas normaalisti mentiin eteenpäin...

Sarahia

Sarahia
Viestimäärä: 4470

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 7 - Torstaina, 15.09.2011 klo 20:49  
+
0
^Minä epäilisin ennemmin polvia, eli kysytäämpäs onko Davelta tarkattu polvia?

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 7 - Torstaina, 15.09.2011 klo 21:07  
+
0
^eli ei ole. Paree siis mennä väännelyttämään!

suskie

suskie
Viestimäärä: 412

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 7 - Perjantaina, 16.09.2011 klo 08:53  
+
0

Rez kirjoitti:

muok// Miten yksityisviestejä saa poistettua?

Klikkaat sen viestin auki ja viestin yläpuolelle tulee valikko, missä oikealla on XPoista -valintaruutu. Jokainen viesti pitää poistaa erikseen. How inconvenient, valitin tästä vasta tonne palauteketjuun :nauru:

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 7 - Perjantaina, 16.09.2011 klo 10:47  
+
0
Miksi ampiaiset tulee heti sisälle, kun avaa ikkunan?! Ja miksi ne tuntuu muutenkin olevan (tavallista) hullumpia näin syksyisin? :mad:

Meinasin saada sydärin, kun makasin tässä sohvalla rentoa aamua viettäen, kunnes yks tollanen pirun kätyri päätti lentää ikkunasta sisään ja pilata mun aamun. Meni melkein tunti, että uskalsin tulla ulos makkarista sanomalehden kanssa varustautuneena.. Onneksi sain sen hengiltä. Nyt voi taas hengittää. Huh.

(Niin ja saatan ehkä kärsiä sairaalloisesta ampiaispelosta :shifty:)
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


Sarahia

Sarahia
Viestimäärä: 4470

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 7 - Perjantaina, 16.09.2011 klo 10:56  
+
0
^Siksi kun ne joutuu jättämään pesät niin ne on vähän sekoja.

riemuli

riemuli
Viestimäärä: 154

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 7 - Perjantaina, 16.09.2011 klo 11:35  
+
0
magik, kyselit aiemmin vanhempien asunnossa asumisesta & asumistuesta; itsellä vastaava tilanne, ja saan kyllä asumistukea, se on vain huomattavasti pienempi verrattuna normiasuntotukeen.
Borderterrieri uros Riemu s. 2.5.2011

Vanhempien luona borderterrieri uros Reino s. 17.2.2002

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 7 - Perjantaina, 16.09.2011 klo 12:23  
+
0

Joh kirjoitti:


(Niin ja saatan ehkä kärsiä sairaalloisesta ampiaispelosta :shifty:)



Minäkin.. Otan hirveän sprintin kunnon yliäänikirkaisun saattelemana :nolo:
(Viestiä on muokattu perjantaina, 16.09.2011 klo 12:24)

JenC

JenC
Viestimäärä: 645

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 7 - Perjantaina, 16.09.2011 klo 12:35  
+
0

weebl kirjoitti:

[quote=Joh]
(Niin ja saatan ehkä kärsiä sairaalloisesta ampiaispelosta :shifty:)



Minäkin.. Otan hirveän sprintin kunnon yliäänikirkaisun saattelemana :nolo:[/quote]

Sama juttu, inhoan noita, kimalaiset menee, niitä en pelkää.
Itse en kilju, menen ihan lamaantuneeseen tilaan, lihakset on niin jännittyneenä ja hengitys katkolla ja silmät niin lujasti kiinni, että ihan naamaan sattuu. Heti kun huomaan sitten että se ötö on vähän perääntynyt, lähtee tämä tyttö kuin Ihmeperheen Esa konsanaan. Ensin niin patsaana, yhtäkkiä kadonnut :D
Lapset: Poika -08- ja Tyttö -09-

Tulilisko Buster 6v.
Samojedi pentu toiveissa.

Muistoissa: Kääpiöluppakorva vaarimme Sulo 9v
Onni löytyy saippuakuplista :)
http://candyflosscake.blogspot.fi/

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 7 - Perjantaina, 16.09.2011 klo 13:23  
+
0
(Ja aikaisempaan kysymykseeni löytyi vastaus: toiselle puolelle löysempi nivel löytynyt, ollaan siis "saikulla" ja kipulääkityksessä 10 päivää. Kuntoutukseen tiistaina ja katsotaan mitä ne siellä meille keksii...)

Miana

Miana
Viestimäärä: 2905

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 7 - Lauantaina, 17.09.2011 klo 13:41  
+
0
Koira piereskelee ihan jäätävän hajuisia pieruja. Nyt pitäisi arpoa, mikä ruoka ne on aiheuttanut. Eli miten pitkän ajan päästä syömisestä hajuhaitat alkavat kehittyä? (Eilen iltapäivällä söi hirvenluuta ekaa kertaa, eilen illalla ja tänään aamulla nappulan seassa sika-nautajauhelihaa, tänään aamupäivällä peuranakkia (ihan vähän makupaloina) tai puolen päivän aikaan uusi puruluu?)
Miimi ja Tilli

Blogi (, jossa ei elämää tälläkään hetkellä)

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 7 - Lauantaina, 17.09.2011 klo 18:28  
+
0
Joko petuunia on löytänyt treeniliivin?`Nyt bongasin Koiramme-lehden takakannesta Peten koiratarvikkeen mainoksen ja siellä ois treeniliivi 29 euroa, käyhän kurkkaamassa jos tämän luet. :hymy:
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

  Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28210
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6338
Viestejä yhteensä545724
Uudet käyttäjät tänään6
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265867
(Tilastot päivitetty viimeksi 03.05.2024 klo 11:30)