Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Keskiviikkona, 25.01.2012 klo 09:01

Kysy mitä vain mistä vain! 9

Siirry sivulle: 1 ... 7 8 9 ... 51

Tigru

Tigru
Viestimäärä: 2736

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 9 - Sunnuntaina, 05.02.2012 klo 21:20  
+
0
^Mun käsittääkseni infuusionestettä tarvitaan 1,1ml että saadaan laimennussuhde 1:1.
Taigalta (poetry in motion): bedlingtoninterriereitä.

Mintu

Mintu
Viestimäärä: 34

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 9 - Sunnuntaina, 05.02.2012 klo 21:24  
+
0
^ just olin samaa tulossa sanomaan että ite ottaisin 1,1 ml infuusionestettä..
Bichon frise 07/2010

Frosty

Frosty
Viestimäärä: 956

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 9 - Sunnuntaina, 05.02.2012 klo 21:37  
+
0
^^ ja ^ Okei hyvä juttu! :)
SLK N Sani -03
SPK N Ansa -10

maddy

maddy
Viestimäärä: 3542

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 9 - Maanantaina, 06.02.2012 klo 00:05  
+
0

Angat kirjoitti:

Voiko koiralle syöttää mätiä? Vanhemmat olivat tehneet koiralle kalaa uunissa ja heittäneet joukkoon kalassa ollaan mädin. Mätiä on suurimmaksi osaksi isohkoina paakkuina, eli saisi vielä nypittyä isoimmat pois. Mutta onko tuosta haittaa koiralle? Oma suhtautumiseni mätiin on sellainen, etten ymmärrä, miksi kukaan sitä syö ja alkoi heti epäilyttää tuo koiralle antaminenkin...

Joo, en mäkään mätiä herkkuruokana pidä, mutta hyvin voi antaa koiralle. En lähtisi nyppimään pois missään nimessä vain sen takia, että itse ei sitä söisi, kun oma syömättömyys perustuu kuitenkin lähinnä makumieltymyksiin tai ennakkoluuloon.

Aduro

Aduro
Viestimäärä: 3051

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 9 - Maanantaina, 06.02.2012 klo 00:13  
+
0
Mätihän on niiiiiin herkkua! Lähinnä sitä ihmisten mätiä (jota siis valmiiksi pakattuna/tiskeiltä) saa ei kannata antaa koska se on niin suolaista, mutta koska kala ihan sellaisenaan tehty koirille niin tuskin siinä suolaakaan on :) Ite antaisin kyllä (tai sit oisin syöny sen ite...)
Mango-samojedinarttu 7v., Kirsikka-schipperke 4v., ja kissat Huli, Doris ja Piu :)

1.3.2012 Muistoissa Iida-kisu
(Viestiä on muokattu maanantaina, 06.02.2012 klo 00:13)

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 9 - Maanantaina, 06.02.2012 klo 00:32  
+
0
^ Sama ! Oih, mätiä, puristettua sitruunamehua, sipulihakkelusta, tilliä ja creme fraichea tai smetanaa. Taivas :love:
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade
(Viestiä on muokattu maanantaina, 06.02.2012 klo 00:32)

Aduro

Aduro
Viestimäärä: 3051

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 9 - Maanantaina, 06.02.2012 klo 01:09  
+
0
^Just noin! Ja alle vaikka Jälkiuuni limppusiivu, OIH! :love:
Mango-samojedinarttu 7v., Kirsikka-schipperke 4v., ja kissat Huli, Doris ja Piu :)

1.3.2012 Muistoissa Iida-kisu

Piksi

Piksi
Viestimäärä: 685

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 9 - Maanantaina, 06.02.2012 klo 08:03  
+
0

Aduro kirjoitti:

Lähinnä sitä ihmisten mätiä


Ai semmostakin on? :nauru:

Joo täälläkin tykkäillään mädistä, erityisesti muikun (ja tietysti tuoreista itsekalastetuista) mädistä. Ja todellakaan en nää mitään syytä miksei moista voisi antaa koiralle.

saije

saije
Viestimäärä: 4425

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 9 - Maanantaina, 06.02.2012 klo 09:17  
+
0
Kyllä, oih mätiä! :love:
Se on jotain niin hyvää, ja mie aina joulussa vedän yksin 500g mätiä, 1-2 päivässä.. :)
Ja keitetyn kalan silmät, nams! (Kyllä, olen outo) :nauru:
Valkoinen ruotsinhirvikoira "Nimue" Syntynyt 26/3/11 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Nila" Syntynyt 14/12/12 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Loru" Syntynyt 13/9/15 ♀
Karjalankarhukoira "Lyyra" Syntynyt 15/6/17 ♀

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 9 - Maanantaina, 06.02.2012 klo 10:29  
+
0
Notte/innna (sekotan AINA), kertokaa mulle sen kukkakaalipitsapohjan ohje!
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

keimu

keimu
Viestimäärä: 4291

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 9 - Maanantaina, 06.02.2012 klo 11:00  
+
0
^Se taitaa löytyä "Herkuttelijat" -threadistä sivu tai kaks takaperin ja on innnan laittama tai siis linkittämä.

Nyt kun tossa yllä jo päästiin ruoka-aiheeseen niin jatkanpa minäkin:

Onko kukaan koskaan maistanut mikrossa valmistuvia ranskalaisia? Lueskelin tässä Pirkka-lehteä ja oli mainos, joskus aikasemminkin oon törmännyt, mutta eihän ne nyt vaan voi olla hyviä? Mua vaan kiinnostaa :D

Entä onko kukaan koskaan maistanut niitä sellaisia (Pirkan) pastataskuja, onkohan ne nyt tortellineja sitten? Eli semmonen pieni täytetty pastasta tehty nyytti, jossa on sisällä esim. juustoa tai kinkkua tai tomaattia? Onko ne valmiit hyviä?

cada

cada
Viestimäärä: 875

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 9 - Maanantaina, 06.02.2012 klo 11:02  
+
0
^ mä ainakin rakastan sellasia Rainbow:n tuorepastaan tehtyjä juustotortelliineja. Mä tosin rakastan kaikkea, missä on mahdollisimman paljon juustoa :shhh:
A house is not a home when I'm alone here....

keimu

keimu
Viestimäärä: 4291

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 9 - Maanantaina, 06.02.2012 klo 11:09  
+
0
No niin rakastan minäkin, mutta tollaset valmisruuat aina epäilyttää mua enkä oo niin paljoa saanu aikaiseksi vielä, että oisin etsinny reseptin että ois kotona voinnu tehdä. Onko se juusto minkä makusta, onko mietoa vai vahvaa? Ei home?

cada

cada
Viestimäärä: 875

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 9 - Maanantaina, 06.02.2012 klo 11:15  
+
0
^ noissa Rainbow:n tuorejutuissa on homejuustoakin ja kokonaisuudessaan se juusto maistuu sellaselta keskivahvalta, ehkä enemmän miedolta. Rainbow:lla on myös sellasta ei-tuore (mikä sana :D) tortelliinipusseja. Niitäkin on juuston makusia ja niissä ei muistaakseni ole homejuustoa. Harvoja valmisruokia, joita syön.

Pirkan pastoista en tiedä kun lähikauppana on S-market ja siellä tulee eniten käytyä.
A house is not a home when I'm alone here....

Piksi

Piksi
Viestimäärä: 685

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 9 - Maanantaina, 06.02.2012 klo 14:59  
+
0
Minun mielestä noi valmistortellit mitä lie maistuu tosi teollisilta, mitä joitakin tullut maisteltua. Syöpi ennen ku selkäänsä ottaa, van itse kierrän kaupassa kaukaa.

Innova

Innova
Viestimäärä: 428

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 9 - Maanantaina, 06.02.2012 klo 15:34  
+
0
Voi nyt kerpele kun ottaa päähän.

Vein puhelimen takuuhuoltoon neljättä kertaa ja toivoin laitevaihtoa. Nyt kävin hakemassa puhelimen ja veloittivat 25 euron tarkastusmaksun ja ilmoittivat että mekaaninen vaurio jota ei voi korjata eikä mene takuun piikkiin. Ei kai se nyt helve**i voi niin mennä että laittavat puhelimen huoltoon josta veloitetaan, ilman että kysyvät asiakkaalta käykö se? Oletushan nyt on kuitenkin että takuuhuolto ei mitään maksa ja en todellakaan olisi tota vanhaa romua mihinkään mahdollisesti maksulliseen huoltoon antanut laittaa jos olisi asiasta kysytty.

Ärsyttää ihan suunnattomasti että en siinä tilanteessa tajunnut jättää puhelinta tiskille maksamatta. Nyt se on maksettu jo, joten kiva lähteä vääntämään tuulimyllyjä vastaan. Ja kyllä, 25 euroa on minulle todella iso raha ja ihan vaan periaatteen vuoksi en haluaisi tällaista sulattaa kun ei se mielestäni ole oikein.

Ja pointtihan tässä kaikessa oli, että mihin voin valittaa? Vai voinko? Nokialle? Mitä kuluttajansuojalaki sanoo tästä?

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 9 - Maanantaina, 06.02.2012 klo 19:17  
+
0

dronttiedward kirjoitti:

Notte/innna (sekotan AINA), kertokaa mulle sen kukkakaalipitsapohjan ohje!



innna on meistä se järkevämpi ja tietää mm. kaiken, mie vain esitän tietäväni ja olen kiivas hätähousu ! :nauru:
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

Eldarwen

Eldarwen
Viestimäärä: 2007

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 9 - Maanantaina, 06.02.2012 klo 19:54  
+
0

keimu kirjoitti:

Onko kukaan koskaan maistanut mikrossa valmistuvia ranskalaisia? Lueskelin tässä Pirkka-lehteä ja oli mainos, joskus aikasemminkin oon törmännyt, mutta eihän ne nyt vaan voi olla hyviä? Mua vaan kiinnostaa :D



Mä rakastan niitä Oolannin mikrovalmiita ranskalaisia! :nauru: Tosin, en oo vielä tavannu toista joka niistä pitäisi.. Mutta nam!

blanko

blanko
Viestimäärä: 1890

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 9 - Maanantaina, 06.02.2012 klo 22:28  
+
0
Mitä ootte mieltä siitä, oisko ihan järjetöntä ottaa Pablo mukaan kun menen käymään kasvattajalla pentua katsomassa? Kasvattajalle tämä ois ok, mutta siellä on pentujen lisäksi 10 aikuista koiraa. Tiedän, että Pablo varmasti säikähtäisi niitä, ja saattaisi näykkiä ja mennä piiloon, muttei ainakaan hyökkäisi ja aloittaisi riitaa. En oikein tiiä mitä tekisin, kun en ehkä saa hoitopaikkaa tuoksi ajaksi.

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: KYSY MITä VAIN MISTä VAIN! 9 - Maanantaina, 06.02.2012 klo 22:33  
+
0
^ Mä en tuossa tapauksessa ottais jos on mahdollista että reagoi noin, liikaa stressiä sekä sulle että koiralle. Ellei sit onnistuis niin ettei se joutuis välttämättä kohtaamaan niitä muita vaan olis jossain eri huoneessa tms :hymy:

  Siirry sivulle: 1 ... 7 8 9 ... 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään5
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 18.05.2024 klo 20:15)