Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Keskiviikkona, 13.07.2011 klo 22:34

Laihdutus- ja liikuntapulina 2

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 51

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Keskiviikkona, 20.07.2011 klo 22:19  
+
0
Nyt sain motivaatiota kun ystävä oli kyläilemässä ja sovittiin että toimin "koekanina". Hän itse ei vielä laihduta kun on raskaana, mutta minä kokeilen lähteekö tällä "kuurilla" painoa ja kiinteytyykö. Hän voi kokeilla sitten synnytyksen jälkeen.
Suurinpiirtein tämän verran nyt tänään tehtynä (lisää on tulossa kyllä :nauru:)
-Vatsalihakset: 50+50
-"Käänteiset vatsalihakset": 50+50
-Punnerrukset: 50
-"Jalannostot" (makaa kyljellään ja nostaa jalkaa ylös-alas): kummallakin jalalla 100+100
- Todella kevyt hölkkä: 20 min

Nuo plussat tuolla sen takia että en kaikkea ole yhteen menoon tehnyt :wink:

Vielä aattelin jos tekis molempia vatsalihasliikkeitä sen 50 ja jalannostoja 100 molemmilla kintuilla. Meinaa sen jälkeen pakarasta asti krampata kun on saanut tuon sata täyteen!
Ja uskokaa tai älkää viikon oon tätä tehnyt (enemmän tai vähemmän samalla kaavalla) ja nyt jo huomaan kiinteytymistä tapahtuneen! Jaloissa kyllä on löllöä, mutta kiinteämmät ja hieman kaventuneet, mahassakin ehkä jo muutosta parempaan.

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Torstaina, 21.07.2011 klo 07:31  
+
0
Tää "kuuri" alkoi 13.7 (vähän lepsummalla tahdilla tosin). Nyt on 20.7.
On 3,6 kiloa tuossa ajassa tippunut, eli aika paljon nestettä on lähtenyt. Mutta pakosti jotain muutakin :peukku:
(Viestiä on muokattu torstaina, 21.07.2011 klo 15:32)

Suzuna

Suzuna
Viestimäärä: 1068

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Torstaina, 21.07.2011 klo 09:34  
+
0
weebl, hienoa tulokset alkaa jo näkyä ja suunta on aivan oikea!:peukku:

Itse olen ryhdistäytynyt salilla käynnin suhteen ja kolme kertaa viikossa on tullut käytyä! Ah mikä ihana lihasten kolotus! :aurinko: Tähän päälle vielä pyöräily töihin, niin kyllä alkaa olla timmi olo!
Shetlanninlammaskoira Siru -08
Saksanpaimenkoira Eve -10
Bordercollie -12

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Torstaina, 21.07.2011 klo 15:31  
+
0
Neuvolantäti nyt huomasi miten oon hoikistunut, kuulemma ihan eri näköinenkin :aurinko: Ihanaa kuulla tuollaista henkilöltä josta tiedän että ei sano mielistelläkseen.
Jes, nyt pamahti taas reippaasti lisää motivaatiota jatkaa! :jjei:

sillycow

sillycow
Viestimäärä: 1428

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Torstaina, 21.07.2011 klo 21:46  
+
0
Ei taidakaan olla ihme, että yöllä tuntuu hyllyvän eteenpäin kun menee nukkumaan, mulla janottaa tyyliin 3 eri lääkettä ja tää päivä alko klo 9, nukuin osissa 3½ tuntia ja sinä aikana olen juonut 5,3 litraa nestettä. :mietiskel: Nukkumaan menen yöllä, myöhään joten mikähän on lopullinen loppusumma? Ja olen yrittänyt vähentää ja kärvistellyt janon kanssa tässä pitkin päivää. Veikkaan 7-8l juovani tänään. Ihme, että oon vielä hengissä, ihan oikeesti. Kaveri tokas, että jos joisin saman verran kun muut ihmiset multa vois lähteä tyyliin 10kg ihan hepposasti vaan nestettä. :eitietoo: I hate my life! :pyssyt:

maddy

maddy
Viestimäärä: 3542

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Perjantaina, 22.07.2011 klo 07:26  
+
0
^Noista lääkkeiden janottavasta vaikutuksesta kannattaa keskustella lääkärin kanssa. Jano on kuitenkin elimistön oma merkki siitä, että kroppa tarvitsee nestettä, joten ei nyt ihan juomattakaan kannata olla, jos janottaa. Lisäksi lääkärin kanssa voisi ottaa puheeksi, miksi neste kertyy kehoon eikä tule ulos. Tuolla juomismäärällä pitäisi virtsaakin tulla aika paljon.

kassi

kassi
Viestimäärä: 122

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Maanantaina, 25.07.2011 klo 16:36  
+
0
88/200 Ihan sairaan kuuma, ei luistanut kunnolla. Hitto mä oon jäljessä :mad: Pitäs olla jo rapiat 120 km mittarissa ja muutenki aattelin, että ehtisin oikeesti juosta jopa yli ton tavotteen. Parsa.
Gordoninsetteri Ramsay, tuttavallisemmin Rämsi 02/11

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Maanantaina, 25.07.2011 klo 16:41  
+
0
^ Mulla on ihan sama tilanne, lukemat jotain 213/400, oon yli 20 km jäljessä... Nytkin oon Helsingissä ja mulla on juoksukamat mukana mut saa nähdä millaisia lenkkejä ehdin tässä kahen päivän aikana juosta. Jos juoksisin 16 km niin saisin tältä viikolta edes sen 31 km kasaan, muttei sit oo kyllä yhtään ekstraa. Hoppu alkaa olla. :|
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Maanantaina, 25.07.2011 klo 16:49  
+
0
Mun kuurit on taas menneet ihan pyllylleen. Ei vaan näin kuumalla huvita mikään (paitsi tietty syöminen :roll:)

Onneksi sentään tänään jaksoin siivota, imuroidan ja luututa. Tulipa edes vähän hyötyliikuntaa jos ei muuta.
Näin viime yönä unta että olin timmissä kunnossa ja vatsalihakset oikein näkyi, ihana sitten herätä todellisuuteen :ttou:

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Torstaina, 28.07.2011 klo 07:48  
+
0
15 kg:n dieetti
- Tällä dieetillä pystyy laihduttamaan 15 kiloa viikossa. - Miten se toimii? - On juotava kymmenen litraa vettä joka päivä. - Eikö muuta? - Ja vessa pitää rakentaa kahdeksan kilometrin päähän.

neruda

neruda
Viestimäärä: 2829

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Torstaina, 28.07.2011 klo 13:51  
+
0
Avasin taas kiloklubin ja nyt koitan taas kerran päästä kiinni terveellisestä syömistavasta. Ei auta kuin heittelevän elämän ohella yrittää oikeasti suunnitella ne syömisensä ja oikeasti pitää niistä kiinni. Liian paljon lipsunut taas leivän mupeltamiseen ja noutoruoan syömiseen. Ihan kuin pelkkä kiire olisi hyvä tekosyy syödä huonosti. Käyn kirjautumassa lähisalille ja tavoite olis ehtiä sinne edes kerran viikossa ja alkaa taas pyöräilemään edes jonkin verran. Just silloin kun mä olen lihavimmillani, tulee tällainen jumalattoman kuuma kesä :mad:

Mutta, äiti lupas mulle tonnin jos tiputan 10kg, joten tarvis varmaan alkaa yrittämään niin sais seuraavan koiran melkeinpä kokonaan muiden rahoilla kuin omilla :nauru:
Berninpaimenkoira "Manta" s. 2015
Berninpaimenkoira "Mooses" 30.9.2010-7.1.2016
Berninpaimenkoira "Urho" 28.8.2009-5.1.2011

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Torstaina, 28.07.2011 klo 14:16  
+
0

neruda kirjoitti:


Mutta, äiti lupas mulle tonnin jos tiputan 10kg, joten tarvis varmaan alkaa yrittämään niin sais seuraavan koiran melkeinpä kokonaan muiden rahoilla kuin omilla :nauru:



Lupaisipa joku mullekkin niin saisi tosi hyvän motivaation.
lupasin kuitenkin itse itselleni että sitten kun on -10kg niin käyn ottamassa tatskan :cool:

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Torstaina, 28.07.2011 klo 14:58  
+
0

neruda kirjoitti:

Mutta, äiti lupas mulle tonnin jos tiputan 10kg, joten tarvis varmaan alkaa yrittämään niin sais seuraavan koiran melkeinpä kokonaan muiden rahoilla kuin omilla :nauru:



Kui hyvä "porkkana" ! Voi ku joku täälläkin lupais tollasen summan.

Tekisi mieli aloittaa harrastus, lajikin on kyllä tiedossa mitä tahtoisin harrastaa, isä on luvannut maksaa vaikka 10 harrastusta miulle, mut pelkkä ajatuskin yksin menemisestä johonkin ryhmään saa miut haukkomaan happea, pitää siis koittaa saada joku kaveri messiin. :mietiskel:
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

neruda

neruda
Viestimäärä: 2829

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Torstaina, 28.07.2011 klo 17:05  
+
0
Kieltämättä ihan kiva porkkana, äiti on aina ollu hyvä noine kannustimineen.
Berninpaimenkoira "Manta" s. 2015
Berninpaimenkoira "Mooses" 30.9.2010-7.1.2016
Berninpaimenkoira "Urho" 28.8.2009-5.1.2011

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Sunnuntaina, 31.07.2011 klo 08:27  
+
0
Kaveri ja veljeni piti mulle eilen saarnaa, että kuinka paljon hoikemmalta näyttäisin jos käyttäisin kireämpiä vaatteita, enkä "telttoja". Testasin sitten ja vetäisin kaapinperältä vanhat farkut ja t-paidan. Kaveri oli aivan järkyttynyt siitä kuinka paljon paremmalta näytti :nauru:
"voi herrajumala, en tiennytkään että sä noin hoikka olet!"
"mä oon niiiin kateellinen sulle!"
"sulla on kyllä hyvä kroppa!"
"jos mulla ois tuommonen vartalo niin en laihduttas yhtään!"
Aivan säikähdin kuinka hän suurinpiirtein huusi kohteliaisuuksia, olin toki imarreltu :shifty:

Oon vaan yrittänyt peitellä noilla "teltoilla" itseäni, vaikka tiedän itsekkin että näytän vaan tavallista isommalta.

kassi

kassi
Viestimäärä: 122

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Maanantaina, 01.08.2011 klo 14:41  
+
0
94/200 sain jopa yhdesti käytyä lenkillä lomareissun aikana :roll: Taas tämä viikko melko haipakkaa, että katotaanpa miten se itkettää ens viikolla, ku kokoajan jään vaan enemmän jälkeen tässä projektissa.
Gordoninsetteri Ramsay, tuttavallisemmin Rämsi 02/11

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Maanantaina, 01.08.2011 klo 15:01  
+
0
Mä luulen että olen laihtunut vähän, mutta kun ei ole vaakaa, niin en voi olla varma. Olen nyt yrittänyt jättää iltasyömisiä vähemmälle, ja pienentää annoskokoja kohtuullisemmiksi. Mulla on huono tapa mättää ruokaa ähkyyn saakka. Pitäisi varmaan ruveta tekemään vain pahaa ruokaa, niin helpottuisi huomattavasti :nauru:
Edelleen haluaisin pudottaa painoa ennemminkin urheilemalla, jotta lihakset eivät kuihtuisi kokonaan. Ongelmana vaan rikkinäinen kroppa. Juokseminen piti jättää pois, kun polvi meni rikki. Uiminen ei onnistu, kun oikean olkapään liikuttaminen rasittaa rikkinäistä kylkiluuta :neutral: keksisiköhän joku hyvän, mielellään aerobisen liikuntamuodon jossa ei tarvitse rasittaa polvia eikä liikuttaa hartioita kauheasti?:shifty:

eetla

eetla
Viestimäärä: 3461

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Maanantaina, 01.08.2011 klo 15:39  
+
0

Vanis kirjoitti:

Mä luulen että olen laihtunut vähän, mutta kun ei ole vaakaa, niin en voi olla varma. Olen nyt yrittänyt jättää iltasyömisiä vähemmälle, ja pienentää annoskokoja kohtuullisemmiksi. Mulla on huono tapa mättää ruokaa ähkyyn saakka. Pitäisi varmaan ruveta tekemään vain pahaa ruokaa, niin helpottuisi huomattavasti :nauru:
Edelleen haluaisin pudottaa painoa ennemminkin urheilemalla, jotta lihakset eivät kuihtuisi kokonaan. Ongelmana vaan rikkinäinen kroppa. Juokseminen piti jättää pois, kun polvi meni rikki. Uiminen ei onnistu, kun oikean olkapään liikuttaminen rasittaa rikkinäistä kylkiluuta :neutral: keksisiköhän joku hyvän, mielellään aerobisen liikuntamuodon jossa ei tarvitse rasittaa polvia eikä liikuttaa hartioita kauheasti?:shifty:



Eikö se vesijuoksu olisi ok?
Osku 2001 v syntynyt seropi rouva k.16.9.2012
p&s käppänä "Nasu" s. 19.10.2008
p&s käppänä "Sulo" s. 28.6.2011

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Maanantaina, 01.08.2011 klo 15:48  
+
0
^Sitä olisi tarkoitus ruveta harrastamaan aktiivisesti, ja olen pari kertaa kokeillutkin. Nyt vaan mietityttää tuo olkapää. Pystyykö vesijuoksua harrastamaan auttamatta käsillä? Mä en muista miten sen vedessä toimikaan :nauru:

saije

saije
Viestimäärä: 4425

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 2 - Maanantaina, 01.08.2011 klo 16:23  
+
0
Aika järkytys kun vkl menin käymään vaa-alla. Oli tipahtanu viikossa 3 kg painoa! :nauru:
Mie olen alkanu nyt juoksemaan ja pastat, potut jättäny pois. Viikolla mie syön pääosin kanaa ja salaattia (esim. tomaatti+mozarella), leipää sekä dippailen porkkanoita :) Mie olin kyllä niin yllättyny! Tätä linjaa jatketaan :)
Valkoinen ruotsinhirvikoira "Nimue" Syntynyt 26/3/11 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Nila" Syntynyt 14/12/12 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Loru" Syntynyt 13/9/15 ♀
Karjalankarhukoira "Lyyra" Syntynyt 15/6/17 ♀

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28193
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6332
Viestejä yhteensä545701
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265845
(Tilastot päivitetty viimeksi 28.04.2024 klo 12:00)