Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Maanantaina, 03.02.2014 klo 19:56

Laihdutus- ja liikuntapulina 7

Siirry sivulle: 1 ... 10 11 12 ... 40

Lurch

Lurch
Viestimäärä: 2091

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 7 - Torstaina, 20.02.2014 klo 10:04  
+
0
Myös minua hämmästyttää että osa ei pääse tuohon kyykkyasentoon, en oo tiennytkään että se voi mennä noin!

Sen oon tiennyt että osalle tuottaa vaikeuksia pitää kantapäät maassa silloin kun ollaan menossa kyykkyyn, mutta se on aika usein selän asennosta kiinni. Selän notkistaminen lienee se avainsana.

Minäkin sitten tämän ketjun innoittamana pyllötin eilen tuossa "luonnollisessa lepoasennossa", ja täytyy kyllä sanoa että ehkä 10 minuutin jälkeen rupesi jo kivistelemään sen verran että vaihdoin asentoa. Pitänee harjoitella.

nipanapa

nipanapa
Viestimäärä: 1859

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 7 - Torstaina, 20.02.2014 klo 11:19  
+
0
En tiedä uskallanko tohon kyykkyhaasteeseen lähteä, ei oo nimittäin mitään luonnollista siinä asennossa johon joudun itseni vääntämään, jotta pysyn 2 sekuntia tossa kyykyssä :D Jalat niin haralleen kun saa, oikean jalan sivu ei koske ollenkaan maahan, kädet ojennettu eteen jotta vähän tuli tasapainoo ja silti pyllähdän heti maahan istumaan. Seisomasta jos yritän laskeutua kyykkyyn niin semmoseen 90 asteen kulmaan pääsen ennen kuin kaadun. Ei vaan onnistu. Noh, saan sentään täydellisen lootusasennon, kyllä mäkin jotain osaan :ylpea:

Ja tänään aamupaino oli jopa puoli kiloa alle tavoitteen! 49,5kg! Hitto miten hyvä fiilis itsestä. Piti ihan herättää poikaystävä päiväunilta hihkumaan mun kanssa. Seuraavaks otan tavotteeks saada liikunnan ihan kunnolla osaks normaalia arkea. Ens viikolla alkaa dancehall-tunnit, eiköhän siellä tuu sheikattua itsensä ihan hikiseks.

BaeLiana

BaeLiana
Viestimäärä: 1860

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 7 - Torstaina, 20.02.2014 klo 13:25  
+
0
Täysin off topic, mutta onko tuo nipanapan kuva Donnie Darkon pupujussi vai hahmotanko mä väärin? Eikä silläkään oo merkitystä oikeastaan, mut musta se on jotenkin hyytävä ja näen siitä varmaan jokin yö painajaisia :nauru:
pystykorvasekoitus Ronja 2010 ->
löytökatti Sulho 2013 ->
porokoira Heili 2014 ->

http://baeliana.kuvat.fi/#/

naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 7 - Torstaina, 20.02.2014 klo 13:54  
+
0
^ On! Siellä on se meksikaani vaan sisällä, ei hätää.
Rise to reset the world.

nipanapa

nipanapa
Viestimäärä: 1859

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 7 - Torstaina, 20.02.2014 klo 14:14  
+
0
^^ Höh, musta Frank on just rauhoittava! Semmonen päänsisäinen mentori. Kaikilla muilla täällä on avatareina kuva koirastaan, mutta kun mulla ei ole koiraa, niin halusin jonkun muun söpön laittaa siihen.

BaeLiana

BaeLiana
Viestimäärä: 1860

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 7 - Torstaina, 20.02.2014 klo 14:20  
+
0
Siis mä oon kyseisen leffan nähnyt enkä muista, että olisi siitä mtn traumoja jäänyt, vaikkei se ehkä mun lempparileffoja ollutkaan tai toi pupu hahmona, mutta tossa kuvassa se jotenkin aiheuttaa mussa ihan kummallisen reaktion joka kerta :nauru:
pystykorvasekoitus Ronja 2010 ->
löytökatti Sulho 2013 ->
porokoira Heili 2014 ->

http://baeliana.kuvat.fi/#/

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 7 - Torstaina, 20.02.2014 klo 17:23  
+
0
Saliohjelma tehty ja maanantaina saisin käteen valmiin version siitä. Oli kyllä ihan huippua käydä salilla vaikka aluksi pelkäsinkin ihan kamalasti että kaikki tuijottaa tyylillä: "Mikä helvetin hikiläski tänne tulee mukatekemään jotain". Ei kukaan tuijottanutkaan. :hymy: Ohjelma on aluksi aika iisi ja laitteilla tehdään monia jalkaliikkeitä vaikka halusinkin heti kyykyt ja muut. Katsottiin kuitenkin parhaaksi vahvistaa lihaksia turvallisesti huonojen polvien takia ennenkuin ruvetaan kyykkäämään yms. :hymy:

Maanantaina avo saa ottaa karun keskivartalokuvan miusta ja siitä alkaa kesäkuntoon projekti. Oon niin intoa täynnä. :aurinko:
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 7 - Perjantaina, 21.02.2014 klo 17:12  
+
0
Olin tuhma ja kävin viikkoa aiottua aiemmin puntarilla. Säälittävän vähän paino pudonnut. Seitsemässä viikossa 2,1 kg, joka tekee viikkotasolla 300 g. Plääh. Sinänsä tuo vauhti on ihan terveellinen, mut ankean hidas. Positiivista toki se, et painan ensimmäistä kertaa yli kymmeneen vuoteen alle 60 kg, tarkalleen 59,6 kg. :nauru: Kehon koostumus oli puntarin mukaan myös kehittynyt positiivisesti:

1.1.2014
Paino: 61,7 kg
Rasva:31,6 %
Vesi: 47 %
Lihas: 33,3 %
Luu: 11,4 %

21.2.2014
Paino: 59,6 kg
Rasva: 29,6 %
Vesi: 48,8 %
Lihas: 34,3 %
Luu: 11,6 %

Muut mitat tätä nykyä 91 cm/rinta 70 cm/vyötärö ja 96cm /lantio. Nyt vois jonki aikaa kerätä motivaatiota viimeiseen rutistuksen. Kyllä minä saateri viekoon joskus vielä painan sen 58 kg. :ylpea:
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014

eetla

eetla
Viestimäärä: 3461

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 7 - Maanantaina, 24.02.2014 klo 19:34  
+
0
Mä aloitin epävirallisen kesäkuntoon haasteen eli tän
Nyt on kakkos viikko menossa ihan perustasolla eli 5 liikettä, itse lisäsin siihen hooverin periaatteella niin kauan ku pystyy. Viime viikolla jäi niin paljon väliin että lauantaina jouduin tekemään koko viikon treenit, loppuvaiheessa ei taida oikeen onnata semmonen. tänään tein eilisen ja tän päivän.

Lisäksi aattelin että otan jonkun esim 5 kilsaa juoksua viikossa, ja sitä sitten hilailisin pikkuhiljaa ylöspäin. Pitää vaan ootella että tää tukkosuus helpottaa kun tiiän että jos nyt otan ja päräytän kunnon hiki lentää lenkin niin se laukasee pahan lenssun, eli pysytellään näissä keviämmissä hommissa. Ellei sitten loppuviikosta jo ois kunnossa.

Viikonloppuhan meni ihan harakoille, mut oli se sen arvoista, ystäviä näkee nykyään niin harvoin, ja tulihan sitä veivattua nelisen tuntia tanssilattialla ja päkiät oli vielä tänäänkin kipeet lauantaina ne oli aivan liekeissä, oisin sillon yöllä kontannut taksiin jos oisin kehannu, en kässää miks sitä lyö aika 10 senttiset korot alle. :nolo: Mutta nyt mennäänkin sitten ilman bileitä ja herkkuja taas pidemmän aikaa. Josko herkkuja pääsiäisenä seuraavan kerran. :hymy:
Osku 2001 v syntynyt seropi rouva k.16.9.2012
p&s käppänä "Nasu" s. 19.10.2008
p&s käppänä "Sulo" s. 28.6.2011

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 7 - Maanantaina, 24.02.2014 klo 21:32  
+
0
Huhhei mikä olo. Koko viime viikon maha kipristeli ja krappaili ja oli etova olo. Lauantaina se sitten iski kunnolla, mahan kramppailut, kait toiki jonkulainen vatsatauti oli vaikkei kertaakaan tarvinnu ystävystyä pöntön kanssa. viikonlopun evästyssaldo päärynä per päivä ja sunnuntaina pieni lautasellinen puuroa. Miinus kaksi kiloa, vaan maha pullottaa ihan täynnä ilmaa. (Jee kiva lähtä huomenna töihin piereskeleen! :nauru: ) maha ei oo kyllä kunnossa ihan vieläkään, semmonen kurlaus sieltä alkanu kuuluun, mutta ei tässä enempää voi kotonakaan saikulla tämmösen takia olla.

Ai niin, ja harmittaa ihan vietävästi etten oo päässy testaan uutta kuntosalia! Murh. Huomenna ois aamuvuoro minkä jälkeen hyvä olis mennä, vaan kattoopa, tuskin kykenee.
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä
(Viestiä on muokattu maanantaina, 24.02.2014 klo 21:33)

gaselli

gaselli
Viestimäärä: 735

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 7 - Maanantaina, 24.02.2014 klo 22:08  
+
0
Tänään tuli tilaamani uudet farkut ja hiukan jännitti että sopiiko ne... Ja nyt uskallan sanoa että farkku-kokoni on pienentynyt! Jee! Olen pitkään käyttäny koon 40 farkkuja ja olen huomannu että on pakko käyttää vyötä että ne pysyvät napakasti ja saan ne farkut pois jalasta ilman että avaan napin tai vetskarin. Muutama viikko sitten tilasin uudet farkut ja otin taas koon 40 kun en millään usko että pienempi muka mahtuis. Viime viikolla sitten päätin tilata koon 38. Onpa ihanaa kun noitten kanssa ei tarvii käyttää vyötä vaan pysyvät napakasti jalassa ja mun perä ja reidet mahtui niihin!

Tässä "ennen ja jälkeen" kuvat, kuvia katsoessa huomaan eron itsekin, reidet ja takapuoli on kiinteytyny vaikka paino on suurinpiirtein sama. Olen niin onnellinen :jjei:


kuva otettu joulukuussa 2012


uudet farkut, kuva otettu tänään
Collie "Ronja" 5/2010

Sheltti "Sani" 6/99 - 10/2011

Labbis "Vilma" 4/95 - 3/2010

ooa

ooa
Viestimäärä: 780

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 7 - Tiistaina, 25.02.2014 klo 08:34  
+
0
Jee, miinus yksi kiloa! Eikä mahakaan oo enää niin mahottoman löysä nahkakasa. :jjei:
Shibatrio <3

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 7 - Tiistaina, 25.02.2014 klo 08:39  
+
0
Miun maha on kamala, oon saanut joskus ihan jäätävät määrät raskausarpia vatsaan, jenkkiksiin ja vähän jokapaikkaan muuallekin. En oikein itse edes muista tätä eli varmaan silloin tullut kun masennuin ja aloin turvota. Nyt sitten nuo rumat arvet saavat miun mahan näyttämään nahkapussilta ja pelkään jos laihdutan lisää niin siitä tulee sellainen koko loppuelämäksi. Tisseissä sama, teepusseilta lähinnä nykyisin näyttävät kun sieltä lähti rasvat ensimmäisenä ja ovat täynnä raskausarpia. :pyssyt: En tällähetkellä kyllä pidä taas vartalostani yhtään.
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 7 - Tiistaina, 25.02.2014 klo 17:10  
+
0
^Muistaakseni Sonik, jossain ketjussa sanoi, et raskausarvet on seksikkäitä tiikerinraitoja :paijata:

Mulla on kaikki raskausarvet tulleet 11-13 -vuotiaana, ku aloin kehittymään naisen mittoihin. Reidet on vallan upeat kun niitä koristaa sisäreisissä sekä lantiosta reiden puoleen väliin valkoinen arpien verkosto. Rinnoissa on myös ihan mahtavat jäljet. Jos yhtään lohduttaa, niin ne vaalenee ja tasoittuu ajan myötä. Rinnat oli myös meikäläisellä melko hurjat ku tipahti painoa paljon ja rasva lähti ryntäistä, mut niidenkin tilanne on tasoittunut kun on saanut jonkin verran lihasta kadonneen rasvan tilalle. Näkyvät ryökäleet selkeämmin ilman täytettä.

Apteekissa näkyy olevan myynnissä erilaisia ihonhoitotuotteita arville. Vois melkein laittaa ostoslistalle ja testata. Käyttökokemuksia? Meikäläisen arvet on kyllä niin vanhoja, et nille nyt tuskin enää paljon voi, mut ainahan voi kokeilla.
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014

nipanapa

nipanapa
Viestimäärä: 1859

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 7 - Tiistaina, 25.02.2014 klo 20:19  
+
0
Mun kaveri just kehui kookosöljyn vaalentavan raskausarpia tosi tehokkaasti. Ajattelin pistää heti testiin, kunhan muistan käydä taas ostamassa purkillisen! Teiniajoilta reisissä ihan kivat arvet, nykyään jo aika vaaleat. Mun ongelma on enemmänkin selluliitti, kunnon appelsiini-ihoa takareidet ja perse. Aion huomenna käydä ostamassa kuivaharjan, jos siitä olis vaikka apua. Ihan varsinaisesti en usko mihkään ihmeseerumeihin tai tommosiin arpivoiteisiin, mut kaikki tämmönen vähän luonnollisempi kiinnostaa.

Iski hirveä ahdistus, kun tajusin miten vähän kesään on aikaa. Ystävillä on kesällä häät ja pitäisi sinne keksiä mekko, mutta aika paljon hankaloittaa, kun on (muka) kaikkia ongelmakohtia kehossa, jotka pitäis saada piiloon. Pitäis olla hihat ja sopiva pituus, kaula-aukko ja istuvuus, mulla on kuitenkin aika kurvikkaat muodot vaikka oonkin näin lyhyt, joten aina on vähän ongelmaa ja päädyn ostamaan säkkivaatteita koska eihän niiden kuulukaan istua erityisemmin. Väreistäkään en tykkää, lähinnä musta, valkoinen ja harmaan sävyt on ne mun vaihtoehdot. Onneksi ne on ihan rennot häät, morsiamen puku on vaaleanpunainen, joten voi pukeutua valkoiseenkin jos tahtoo ja muutenkin kuulemma ihan niin kuin huvittaa, mutta haluisin kyllä jonkun kauniin ja juhlavan kepeän kesämekon.

eetla

eetla
Viestimäärä: 3461

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 7 - Tiistaina, 25.02.2014 klo 21:48  
+
0
Mä en kyllä taitas pukeutua koko valkoseen vaikka morsian niin sanoisikin olevan ok.
Ei ois kiva jos ite näyttäis enemmän morsiammelta ku morsian ite. :nauru:

Kävin tänään yli 2 tunnin lenkin kaverin kanssa ja sitten otin ja jopa juoksin osan matkaa mitä mentiin yksin. Huomenna ois jumppa ja jos tää lenssu ei pahene niin vois käydä lämmittelemässä vaikka pienellä juoksulenkillä ennen sitä. Voipi olla että huominen menee aika rauhallisissa tunnelmissa. Pitää lähteä jo puol seiskalta töihin miehen kyytissä ja mä oon yleensä aamuisin muutenkin tosi huono pääsemään ylös.
Osku 2001 v syntynyt seropi rouva k.16.9.2012
p&s käppänä "Nasu" s. 19.10.2008
p&s käppänä "Sulo" s. 28.6.2011

nipanapa

nipanapa
Viestimäärä: 1859

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 7 - Tiistaina, 25.02.2014 klo 22:16  
+
0
^ Jos ois yhtään millään tasolla perinteiset häät niin en varmasti mäkään, mut noi on semmoset hippi-intia-tyyliset häät, joita vietetään mökillä, eli todellakin rennot ja erilaiset (tosiaan hääpuku on pinkki tylliunelma ja sulhasella on jalassa haaremihousut puvunhousukankaasta jne :D) joten uskallan laittaa jonkun valkoisen mekon, jos sellaisen löydän. Mitään valkoista iltapukua en silti laittais, mut ehkä jonkun kivan valkoisen löysän pitsimekon, se vois sopia mun omaan tyyliinkin.

Lurch

Lurch
Viestimäärä: 2091

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 7 - Tiistaina, 25.02.2014 klo 22:25  
+
0
Arvatkaa söinkö sipsejä, arvatkaa? Nyt on mennyt useampi päivä aivan penkin alle. Oon syönyt ihan miten sattuu, siis ruokailuvälit olleet liian pitkiä ja suusta alas on livahdellut kaikenlaista sinne kuulumatonta muutoinkin kuin luvallisena tankkauspäivänä. Yritän saada huomenna jälleen itseni ruotuun ettei tässä nyt lähdettäisi ihan luisuun. Nyt on näköjään sitten ne ajat käsillä että joutuu vähän keskustelemaan itsensä kanssa tämän laihduttamisen mielekkyydestä.

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 7 - Tiistaina, 25.02.2014 klo 22:37  
+
0
^ Nyt!! Juuressipsejä!! Sipsipussi pois ja omatekoisia uuniversioita tilalle! Ite söin jo öö neljättä iltaa putkeen noita, mitäs ovat niin järkyttävän hyviä!

Mää juoksin tänään 40 metriä aikaan 6,38 sek... :nolo: No, joulukuun alussa ekan kerran kun kennoilla mitattiin niin saman matkan taittamiseen meni 7,11 sekuntia tai jotain sinnepäin. Kiihdytys mulla on ihan onneton, 20 metrin matkalle maksimivauhdiksi saatiin lentävällä lähdöllä mitattua 2,82 sek, eli jos vaan kiihdytystä saadaan tehostettua (ja valkku meinas, että onnistuu) ja tekniikka pysymään läpi juoksun, niin eiköhän tuosta vielä pari kymmennystä saatais tiputettua..?
Juostaan tosiaan noin lyhyttä matkaa, kun on tosiaan agilityn apulajina meillä tuo pikajuoksu.

Nyt onkin sitten tullut jaloille aimoannos, torstaina portaat, sunnuntaina telinevoimistelussa oli jalkavoima (jos jotakuta kiinnostaa toiminnallinen hemmetin hapottava jalkatreeni, niin voin jakaa tuon) ja tänään sitten noi juoksut. Että pitäis varmaan keski- ja yläkroppaa tehdä nyt sitten. Aamulla meen telineet tekemään, pitää valita joku yläkroppapainotteisempi voima.

Ainiin ja kävin Inbodyssa tosiaan tässä, sen mukaan viime kesäkuusta +2kg lihasta (jonka voin uskoa kun on niin maltillinen määrä) ja +900 g rasvaa (jonka voin myös hyvin uskoa). Nyt on menty lihasmassan kanssa normaalin puolelta hyvälle, jihuuuuu! Jatkuispa tällainen kehitys. Tai siis laardia ei tarvis tulla tietenkään enää. :nauru: Vaan sitä saisi sen muutaman kilon lähteä.
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINA 7 - Tiistaina, 25.02.2014 klo 22:51  
+
0
Siis nuo miunkin arvet on jo todella vaaleita, mutta siellä on seassa aivan jäätävän kokoisia rumiluksia. Ja nuo kaikki kyllä näkyvät heti jos vaikka vähänkin rusketun. Ja päivänvalossa näkyvät. Ja oikeastaan aina jos hengailen ilman vaatteita. :nauru:
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

  Siirry sivulle: 1 ... 10 11 12 ... 40
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28210
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6339
Viestejä yhteensä545729
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265870
(Tilastot päivitetty viimeksi 04.05.2024 klo 04:15)