Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 23:38

Laihdutus- ja liikuntapulinaa

Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 50

Kalinka

Kalinka
Viestimäärä: 731

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINAA - Perjantaina, 21.05.2010 klo 17:14  
+
0
Minulla on pieni pyöräily ongelma, ja kun tämä kuitenkin on liikuntaketju, niin ajattelin tulla tänne pulisemaan. :nauru:

Hurahdettiin avon kanssa viime kesänä totaalisesti pyöräilyyn ja nyt sitten hankittiin kunnon pyörät täksi kesäksi. Tarkoitus olisi tehdä lomalla reissu pyörien kanssa ja koira pitäisi saada mukaan. Tarkoituksena tehdä melko pitkä matka, joten koira ei missään nimessä voi juosta koko matkaa vierellä. Kellään kokemusta koiran kuljettamisesta kärryssä pyörän perässä?

Koska olisi ihan kiva, että koira pääsisi juoksemaan edes silloin tällöin vierellä, olisi kiva kuulla myös vinkkejä sopiviin välineisiin tähän hommaan?

(Vai teenkö harrastuspalstalle tai jonnekin muualle oman ketjun aiheesta? :mietiskel:)
Brasilianterrierit lady Lara Croft 13.11.2005 & herra Max Payne 21.08.2011
Laralla on asiaa

lilhiz

lilhiz
Viestimäärä: 20

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINAA - Perjantaina, 21.05.2010 klo 18:48  
+
0
^Della nauttii pyöräilystä mun kanssa, tosin paria kertaa enempää se ei oo vieressä juoksenut, mutta se istuu siinä korissa :) Tosin, se on siihen tottunut pennusta saakka eikä koskaan oo pois koittanut hypätä.

Luulisin et se kärry voisi olla sopiva kun siinähän on ne seinät ja katto että sit kun Larakin tottuu siellä olemaan. Ei ainakaan kastu jos sataa :D
Della 25.2.99-28.7.10

Kalinka

Kalinka
Viestimäärä: 731

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINAA - Perjantaina, 21.05.2010 klo 19:00  
+
0
^ Joo, kyllä Lara kärryyn joutuu, ei tota Duracel-pupua uskalla laittaa mihinkään muualle matkaamaan. :nauru: Ja sinne menisi sitten meidänkin kaikki kamat.. Oon koittanut katella sopivaa kärryä, mutta ne maksaa aika paljon. Halvemmallakin saa, mutta en tiedä kuinka hyviä ne on.. Olisi kiva kuulla jos jollain on kokemusta niistä halvemmista. :nauru:

Lara on juossut mun rinnalla ihan normihihnassa, mutta nyt ei ton uuden pyörän kanssa enää oikeasti uskalla, kun ajoasento on aika kumara ja on käyräsarvet. Suunnittelinkin sellaista telinettä, mikä kiinnitetään pyörään. Pääsisi Lara sitten välillä juoksemaan meidän rinnalla hiljaisimmilla tieosuuksilla. Sellaisia jos jollakin on, niin niistäkin otetaan kokemuksia vastaan!
Brasilianterrierit lady Lara Croft 13.11.2005 & herra Max Payne 21.08.2011
Laralla on asiaa
(Viestiä on muokattu perjantaina, 21.05.2010 klo 19:01)

Eevus

Eevus
Viestimäärä: 596

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINAA - Perjantaina, 21.05.2010 klo 20:24  
+
0
Ei tästä mun urheilusta tuu taaskaan yhtään mitään, en vaan saa luitani liikkelle mitenkään.

Onko ketään käyny vesijumpassa? Ajattelin, et semmoseen jopa ehkä voisinkin mennä nyt kun maauimalat on auki niin voisin mennä aamuvarhasella vesijumppaan! Jotenkin vaan mietityttää, et onks siel ketään muita ku mummuja vaan? Vois tuntuu vähän tyhmältä siel niitten seas vaikkei siin periaattees mitää outoo olis... Plöö.
Shetlanninlammaskoira Viivi<3

Kalinka

Kalinka
Viestimäärä: 731

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINAA - Maanantaina, 24.05.2010 klo 10:33  
+
0

Eevus kirjoitti:

Onko ketään käyny vesijumpassa? Ajattelin, et semmoseen jopa ehkä voisinkin mennä nyt kun maauimalat on auki niin voisin mennä aamuvarhasella vesijumppaan! Jotenkin vaan mietityttää, et onks siel ketään muita ku mummuja vaan? Vois tuntuu vähän tyhmältä siel niitten seas vaikkei siin periaattees mitää outoo olis... Plöö.



Kävin joskus ohjatussa vesijuoksussa ihan säännöllisesti, siellä oli ainakin ihan kaikenikäistä porukkaa, taisi olla mummelit vähemmistössä. Kerran olen käynyt normaalissa vesijumpassa, mutta se tuntui juuri sellaiselta mummojumpalta, jotenkin ihan liian hitaalta ja tehottomalta. Kai niissäkin on eroja! Mutta tuo ohjattu vesijuoksu oli tosi kivaa ja se tuntui siltä, että oikeasti teki jotain (kun vaan teki täysillä, eikä vaan lillunut)! Siinä siis tehdään kaikenlaisia liikkeitä juoksun ohessa ja välillä spurttaillaan yms. Suosittelen!
Brasilianterrierit lady Lara Croft 13.11.2005 & herra Max Payne 21.08.2011
Laralla on asiaa

Kuuska

moderaattori
Kuuska
Viestimäärä: 873

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINAA - Maanantaina, 24.05.2010 klo 13:00  
+
0
Kalinka, mä muistelen, että Annie987 (liekö käynyt uudella palstalla?) kuljetti edesmennyttä eläkeläiskoiraansa pyörävaunussa. :aurinko:

Musta on muuten hassua, ku joku harrastaa pyöräilyä. Ei sinällään että siinä mitään outoa on, mutta itse pakkopyöräilen päivittäin 13km, niin ei tulis mieleenkään tehdä sitä vapaa-ajalla vapaaehtoisesti. :kieli:

Hoksasin eilen, että sehän on aika kaivaa rullaluistimet varastosta. :jjei:

Kalinka

Kalinka
Viestimäärä: 731

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINAA - Maanantaina, 24.05.2010 klo 13:45  
+
0
^ Mä poljen töihin, puoliksi pakolla ja puoliksi vapaaehtoisesti (pääsisi bussillakin, mutta kestää niin kauan, niitä menee harvoin ja se maksaa :kieli:). Riippuen missä oon töissä, matkaa on 10-13km/suunta. Siitä huolimatta himoitsen päästä tekemään kunnon pyöräretkeä lomalla. :nauru:

Tilasin juuri kärryn Laralle, Saksasta. Tosi halpa, mutta toivottavasti kuitenkin toimiva kapistus. Se oli aika kevyt, joten pitäisi olla mukava vetää pitempääkin matkaa, toivottavasti se vain on kuitenkin tukeva. No, parin viikon päästä nähdään. En malta odottaa! Pääsisi Laran kanssa muutenkin sitten kivempiin lenkkimaastoihin, kun pääsee pyörällä hurauttamaan vähän kauemmas!
Brasilianterrierit lady Lara Croft 13.11.2005 & herra Max Payne 21.08.2011
Laralla on asiaa

kotte

kotte
Viestimäärä: 13

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINAA - Tiistaina, 25.05.2010 klo 15:55  
+
0
Kalinka, Kerro sitten minkänlainen se kärry on! Olen myös miettinyt sellaisen ostamista mutta en ole vielä uskaltanut. Olen muuttamassa Helsinkiin ja auton pitäminen siellä on hankalaa, eli ajattelin siirtyä tommoseen vedettävään kärryyn. Saisi isommat ostoksetkin sillä kuljetettua.

Kalinka

Kalinka
Viestimäärä: 731

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINAA - Tiistaina, 25.05.2010 klo 20:59  
+
0

kotte kirjoitti:

Kalinka, Kerro sitten minkänlainen se kärry on!



Jeh, sen pitäisi tulla parin viikon sisällä. :nauru:
Brasilianterrierit lady Lara Croft 13.11.2005 & herra Max Payne 21.08.2011
Laralla on asiaa

Fay

Fay
Viestimäärä: 1275

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINAA - Tiistaina, 25.05.2010 klo 21:28  
+
0
Suorastaan velvoite tulla tänne pulisemaan kun työpaikalla pistivät haasteen pystyyn. Kaikille jaetaan askelmittarit ja tietty voittaja palkitaan! Mittarit tulivat tänään ja haaste alkaa ilmeisesti heti kun muutkin kaupungit ovat omansa saaneet.

Tavoitteena mikäs muu kuin voitto! :ylpea:
Raha ei tuo onnea, mutta sillä voi ostaa vaahtokarkkeja ja se on vähän sama asia..

Karhukoira-labradorimix Pörri 09/02
Villakoira-sheltti-cockerspanielimix Bella 10/11

Kuvia otuksista ja vähän muustakin
Blogi
(Viestiä on muokattu tiistaina, 25.05.2010 klo 21:29)

nippi

nippi
Viestimäärä: 37

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINAA - Torstaina, 27.05.2010 klo 11:57  
+
0
Käytiin eilen työporukan kanssa semmosessa kehon analyysimittauksessa, ja nyt olo on jotakuinki tämmönen: :eek: :mietiskel: :nolo:
Siinä siis seistiin semmosessa laitteessa ja käsissä pidettiin semmosia antureita.
Se mittas rasvamassan, lihasmassan, painondeksin yms.
Karmeeta :nauru:

Fay

Fay
Viestimäärä: 1275

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINAA - Lauantaina, 29.05.2010 klo 00:51  
+
0

nippi kirjoitti:

Käytiin eilen työporukan kanssa semmosessa kehon analyysimittauksessa, ja nyt olo on jotakuinki tämmönen: :eek: :mietiskel: :nolo:
Siinä siis seistiin semmosessa laitteessa ja käsissä pidettiin semmosia antureita.
Se mittas rasvamassan, lihasmassan, painondeksin yms.
Karmeeta :nauru:



Hehe.. Sain juuri tänään itselleni tuollaisen laitteen! Ihan ikioma kehonkoostumusmittari! :lallati:

Hitsi.. Sehän tarkoittaa sitä että huomisesta alkaen sen jumppakärpäsen ois parempi sit kans iskeä! Aloin jo huolestua kun askelmittarin testipäivät näyttivät ihan hirveitä lukuja! Siis oikeasti hirveitä! Kun aikaisemmin kävelin sen 10 000 askelta helpostikin päivässä, jää tuo määrä nyt puoleen! Kuka kerpele on minut tällaiseen kuntoon päästänyt? :heristel:
Raha ei tuo onnea, mutta sillä voi ostaa vaahtokarkkeja ja se on vähän sama asia..

Karhukoira-labradorimix Pörri 09/02
Villakoira-sheltti-cockerspanielimix Bella 10/11

Kuvia otuksista ja vähän muustakin
Blogi

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINAA - Lauantaina, 29.05.2010 klo 21:01  
+
0
Paino alkaa olla nyt niissä lukemissa, mitkä oli mielessä kun tuonne ketjun ekalle sivulle kirjoittelin, mutta kropan muodot ei ole vielä ihan siinä missä tahtoisin. Nyt kun muutan isälle kesksutaan ja asun samassa korttelissa yhden kaverin kanssa, niin sovittiin että se on ennen töitä puolen tunnin aamulenkki väh. neljänä aamuna viikossa. Ja mulla tulee stoppi nyt tälle lapasesta lähteneelle ahmimiselle ennen kuin vahingossa kipuaa tuo paino takaisin sinne 52-53 kiloon (olen alle 160 cm lyhyt).
Oon joka toinen päivä yrittänyt askelkyykätä ja punnertaa, mutta nyt muuton keskellä meinannut vähän jäädä. Ja vatsalihaksia kans aina kun jakselee, mutta niihinkin pitäis saada joku sellanen liike joka tuntuu jo muutamalla (10-25) toistolla, koska mulla ei ole kärsivällisyyttä tankkailla tuon enempää. Askelkyykyistä ehdottomasti sopivimpia ja tehokkaimmilta tuntuvia mulle on tehdä yhdellä jalalla aina sarja, niin että askel tulee vuoronperään eteen ja taakse, molempiin 25. Todella kuumottava reidelle ja pakaralle.

muoks. Löytyihän niitä rankkoja (ja lyhyitä) vatsalihasohjelmia, kun jaksoi vaan käydä ttäältä katsastamassa. Suosittelen ko. sivuston daily workout -videoita muutenki. Jos vaan unohtaa nuo Zuzanen tissit.
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens
(Viestiä on muokattu lauantaina, 29.05.2010 klo 21:34)

SaMaJa

SaMaJa
Viestimäärä: 1231

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINAA - Sunnuntaina, 30.05.2010 klo 11:16  
+
0
Kesäkuusta tulee elämäni tuskallisin. Ehdotin miehelle, että kesäkuu menköön niin ettei mulla ole lupaa syödä yhtään sipsiä ja miehellä ei ole lupa juoda kaljaa. Itse olen aivan totaalisen addiktoinut sipsiin ja voisin syödä vaikka pussin päivässä, kun taas mies tykkää illalla oluen oltuaan töissä sen 13-16h. Tokihan voisi itsekin laittaa vielä alkoholilakon samalla pystyyn, sillä se ei tekisi tiukkaa laisinkaan. Kuivaa omppusiideriä tulee juotua maun vuoksi vkloppuna 1-2, joten nuo voi jättää välistä aivan helposti.
Viime vuonna pidettiin alkoholiton kuukausi (ei tehnyt taaskaan tiukkaa :nauru:) ja panoksena oli ulkomaanmatka. Nyt voisi tehdä saman, sillä matkaan ei olisi varaa millään, joten repsahtaminen ei tulisi kysymykseenkään. Ja kun olisi sen kuukauden syömättä sipsejä, niin ehkä se himo niihin vähän laantuisi (kuten on käynyt makean kanssa lakkoillessa).
Rhodesiankoira Armas 10/2009

entinen *S*

Sasha

Sasha
Viestimäärä: 773

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINAA - Sunnuntaina, 30.05.2010 klo 11:28  
+
0
^ Mä olen samanlainen sipsihiiri. Oon yrittäny olla syömättä, ja pyytäny miestä estämään mua ostamasta, mut sitten suutun jos en saa sipsejä kun toinen saa itselleen jotain muuta hyvää :nolo:
Helposti vois mennä tosiaan pussi per päivä jos antaisin itteni syödä. Käsittämätöntä.
Dobermanninarttu Nemi (1.5.2010)
Kotikolli Väinö (18.11.1997)

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINAA - Sunnuntaina, 30.05.2010 klo 11:44  
+
0
Sipsit oli munkin heikkous vielä puol vuotta sitten. Niitä ja valkosipulidippiä tuli vedettyä pikkasen turhan usein. Nykyään sallin itselleni sipsit kerran viikossa ja silloinkin ostan yleensä vain Pringles-tötsän ilman mitään dippejä, ettei tule syötyä liikaa.

Kuuska

moderaattori
Kuuska
Viestimäärä: 873

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINAA - Sunnuntaina, 30.05.2010 klo 12:04  
+
0
Täälläkin yksi entinen sipsiaddikti! Olisin voinu syödä päivittäin ja ne kaupan hyllystä huusivat jo ovelta, että "täällä meitä on!". Olin tietoisesti syömättä 3kk yhtäkään suupalaa, vaikka kiusaus oli suuri (verenpaineen takia piti välttää suolaista). En tiedä, miten olen onnistunut vierottamaan itseni noin täydellisesti, ei ne enää ole edes hyviä. :mietiskel:

Numika

Numika
Viestimäärä: 22

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINAA - Sunnuntaina, 30.05.2010 klo 12:14  
+
0

innna kirjoitti:

Ja vatsalihaksia kans aina kun jakselee, mutta niihinkin pitäis saada joku sellanen liike joka tuntuu jo muutamalla (10-25) toistolla, koska mulla ei ole kärsivällisyyttä tankkailla tuon enempää.



Ehdottomasti kätevintä on ottaa pieni paino (esim. 5kg) käsiin ja avustaa sillä vatsalihasliikkeitä. Sillä saa parikymmentä toistoa tuntumaan ihan mukavasti, vaikka olisi suht hyvässä kunnossakin.

SaMaJa

SaMaJa
Viestimäärä: 1231

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINAA - Sunnuntaina, 30.05.2010 klo 13:12  
+
0
Nonni, lyötiin lopullisesti lakko lukkoon miehen kanssa. Miehelle ei kaljaa ja mulle ei sipsejä. Repsahtamisrangaistuksena mulle kuukausi nettikieltoa facebookin ja foorumien osalta ja miehelle WoW-kielto. :nauru:
Rhodesiankoira Armas 10/2009

entinen *S*

boxerowner

boxerowner
Viestimäärä: 1490

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINAA - Sunnuntaina, 30.05.2010 klo 13:25  
+
0
Mulla ei oo sipsien kanssa ollut koskaan ongelmaa, niitä tulee syötyä tosi harvoin, samoin kuin popcorneja. Karkit on mun heikko kohta sitten senkin edestä... Ja se miksi karkit on mun ongelma, johtuu ruokailurytmin puuttumisesta ja lisäksi mulla ihan liian isot annoskoot. Pitäis oikeasti saada joku rytmi syömiseen, mutta yritäpä tässä nyt sitten 3-vuorotyöläisenä. :eitietoo: Loman aikana vois yrittää saada jotain rytmiä aikaiseksi...
Bokseriuros ~ Rape 3.6.2000 - 29.4.2010
Bokserinarttu ~ Rebekka 15.7.2010 Ready, steady, go!
Bokserinarttu ~ Armi 15.6.2012

  Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28213
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545737
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265906
(Tilastot päivitetty viimeksi 07.05.2024 klo 02:00)