Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 23:38

Laihdutus- ja liikuntapulinaa

Siirry sivulle: 1 ... 7 8 9 ... 50

neruda

neruda
Viestimäärä: 2829

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINAA - Keskiviikkona, 14.07.2010 klo 17:15  
+
0
Mitä sitä turhaan laihduttamaan
Berninpaimenkoira "Manta" s. 2015
Berninpaimenkoira "Mooses" 30.9.2010-7.1.2016
Berninpaimenkoira "Urho" 28.8.2009-5.1.2011

Nutti

Nutti
Viestimäärä: 1149

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINAA - Torstaina, 15.07.2010 klo 10:10  
+
0
^No ku oliski iso takamus, vaan ei, sitä ku on tämmönen tasanen pötikkä ja kaikki ylimääränen kertyy vatsaan/reisiin, niin pakko aina yrittää tehdä jotain.

Tosin mun laihistelut on nyt katkolla. :)
Englanninspringerspanieli "Iitu"s. 21.12.2002
Rottweiler "Tara" s.23.8.2006

griffon

griffon
Viestimäärä: 5797

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINAA - Torstaina, 15.07.2010 klo 10:20  
+
0

Nutti kirjoitti:

Tosin mun laihistelut on nyt katkolla. :)


Samma här. Perse leviää ja maha kasvaa, mutta so what :twisted: Paitsi että olishan se kiva ottaa taas itseään niskasta kiinni. Mut mistä ihmeestä sen motivaation kaivaa :eitietoo:
Minkä nuorena oppii, sen vanhana unohtaa
Kuvia omista koirista
Muistoissa Laku 2002-2013

neruda

neruda
Viestimäärä: 2829

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINAA - Torstaina, 15.07.2010 klo 10:27  
+
0
No, eipä mullakaan ihan pelkkään ahteriin oo valitettavasti tuo ylimääränen kertyny joten tuo uutinen ei paljoa lohduttanu :nauru: Kaveri on kans med barn tällä hetkellä ja oli ihan järkyttyny kun joku oli sille sanonu että miten sillä voi olla tossa vaiheessa noin iso maha. Sitten se kyseli multa moneen otteeseen että onko tää nyt tähän vaiheeseen ihan liian iso vai onko se ylimääräinen siinä päällä vaan korostunu :nauru: Ei saisi koskaan sanoa "siunatussa tilassa olevalle" kenenkään mitään poikkeavaa kun näköjään menee ihan sekaisin. Toiselle joka sai pari kk sitten ja sille jäi semmonen maha, ihan siis puhutaan nyt kunnon mahasta, on päivitelty että koska mahtaa vauva putkahtaa ja yks yhteinen kaveri oli tuumannu että koskas meinaat ton tosta laihduttaa. Ihmiset on ihania <3 (Meninpäs mä sivuraiteille, anteeksi.)

Ja griffon, kerro heti jos keksit mistä sen motivaation löytää, mulla on ollu hukuksissa jo aika pitkään. Nyt tein päätöksen että syyskuussa (elokuussa loma jonka vedän kyllä hyvin raikulisti) liityn tohon lähisalille ja teetän henk koht kunto-ohjelman ja ens kesänä oon sitten bikinikunnossa.
Berninpaimenkoira "Manta" s. 2015
Berninpaimenkoira "Mooses" 30.9.2010-7.1.2016
Berninpaimenkoira "Urho" 28.8.2009-5.1.2011

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINAA - Tiistaina, 20.07.2010 klo 17:04  
+
0
Huoh. Mä olen keksinyt todella monta hyvää syytä, miksi kesäkuntoon-kuuri kannattaa suorittaa ennen kesää eikä keskellä kesää :roll:
Kuka hullu tuolla jaksaa juosta ennen keskiyötä? En minä ainakaan. Salillakaan käynti ei liiemmin houkuttele näillä ilmoilla. Uimaan olisi huomattavasti kivempi lähteä niin ettei tarvitsisi peitellä hyllyviä läskejä. Auringon ottaminenkin olisi kivempaa ilman peittävää jätesäkkiä.
Hiilareita pitäisi välttää varsinkin iltasella. Kuka h*lvetti yleensä syö tällä helteellä ennen iltaa? Ja millä ihanat uudet perunat pitäisi korvata? Mitä pitäisi juoda jos siiderissä on liikaa kaloreita?
Tämä on ihan tyhmää.

unemelodie

unemelodie
Viestimäärä: 513

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINAA - Tiistaina, 20.07.2010 klo 19:00  
+
0
Huh.. Tuntuu kyllä pahasti siltä, että on kunto päässy repsahtamaan ja vatsa kasvamaan.. Arvata saattaa, että syynä ovat helteet. Ainoat rutiininomaiset liikuntasuoritukset arkisin ovat töihin pyöräily eestaas (n. 2,5km) ..pariin kertaan olen tänä vuonna mennyt autolla.. Lisäksi kylmät huurteiset maistuis enemmän kuin koskaan tähän aikaan vuodesta :viheltel: roskaruokaki on maistunu kiitettävän hyvin, kun ei oo jaksanu kokkailla. Jos ei oo roskaruoka maittanut niin sitte on grillattu.
Tätä kaikkea miettiessä iski pienenpieni skarppi tehä asialle jotain. Vähän poljin tuossa vasta ostetulla kuntopyörällä ja otin päälle viileän suihkun. Kyllä kelpas! Lisäksi koitan vähän tarkkailla enempi syömisiäni. Niin no, helppohan se on näin julkistaa, mutta asia vaivaa ja pakko saada sanat ulos :) Jos jaksais pitää tämän tsempin yllä vielä pitkälle niin ois enemmän kuin hyvä..
En voi tarjota lohtua
sillä olen vain ihminen..
En voi tarjota lämpöä
sillä itsekin palelen..
ja maata astelee
varjo mustuvan taivaan
yllään yön kylmä laulu..

Kuuska

moderaattori
Kuuska
Viestimäärä: 873

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINAA - Keskiviikkona, 21.07.2010 klo 09:30  
+
0
Mullakin on alkukesä mennyt ihan plörinäksi, lähinnä sen takia, etten ole yhtään katsonut mitä on suuhunsa laittanut, saati kaatanut. :shifty: Sovinkin itseni kanssa, että eletään tämä heinäkuu rennosti ja löysin rantein, elo-syyskuu sitten treenataan rantakuntoon, kun lähden parhaan ystäväni kanssa ulkomaille. :cool:

griffon

griffon
Viestimäärä: 5797

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINAA - Keskiviikkona, 21.07.2010 klo 09:38  
+
0

neruda kirjoitti:

Ja griffon, kerro heti jos keksit mistä sen motivaation löytää, mulla on ollu hukuksissa jo aika pitkään. .


Juu, mää ilmoitan. Tai jos se nyt pikapuolin tulee soittamaan ovikelloa, niin pyydän tulemaan myös sun luo :cool: :peukku:
Minkä nuorena oppii, sen vanhana unohtaa
Kuvia omista koirista
Muistoissa Laku 2002-2013

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINAA - Torstaina, 22.07.2010 klo 03:26  
+
0
Täällä kans yksi jolla mennyt laihis plörinaksi. Joo, tyhmä laittaa kesän syyksi, mutta kyllä sitä vaan tulee syötyä kesällä kaikkia herkkuja. Ja nyt kun tuo mieheke lomalla, leipoo ja tekee muutenkin kaikkia herkkuruokia. Ja näillä helteillä olen jäätelön suurkuluttaja. Ja grillauskausi parhaimmillaan, kuka voi vastustaa jotain täytettyjä herkkusieniä ja tomaatteja. Ne on rasvaisia kun yhteenkin tomaattiin meillä laitetaan 1/3 Aurajuustoa.. :shifty: Vaniksen mainitsemat uudet perunat on niin hyviä ja niitä voi syödä rajattomasti sipuli-voi kastikkeen kanssa.

mill

mill
Viestimäärä: 1617

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINAA - Torstaina, 22.07.2010 klo 22:21  
+
0
Katkolla on täälläkin. :shifty: Ei ole hyvä yhdistelmä tuo että terveys ei kestä helteillä liikkumista ja kuitenkin ruoat on mitä herkullisimpia grilliherkkuineen ja jäätelöineen. Noh, syksyllä sitten senkin edestä jos vaan se motivaatio löytyy siihen mennessä...
Pk collie Misty 08/2007
Punakorvakonna Stevie "Tiivis" synt. 1996.

Blogi

eetla

eetla
Viestimäärä: 3461

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINAA - Keskiviikkona, 11.08.2010 klo 14:12  
+
0
Onko kaikki muut kclaiset päättäneet laihduttamisensa kesällä?
Mä aloitin viikko sitten uudestaan, naputtelen syömisiä kiloklubiin, yritän aloittaa hölkkä harrastusta koiran kanssa ja pitää itseni ruodussa muutenkin. Ekan viikon saldo on -1,5 kiloa, mutta onhan tähän taas rapsakkaasti kertynytkin että poistettavaa on ainakin kymmenen kiloa, 15 ois hyvä määrä. Tämän viikon saldo toivottavasti tulee olemaan negatiivinen vaikka ärhäkkä migreeni onkin ollut nyt perjantaista lähtien, joka kylläkin on melko tehokas liikunnan estäjä.
Osku 2001 v syntynyt seropi rouva k.16.9.2012
p&s käppänä "Nasu" s. 19.10.2008
p&s käppänä "Sulo" s. 28.6.2011

SilverBride

SilverBride
Viestimäärä: 1700

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINAA - Torstaina, 12.08.2010 klo 10:53  
+
0
Mä koen olevani levähtäny. Syy tähän on se, että mä olen ollu kolme viikkoa toisaikasesti kipeä. Meinaa siis sitä että mitään ylimääräistä liikkumista ei ole tullut harrastettua. Lisäksi "kipeänä saa herkutella" on osoittautunu liiankin hyväksi tekosyyksi ja mä olen vetäny viimesen parin viikon aikana enemmän suklaata kuin koko alkuvuonna yhteensä. -.- Nyt tarttis pikkuhiljaa alkaa ryhdistäytyä että en vallan laiskistu. Toisaalta se on kyllä paha että kipeänä ei ihan oikeasti sais tehä mitään rasittavaa, kun sitte ei parane ollenkaan. Ei kätevää.
We brought our own bombs! 19.6.2011
Photobucket

SaMaJa

SaMaJa
Viestimäärä: 1231

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINAA - Torstaina, 12.08.2010 klo 18:52  
+
0
Mun pitäis löytää motivaatio. Tänään vaatekaupan pukukopissa oli sellainen olo, että kroppa on kuin Tukiaisella.
InterSportissa oli core-tasapainolautoja myynnissä ja ajattelin sellaisen hankkia. Core training on hurjan hauskaa ja sitä jaksais harrastaa kotonakin, joskaan nuo kaupan laudat ei ole mitään verrattuna salien pro-laudoille, jotka maksaa sitten sen 300e.
Rhodesiankoira Armas 10/2009

entinen *S*

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINAA - Perjantaina, 13.08.2010 klo 10:24  
+
0
Mä oon ottanut täällä Ranskassa ryhtiliikkeen. Vaakaa ei ole, mutta oon riippuvainen siitä ja mun on pakko käydä ostamassa huomenna sellainen. Juoksuharrastuskin on - jälleen - elvytetty.
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

eetla

eetla
Viestimäärä: 3461

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINAA - Tiistaina, 24.08.2010 klo 13:45  
+
0
Viime viikon saldo oli säälittävät 100 grammaa. Pöh ja pah. Anoppilassa naamariin kouhitut herkuthan ne siellä masussa. Jestas sentään että mä olen selkärangaton. Noh, tällä viikolla uudella innostuksella taas ja toivottavasti seuraava viikko olisi huomattavasti suurempi miinus.
Osku 2001 v syntynyt seropi rouva k.16.9.2012
p&s käppänä "Nasu" s. 19.10.2008
p&s käppänä "Sulo" s. 28.6.2011

Elmiira

Elmiira
Viestimäärä: 97

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINAA - Tiistaina, 24.08.2010 klo 14:24  
+
0
Täällä kaivattais jotain valtavaa potkua persiille, että saisin itseäni niskasta kiinni erityisesti herkkujen ahmimisen suhteen. Fiilis on, että syöminen on ainut asia, josta oikeasti tykkään. Tai niin olen päätellyt, koska sen verran paljon pyörii ajatukset syömisen ympärillä! Vähän väliä päätän, että nyt vähennän herkkujen syönnin "normi-ihmisen" tasolle, mutta pyh. Itsehillintä on niin kertakaikkisen heikko. Pudotettavaa on varmasti reilu 10kiloa, mutta alkuun olisin tyytyväinen ihan vain viidestäkin miinuskilosta. Typerintä tässä on se, etten halua kokeilla mitä vaaka oikeasti näyttää, ja arvailen vain painoani. Vaaka kun saa mielen aina niin pahaksi.

Noh, jospa lupaan näin julkisesti vähentää herkkuja ja hillitä annoskokoja niin ehkä se sitten pitää edes viikon tai kaksi. Useampaan otteeseen olen laihistellut isojakin määriä painoa pois, mutta tässä sitä ollaan taas, ja alku aina hankalaa. Varsinainen laihis ei ehkä enää ole mun juttu vaan haluaisin terveellisen elämän kautta pudottaa painoa ja saada sen sitten pysymään siinä. Jospa harjoittelis hölkkäämään koiran kanssa...

Idefix

Idefix
Viestimäärä: 176

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINAA - Tiistaina, 24.08.2010 klo 15:48  
+
0

Elmiira kirjoitti:

Täällä kaivattais jotain valtavaa potkua persiille, että saisin itseäni niskasta kiinni erityisesti herkkujen ahmimisen suhteen. Fiilis on, että syöminen on ainut asia, josta oikeasti tykkään. Tai niin olen päätellyt, koska sen verran paljon pyörii ajatukset syömisen ympärillä! Vähän väliä päätän, että nyt vähennän herkkujen syönnin "normi-ihmisen" tasolle, mutta pyh. Itsehillintä on niin kertakaikkisen heikko. Pudotettavaa on varmasti reilu 10kiloa, mutta alkuun olisin tyytyväinen ihan vain viidestäkin miinuskilosta. Typerintä tässä on se, etten halua kokeilla mitä vaaka oikeasti näyttää, ja arvailen vain painoani. Vaaka kun saa mielen aina niin pahaksi.

Noh, jospa lupaan näin julkisesti vähentää herkkuja ja hillitä annoskokoja niin ehkä se sitten pitää edes viikon tai kaksi. Useampaan otteeseen olen laihistellut isojakin määriä painoa pois, mutta tässä sitä ollaan taas, ja alku aina hankalaa. Varsinainen laihis ei ehkä enää ole mun juttu vaan haluaisin terveellisen elämän kautta pudottaa painoa ja saada sen sitten pysymään siinä. Jospa harjoittelis hölkkäämään koiran kanssa...



Tämä oli niin minun suusta! Siis mulla on kans sama, että 10 kg sais lähtee pois ja vaikka lähtis seki 5kg ni oisin jo toosi tyytyväinen! Mulla vaan ne kilot on tiukassa irtoomaan ettei oo tosikaan, ja sit ku kaikki kertyy vatsan seudulle ni näyttää ku oisin aina raskaana :viheltel:

Lisäks meiän sukurasitteet on semmoset, että tuo liikakilojen poissaaminen ei ois senkään takia yhtään huonompi homma, mut minkäs teet ku kaikki makee uppoaa mutta sit liikunnan suhteen motivaatio on täysin hukassa... Ja siitä itsehillinnästä ei tietoakaan :eitietoo:

Mulla toimis myös paremmin tuo terveelliset elämäntapamuutokset kuin ns. laihuttaminen, eli pitäs vaan saada osaks päivärytmiä tietty iltalenkki tms. Kiva vaan lääkärillä joka kerta kuulla se sama "kun muutaman kilon saisit pois..", kolesterolin suhteen tosin tämä pitää valitettavasti paikkaansa ja mulla kolesteroli oli kyllä aika korkeella.


Mä ehkä kokeilen ensin sillä kuuluisalla irrottelupäivällä, että yhtenä päivänä ei tarvii miettiä mitä syö ni seki ois jo alku. Mä ku tuppaan mässäämään vaikka joka ilta jos ei muuta tekemistä ole :shifty: ja työvuorojen takia säännölliset ruoka-ajat kusee tällä hetkellä aika pahasti.
Lbu Taavi 10/04
Lbu Tino 12/07

Sarvikas

Sarvikas
Viestimäärä: 1579

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINAA - Tiistaina, 24.08.2010 klo 16:16  
+
0
Syksyn tullen olisi tarkoitus taas kiinteytyä, liikkua ja jättää turhan herkuttelun pois. Päätin myös seuraavan kuun alussa aloittaa ruokapäiväkirjan ja siihen tavallaan yhdistää jonkinasteisen herkkulakkoilun.
come on night, take me home

evome

evome
Viestimäärä: 24

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINAA - Tiistaina, 24.08.2010 klo 22:58  
+
0
Noniin, ensimmäinen askel (taas) kohti bikinikroppaa otettu, eli kävin eilen liittymässä (taas) salille. Ihan huippu paikka, on lähellä, tosi hyvät laitteet, paljon eri tunteja, ei mitään älyttömiä vuoden/kahden sitoutumisia ja muutenki viihtyisä. Nyt kun alkaa koulu ja jää enemmän vapaa-aikaa, niin tavoitteena olis käydä kuntoilemassa vähintään kolmena päivänä viikossa. Motivaatio on korkealla, joten luotto itseen on kova :nauru:

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: LAIHDUTUS- JA LIIKUNTAPULINAA - Tiistaina, 24.08.2010 klo 23:47  
+
0
Tänään tuli taas sellanen voi helv.. -tunne. En oo kesän aikana joutunu käyttää mun "sadetakkia" sattuneesta syystä yhtään, viimeks keväällä joskus. Vai voi jösses että se kiristi mahan kohdalta. Emmää... :suru:

Ajattelin alkaa pyöräillä. Vihaan sitä yli kaiken, mutta jalat ei dissaa sitä yhtään niin paljon kuin hölkkäämistä (ja mun painoindeksillä ei mikään ihme, muuten... :neutral:).

Ruokailuakin olis pakko muuttaa jo tän jatkuvan närästyksenkin takia, ja se nyt väkipakosta tuleekin muuttumaan ainakin vähähiilarisemmaksi, koska avokilla epäillään keliakiaa. Ehkä mä tästä joskus vielä laihdun... Yeah, right.
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

  Siirry sivulle: 1 ... 7 8 9 ... 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28213
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545737
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265906
(Tilastot päivitetty viimeksi 06.05.2024 klo 23:30)