Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Keskiviikkona, 18.08.2010 klo 09:37

Lapsen suusta kuultua

Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7 ... 13

Haukeroinen

Haukeroinen
Viestimäärä: 1057

VS: LAPSEN SUUSTA KUULTUA - Tiistaina, 19.07.2011 klo 19:27  
+
0
Joitain vuosia sitten ku pikkusisko oli vielä pienempi (5v?)i kävi tämä aika hauska tapaus :DD Sisko oli kattonu jotain ohjelmaaa jossa oltiin puhuttu seksistä, ja siinä joku halus joltain sitte sitä seksiä. Ohjelman katsottuaan sisko onnistu hienosti matkimaan sellasen viettelevän ilmeen kasvoilleen ja tokaisi äitille: "Äiti, haluisitsä seksii?" Kyllä kaikki repes aika pahasti..

Tulipas vielä toinenki mieleen... Siskon kanssa makoiltiin lattialla vierekkäin ja katsottiin elokuvaa. Pikkuveli 6v. tulee siihen sitte kattomaan, ja tuijottaa meitä hetken aikaa, kunnes tokaisee: "Te ootte kyllä ihan samannäkösiä, mut Tiinalla (minulla) on vaan paljon isommat tissit!"
I want to be your favourite hello and hardest goodbye.
(Viestiä on muokattu tiistaina, 19.07.2011 klo 19:32)

Aberkios

Aberkios
Viestimäärä: 778

VS: LAPSEN SUUSTA KUULTUA - Keskiviikkona, 20.07.2011 klo 12:24  
+
0
Meidän ja naapuriston taloyhtiöissä on suuret puistomaiset tontit, joihin sen vuoksi kertyy naapurustonkin lapsia leikkimään. Olin parvekkeela kukkia kastelemassa. Naapuritontilla oli kaksi pikkupoikaa ja samankokoinen tyttö.

Pojista toinen oli olevinaan taksikuski, ja vei kolmipyöränsä takakaukalossa vaivalloisesti ensin pojan isolta kiveltä toiselle kivelle. Perillä "kuski" sitten pyysi kyytimaksuna viisikymppiä, ja sai "maksun". Kuski oli tyytyväinen. Sitten kuski kyyditsi tytön, mutta tyttö kieltäytyi maksamasta. "En minä mitään maksa, minä olen nainen", ilmoitti tyttö. "Tottakai maksat, se on viiskymppiä", huusi poika. "En maksa, naiset ei maksa taksikyytiä. Tyhmä!" Huusi tyttö. "Tottakai maksaa, ja itte olet tyhmä", huusivat jo molemmat pojat. "Eikä varmasti maksa, minä kyllä tiedän. Siis niinku ainakaan rahaa." Huusi tyttö naama punaisena. :nauru:

Sitten soi puhelin. Vastasin, ja olin aikeissa sanoa, että soittaisin pian takaisin. Ja että nyt on niin mielenkiintoiset jutut meneillään, ettei malta puhua. Pahaksi onneksi soittaja oli omalääkärini, joka soitti labratuloksista, joten tämän episodin "salakuuntelu" jäi kesken.
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 20.07.2011 klo 13:20)

Danielle

Danielle
Viestimäärä: 143

VS: LAPSEN SUUSTA KUULTUA - Keskiviikkona, 20.07.2011 klo 12:32  
+
0
Tänä kesänä oli eräät juhlat, joissa oli vieraana 2-vuotias nuori herra. Asumme sen verran kaukana ko. perheestä, joten tämä oli ensimmäinen kohtaaminen, vaikka serkun lapsesta onkin kyse. Minut sitten esiteltiin tyyliin "Siinä on Danielle". "Iso-Danielle" totesi poika. No, en ihan bikini-kunnossa toki olekaan tällä hetkellä. Kyllä nauratti.:hymy:.
Bichon Frise Dani 3/2007
Havannankoira Tilda 1/2008

tildani.vuodatus.net

Cora

Cora
Viestimäärä: 200

VS: LAPSEN SUUSTA KUULTUA - Torstaina, 21.07.2011 klo 21:33  
+
0
Meillä kävi tässä yksi päivä niin, että nuorempi lapsistani (tyttö 5-v) teki siltoja sänkyni päällä. Eli nosti itseään siihen silta-asentoon. Joka ikinen kerta, kun hän nosti selkäänsä, niin häneltä pääsi paukku. Minäpä ohikulkiessani tokaisin, että "Kamalaa ääntä se sun siltas pitää". Vastaukseksi sain " No kato tää on jo vanha silta, ni tää natisee".

Aduro

Aduro
Viestimäärä: 3051

VS: LAPSEN SUUSTA KUULTUA - Perjantaina, 22.07.2011 klo 00:33  
+
0
Tänään Suomenlinnassa oltiin Kirsikan kanssa. Siinä sitten pari noin 6 v. lasta keskustelivat Kirpun niille pähistyä (pelkää vähän lapsia):

Poika: "Onks toi sun mielestä enemmän koira vai susi?
Tyttö: "Emmä tiiä, mut söpö se ainakin on"
Poika: "No aika ärhäkkä se ainakin on" (mistä lie ärhäkkä-sanan osannut :D)

:D
Mango-samojedinarttu 7v., Kirsikka-schipperke 4v., ja kissat Huli, Doris ja Piu :)

1.3.2012 Muistoissa Iida-kisu

gaselli

gaselli
Viestimäärä: 735

VS: LAPSEN SUUSTA KUULTUA - Keskiviikkona, 10.08.2011 klo 21:06  
+
0
Tulin lenkiltä koirien kanssa, niin tossa pihalla oli jotain pikkupoikia (alle 10v), niin joku niistä sanoi mun lähestyessä "Tolla naisella on aika pienet tissit". Sitten yks poika sanoi mulle "moi". Mua hymyilytti ja moikkasin. Kun olin menny ohi, kuulin kun joku pojista sanoi "Mulla on joskus ainaki sata naista".
Collie "Ronja" 5/2010

Sheltti "Sani" 6/99 - 10/2011

Labbis "Vilma" 4/95 - 3/2010

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: LAPSEN SUUSTA KUULTUA - Keskiviikkona, 10.08.2011 klo 21:20  
+
0
^:nauru:

Oh_no

Oh_no
Viestimäärä: 77

VS: LAPSEN SUUSTA KUULTUA - Keskiviikkona, 10.08.2011 klo 21:46  
+
0
^^ Siinä on pojalle tavotetta. :nauru:

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: LAPSEN SUUSTA KUULTUA - Keskiviikkona, 17.08.2011 klo 01:27  
+
0
"Onko se koira poika?"
"Ei ole, tämä on tyttö ja sen nimi on Peppi."
"Miten sillä on pojan ääni?"
"Sillä on vaan tuommonen matala ääni kun se on iso koira...." :nauru:
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

kiivilintu

kiivilintu
Viestimäärä: 2242

VS: LAPSEN SUUSTA KUULTUA - Torstaina, 18.08.2011 klo 12:01  
+
0
^^^^ Hahahaha päivän naurut :nauru: Pojalla on kyllä hyvä tavoite!
Pääosassa Jedi ja ne toiset.

Miana

Miana
Viestimäärä: 2905

VS: LAPSEN SUUSTA KUULTUA - Torstaina, 18.08.2011 klo 12:09  
+
0
Meidän lähistöllä asuu nuori nöffi. Viime talvena se oli sellaisessa kuikeloiässä (pitkät jalat, hontelo olemus ja paljon karvaak uitnekin jo). Iltahämärässä muksujen kanssak otiin tullessa törmättiin tuohon nöffiin. Nöffin mentyä ohi mun poika (silloin 4 v.) kysyi: "miks toi setä talutti apinaa?"
Miimi ja Tilli

Blogi (, jossa ei elämää tälläkään hetkellä)

krista

krista
Viestimäärä: 421

VS: LAPSEN SUUSTA KUULTUA - Torstaina, 18.08.2011 klo 20:07  
+
0
Maikkarilta tulee tämä Karavaanarit ohjelma ja mun tutun poika 4v on ohjelman kova fani. No, ohjelma alkaa, laulu alkaa ja pikkuherra aloittaa laulunsa "Karvanaamarit karvanaamarit on kaikkien kameli, reiden tukko!" ja ihmetteli sitte, miksi siinä lauletaan niin hassusti.
Jackrusselinterrieri ♀ 3/2011

I'm well aware I'm not everyone's cup of tea.. I'd rather be someone's shot of tequila anyway.

myway

myway
Viestimäärä: 618

VS: LAPSEN SUUSTA KUULTUA - Torstaina, 18.08.2011 klo 20:53  
+
0
Olin viime viikolla isäni kanssa metsurihommissa Helsingin Marjaniemessä. Kaadoimme yhden lahon koivun fiiniltä tontilta. Viereinen talo oli kuin Asuntomessujen kuvastosta. Ruohokin varmaan leikattu mittaa apuna käyttäen. Kuvastotalon perheen äiti tulee autolla pihaan kahden lapsen kanssa. Pienempi vielä alle vuoden ja isompi arviolta 4-vuotias. Äiti menee vauvan kanssa sisään ja vanhempi tyttö jää katsomaan kiinnostuneena meidän puu-urakkaa. Sitten alkaa juttua tulla.

Ensin tyttö esittelee muutaman pihalelunsa ja kertoo myös, että pikkusiskoa pitää varoa. Puita ei saa kaataa sen päälle. Kerromme, että varomme varmasti. Sitten tyttö kertoo, että oven vieressä oleva ikkuna on heidän vessan ikkuna.
"Siellä on myö potta. Mä käyn vielä joskus potalla, vaikka osaan mennä pöntöllekin. Mutta se vessanpönttö on niin likanen, etten mä haluu käyttää sitä."
Tässä vaiheessa tytön äiti tulee pihalle ja kutsuu tytön sisälle syömään. Isän kanssa naureskeltiin, että tytön äiti ei ehkä halua tietää, että heidän perheidylli rikottiin juuri hetki sitten.
Sekarotuinen Rami 16.4.1996 - 29.11.2011
Bcu Tito 2.6.2010
Bcu Totti 3.8.2013
Life Is How You Make It

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: LAPSEN SUUSTA KUULTUA - Sunnuntaina, 21.08.2011 klo 23:30  
+
0
Isä kertoi käyneensä taannoin kaupassa, jonne joku valopää oli lähettänyt lukutaidottoman pikkupojan yksin ostoksille lista kourassa. Poika oli tummaihoinen, arviolta 5-vuotias ja todennäköisesti maahanmuuttajaperheestä. Poika meni pyytämään isältäni apua listan lukemisessa ja tavaroiden etsimisessä. Isä etsi pojalle listan kaikki tavarat ja varmisti että poika saa ostokset maksettua. Ostoskierroksen päätteeksi silminnähden helpottunut poika kysyi isältä että "oletko sä musta?" :mietiskel: Ja ei, isä ei ole musta. Mustat hiukset hänellä kylläkin on :nauru: Jonkinlainen identiteettiongelma lapsosella..?

eepi78

eepi78
Viestimäärä: 5693

VS: LAPSEN SUUSTA KUULTUA - Maanantaina, 22.08.2011 klo 10:52  
+
0
Mun kummityttö, nykyään 5v on kova möläyttelemään juttuja. Hain sen kerran päiväkodista kun äitinsä oli iltavuorossa, ajettiin bussilla kotiin mikä oli tytölle vähän harvinaisempaa kun yleensä kulkevat autolla. Yhtäkkiä tyttö alkoi bussissa huutamaan täysillä "apua, apua, apua". Siis ihan yhtäjaksoisesti ja pitkään. Ei hiljentynyt vaikka yritin hiljentää. Vähän hävetti.
Samainen tyttö huuteli pienempänä rattaissa apua kun äitinsä kanssa oli menossa kauppaan. Kuulemma siinä tuli vähän sellainen olo, että ois kidnapannu jonkun toisen lapsen.

Sama tyttö joku aika sitten huuteli kadulla jotain laitapuolen kulkijaa että kato tossa on mörkö. Oli vissiin jostain kirjasta nähny möröstä kuvan ja päätellyt että kaikki jolla on tukka sekaisin ja näyttää epäsiistiltä on mörköjä. Hiukan silloinkin hävetti. Muutama muukin paha letkautus on tytöltä tullut, mutta niitä ei kehtaa ihan tähän laittaa.

Niinjoo.. kun hain tän tytön päiväkodista (oli siis aiemmin sovittu ja ilmoitettu päiväkotiin että käyn hakemassa) niin hoitaja kyseli tytöltä että tunnetkos tätä, tuli sua hakemaan. Tyttö juoksi mun luo, tokas "en" ja lähti takaisin leikkeihin. Onneks hoitaja otti huumorilla eikä oikeesti kuvitellut että oon joku ventovieras joka nappaa vaan jonkun lapsen mukaansa.
Kotona labradorinnoutaja Taavi (27.3.2006) ja Aapo (22.5.2012), marsut Toivo, Vertti, Vilja sekä Illusia sekä kääpiöhamsteri talvikko Myy.

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: LAPSEN SUUSTA KUULTUA - Sunnuntaina, 18.09.2011 klo 14:45  
+
0
Eilen pikkutyttö n. 5v mätsärissä katsoi Tanskandoggiurosta ja kiljas "Tuolla koiralla on ainaki yhtä isot jalat ku dinosauruksella!"

Tää nyt ei ole hauskaa, mutta :peukku: lapselle. Oltiin yks päivä Pepin kanssa lenkillä ja ohitettiin mummu ja kaks lasta. Tyttö n. 3-4v sitten sanoi mummulle "Tuo on vieras koira, vieraita koiria ei saa mennä silittään, eihän?".
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

ransa

ransa
Viestimäärä: 2013

VS: LAPSEN SUUSTA KUULTUA - Tiistaina, 20.09.2011 klo 11:00  
+
0
Minua hävettää suuresti aina kun 2,5 poika huutelee: "Mä haluun pimppii/pimppaa!" Tarkoittaa siis limsaa.... mutta kuulostaa ihan joltain muulta. Ja muutenkin pojan "juopottelu" hävettää, eihän tuonikäisen tarvitsisi sitä limuakaan juoda, mutta inkäs teet, kun talossa on teinikin, jonka tekemisistä pitää pienempien tietysti ottaa mallia ja teinillehän limppari maistuu.
(Viestiä on muokattu tiistaina, 20.09.2011 klo 11:08)

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: LAPSEN SUUSTA KUULTUA - Tiistaina, 20.09.2011 klo 11:47  
+
0
Olin eilen tytön (6v.) kanssa H&M:llä. Katselin siinä ryysyjä ja tyttö löysi omasta mielestään mulle tosi hienon mekon. Se katteli mekkoa ja sitten minua ja totesi kovaan ääneen että "Äääiti, sinä oot aivan liian paksu tähän mekkoon!".

Totuus tulee lapsen suusta! :nauru:
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


Aberkios

Aberkios
Viestimäärä: 778

VS: LAPSEN SUUSTA KUULTUA - Tiistaina, 20.09.2011 klo 12:33  
+
0
^^ Hyvä ystäväni Hannele tykkäsi pikkutyttönä jostain syystä tavattomasti wichystä, tai puhekielisesti vissyvedestä. Mutta tyttöpä ei osannut sitä lausua, vaan puhui vittuvedestä. Hannelella on muutamaa vuotta vanhempi veli, joka hyödynsi tämän puutteen täydellisesti. Oli perhe sitten kaupassa, kahvilassa tai ravintolavaunussa, niin poika huusi "Hannele, mitäs juomaa sinä otat"? Ja Hannele huusi aina kirkkaalla tytön äänellään vastauksen!:nauru:

ransa

ransa
Viestimäärä: 2013

VS: LAPSEN SUUSTA KUULTUA - Keskiviikkona, 28.09.2011 klo 08:33  
+
0
Eilen kahdeksanvuotias pohdiskeli:" Kylläpä mulla onkin tänään nälkä. Saisinko lisää ruokaa, kiitos. Mistähän se aina johtuu, että mulla on niin kova nälkä niinä päivinä, kun äiti on tehnyt makaronilaatikkoa?"

... Vastaavasti kalaruoat aina onnistun laittamaan päivinä, joina pojalla on niiiiiiin täysi vatsa ettei sinne sovi oikein mitään...

  Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7 ... 13
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28185
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6331
Viestejä yhteensä545690
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265843
(Tilastot päivitetty viimeksi 26.04.2024 klo 01:15)