Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Keskiviikkona, 19.05.2010 klo 12:59

Lukutoukat

Siirry sivulle: 1 ... 20 21 22 23

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: LUKUTOUKAT - Lauantaina, 24.05.2014 klo 13:15  
+
0
olipas virkistävä lukukokemus tuo tuomas kyrön kerjäläinen ja jänis :hymy:
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: LUKUTOUKAT - Lauantaina, 24.05.2014 klo 17:39  
+
0
Mie oon edennyt tuossa Valtaistuinpeli-kirjassa sivulle 112. :nauru: Oon niin ahkera lukija.
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

Danielle

Danielle
Viestimäärä: 143

VS: LUKUTOUKAT - Lauantaina, 24.05.2014 klo 20:28  
+
0
Minulla on loppusuoralla Koiruus: John Bradshaw. Tuon jälkeen vuorossa Petri Pietiläinen: Koirien maailman historia.

Kirjojen pitää olla omia. Kirjastosta tai kirppikseltä en kirjoja enää nykyisin hae.
Bichon Frise Dani 3/2007
Havannankoira Tilda 1/2008

tildani.vuodatus.net

Aduro

Aduro
Viestimäärä: 3051

VS: LUKUTOUKAT - Maanantaina, 26.05.2014 klo 22:17  
+
0
Kathy Reichsia taas...Luita myöten nyt menossa :)
Mango-samojedinarttu 7v., Kirsikka-schipperke 4v., ja kissat Huli, Doris ja Piu :)

1.3.2012 Muistoissa Iida-kisu

Tupuliina

Tupuliina
Viestimäärä: 60

VS: LUKUTOUKAT - Tiistaina, 03.06.2014 klo 12:49  
+
0
Mä olen aivan jännärien orja. Useita kymmeniä kirjoja luen vuodessa ja ihan jatkuvasti on joku kirja kesken. Ei vaan osaa olla lukematta :hymy:

Löysin jokunen aika sitten uuden kirjailijan tai oikeastaan kirjailijaparin: Anders Roslungd ja Börge Hellström. Kirjoissa on aika rankkoja kuvauksia kuohuttavista aiheista ja juonet ovat todella mukaansatepaavia.
Beaglenarttu 5/2003, seropiuros 8/2009, ps lapinkoirauros 4/2012
+ miukumista ja kotkotusta ja monia ristihuulia ♥
Tervetuloa Riemuloikkaan!

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: LUKUTOUKAT - Keskiviikkona, 04.06.2014 klo 12:20  
+
0
^ Ovatko ruotsalaisia? Voitko kuvailla tarkemmin?
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

Tupuliina

Tupuliina
Viestimäärä: 60

VS: LUKUTOUKAT - Keskiviikkona, 04.06.2014 klo 21:04  
+
0
Kyllä vain, ruotsalaisia ovat. Olen itseasiassa aivan lumoutunut siitä kuinka paljon loistavia kirjailijoita Ruotsista löytyykään. Jos pitäisi valita yksi maa jonka kirjailijoiden kirjoja mieluiten lukisin, niin vastaus olisi helppo: Ruotsi! :hymy:

Nämä kyseiset kirjat ovat jännityskirjallisuutta. Heidän kirjoissaan tulee aina hienosti esille sellainen ajattelumalli ihmisen hyvyydestä ja pahuudesta - siitä missä raja kulkee ja kuinka kaikki on loppupeleissä hyvin suhteellista.

Heidän ensimmäinen kirjansa "peto" on todella rankkaa luettavaa, sillä tarina kulkee pedofilian ympärillä. Viimeksi lukemani teos "lokero 21" taas pyörii naiskaupan ympärillä ja se oli myös rankkaa luettavaa. Vaikka tarinat itsessään ovat fiktiota, niin tarinoiden kertomukset ovat kuitenkin kuvausta todellisuudesta.

Itseäni ehkä kirjoissa kiehtoo juuri sellainen moniulotteisuus: rankkoja aiheita, ihmismielen valkeaa ja mustaa, hienosti kootut tarinat.
Beaglenarttu 5/2003, seropiuros 8/2009, ps lapinkoirauros 4/2012
+ miukumista ja kotkotusta ja monia ristihuulia ♥
Tervetuloa Riemuloikkaan!

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: LUKUTOUKAT - Lauantaina, 14.06.2014 klo 23:13  
+
0
nyt on luettu dan brownin enkelit ja demonit, ai että tykkäsin! pakkokai se on ostaa myös inferno omaan hyllyyn :hymy: seuraavaksi olisi tarkoitus aloittaa john irvingin isän kaikki hotellit. myös tuomas kyrön kunkku ja mielensäpahoittaja odottelee hyllyssä. ja eve hietamiehen puolinainen, kun vihdoin löysin sen kovakantisena omaa hietamieskokoelmaa koristamaan :nauru:
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Nauru

Nauru
Viestimäärä: 281

VS: LUKUTOUKAT - Sunnuntaina, 15.06.2014 klo 17:59  
+
0
Kyrön Mielensäpahoittaja on kyllä mainio! Itsellä hyllyssä odottelee Mielensäpahoittaja ja ruskeakastike, pitäisikin se tässä joku ilta lukaista. Toin pikkuveljelle Potterit, mutta jostain syystä erehdyinkin itse niitä lukemaan. :shifty:

nauris

nauris
Viestimäärä: 1082

VS: LUKUTOUKAT - Sunnuntaina, 15.06.2014 klo 21:34  
+
0
^Mä tykkään lukea Pottereita uudestaan ja uudestaan :shhh:

En ole käynyt kirjastossa aikoihin ja nyt pitäisi varmaan käydä hakemassa vähän uutta luettavaa. Mulla on tosin ollut Waltarin Mikael Hakim yöpöydällä ikuisuuden, ja lueskelen sitä harvakseltaan eteenpäin. Sen voisi tietysti urheilla ensin loppuun mutta jokin siinä tökkii (oon yleensä aika nopea lukija).

Luin tuossa hiljan Sookie Stackhouse -sarjan viimeisen osan. Kyllä lässähti.
spn -13
broholminkoira, uros -16

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: LUKUTOUKAT - Maanantaina, 16.06.2014 klo 18:35  
+
0
krhm... sekosin totaalisesti suomalaisen kirjakaupan aleissa :shifty: ja prisman alehyllyllä.. JA huuto.netissä JA kirppikseltä :viheltel: mutta olen lohduttanut itseäni sillä, että hankinnat on ollut ihan pilkkahintaan, opiskelut aloitettuani mulla ei ole varaa ostaa enää joten nyt voi ostaa jemmaan luettavaa (eheh) ja niin, kirjoja ei voi koskaan olla liikaa!

mutta tämmösiä löysin:
helen fielding - bridget jones mad about the boy
ingo schulze - adam ja evelyn
martin kihn - kurittomat kaverit
reidar palmgren - sudenmarja
joyce carol oates - sisareni, rakkaani
kjell westö - kangastus 38
tuomas kyrö - kunkku
tuomas kyrö - mielensäpahoittaja
eve hietamies - puolinainen
heidi köngäs - dora, dora

... nyt en enää osta mitään :nauru: onko kukaan lukenut noista mitään, mitä olette mieltä? kirjakaupan myyjä kehui sudenmarjaa ja oatesin kirjasta olen kuullut kehuja kans.
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: LUKUTOUKAT - Sunnuntaina, 29.06.2014 klo 18:53  
+
0

Wallen kirjoitti:

pian pian kotiuttamaan suomalaisesta kirjakaupasta aikas hyvässä tarjouksessa oleva keplerin nukkumatti :jjei: oon niin koukuttunut noihin keplerin kirjoihin, ettei mitään rajaa! ja etenkin kun tulitodistaja loppui niin superjännästi :hymy:

ootteko muut lukeneet lars keplerin kirjoja, mitä ootte tykänny? :hymy:

No voi hemmetti! Siis mä luulin, että toi Nukkumatti ilmestyy vasta tänä vuonna, ku kirjaston sivuilla lukee että hankinnassa ja ilmestyy 6.10.2014, mut se onki ilmeisesti pokkariversio. Nyt mun on pakko mennä heti huomenna ostamaan se, nimittäin luin tänään Tulitodistajan loppuun ja en voi mitenkään odottaa syksyyn! :D Oon parin viikon aikana lukenu Hypnotisoijan ja Tulitodistajan ja just varasin kirjastosta sen Paganini ja paholainen, niiiiiin hyviä :love:
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 29.06.2014 klo 18:55)

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: LUKUTOUKAT - Sunnuntaina, 29.06.2014 klo 20:01  
+
0
^ Ne on loistavia kirjoja! :love:

Harmi vaan, että nykyään kun yrittää lukea muiden kirjailijoiden dekkareita, niin ei oikein syty niihin niin paljoa.. Nyt oon aloittelemassa Kristina Ohlssonin Nukketaloa ja täytyy toivoa että se ois kans hyvä :hymy:

En nyt vaan oo varma, mutta ilmestyyköhän syksyllä taas uusi Keplerin kirja? Vai oonkohan kuullu jotain ihan hölynpölyä :D

//

Larskepler.com kirjoitti:

Get ready!
STALKER, the fifth Joona Linna novel will hit the shops in Sweden on 24th October this year. The wait is finally over!

For all international readers: STALKER will be published in more than a dozen countries in the coming year so keep your eyes peeled for more info!



OOH!
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 29.06.2014 klo 20:05)

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: LUKUTOUKAT - Maanantaina, 30.06.2014 klo 21:16  
+
0
^ Ai vielä uuski! Mahtavaa :love: Ootko lukenu sen Nukkumatin? Mä luin ennen Keplereitä Kati Hiekkapellon Kolibrin ja tykkäsin siitä, nyt lainasin siihen "jatko-osan" Suojattomat, mut saa nähdä onko ne enää mitään Kepleriin verrattuna... :D
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: LUKUTOUKAT - Maanantaina, 30.06.2014 klo 21:33  
+
0
^ Juu oon lukenu Keplerit järjestyksessä ja niissä ei montaa päivää menny :nauru:

Itse oon yrittäny lukea Jo Nesbota ja nyt tuota Ohlssonia ja tuntuu ettei muut oo enää muka niin hyviä, mutta pitää vaan saada inspiraatioa niin eiköhän se siitä!
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: LUKUTOUKAT - Perjantaina, 11.07.2014 klo 15:24  
+
0
Pari sataa sivua jäljellä ekasta Fifty shades of gray kirjasta ja tähän on kyllä jäänyt koukkuun! Ne kaikkein yksityiskohtaisimmin kerrotut touhuosiot (:nauru:) on vähän niin ja näin että pomppaisko niiden yli, mutta muuten juoni on tosi kiva ja ei vaan malta lopettaa lukemista, kun on pakkosaada tietää mitä seuraavaksi aina tapahtuu!

Ja nyt ostin kirppikseltä Stieg Larssonin trilogian, enkä malta odottaa että pääsen kahmimaan senkin läpi!
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

nolle

nolle
Viestimäärä: 874

VS: LUKUTOUKAT - Lauantaina, 12.07.2014 klo 12:57  
+
0
Osaatteko suositella jotain kevyttä kesälukemista? :hymy: Pitäisi mennä kirjastolla käymään, mutta en tiedä yhtään mitä lainaisin. Kuitenkin kauheasti tekisi mieli lukea!
spu-Raju s. 03/2014 entinen poliisiprojekti
spu-Roti s. 06/2016 poliisiprojekti

Muistoissa
xu-Rolle s. 10/2010 - 12/2015♥



Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: LUKUTOUKAT - Lauantaina, 12.07.2014 klo 14:22  
+
0
^ David Nichollsin kirjat (sinä päivänä ja kaikki peliin), Helen Fieldingin bridget jonesit ja Sophie Kinsellan kirjat. Kans sitte Candace Bushnellin Carrie kirjat on kans mukavan kevyttä kesälukemista :hymy:

Ja kans noi Fifty Shadesit kans tunnostaa sellaselta kevyeltä huolettomalta luettavalta :hymy:
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: LUKUTOUKAT - Lauantaina, 12.07.2014 klo 19:34  
+
0
No nyt kävin ostaas Nukkumatin :love: Säästelen sitä parin viikon päähän, ku pitäs istua lentokonees ja kentillä yhteensä 15h, mut saa nähä maltanko :D
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: LUKUTOUKAT - Sunnuntaina, 13.07.2014 klo 09:42  
+
0
^ Oon kyllä ylpee jos maltat kaks viikkoo säästellä sitä :nauru:
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

  Siirry sivulle: 1 ... 20 21 22 23
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28191
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6331
Viestejä yhteensä545692
Uudet käyttäjät tänään6
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265843
(Tilastot päivitetty viimeksi 26.04.2024 klo 16:30)