Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Tiistaina, 21.09.2010 klo 18:57

Mielikuvia kc:laisille sopivista roduista

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 15

SilverBride

SilverBride
Viestimäärä: 1700

VS: MIELIKUVIA KC:LAISILLE SOPIVISTA RODUISTA - Keskiviikkona, 22.09.2010 klo 11:56  
+
0
Piimäenkelin mainitsem pieni ja toimelias koira kuulostaa pelottavan paljon terrieriltä, mikä sitten taas ei ole mun juttuni. Joku ehdotti afgaania, joka on mulle ihan liian työläs. Tuo unintendedin ehdottama ranskis on kyllä kiva. Sellasta joskus kaavailinkin. Tosin ne kuorsaa. -.-
Lisää mielikuvia:
Nuttille fieldspanieli, tai black and tan cockeri.
Mill collie, partakollie tai bc.
Piimäenkelille pinseri tai joku muu siro ja sievä koira.
SaMaJalle mun mielestä KUULUU dobermanni. :D
We brought our own bombs! 19.6.2011
Photobucket

SaMaJa

SaMaJa
Viestimäärä: 1231

VS: MIELIKUVIA KC:LAISILLE SOPIVISTA RODUISTA - Keskiviikkona, 22.09.2010 klo 12:44  
+
0

SilverBride kirjoitti:


SaMaJalle mun mielestä KUULUU dobermanni. :D



Woot, miksi? :nauru: Dobberit on upeita, mutten uskaltaisi varmaan koskaan moista ottaa. Varsinkaan kun eilen luki uutisen dobbereiden tappamasta whippetistä.

Mun on vaikea kuvitella kellekkään oikein mitään koirarotua, kun useimmilla on oma koira avatarina ja suurimman osan muistaa juuri noista avatareista. Vaikeaa. :mietiskel:
Rhodesiankoira Armas 10/2009

entinen *S*

SilverBride

SilverBride
Viestimäärä: 1700

VS: MIELIKUVIA KC:LAISILLE SOPIVISTA RODUISTA - Keskiviikkona, 22.09.2010 klo 13:14  
+
0
SaMaJa mun mielestä se vaan olis niin "sun näkönen". Ei mulla mitään oikeeta perustetta ole :D
We brought our own bombs! 19.6.2011
Photobucket

Sarahia

Sarahia
Viestimäärä: 4470

VS: MIELIKUVIA KC:LAISILLE SOPIVISTA RODUISTA - Keskiviikkona, 22.09.2010 klo 14:31  
+
0
Heh, huskyt on ihania ja miellyttää kyllä kovasti. Eivät kuitenkaan rotuominaisuuksilta täytä niitä kriteereitä mitä koiralta haluan. Kuitenkin joskus jos olosuhteet olisivat sopivat, niin olisihan se husky kiva muiden harrastuskoirien jatkeeksi. Samojedi sen sijaan olisi ehdoton ei. En ole turkin hoitaja ja jo tuo ei-kovin-pitkäturkkisen paimensukuisen suomenlapinkoiran turkinhoito etenkin kurakeleillä kiristää mun pinnaa liikaa ja sitäkin tulee välillä saksittua.
Hauska millaisia mielikuvia tulee ihmisille :)

Piimäenkeli

Piimäenkeli
Viestimäärä: 859

VS: MIELIKUVIA KC:LAISILLE SOPIVISTA RODUISTA - Keskiviikkona, 22.09.2010 klo 17:02  
+
0

SilverBride kirjoitti:

Piimäenkelin mainitsem pieni ja toimelias koira kuulostaa pelottavan paljon terrieriltä, mikä sitten taas ei ole mun juttuni.


Älää pelkää, en mä näe sua yhtään terrieri-ihmisenä, vaikka terrieri kuvaukseen ehkä kävisikin.:nauru:
Voi joutua itkemään vähän, jos on antanut kesyttää itsensä.

mill

mill
Viestimäärä: 1617

VS: MIELIKUVIA KC:LAISILLE SOPIVISTA RODUISTA - Keskiviikkona, 22.09.2010 klo 18:08  
+
0
Collie osu aika nappiin ;) Partacolliekin itse asiassa, se vetoaa tuohon mieheen melkosesti joten ei ole oikeestikaan yhtään poissuljettu vaihtoehto. :hymy: Ja bordecollieistakin tykkään kyllä kovasti.

Nuo munkin mielikuvat oli tosiaan ihan ulkonäkö-asioita, en noista kaikista roduista osaa edes sen tarkemmin sanoa luonteen puolesta tai varsinkaan miten ne sopii jollekin toiselle..

Kiva kyllä kuulla millasia mielikuvia ihmisillä on. :)
Pk collie Misty 08/2007
Punakorvakonna Stevie "Tiivis" synt. 1996.

Blogi

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: MIELIKUVIA KC:LAISILLE SOPIVISTA RODUISTA - Keskiviikkona, 22.09.2010 klo 18:57  
+
0
SaMaJalle sopisi bokseri taikka afgaani.

Sarahialle australiankelpie .

millille taas dalmatiankoira.

boxerownerille ei voi kyllä muuta kuvitella kuin boxerin, kun nikkikin on niin boxerivoittoinen :nauru:. Mutta jos joku muu, niin sanoisin että mopsi.

Karvakamulle beagle.


Hauskoja mielikuvia tosiaan ihmisillä :hymy:. Malamuutti on kyllä yks mun ehdottomia lemppareita koiramaailmassa, mutta sellaista on tuskin meille koskaan tulossa. Samoten Piimäenkeli, en taida kyllä niin kovaa repäistä ikinä, että hankkisin jonkun metsästysrotua omaavan edustajan itselleni :nauru:.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 22.09.2010 klo 20:10)

Rez

Rez
Viestimäärä: 1140

VS: MIELIKUVIA KC:LAISILLE SOPIVISTA RODUISTA - Sunnuntaina, 26.09.2010 klo 19:42  
+
0

myrkku kirjoitti:

Rezille tulee mieleen ensimmäiseksi sakemanni



Muahah! Et sitten yllättyisi jos kuulisit uusimmista suunnitelmista. :wink:
Kukaan ei ole hyödytön - aina voi olla edes huonona esimerkkinä.

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: MIELIKUVIA KC:LAISILLE SOPIVISTA RODUISTA - Tiistaina, 28.09.2010 klo 14:34  
+
0
Sarahialle kuvittelisin kyllä jonkun alkukantaisen koiran, huskyn ehkä.

Monna83lle beussi.

millille sheltti. :wink:

SaMaJalle ehkä ruskea tanskandoggi. (sopis ruskeeseen laumaan :hymy:)

nerudalle ja SilverBridelle jotkut astettä räyhemmät koirat, dobberit ehkä.
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.
(Viestiä on muokattu tiistaina, 28.09.2010 klo 14:35)

SilverBride

SilverBride
Viestimäärä: 1700

VS: MIELIKUVIA KC:LAISILLE SOPIVISTA RODUISTA - Tiistaina, 28.09.2010 klo 14:46  
+
0
^Whoooot?! o.O :D
We brought our own bombs! 19.6.2011
Photobucket

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: MIELIKUVIA KC:LAISILLE SOPIVISTA RODUISTA - Tiistaina, 28.09.2010 klo 15:44  
+
0
Se vaan oli sellanen kumma intuitio. Mahdollisesti myös riiseni olis passeli. :D
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: MIELIKUVIA KC:LAISILLE SOPIVISTA RODUISTA - Tiistaina, 28.09.2010 klo 16:37  
+
0
Joh, beaglet on kyllä kivoja ja jos sille voisin tarjota luontasta tekemistä (=pitää hommata metästävä mies :wink:) niin mikä ettei! Kaverilla on beagle ihan seurakoirana enkä ite kyllä tätä rotua siihen tarkotukseen ottais.

Hmm.. Tässäpä mun heittoja!

Johille kyllä pistäisin kans samaa linjaa ku muutki, eli Hysky, Malamuutti, Porokoira..

boxulle näkisin Rhodesiankoira tai sitten joku oikeen vekkuli sesse :nauru:

innnalle mietin Kleinia/ Mitteliä (tai jotai muuta saksanpystäriä, en niitä tunne mikä kuuluu mihinki kokoluokkaan, mut joku semmonen pikkanen) tai sitten Italianvinttikoira

Nevalle Shiba (tähän vaikuttaa meiän jutut, en pääse tuosta ajatuksesta sun kohalla nyt irti yhtään :hymy: )

MissFieldsille b&t Cockeri

Monna83lle Ranskanbuldoggi tai Tanskandoggi

Tigrulle Puli :nauru: tai Portugalinvesikoira

Sarahialle Akita
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

shiver

shiver
Viestimäärä: 13

VS: MIELIKUVIA KC:LAISILLE SOPIVISTA RODUISTA - Keskiviikkona, 29.09.2010 klo 17:01  
+
0
Mulle tulis kans mieleen, että Rezille sopisi sakemanni. : D
The conflicting instinct and body
I was acting a pulsing "inversion"
Like clinging quietly onto it

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: MIELIKUVIA KC:LAISILLE SOPIVISTA RODUISTA - Keskiviikkona, 29.09.2010 klo 20:32  
+
0
Vanis: kultainen noutaja minusta :)
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018

pnkd

pnkd
Viestimäärä: 1295

VS: MIELIKUVIA KC:LAISILLE SOPIVISTA RODUISTA - Keskiviikkona, 29.09.2010 klo 20:53  
+
0
Karvakamulla olen aina nähnyt mielessäni snautserin - ehkäpä erityisesti riisenin.

SaMaJalla afgaanin tai venäjänvinttikoiran.

Jaijahilla taas collien.
Petit Brabancon "Mökö"
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 29.09.2010 klo 20:54)

rocky

rocky
Viestimäärä: 121

VS: MIELIKUVIA KC:LAISILLE SOPIVISTA RODUISTA - Torstaina, 30.09.2010 klo 12:35  
+
0
MissFieldsille sopisi mun mielestä Bichon Frise tai perhoskoira en tiiä miks. :mietiskel: :kieli:

Mutta kun taas Vanisille sopisi Berninpaimenkoira :eek: :wink:
Sekarotunen Rocky 2010

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: MIELIKUVIA KC:LAISILLE SOPIVISTA RODUISTA - Torstaina, 30.09.2010 klo 14:11  
+
0
Juulialle papillon tai phalene
Nerudalle sakemanni
Vanikselle berni tai muu iso ja muhkea koiruus
Karvakamulle appenzelli tai entlebuch
Monna83:lle grosse ehdottomasti! Tulee muutenkin sennenfoorumilla seikkaillessa grosseista jostain syystä Monna mieleen :)

Griffonille koitin miettiä jotain muuta sopivaa rotua, mutta tulos oli jotakuinkin griffon... Ei.... Griffon... Eiii... Gri... EI! :nauru:
Varjo 12/2010 ♥

Suzuna

Suzuna
Viestimäärä: 1068

VS: MIELIKUVIA KC:LAISILLE SOPIVISTA RODUISTA - Torstaina, 30.09.2010 klo 14:36  
+
0
^Sipululle ranskis :kieli:
Shetlanninlammaskoira Siru -08
Saksanpaimenkoira Eve -10
Bordercollie -12

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: MIELIKUVIA KC:LAISILLE SOPIVISTA RODUISTA - Torstaina, 30.09.2010 klo 14:49  
+
0
^ Pakko udella kyllä, että miksi? :D

Mulla oli pari vuotta taaksepäin hoitokoirana ranskis ja pakko todeta, että on niin kaukana omasta rodusta kuin olla ja voi! :shifty:
Varjo 12/2010 ♥

Suzuna

Suzuna
Viestimäärä: 1068

VS: MIELIKUVIA KC:LAISILLE SOPIVISTA RODUISTA - Torstaina, 30.09.2010 klo 14:53  
+
0
Jotenkin vain ranskis (mustavalkoinen!) mätsää siihen rokkarihenkiseen kuvaan mikä minulla on sinusta :hymy: En osaa perustella paremmin, mutta mielikuvassa se sopii sulle tosi hyvin :wink:
Shetlanninlammaskoira Siru -08
Saksanpaimenkoira Eve -10
Bordercollie -12

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 15
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28212
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545735
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265871
(Tilastot päivitetty viimeksi 05.05.2024 klo 16:30)