Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Tiistaina, 21.09.2010 klo 18:57

Mielikuvia kc:laisille sopivista roduista

Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7 ... 15

nenssi

nenssi
Viestimäärä: 2161

VS: MIELIKUVIA KC:LAISILLE SOPIVISTA RODUISTA - Tiistaina, 17.01.2012 klo 00:10  
+
0

SilverBride kirjoitti:

Nottelle pitää saada manchesterinterrieri!



Joo! :eek:
ppu Hukka 6/2011
bou Bentley 4/2011, meillä 7/2013 lähtien

SilverBride

SilverBride
Viestimäärä: 1700

VS: MIELIKUVIA KC:LAISILLE SOPIVISTA RODUISTA - Tiistaina, 17.01.2012 klo 01:42  
+
0

Aduro kirjoitti:

Ja SilverBridella mä nään... hmmm.... hmm.... :D Jonkun tyyliin saksanpaimenkoiran (mut ei perusvärillä) tai buhundin :)


Sakemanni? Mulla? Whoa. :eek: Buhundeja en sit taas vastaavasti tunne.
We brought our own bombs! 19.6.2011
Photobucket

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: MIELIKUVIA KC:LAISILLE SOPIVISTA RODUISTA - Tiistaina, 17.01.2012 klo 01:53  
+
0
Schipperke on kyllä niin usein ollut mielessä, ettei todellakaan metsään mene. :hymy: Toi flätti oli jo jännä heitto, mutta manchesterinterrieri, täh ? Piti googlata ihan kuvia ja tuli mukavat naurut. Kivan kipakka otus !

Sipululle jotain pientä ja punaista.. Welsh Corgi Pembroke ? Oot yhtä pieni ja suloinen.. Ja rohkea ! :hymy:

No voi elli minkä keksit, sait kyllä todellakin hymyn huulille :hymy: Kaikkea sitä. Tunnustan, että ihailen vinttikoiria aina kun niihin törmään. Sinulle taas sopisi joku humoristinen pällistelijä, mulla tulee ensimmäisenä mieleen ranskanbulldoggi. :nauru: Siitä saisi monta hyvää mustahuumorista strippiä !

SilverBridelle joku tosi jännä himmailurotu, mystinen ja etäinen jota monet ei ymmärrä - kenties basenji. Tai sitten itsevarma ja omiaan puolustava Kuvasz.
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

SilverBride

SilverBride
Viestimäärä: 1700

VS: MIELIKUVIA KC:LAISILLE SOPIVISTA RODUISTA - Tiistaina, 17.01.2012 klo 02:11  
+
0

Notte kirjoitti:

mutta manchesterinterrieri, täh ? Piti googlata ihan kuvia ja tuli mukavat naurut. Kivan kipakka otus !

SilverBridelle joku tosi jännä himmailurotu, mystinen ja etäinen jota monet ei ymmärrä - kenties basenji. Tai sitten itsevarma ja omiaan puolustava Kuvasz.


Aika ihanan kuvan oot löytäny tosta manchesterista. :D
Hienosti ilmastu toi himmailurotu, vois kyllä passata mulle ihan hyvin. <3 Kuvaszit on kyllä huikeita, mut en tiedä piisaisko tällä flikalla rahkeet sellasen kanssa. Basu vois olla kieltämättä aika hauska.
We brought our own bombs! 19.6.2011
Photobucket

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: MIELIKUVIA KC:LAISILLE SOPIVISTA RODUISTA - Tiistaina, 17.01.2012 klo 08:18  
+
0
Mä vähän yhistelen jo vastattuja SilverBridelle ja sanon valkoinenpaimenkoira :)

Tiainen

Tiainen
Viestimäärä: 976

VS: MIELIKUVIA KC:LAISILLE SOPIVISTA RODUISTA - Tiistaina, 17.01.2012 klo 08:36  
+
0
ellikeksille pörröinen ja hyväntuulinen pyrri! :nauru:

Ebeli

Ebeli
Viestimäärä: 1299

VS: MIELIKUVIA KC:LAISILLE SOPIVISTA RODUISTA - Tiistaina, 17.01.2012 klo 08:41  
+
0
Tiainen on niin Snö, että mä en vois oikein kuvitella edes mitään muuta. Ehkä kelpie, jos olis ihan pakko. :wink:

Joku oli monnalle ehdottanut ranskista tai bostonia ja sitä komppaan! Ja saijelle keeshond!

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: MIELIKUVIA KC:LAISILLE SOPIVISTA RODUISTA - Tiistaina, 17.01.2012 klo 08:57  
+
0
Niin, mun piti vielä kommentoida lisää. Dalmatialaista en ole itse koskaan ajatellutkaan (ulkonäkö tietty sopii korvineen kaikkineen, mutta luonteesta en osaa sanoa), mutta bostoninterrieriä me mietittiin melkotosissaan aikoinansa. Pitkä(tai keskipitkä)karvaista koiraa mulle ei tule koskaan, mutta tiaisen ehdotus näyttää veikeältä :)
(Viestiä on muokattu tiistaina, 17.01.2012 klo 09:03)

catteri

catteri
Viestimäärä: 903

VS: MIELIKUVIA KC:LAISILLE SOPIVISTA RODUISTA - Tiistaina, 17.01.2012 klo 11:40  
+
0
Hauska ketju!

Mitäs täällä ihmiset mieltäis mulle sopivaksi koiraksi? Tuon sheltin kaveriksi tai ottamatta sitä ollenkaan huomioon? Sinänsä ois mielenkiintosta kuulla, kun meille se toisen koiruuden rotu on jo päätetty, että osuuko kukaan oikeeseen, vai yllätänkö kaikki..:viheltel:
Kotia karvoittamassa kissat Demi (-08) & Latte (-10)
Mittelspitz Saaga (-12)


saije

saije
Viestimäärä: 4425

VS: MIELIKUVIA KC:LAISILLE SOPIVISTA RODUISTA - Tiistaina, 17.01.2012 klo 12:02  
+
0

Ebeli kirjoitti:

Ja saijelle keeshond!


Heh :nauru: Itseasiassa joskus on ollut mielessä kyseinen rotu ;)

^Määpäs tierän! :nauru: En kyllä osaa keksiä muuta rotua, nyt kun tietää tulevan.. :shifty:
Valkoinen ruotsinhirvikoira "Nimue" Syntynyt 26/3/11 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Nila" Syntynyt 14/12/12 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Loru" Syntynyt 13/9/15 ♀
Karjalankarhukoira "Lyyra" Syntynyt 15/6/17 ♀
(Viestiä on muokattu tiistaina, 17.01.2012 klo 12:03)

tarun

tarun
Viestimäärä: 900

VS: MIELIKUVIA KC:LAISILLE SOPIVISTA RODUISTA - Tiistaina, 17.01.2012 klo 12:04  
+
0
^^ Hmm, jostain syystä mulle tuli vahva intuitio labradorinnoutajasta, ja nimen omaan vaaleasta sellaisesta. :nauru: Tähän ois kyllä tosi tosi kiva saada itekin vastaus, josko joku kc:laisista tietäis mikä rotu meille sopis kun omissa rotupohdinnoissa ei oo päätä eikä häntää. :shifty:

muaks, lisäväkäinen
Carlos, sekarotuinen, s. 14.9.2010
(Viestiä on muokattu tiistaina, 17.01.2012 klo 12:04)

catteri

catteri
Viestimäärä: 903

VS: MIELIKUVIA KC:LAISILLE SOPIVISTA RODUISTA - Tiistaina, 17.01.2012 klo 12:06  
+
0
Hah, joo saijen vastausta ei nyt voi oikeen ottaa lukuun, kun tosiaan rodun jo tiedätkin.:nauru:

tarumielelle mä ehdottaisin jotain vinttaria,ehkä whipukkaa? Tai miksei dalmistakin? Nuo mielikuvat tulee aika puhtaasti nykyisen koiran ulkonäöstä, sopisi kaveriksikin joku lyhytkarvainen, vähän keskikokoa isompi rotu..:hymy:
Kotia karvoittamassa kissat Demi (-08) & Latte (-10)
Mittelspitz Saaga (-12)


Miana

Miana
Viestimäärä: 2905

VS: MIELIKUVIA KC:LAISILLE SOPIVISTA RODUISTA - Tiistaina, 17.01.2012 klo 13:29  
+
0
Nottelle sopis munkin mielestä toi schipperke tai joku vähän vähemmän yleinen, ei jätti-iso vinttari (mä en niitä nyt osaa nimetä, kun huonosti vinttejä tunnen). (Mun mielestä taas ei missään nimessä flätti :nolo:.)

Saijen pitää jatkaa valkoisten pystykorvaisten rotujen linjaa:nauru:. Valkkari on ok, mut japanin pystykorvakin sopis :wink:.

SilverBriden nykyistä rotua en tiedä, mut joku melko iso ja musta ois hyvä. Belgi tai beussi esimerkiksi.

nenssille sopis joku isohko rähjäisen näköinen rotu (oon ilmeisesti linkittänyt sut liikaa Hukkaan), vaikka irlis tai mielummin skotlannin hirvikoira:viheltel:.

catterille Joku pieni valkoinen karvakasa. Jotain bichonien tyylistä. (Vaikka mä tiedänkin sen teidän rodun, niin yritin miettiä jotain ihan muuta.)

Ebelille Bedlarin kaveriksi ihan erilainen terrieri, bostoni :wink:.

Entäs meille?
Miimi ja Tilli

Blogi (, jossa ei elämää tälläkään hetkellä)

catteri

catteri
Viestimäärä: 903

VS: MIELIKUVIA KC:LAISILLE SOPIVISTA RODUISTA - Tiistaina, 17.01.2012 klo 13:38  
+
0
Mä näkisin mianalle jonkun lempeän rodun. Heti tulee mieleen esim. kultainen noutaja, cockeri, springeri, ja jos oikein villiksi heittäydytään niin miksei nöffikin..:nauru:

Hah, Mianan arvaus tai ehdotus ei sinällään edes menny ihan penkin alle. Mä oon miehelle sanonu, että kun nyt tulee tämä hänen ehdotus, niin seuraava koira on sitte se mun oma pikku-fifi mussukka. Tosin näistä turkkijumalista niinku bichoni en niin välitä, mutta se oma tipsu tai joku muu pikkuinen rotu kelpais kyllä..:viheltel::shifty:
Kotia karvoittamassa kissat Demi (-08) & Latte (-10)
Mittelspitz Saaga (-12)


Aberkios

Aberkios
Viestimäärä: 778

VS: MIELIKUVIA KC:LAISILLE SOPIVISTA RODUISTA - Tiistaina, 17.01.2012 klo 13:49  
+
0
Päätin heittäytyä rohkeasti tämän palstan armoille ja kysyä mikä olisi kc:läisten käsitys minulle sopivasta rodusta. Saisin näin tulevaa mahd. hankintaa varten uutta näkökulmaa asiaan.:hymy:

Ame

Ame
Viestimäärä: 1119

VS: MIELIKUVIA KC:LAISILLE SOPIVISTA RODUISTA - Tiistaina, 17.01.2012 klo 13:50  
+
0

catteri kirjoitti:

Mä näkisin mianalle jonkun lempeän rodun. Heti tulee mieleen esim. kultainen noutaja, cockeri, springeri, ja jos oikein villiksi heittäydytään niin miksei nöffikin..:nauru:



Mulle tuli Mianalle ihan samat rodut mieleen, jos nöffiä ei lasketa.

Vaikea kyllä kuvitella täällä ihmisille muita rotuja kuin mitä niillä jo on... :nauru:

ransa

ransa
Viestimäärä: 2013

VS: MIELIKUVIA KC:LAISILLE SOPIVISTA RODUISTA - Tiistaina, 17.01.2012 klo 13:55  
+
0
Minulla ei ole mitään uutta ehdottaa nyt kenellekään, mutta täytyy sanoa, että juuri tiaisen kohdalla on usein tullut ajateltua, että siinä tuntuu todella olevan juuri se nappiyksilö löydetty oikeaan osoitteeseen. Samoin Ellikeksi ja Dave... mitään muuta ei osaisi hänelle kuvitellakaan kuin jonkin äärimmäisen ilmeikkään otuksen.

Ongelma on varmaan juuri siinä, että tietää ihmisten rodut ja kaikilla tuntuu olevan valinnat osuneen hyvin kohdalleen.

saije

saije
Viestimäärä: 4425

VS: MIELIKUVIA KC:LAISILLE SOPIVISTA RODUISTA - Tiistaina, 17.01.2012 klo 13:55  
+
0

Miana kirjoitti:


Saijen pitää jatkaa valkoisten pystykorvaisten rotujen linjaa:nauru:. Valkkari on ok, mut japanin pystykorvakin sopis :wink:.



Mie vihaan naapurin japanin pystykorvaa.. :nauru:
Mutta ainakin valkoisella ja pystykoirvaisella linjalla jatketaan, toistaiseksi.. :nauru:

Mianalle En voisi kuvitella miekään muuta kuin "pehmeitä rotuja" noutaja kasti pyrii päässä lähinnä :)
Valkoinen ruotsinhirvikoira "Nimue" Syntynyt 26/3/11 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Nila" Syntynyt 14/12/12 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Loru" Syntynyt 13/9/15 ♀
Karjalankarhukoira "Lyyra" Syntynyt 15/6/17 ♀

Mikene

Mikene
Viestimäärä: 382

VS: MIELIKUVIA KC:LAISILLE SOPIVISTA RODUISTA - Tiistaina, 17.01.2012 klo 14:12  
+
0
Mä olen jo pitkään ollut vakuuttunut, että ellikeksin Daven kamuksi ei sovi mikään muu kuin pihakoira! :shifty:
tarupi Hippu (9/2009)

myrkku

myrkku
Viestimäärä: 2138

VS: MIELIKUVIA KC:LAISILLE SOPIVISTA RODUISTA - Tiistaina, 17.01.2012 klo 14:33  
+
0

Notte kirjoitti:



Sipululle jotain pientä ja punaista.. Welsh Corgi Pembroke ? Oot yhtä pieni ja suloinen.. Ja rohkea ! :hymy:


Voi EI! mitkä naurut sai aikaan :nauru: :nauru: :nauru: (Siis tuo video)

Aberkiokselle tulee heti mieleen bokseri. Oikein kyrmy ja vaalea.

Kinokolle tulee mieleen silkkivinttari :)

  Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7 ... 15
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28212
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545735
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265871
(Tilastot päivitetty viimeksi 05.05.2024 klo 20:15)