Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Tiistaina, 21.09.2010 klo 18:57

Mielikuvia kc:laisille sopivista roduista

Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8 ... 15

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: MIELIKUVIA KC:LAISILLE SOPIVISTA RODUISTA - Tiistaina, 17.01.2012 klo 14:53  
+
0
Mikene: I like :)
(Viestiä on muokattu tiistaina, 17.01.2012 klo 14:53)

Aberkios

Aberkios
Viestimäärä: 778

VS: MIELIKUVIA KC:LAISILLE SOPIVISTA RODUISTA - Tiistaina, 17.01.2012 klo 14:58  
+
0

myrkku kirjoitti:

Aberkiokselle tulee heti mieleen bokseri. Oikein kyrmy ja vaalea.:)



Miksi kyrmy? :nauru:
Aloitin aikoinaan koiraharrastuksen ja kasvatuksen bokserilla. Vieläkin upea boksu saa sydämen sykähtämään, ei tosin valkoinen. Bokserissa tuntuu kaikki asiat natsaavan. Siirryin pois rodusta boksereiden terveysongelmien vuoksi ja valkoisillahan näitä on vielä enemmän kuin muun värisillä. Olen käynyt seuraamassa rodun tilannetta ja pentueita rotuyhdistyksen sivuilla, joten kukapa tietää vaikka jonakin päivänä...

Destroyer

Destroyer
Viestimäärä: 2016

VS: MIELIKUVIA KC:LAISILLE SOPIVISTA RODUISTA - Tiistaina, 17.01.2012 klo 15:26  
+
0
ellikeksille kävis myös Suomenajokoira!
Pitkätukkaiset Belgianpaimenkoirat Veikka, Yatsi ja Riia - Blogi

eetla

eetla
Viestimäärä: 3461

VS: MIELIKUVIA KC:LAISILLE SOPIVISTA RODUISTA - Tiistaina, 17.01.2012 klo 15:44  
+
0
Ellikeksille mä laittaisin kääkän, sellaisen punaisen tättähäärä kääkän. Vaihtoehtoisesti sileäkarvaisen mäyräkoiran.
Osku 2001 v syntynyt seropi rouva k.16.9.2012
p&s käppänä "Nasu" s. 19.10.2008
p&s käppänä "Sulo" s. 28.6.2011

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: MIELIKUVIA KC:LAISILLE SOPIVISTA RODUISTA - Tiistaina, 17.01.2012 klo 16:13  
+
0
Aberkios, ihan ehdottomasti venäjänvinttikoira eli borzoi !

(Koska Kekkosellakin oli.. :shifty:)
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

blanko

blanko
Viestimäärä: 1890

VS: MIELIKUVIA KC:LAISILLE SOPIVISTA RODUISTA - Tiistaina, 17.01.2012 klo 16:14  
+
0
Mun mielestä catterilla kuuluis olla joku iso koira. Rotua en osaa sanoa, mutta iso kuitenkin. ;)

Mikäs rotu mulla pitäis olla? :D

SilverBride

SilverBride
Viestimäärä: 1700

VS: MIELIKUVIA KC:LAISILLE SOPIVISTA RODUISTA - Tiistaina, 17.01.2012 klo 16:33  
+
0

Miana kirjoitti:


SilverBriden nykyistä rotua en tiedä, mut joku melko iso ja musta ois hyvä. Belgi tai beussi esimerkiksi.

Entäs meille?



SB raportoi: Mulla ei ole koiraa. Belgi ja beussi, eh? Melkoisen energisiä koiria mulle tarjoillaan. :D Kun tuolla edellisellä sivulla vilahti se valkkarikin. Hurjia ootte. :cool:

Mianalle sopis mun silmissä ehdottomasti joku kiva pienehkö koira. Vaikka kleinspitz.
We brought our own bombs! 19.6.2011
Photobucket
(Viestiä on muokattu tiistaina, 17.01.2012 klo 16:40)

catteri

catteri
Viestimäärä: 903

VS: MIELIKUVIA KC:LAISILLE SOPIVISTA RODUISTA - Tiistaina, 17.01.2012 klo 16:36  
+
0
^ Miksihän kaikki mieltää mulle jonku ison koiran..:mietiskel: Töissäki asiakkaat, jotka tietää että koiria harrastan, on veikannu mulle jottain saksanpaimenta tai belgiä, vartioikoiria yleensäki. Ja semmosta taas en koskaan ottais..:nauru: Sitte naamat aina venähtää, ku näkevät mut taluttelemassa pikkusta shelttiherraa..:ylpea:

blankolle kans jotain kaunista ja ystävällistä rotua ehdottaisin. Ja turkkia sillä pitää kans olla. Ehkä villakoirasta isompi muunnos. Tai sitte joku bedlingtoni? Tai jos jottain sähäkämpää, niin vaikka lagotto? Kunhan on turkkia!:nauru:
Kotia karvoittamassa kissat Demi (-08) & Latte (-10)
Mittelspitz Saaga (-12)


Tonteria

Tonteria
Viestimäärä: 2481

VS: MIELIKUVIA KC:LAISILLE SOPIVISTA RODUISTA - Tiistaina, 17.01.2012 klo 16:43  
+
0
Hehheh, mäkin olisin Aberkiokselle ehdottanut venakkoa. :)

Mitäs arvon kooceelaisten mielestä mun pitäisi seuraavaksi koiraksi harkita?
Kodinturva(tuho)joukkona häärää ja mökeltää ssu Giteas Inverno, "Pyry"
Rakas enkelikoirani, ssu Giteas Ginori, "Arttu"

Hullut koiranaiset biksukuntoon
Kuvatuksia

Destroyer

Destroyer
Viestimäärä: 2016

VS: MIELIKUVIA KC:LAISILLE SOPIVISTA RODUISTA - Tiistaina, 17.01.2012 klo 16:48  
+
0
Tonterialle selkeesti Briard!
Pitkätukkaiset Belgianpaimenkoirat Veikka, Yatsi ja Riia - Blogi

catteri

catteri
Viestimäärä: 903

VS: MIELIKUVIA KC:LAISILLE SOPIVISTA RODUISTA - Tiistaina, 17.01.2012 klo 16:48  
+
0
^^ Joku iso ja ärhäkkä?:shifty: Oon saanu susta täällä niin jämerän kuvan, että vaikee ois kuvitella mitään pikku fifiä. Joku palveluskoiraryhmästä nyt kumminkin, ehkä belgi? Tai holsku? Eiks esim. groendael passais aika hyvin yhteen nykyisen snakun kanssa?:hymy:
Kotia karvoittamassa kissat Demi (-08) & Latte (-10)
Mittelspitz Saaga (-12)


(Viestiä on muokattu tiistaina, 17.01.2012 klo 16:57)

myrkku

myrkku
Viestimäärä: 2138

VS: MIELIKUVIA KC:LAISILLE SOPIVISTA RODUISTA - Tiistaina, 17.01.2012 klo 16:53  
+
0

Aberkios kirjoitti:



Miksi kyrmy? :nauru:
Aloitin aikoinaan koiraharrastuksen ja kasvatuksen bokserilla. Vieläkin upea boksu saa sydämen sykähtämään, ei tosin valkoinen. Bokserissa tuntuu kaikki asiat natsaavan. Siirryin pois rodusta boksereiden terveysongelmien vuoksi ja valkoisillahan näitä on vielä enemmän kuin muun värisillä. Olen käynyt seuraamassa rodun tilannetta ja pentueita rotuyhdistyksen sivuilla, joten kukapa tietää vaikka jonakin päivänä...


Ei siis mennyt ihan pieleen bokseri-arvaus!
Ja kyrmy koska sellainen mielikuva perusjurosta suomalais miehestä :nauru:
Ja itseasiassa yritin etsiä kuvaa nimenomaan vaaleasta bokserista, en valkoisesta, mutta en löytänyt, niin valkoinen sai luvan kelvata.

Löytyykö mulle jotain mielikuvaa rodusta, vai onko liian fiksautunut profiilikuvan myötä dalluihin? :nauru:

SilverBride

SilverBride
Viestimäärä: 1700

VS: MIELIKUVIA KC:LAISILLE SOPIVISTA RODUISTA - Tiistaina, 17.01.2012 klo 16:59  
+
0

catteri kirjoitti:

^ Miksihän kaikki mieltää mulle jonku ison koiran..:mietiskel:


Ehkä koska sä olet yrittäjä niin ne meinaa, että sulle sopis joku "luonnetta vaativa" koirakin? Mun mielestä sulle vois hyvin sopia joku pehmompikin koira, koska miellän sut tohon avatariin. :D Ja luonnollisesti sillä pitää olla tuota karvaa, koska Tarmollakin on. Hmhmhm. Schapendoes, ehkä?

*muoks* Niin joo! Piti sanomani että ellikeksille mun mielestä kanssa joku ilmeikäs koira. Itelle tuli mieleen äkkiseltään lunnikoira, shiba ja pihakoira.
We brought our own bombs! 19.6.2011
Photobucket
(Viestiä on muokattu tiistaina, 17.01.2012 klo 17:01)

blanko

blanko
Viestimäärä: 1890

VS: MIELIKUVIA KC:LAISILLE SOPIVISTA RODUISTA - Tiistaina, 17.01.2012 klo 17:12  
+
0

catteri kirjoitti:

blankolle kans jotain kaunista ja ystävällistä rotua ehdottaisin. Ja turkkia sillä pitää kans olla. Ehkä villakoirasta isompi muunnos. Tai sitte joku bedlingtoni? Tai jos jottain sähäkämpää, niin vaikka lagotto? Kunhan on turkkia!:nauru:



Eiku nimenomaan EI sitä turkkia. :ttou: Mä oon niin kyllästynyt turkinhoitoon. Siksi tuleekin italiaano seuraavaksi! :nauru: Ehkä mullekin nähdään sopivan joku toinen koira sitten kun tulee italiaano ja näätte siitä juttuja. Niinhän se yleensä menee, että mielikuvat syntyy sen perusteella mitä tänne kirjoittelee omasta koirastaan. :)

Miana

Miana
Viestimäärä: 2905

VS: MIELIKUVIA KC:LAISILLE SOPIVISTA RODUISTA - Tiistaina, 17.01.2012 klo 17:50  
+
0
Ehdotelluista roduista itellä on mielessä ollut toiseksi koiraksi (sitten joskus) kultainennoutaja ja molemmat springerit. Nöffiä meille ei tule, cockeria joskus mietin, mutta ei meille sitäkään tule. Noutajista kultsun lisäksi miellyttää... ylläri ylläri.. flätti. Tosin en oo ihan varma oisko se oma rotu ollenkaan.

SilverBride kirjoitti:

Mianalle sopis mun silmissä ehdottomasti joku kiva pienehkö koira. Vaikka kleinspitz.



Never!!! Ei pikkukoiria eikä varsinkaan pystykorvia :shifty:.

Blankolle Villakoira, keskikokoisena ja väriltään valkoinen.

Tonterialle Joku mastiffi tai mainittu briardikin sopis.

myrkkulle on kyllä vaikea miettiä jotain muuta kuin dallua. Joku pienempi koira, jolla ois luonnetta kuitenkin ja pitkä karva dallujen vastapainoksi:nauru:.
Miimi ja Tilli

Blogi (, jossa ei elämää tälläkään hetkellä)

Ebeli

Ebeli
Viestimäärä: 1299

VS: MIELIKUVIA KC:LAISILLE SOPIVISTA RODUISTA - Tiistaina, 17.01.2012 klo 18:03  
+
0
Ja mulle ei ikänä bostonia! Siinä on oikeastaan kaikki, mistä en pidä. En tykkää terriereistä hirveesti (bedlington on niin erilainen), lyhyt karva, lyttykuono. :D

Muita ehdotuksia?

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: MIELIKUVIA KC:LAISILLE SOPIVISTA RODUISTA - Tiistaina, 17.01.2012 klo 18:05  
+
0
Mielikuvia mikä mulle sopisi? :)

Ame

Ame
Viestimäärä: 1119

VS: MIELIKUVIA KC:LAISILLE SOPIVISTA RODUISTA - Tiistaina, 17.01.2012 klo 18:10  
+
0
weebl: Rotua en osaa sanoa, mutta joku pieni ja pippurinen. Ja suloinen! :nauru:

SilverBride

SilverBride
Viestimäärä: 1700

VS: MIELIKUVIA KC:LAISILLE SOPIVISTA RODUISTA - Tiistaina, 17.01.2012 klo 18:15  
+
0

Miana kirjoitti:

Never!!! Ei pikkukoiria eikä varsinkaan pystykorvia :shifty:.


:nauru: Toi mielikuva minkä mä loin tuli pelkiltään sun nimimerkistä, ku en ole niin paljon sun kirjoituksia täällä lukenut, että olis osannu mieltää mihinkään muuhun. Miana. *kuulostelee nimeä* Mun suussa se kuulostaa vieläkin pieneltä pystykorvalta! :shifty:
We brought our own bombs! 19.6.2011
Photobucket

Tiainen

Tiainen
Viestimäärä: 976

VS: MIELIKUVIA KC:LAISILLE SOPIVISTA RODUISTA - Tiistaina, 17.01.2012 klo 18:17  
+
0
Hahaa, vai ei mulle keksitty rotua. :nauru:

En ole keksinyt minäkään. Kovasti olen yrittänyt olla avoin rotuehdotuksille seuraavaa koiraa miettiessäni, mutta kaikista puuttuu jotain. Bortsusta ei taas puutu mitään. :hymy: Ystävillenikin olen heitellyt pohtimiani rotuja, mutta vastaukseksi on tullut "Mutkun bortsu sopii sulle silti parhaiten!" - mitäs sitä sitten vaihtamaan. :nauru:

  Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8 ... 15
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28212
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545735
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265871
(Tilastot päivitetty viimeksi 05.05.2024 klo 18:45)