Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Tiistaina, 21.09.2010 klo 18:57

Mielikuvia kc:laisille sopivista roduista

Siirry sivulle: 1 ... 8 9 10 ... 15

Aduro

Aduro
Viestimäärä: 3051

VS: MIELIKUVIA KC:LAISILLE SOPIVISTA RODUISTA - Tiistaina, 17.01.2012 klo 21:30  
+
0
Sulla näkisin valkoisen paimenkoiran, Destroyer
Mango-samojedinarttu 7v., Kirsikka-schipperke 4v., ja kissat Huli, Doris ja Piu :)

1.3.2012 Muistoissa Iida-kisu
(Viestiä on muokattu tiistaina, 17.01.2012 klo 21:30)

Kettuprinssi

Kettuprinssi
Viestimäärä: 2473

VS: MIELIKUVIA KC:LAISILLE SOPIVISTA RODUISTA - Tiistaina, 17.01.2012 klo 21:32  
+
0
Kysyn myös mikä sopisi minulle. :hymy:

Itselle tulee mieleen:

ellikeksille tanskalais-ruotsalainen pihakoira, omistaa hieman samaa näköä ja olemusta kuin Dave, joten joukon jatkoksi samaa settiä.
Monna83:lle pinseri, black&tan sävytyksellä luonnollisesti. Monnalta löytyy kääpiökoiria, että suurempia koiria, olisi hauska nähdä riveissä keskikokoinenkin ilmestys, ja tietenkin samaan värimaailmaan sopiva koira.
nensille pyreneittenpaimenkoira, samanlainen karvanaama kuin picardienpaimenkoira, mutta pienemmässä ja säpsäkämmässä koossa.
weebl:lle samojedi, ei syytä mielikuvalle. :nauru:
Tigrulle brasilianterrieri, myös vain mielikuva päähän putkahtaneena.
Seropi 2/2000-12/2016
Manteru 3/2012
Manteru 3/2014
Mantern 2/2017

Heartshaped

Destroyer

Destroyer
Viestimäärä: 2016

VS: MIELIKUVIA KC:LAISILLE SOPIVISTA RODUISTA - Tiistaina, 17.01.2012 klo 21:32  
+
0
^^Mustaa & valkoista, johan oliskin parivaljakko :nauru:

Muoks. Kettuprinssille ihan selkeesti Vehnäterrieri!
Pitkätukkaiset Belgianpaimenkoirat Veikka, Yatsi ja Riia - Blogi
(Viestiä on muokattu tiistaina, 17.01.2012 klo 21:33)

Ispu

Ispu
Viestimäärä: 576

VS: MIELIKUVIA KC:LAISILLE SOPIVISTA RODUISTA - Tiistaina, 17.01.2012 klo 21:37  
+
0
Kettuprinssille tolleri, samaa kettumaista punaista molemmissa.
Blogi
Blip
Muistoissa Kamu&Miki.

Taraaa

Taraaa
Viestimäärä: 1755

VS: MIELIKUVIA KC:LAISILLE SOPIVISTA RODUISTA - Tiistaina, 17.01.2012 klo 21:43  
+
0
Minäpäs laittelen muutamille. On vaikea miettiä muita rotuja kuin mitä ihmisillä on :nauru: Ja enemmänkin minulla tulee nuista avatareista mieleen joku, osasta ihmisestä tulee, mutta tuo kuva hämää niiiin paljon tuolla.

Tiainen: tumma husky sinisillä silmillä
SilverBride: Meksikon-/perunkarvaton tai dobermann
neruda: Saksanpaimenkoira (oikein sellanen iso ja pitkäkarvanen) tai beussi
sipulu: cirneco dell'etna (tulee kyllä mieleen minullekin, joku punainen koira sinulle :paapatus:)
Notte: En osaa koiraa sanoa, joku pieni musta, lyhytkarvainen ja salaperäinen..Kissa sinulle sopii! :nauru:
Destroyer: Beussi
Weebl: Joku nöffi tai vastaava. Iso, karvainen koira, joka on rauhallinen, mutta ilonen. Sinä vaikutat niin menijältä/pirteältä, joten tasapainottamaan rauhallinen koira :nauru:
Kotona:
Dogo Argentino Punkku s.6.4.2012

Taivaalla:
Pitbull Aapo 2003-2011
Pitbull Moro 2008-2012
Dogo argentino Tara 1.6.2008-18.10.2013
(Viestiä on muokattu tiistaina, 17.01.2012 klo 21:45)

Aduro

Aduro
Viestimäärä: 3051

VS: MIELIKUVIA KC:LAISILLE SOPIVISTA RODUISTA - Tiistaina, 17.01.2012 klo 21:45  
+
0
^^^ Niinpä, ois varmaan mainio yhdistelmä :nauru:

Kettuprinssillä mä nään jackrusselinterrierin ja weebllellä ison villakoiran (mistähän sekin tullu :S)

Taraaa: No Nottelle se schipperke ;)
Mango-samojedinarttu 7v., Kirsikka-schipperke 4v., ja kissat Huli, Doris ja Piu :)

1.3.2012 Muistoissa Iida-kisu
(Viestiä on muokattu tiistaina, 17.01.2012 klo 21:46)

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: MIELIKUVIA KC:LAISILLE SOPIVISTA RODUISTA - Tiistaina, 17.01.2012 klo 21:46  
+
0
Ihana, että kaikkien mielestä minulle sopii vain punaiset koirat :nauru:
Varjo 12/2010 ♥

Tonteria

Tonteria
Viestimäärä: 2481

VS: MIELIKUVIA KC:LAISILLE SOPIVISTA RODUISTA - Tiistaina, 17.01.2012 klo 21:49  
+
0
Hehee, vanhanenglanninlampakset ja briardit ovat ihan huippusiistejä otuksia, mutta se karva! En ikinäikinäikinä kestäisi sen kanssa puleeraamista.

Bulmastiffi oli riisenin kansssa aikanaan ihan viime metreille rotuvaihtoehtona, mutta se kaatui rotuna harrastusten hankaluuteen.

Paimenet ovat taas iso ei, niissä on vaan jotain sellaista joka ei istu omaan käteen ollenkaan. Nämä risuparrat ovat miun maun mukkaan, ja jos toopet olisivat yhtään terveempiä niin semmoinen olisi varmaan seuraava harrastuseläin.

Lisää saa toki kertoilla... :wink:

Mitähän muille palstalaisille...

Monnalle sopisi bedlari aivan loistavasti. Vähän erityyppistä koiraa sinne griffoneiden sekaan.
Vanikselle passaisi eurasier aikasta mainiosti.
Ebelistä tulee jostain syystä mieleen venäjäntoy.
Ellikeksille ehdottomasti shiba!
Kettuprinssi... Tämä on paha! Musta sulle sopisi musta-hopea kääpiösnautseri tai musta keskari.
Neruda voisi hankkia Mooseksen kaveriksi jonkun kompaktimman tyypin, appenzelli sopisi ainakin väritykseltään samaan sarjaan. :)
Sarahiaa on vaikea kuvitella minkään muun kuin lappalaisen kanssa.
Sipulu, oi sininen tanskandoggi! :love:
Tigrulle ei voi kuvitellakaan muita kuin lampaksia.
SilverBridelle naku kiinanharjis
Johlle akita


Huh, teitähän on täällä paljon. :nauru:
Kodinturva(tuho)joukkona häärää ja mökeltää ssu Giteas Inverno, "Pyry"
Rakas enkelikoirani, ssu Giteas Ginori, "Arttu"

Hullut koiranaiset biksukuntoon
Kuvatuksia

Taraaa

Taraaa
Viestimäärä: 1755

VS: MIELIKUVIA KC:LAISILLE SOPIVISTA RODUISTA - Tiistaina, 17.01.2012 klo 21:49  
+
0

Aduro kirjoitti:

Taraaa: No Nottelle se schipperke ;)



Ei tule se mieleen.. joku lyhyempi karvainen, vietteliäs. Vähän taiteeseen viittaavaa, eli pieni, siro.. Sen takia kissa tulee mieleen, ei oo sellasta koiraa (kai) mikä mielessä :nauru:
Kotona:
Dogo Argentino Punkku s.6.4.2012

Taivaalla:
Pitbull Aapo 2003-2011
Pitbull Moro 2008-2012
Dogo argentino Tara 1.6.2008-18.10.2013

Aduro

Aduro
Viestimäärä: 3051

VS: MIELIKUVIA KC:LAISILLE SOPIVISTA RODUISTA - Tiistaina, 17.01.2012 klo 21:52  
+
0
No kissa kyllä sopis mustakin hienosti Nottelle :nauru: Ja sulla Taraaa mä nään dobberin! :shifty:
Mango-samojedinarttu 7v., Kirsikka-schipperke 4v., ja kissat Huli, Doris ja Piu :)

1.3.2012 Muistoissa Iida-kisu

Tonteria

Tonteria
Viestimäärä: 2481

VS: MIELIKUVIA KC:LAISILLE SOPIVISTA RODUISTA - Tiistaina, 17.01.2012 klo 21:58  
+
0
Taraalle ehdottomasti cane corso!
Aduro, hmm. Ekana tulee mieleen samojedi (ylläri!), mutta jostain syystä pommi voisi sopia myös.
Creeckille pommin kaveriksi yorkshirenterrieri.
weebl, puuteriharjakoira.
Kodinturva(tuho)joukkona häärää ja mökeltää ssu Giteas Inverno, "Pyry"
Rakas enkelikoirani, ssu Giteas Ginori, "Arttu"

Hullut koiranaiset biksukuntoon
Kuvatuksia

SilverBride

SilverBride
Viestimäärä: 1700

VS: MIELIKUVIA KC:LAISILLE SOPIVISTA RODUISTA - Tiistaina, 17.01.2012 klo 21:58  
+
0
Destroyerille mun mielestä sopis tervu toin grontin kaveriksi. Taikka sit hollannikas.
*muoks* te kyllä ehdottelette mulle niin jänniä rotuja että mä en osaa oikeen suhtautua.. :D
We brought our own bombs! 19.6.2011
Photobucket
(Viestiä on muokattu tiistaina, 17.01.2012 klo 21:59)

Aduro

Aduro
Viestimäärä: 3051

VS: MIELIKUVIA KC:LAISILLE SOPIVISTA RODUISTA - Tiistaina, 17.01.2012 klo 22:01  
+
0
Tonteria: Sullle sopia taasen lancashire heeler taikka barbet :) Ja kiitos, pommia oon joskus halunnu mutta jotenkin se chihumaisuus ärsyttää :mietiskel:
Mango-samojedinarttu 7v., Kirsikka-schipperke 4v., ja kissat Huli, Doris ja Piu :)

1.3.2012 Muistoissa Iida-kisu

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: MIELIKUVIA KC:LAISILLE SOPIVISTA RODUISTA - Tiistaina, 17.01.2012 klo 22:01  
+
0
Tonterialla voisin nähdä ihan hyvin beussin, vaikka se paimen onkin muttei kuitenkaan sieltä tavanomaisimmasta paimenpäästä :wink: (perustelen tätä sillä että ite tykkään noista risuparroista ja semmonen vois olla mulle ihan passeli!)

raggetti

raggetti
Viestimäärä: 1725

VS: MIELIKUVIA KC:LAISILLE SOPIVISTA RODUISTA - Tiistaina, 17.01.2012 klo 22:04  
+
0
Mäkin olisin ehdottanut ellikeksille pihistä!
Taraaa:lle tulee mieleen joku iso molossi, tai jos pieniin mennään niin pinseri? En tiedä miksi...
Vanis Suomenlapinkoira! Tai Landseer. Joku hyvin karvanen otus :nauru:
Sipulu kleinspitz tai pomeranian, punaisena tietysti!
Monnalle joku vintti, ehkä musta itsku.
Niin ja täälläkin kompataan muita, ehdottomasti Johille Akita.
Ebelistä tulee mieleen joku havannankoira tai vastaava pieni valkoinen.
Tonterialla nään selvästi beussin, tai jonkun muun pk-puolelle sopivan paimenen.
weeblille aprikoosinvärinen villakoira, keski-tai kääpiö. Jos isoista niin partacollie.

Nää tuli näin miettimättä, ja älkää kysykö mistä repäisin... Mikäs mulle sitten sopisi? :kieli:

^muoks: rorys ehti ehdottamaan samaa tonterialle
How to handle stress like a dog:

If you can't eat it
Or play with it

Then pee on it
And walk away
(Viestiä on muokattu tiistaina, 17.01.2012 klo 22:04)

Destroyer

Destroyer
Viestimäärä: 2016

VS: MIELIKUVIA KC:LAISILLE SOPIVISTA RODUISTA - Tiistaina, 17.01.2012 klo 22:05  
+
0

SilverBride kirjoitti:

Destroyerille mun mielestä sopis tervu toin grontin kaveriksi. Taikka sit hollannikas.


Eka osu ja uppos, varattuna on jo ;)
Pitkätukkaiset Belgianpaimenkoirat Veikka, Yatsi ja Riia - Blogi

vems

vems
Viestimäärä: 1901

VS: MIELIKUVIA KC:LAISILLE SOPIVISTA RODUISTA - Tiistaina, 17.01.2012 klo 22:07  
+
0
Sarahialle ehdottomasti holsku!
Nottelle mitteli :cool:
nerudalle landseer
ellikeksille pihakoira tai... dallu!
monnalle itsku! :love:
Adurolle akita!

muoks. Mitä mulle? :)
(Viestiä on muokattu tiistaina, 17.01.2012 klo 22:07)

Aduro

Aduro
Viestimäärä: 3051

VS: MIELIKUVIA KC:LAISILLE SOPIVISTA RODUISTA - Tiistaina, 17.01.2012 klo 22:20  
+
0
vems: Näkisin vähän jatkumona noihin edellisiin joko grosspitz tai volpino italiano :)
Mango-samojedinarttu 7v., Kirsikka-schipperke 4v., ja kissat Huli, Doris ja Piu :)

1.3.2012 Muistoissa Iida-kisu

Tonteria

Tonteria
Viestimäärä: 2481

VS: MIELIKUVIA KC:LAISILLE SOPIVISTA RODUISTA - Tiistaina, 17.01.2012 klo 22:30  
+
0
Raggetti ja Rorys, beussikin roikkui itse asiassa rotulistalla hyvin pitkälle, on ainut paimen mitä voisin itselleni kuvitella. :nauru:

Raggetti on musta ihan sen oloinen, että musta sakemanni sopisi hyvin.
Rorys on taas musta ollut aina dobberi-ihminen.
Kodinturva(tuho)joukkona häärää ja mökeltää ssu Giteas Inverno, "Pyry"
Rakas enkelikoirani, ssu Giteas Ginori, "Arttu"

Hullut koiranaiset biksukuntoon
Kuvatuksia

TwoBeans

TwoBeans
Viestimäärä: 1258

VS: MIELIKUVIA KC:LAISILLE SOPIVISTA RODUISTA - Tiistaina, 17.01.2012 klo 23:06  
+
0
^Sulle voisin muuten bokseri-kortinkin heittää. :hymy:

SanttuJ:stä tulee nyt mielleyhtymä briardiin. Lähinnä siitä, kun olen lueskellut ja katsellut täällä kuvia millainen Luna-bokseri on, ja sitten taas tuntemani briardit vaikuttavat osittain "samanhenkisiltä" kuin sun Luna... Hmm... Jännä.

Ja munkin mielestä Sipululle sopis joku punertava koira... Olikos sulla muuten punanen tukka?

SilverBridellä näkisin huskyn. Tai jopa sellaisen suisityyppisen koiran, vlackin tai saarloosin...

Adurolle tyrkyttäisin valkkaria... Eikös teillä ollut samojedi ja schipperke? Taas voisi olla valkoisen vuoro, hih... :wink:

Syntyykö musta mitään mutuja? Joku saattaa kyllä tietääkin, mikä rotu on valittu seuraavaksi koiraksi, mutta villejä ideoita?
- beauceron uros Laku 2/2013
- valkoinen paimenkoira Luna 6/2010
- shetlanninlammaskoira Eetu 2/1993 - 1/2007
(Viestiä on muokattu tiistaina, 17.01.2012 klo 23:07)

  Siirry sivulle: 1 ... 8 9 10 ... 15
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28212
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545735
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265871
(Tilastot päivitetty viimeksi 05.05.2024 klo 15:30)