Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Keskiviikkona, 30.03.2011 klo 18:22

Pääkaupunkiseudun koirakot

Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 51

Sanni

Sanni
Viestimäärä: 1032

VS: PääKAUPUNKISEUDUN KOIRAKOT - Maanantaina, 04.04.2011 klo 11:55  
+
0
Nyt vaan joku varmasti paikalle pääsevä lyö päivän ja kelloajan lukkoon! Me ollaan toivottavasti messissä :hymy:
"Jotta säilyttäisi todellisen suhteudentajun omasta tärkeydestään, jokaisella pitäisi olla koira palvomassa häntä ja kissa, joka jättäisi hänet huomiotta."
http://vilmaneiti.blogspot.com/

Kettuprinssi

Kettuprinssi
Viestimäärä: 2473

VS: PääKAUPUNKISEUDUN KOIRAKOT - Maanantaina, 04.04.2011 klo 17:55  
+
0
Itselleni kävisi vaikka heti huomenna iltapäivällä, jos vaikka sovitaan tapaamisajaksi klo 17? Sääksi on luvattu + 4 tienoille ja puolipilvistä, täytyy toivoa ettei sada vettä. Yritin nyt etsiä osoitetta, joten laittakaa reittioppaaseen Vartiotie 5, Vantaa - puisto on siinä vieressä, kartasta näkyy ainakin ilmakuvana laaja alue, jonka varmaan suurin osa osaa tulkita k-puistoksi. Tien toisella puolella on Rajakylän koulu ja Itä-Helsingistä päin tultaessa näkyy Länsimäen yläaste. Bussi 62 pysähtyy Rajakylän koulun lähettyville.

Jos ihmiset eivät huomenna pääse, toinen vaihtoehto jolloin itse pääsisin olisi perjantaina samoihin aikoihin. Keskiviikko ei käynyt mimmille ja itse olen torstaisin iltakoulussa.
Seropi 2/2000-12/2016
Manteru 3/2012
Manteru 3/2014
Mantern 2/2017

Heartshaped
(Viestiä on muokattu maanantaina, 04.04.2011 klo 17:57)

lintuja

lintuja
Viestimäärä: 676

VS: PääKAUPUNKISEUDUN KOIRAKOT - Maanantaina, 04.04.2011 klo 19:39  
+
0
Meille ei käy huominen eikä perjantaikaan (mistä näitä menoja oikein tulee?). Mutta pitäkäähän hauskaa!
suomenpystykorva-karjalankarhukoira-?: Helmi 05/09.
tanskalais-ruotsalainen pihakoira: Tähti 12/13.

smiushki

smiushki
Viestimäärä: 820

VS: PääKAUPUNKISEUDUN KOIRAKOT - Maanantaina, 04.04.2011 klo 19:49  
+
0
Mekin ehkäpä voitais tulla huomenna!

sillycow

sillycow
Viestimäärä: 1428

VS: PääKAUPUNKISEUDUN KOIRAKOT - Maanantaina, 04.04.2011 klo 19:59  
+
0
mulle taas kävis klo 15 pintaan. Uskaltaisinkohan tulla :nolo: myö ollaan miskan kanssa molemmat aikamoisia lylleröitä ja varmasti molemmat oltais vaan omissa oloissamme :nauru:


Heiii....pääsisäisenä pääsen ihan milloin vaan! Lintuja ja Aduro, heitän teille yksäreitä vielä tän päivän aikana! Kait se pitää uskaltaa :mietiskel: Jos näette tän ennen ku ehdin viestittää (voi olla,että jopa unohdan) sopisko teille tavata kimpassa? Ja muutkin saa tulla mukaan! Ihan mikä puisto vain, kunhan pääsisenä! Silloin on 4 pitkää vapaata meille, avo saa sen verran nyt joustaa, että vie meidät puistoon edes kerran! :paapatus:

smiushki

smiushki
Viestimäärä: 820

VS: PääKAUPUNKISEUDUN KOIRAKOT - Maanantaina, 04.04.2011 klo 20:08  
+
0

sillycow kirjoitti:

mulle taas kävis klo 15 pintaan. Uskaltaisinkohan tulla :nolo: myö ollaan miskan kanssa molemmat aikamoisia lylleröitä ja varmasti molemmat oltais vaan omissa oloissamme :nauru:



Toinen lyllerö ilmottautuu! :paapatus: :nauru: Mukaan vaan! Meille käy mikä aika vaan huomenna.

Sanni

Sanni
Viestimäärä: 1032

VS: PääKAUPUNKISEUDUN KOIRAKOT - Maanantaina, 04.04.2011 klo 20:09  
+
0

sillycow kirjoitti:

mulle taas kävis klo 15 pintaan. Uskaltaisinkohan tulla :nolo: myö ollaan miskan kanssa molemmat aikamoisia lylleröitä ja varmasti molemmat oltais vaan omissa oloissamme :nauru:


Totta kai, mukaan vaan! Ei siellä tarvi supersosiaalisena pyöriä, jokainen tyylillään, eikä sitä kukaan varmasti pahalla katso. Ja jos katsoo, niin oma moka!

Meillä tuo aikataulutus menee yleisesti ottaen iltapainotteisemmin, kun töistä täytyy ehtiä kotiin suht pitkä matka, ja sitten huristaa treffipaikalle. Mutta YRITETÄÄN tulla! Kellonajalla ei sinällään ole väliä, koska joko oon töissä myöhään, tai sitten ehdin mihin aikaan vaan. :)
"Jotta säilyttäisi todellisen suhteudentajun omasta tärkeydestään, jokaisella pitäisi olla koira palvomassa häntä ja kissa, joka jättäisi hänet huomiotta."
http://vilmaneiti.blogspot.com/

sillycow

sillycow
Viestimäärä: 1428

VS: PääKAUPUNKISEUDUN KOIRAKOT - Maanantaina, 04.04.2011 klo 20:15  
+
0
Okei no ehkä mie sitten tuun. No jos siihen pääsiäiseen koitettais kun moni tuntuu vielä olevan töissä huomenna klo 15 ja toisille taas kävis. mie olen avosta riippuvainen ja en pääse viikolla kun klo 12-16 kun laskee, että puistossa hilluttais tunti-puoltoista. Ja viikonloput nyt sopii milloin mitenkin, pääosin lauantait. Innostuin kauheesti jos huomenna änkeisin mukaan, mutta minuutin päästä järsin täällä jo kynsiäni. :nolo: Eli, mulle sopis pääsiäisenä klo 12 jälkeen mikä tahansa päivä, jos porukkaa pääsis silloinkin niin ilmotelkaa. Tuun tricolor (eli musta-ruskee-valkonen) collien kanssa, punaset hiukset tod.näk. pannalla, musta takki ja ISO immeinen olen. En kuitenkaan muista kenenkään nickiä tai koiria vaikka koitin nyt painaa niitä mieleeni joten pahoittelut siitä. :nauru::nolo:

smiushki

smiushki
Viestimäärä: 820

VS: PääKAUPUNKISEUDUN KOIRAKOT - Maanantaina, 04.04.2011 klo 20:25  
+
0
Ossaako kukaan kertoa semmosia selkeitä ajo-ohjeita, mulle reittiopas heitti jotain ihan puutaheinää.. En oo tuolla päin ikinä liikkunu. Tuun siis käytännössä Korson suunnalta. Lahdenväylää ilmeisesti. :nauru:

Sanni

Sanni
Viestimäärä: 1032

VS: PääKAUPUNKISEUDUN KOIRAKOT - Maanantaina, 04.04.2011 klo 20:33  
+
0

sillycow kirjoitti:

En kuitenkaan muista kenenkään nickiä tai koiria vaikka koitin nyt painaa niitä mieleeni joten pahoittelut siitä. :nauru::nolo:


^ Enkä miekään taida muistaa.. Mulle niin uusia nickejä koirineen, että ei ehkä ihan jää mieleen. Mutta yritetään :wink:

Sen verran osaan sanoa, että pääsiäisenä me olla kotikotona pohjoisessa, joten silloin ei päästä, mutta huomisen osalta elättelen vielä toiveita :hymy:
"Jotta säilyttäisi todellisen suhteudentajun omasta tärkeydestään, jokaisella pitäisi olla koira palvomassa häntä ja kissa, joka jättäisi hänet huomiotta."
http://vilmaneiti.blogspot.com/

pnkd

pnkd
Viestimäärä: 1295

VS: PääKAUPUNKISEUDUN KOIRAKOT - Maanantaina, 04.04.2011 klo 22:09  
+
0
Me ei päästä Mökön kanssa millään paikalle huomenissa kolmelta, mutta toivottavasti ensi kerralla päästään mukaan! :aurinko:

Minusta alkaa tuntua, että olen täällä päin ainoa, joka kerää koiransa jätökset. Meidän vakkari pissalenkin reitti on nykyään yhtä kakkojen varomista, kun lumikinosten alta on paljastunut sinne talven aikana hautautuneet kasat. Toivottavasti huuhtoutuvat pian sateen mukana pois, kun ei ne tuosta asfaltilta taida minnekään muuten hävitä. (Ja mitä ihmiset oikein syöttävät koirilleen, kun nuo kasat ovat niin jättimäisiä?!)
Petit Brabancon "Mökö"

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: PääKAUPUNKISEUDUN KOIRAKOT - Maanantaina, 04.04.2011 klo 22:36  
+
0

pnkd kirjoitti:


Minusta alkaa tuntua, että olen täällä päin ainoa, joka kerää koiransa jätökset. Meidän vakkari pissalenkin reitti on nykyään yhtä kakkojen varomista, kun lumikinosten alta on paljastunut sinne talven aikana hautautuneet kasat. Toivottavasti huuhtoutuvat pian sateen mukana pois, kun ei ne tuosta asfaltilta taida minnekään muuten hävitä. (Ja mitä ihmiset oikein syöttävät koirilleen, kun nuo kasat ovat niin jättimäisiä?!)

Allekirjoitan jokainen kohdan tästä pätkästä! Välillä ihan nauratti, kun keräsin sieltä oranssien norsunjätösten joukosta meidän pennun pienet kikkareet. Eipä paljoa penkan ilmettä muuttanut, mutta voinpahan hyvällä omatunnolla sanoa, että kyllä me vaan kerätään.

Torstaina pikkanen saapi tehosterokotukset ja sitten voisi käydä katselemassa mitä tuo tykkää koirapuistoista! :hymy:
Varjo 12/2010 ♥

(Viestiä on muokattu maanantaina, 04.04.2011 klo 22:36)

Kettuprinssi

Kettuprinssi
Viestimäärä: 2473

VS: PääKAUPUNKISEUDUN KOIRAKOT - Maanantaina, 04.04.2011 klo 23:41  
+
0
Jep, sama homma noiden jätösten kanssa... Kyllä multakin saattaa jättää keräämättä jos koira on jossain ojassa tai puskan alla vääntämässä, mutta jos vain mahdollista kerätä ilman että täytyy taituroida tai konttailla kamalasti, niin kyllä lentävät roskiin - ja kaatopaikalle sekajätteisiin. :roll: Niin no.

Minulla ei ole vielä näillä näkymin työkeikkaa huomenna, joten voinemme itsekin tulla Akun kanssa siinä klo 15-16 aikoihin (käymme ensin 0,5-1 h kävelylenkillä, että saan koiran oikeaan vireeseen puistoilua varten. Jos joku tulee kanssa idästä päin, saa liittyä seuraan. Voin heittää tarvitseville puhelinnumeroakin.

Minä tykkään jutustella puistoissa muiden kanssa, ja eritoten valokuvata koiria. Toivossa on hyvä elää, ettei Aku käyttäytyisi tolvanan tapaan ja että joutuisimme lähtemään puistosta omia aikojamme.
Seropi 2/2000-12/2016
Manteru 3/2012
Manteru 3/2014
Mantern 2/2017

Heartshaped

smiushki

smiushki
Viestimäärä: 820

VS: PääKAUPUNKISEUDUN KOIRAKOT - Maanantaina, 04.04.2011 klo 23:47  
+
0
Lyödäänkö me lukkoon se klo 15 vai mennäänkö sillon klo 17?

Kettuprinssi

Kettuprinssi
Viestimäärä: 2473

VS: PääKAUPUNKISEUDUN KOIRAKOT - Tiistaina, 05.04.2011 klo 01:16  
+
0
Jospa porukka alkaisi valumaan klo 16-17 välillä sinne. Me tullaan puistoon varmaan viimeistään klo viisi reikä reikä.

Löysikö smiushki ajo-ohjeet? :shifty: Mun on paha neuvoa, kun ikäni asunut Helsingissä eikä ole autoakaan.
Seropi 2/2000-12/2016
Manteru 3/2012
Manteru 3/2014
Mantern 2/2017

Heartshaped
(Viestiä on muokattu tiistaina, 05.04.2011 klo 01:16)

Lifo

Lifo
Viestimäärä: 231

VS: PääKAUPUNKISEUDUN KOIRAKOT - Tiistaina, 05.04.2011 klo 08:09  
+
0
Heipä hei, voisin liittyä kanssa pulisemaan tänne! Leppävaarassa ollaan nyt viime syksystä asti asuttu, siinä meidän pääkaupunkiseutukokemus :) Mulla on siis tommonen 5v cockerinarttu, puistotapaamiset ei oikeen oo meitä varten kun alkaa stressaamaan kun ei ihmiset liiku. Eli jos joskus järkkäillään jotain yhteislenkkejä hihnassa tai ilman niin voitais tulla sikäli mikäli vaan ajat sopii. Oon tosiaan työssäkäyvä opiskelija, eli aika vaihtelevasti pääsen aamusin/iltasin/viikonloppusin, mutta kun muut sopii ajan niin koitan päästä paikalle :)
Täytyy kävellä ennenkuin voi juosta - lentämisestä puhumattakaan.

Sanni

Sanni
Viestimäärä: 1032

VS: PääKAUPUNKISEUDUN KOIRAKOT - Tiistaina, 05.04.2011 klo 08:38  
+
0
Meillä jää tämä päivä väliin. Lisää treffipäiviä vaan sopimaan, niin kaikki pääsee mukaan :) Me lähdettäis myös mielellään vapaana lenkille, olis tuolle omalle neidille varmaan helpompaa niin. Kivikko? Haltiala? Tammiston rantapätkä? Yllättäen oma paikkatietämys rajoittuu tänne omien kotikulmien tuntumaan, muut paikat käy toki myös :)

Koirankakka ihmettelyä myös täällä, läjää on joka paikassa, vaikka myös ne roskikset olis ihan vieressä. Onneksi koira osaa väistellä niitä yllättävän hyvin ;)
"Jotta säilyttäisi todellisen suhteudentajun omasta tärkeydestään, jokaisella pitäisi olla koira palvomassa häntä ja kissa, joka jättäisi hänet huomiotta."
http://vilmaneiti.blogspot.com/

eepi78

eepi78
Viestimäärä: 5693

VS: PääKAUPUNKISEUDUN KOIRAKOT - Tiistaina, 05.04.2011 klo 09:07  
+
0
Mä just tänään viimeks aamulenkillä kattelin kauhuissani kun tuo koira talloo kaikki jätökset omien tassujensa kanssa kun koluaa penkat. Hyi. Itse kerään aina kakat jos sattuu kakkimaan tien viereen, nurmikolle tai muuhun paikkaan missä voi ihmisiä kävellä. Yleensä vaan onneksi kakkaa ojaan tai metsän puolelle tai muuten vaan sellaiseen paikkaan että aika harvoin tarttee kerätä. Mutta siis pidän kyllä huolen että kerään jos tosiaan kakat osuu kulkureitille. Ällöttävää. Omat kengät vielä pesee vaikkei sekään mieluisaa ole, mutta lähinnä toi on inhottavaa kun koirat talloo itse niitä kakkoja ja sit tulee samoilla tassuilla matoille tepastelemaan.
Kotona labradorinnoutaja Taavi (27.3.2006) ja Aapo (22.5.2012), marsut Toivo, Vertti, Vilja sekä Illusia sekä kääpiöhamsteri talvikko Myy.

smiushki

smiushki
Viestimäärä: 820

VS: PääKAUPUNKISEUDUN KOIRAKOT - Tiistaina, 05.04.2011 klo 10:01  
+
0
Onkos meitä nyt tulossa paikalle huimat 2? :neutral:

Lifo

Lifo
Viestimäärä: 231

VS: PääKAUPUNKISEUDUN KOIRAKOT - Tiistaina, 05.04.2011 klo 10:40  
+
0
Mulla on pari viikkoa koira ollut muualla hoidossa, joten kun tänään lähetään lenkille niin saapa nähä onko täällälin tuo kakkaongelma. Ite yritän kyllä kans aina kerätä, välillä kun on pussit totaalisen loppu niin hävettää niin paljon, ja yritänkin aina juosta edes tohon lähimetsikköön.

Meillä on auto käytössä, joten sinänsä paikalla ei oo väliä, päästään kauemmaskin kyllä. Toki toi Pohjois-Espoo on aina metikköö, että jos joku sieltä tietää jonkun reitin niin sinnekin mielellään :)
Täytyy kävellä ennenkuin voi juosta - lentämisestä puhumattakaan.

  Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28190
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6331
Viestejä yhteensä545691
Uudet käyttäjät tänään5
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265843
(Tilastot päivitetty viimeksi 26.04.2024 klo 13:00)