Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Perjantaina, 16.12.2011 klo 01:01

Palstan paras taikka ensimmäinen, mutta missä?

Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 24

unemelodie

unemelodie
Viestimäärä: 513

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Lauantaina, 17.12.2011 klo 12:20  
+
0
Tämä nyt ei ole minkään sortin saavutus tai mitään, mutta.. Mahtaisinko olla ensimmäinen joka omaa ns. "piikkihampaat"? Kuulostaa hölmölle, mutta lapsena mulla oli etuhampaiden vieressä hampaat, jotka olivat teräväkärkiset. Voi että kun osasin vihata niitä :nauru: Ne korjattiin kun olin vielä ala-asteella.
Veikkaan, että näitä löytyy, mutta mahtaisiko kc:sta löytyä muita leipureita vai oonko ainoa?
En voi tarjota lohtua
sillä olen vain ihminen..
En voi tarjota lämpöä
sillä itsekin palelen..
ja maata astelee
varjo mustuvan taivaan
yllään yön kylmä laulu..

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Lauantaina, 17.12.2011 klo 12:25  
+
0

ellikeksi kirjoitti:

Ainut ruotsinsuomalainen?.



Oonkohan mäkin ruotsinsuomalainen, kun melkein koko elämäni asunut ruotsissa ja siellä syntynyt?

Aina oon kyllä pitänyt itseäni suomalaisena, vaikka tosiaan melkein koko elämän Sverigessä asunut. :hymy:

Suomessa olen asunut nyt n. 8 vuotta.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Lauantaina, 17.12.2011 klo 12:28  
+
0

neruda kirjoitti:


weebl: Kerros nyt kansalle kuinka pitkä :hymy:



2 kuukautta, niin ettei yhtään välipäivää ollut.
Miten sitä on joskus pystynyt, nyt tuntuu että kerran kuussa on jo liikaa :nauru:

Sarahia

Sarahia
Viestimäärä: 4470

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Lauantaina, 17.12.2011 klo 12:30  
+
0
Hei, oonkohan ainoa, joka on käynyt Etiopiassa, kun se ei ny kovin turistimaa vielä ole? :hymy:
Ja olen myös syönyt kanawottia savimajassa. Ja nähnyt (ja kuullut..) hyeenoita luonnossa.

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Lauantaina, 17.12.2011 klo 12:38  
+
0
Mä nyt heitän että oonko ainoa joka on käynyt Brasiliassa (tuskin, mut kokeillaan!)? :kieli:

Tattistavaan

Tattistavaan
Viestimäärä: 740

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Lauantaina, 17.12.2011 klo 12:58  
+
0

sillycow kirjoitti:

En oo seurannut ketjua, mutta liikkuuko muilla kaikki varpaat? Mullapa ei. Murtu oikea pikkuvarvas joskus lapsena ja nyt en saa kahta viimistä erotettua toisistaan kun harotan varpaita. :shifty::nauru:



ellikeksi kirjoitti:

Jolla on suojattu sukunimi ja suvussa n.20 henkeä (en jaksa tarkistaa lukua nyt varmaksi tällä tekniikalla)



Mulla on murtunu koko jalkaterä kolarissa ja varpaat on ihan tönköt, samonten täällä on suojattu sukunimi ja todella pieni suku...
Mitäs sitte oon varmaan palstan ainoa joka o "kylpeny" dieselissä.... :-D
Owczarek Podhalanski Runo Visenna tuttavallisemmin Nalle
Pyreneittenmastiffi Mini
Keskiaasiankoira Little Freak's Dzhamal tuttavallisemmin Jallu

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Lauantaina, 17.12.2011 klo 12:58  
+
0
Mäpä tiedän, että mä EN ole ainut, joka on käynyt Panamassa! (Koska BaeLiana oli siellä samalla matkalla mukana... :nauru:)

Neruda, olin 2kk sairaslomalla josta 6vk kepeillä. Noiden kuuden viikon aikana jalalle ei saanut varata painoa ollenkaan. (Tai ei olisi saanut...) Oli hupaisat joulunpyhät, uutenavuotena join törkykännit isin & äitin luona kun istuin vaan pöydässä koko ajan syömässä ja juomassa ja kun syömiset loppui, jatkoin juomista ja siirryin palapelintekoon. Heh.
Kun sain kepit pois, lähdin seuraavana päivänä kahdeksi viikoksi Kroatiaan käymään äitin luona. Vähän jännitti miten jalka kestää, mutta hyvin se reissu lopulta meni - alkuun särki, mutta sitkeästi kun vaan käveli niin vertyi aika nopeasti.
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

cada

cada
Viestimäärä: 875

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Lauantaina, 17.12.2011 klo 13:10  
+
0
^mä oon nyt ollut kepeillä 3 viikkoa ja vielä toiset kolme kipsin kanssa. Sit vielä kepeillä pari viikkoa. Eli taitaa tulla yhteensä 9 viikkoa kepeillä :neutral:
A house is not a home when I'm alone here....

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Lauantaina, 17.12.2011 klo 13:21  
+
0
Oonkohan ainoa, jolle lääkäri on sanonut : kyllä, sinä saatat menehtyä.

Ja siihen päälle sitten vielä : No, yritä nukkua hyvin.

Jep, rauhallista unta vaan sulleki! :nauru:
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Lauantaina, 17.12.2011 klo 13:48  
+
0

Beauceron kirjoitti:


Mika lasketaan kirjaksi? Jossain julkaistu vai riittaako jos on kirjoittanut esim. omaan vihkoon kokonaiseksi tarinaksi? Ala-asteella kirjoitin vihkoon tarinoita gerbiileistani ja fiktiivisesta elainnelikosta, jos en erehdy niin joskus 8-vuotiaana.



Mä kirjoitin kymmeniä eri tarinoita ja vihkosia, mutta kirja oli ihan kappaleittain suunniteltu teos, joka meinasi mennä painoon, mutta sitten tuli mutkia matkaan. :hymy:

Tonteria kirjoitti:

^Sorry, 9.94...

Lukion päättäri oli 9.91. Nörtti mi nörtti :nolo:



Meen viiltelemään itseäni juustohöylällä pk:n 9.6 keskiarvolla :suru: :suru: :suru:

weebl kirjoitti:

Hyvä ketju, en millään keksi mitään saavutuksia.

Mulla saattaa olla KC:n pisin ryyppyputki :nolo: :nauru:



9 päivää ! Eikä mitään tissuttelua, vaan armotonta kyykkäämistä aamusta iltaan ! :nauru: Damn, häviän tällekin.

Onko kukaan muu ajanut kunnon kolaria ? Itse olen ajanut auton katolleen & lunastukseen liukkaalla talvikelillä, ei mitään veressä, ei ylinopeutta, simppelisti surkea kuski. :nauru: Jäin vain killumaan turvavöistä ylösalaisin. Ja koska auto upposi hankeen, mun piti takaoven kautta kontata ulos. Kävin terveyskeskuksessa, selkä oli ihan okei vaikka auto lensi ja kierähti, ja uusi auto saatiin vakuutuksista. Eli kätevää :nauru:
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade
(Viestiä on muokattu lauantaina, 17.12.2011 klo 13:49)

maddy

maddy
Viestimäärä: 3542

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Lauantaina, 17.12.2011 klo 13:56  
+
0

Notte kirjoitti:

Onko kukaan muu ajanut kunnon kolaria ? Itse olen ajanut auton katolleen & lunastukseen liukkaalla talvikelillä, ei mitään veressä, ei ylinopeutta, simppelisti surkea kuski. :nauru: Jäin vain killumaan turvavöistä ylösalaisin. Ja koska auto upposi hankeen, mun piti takaoven kautta kontata ulos. Kävin terveyskeskuksessa, selkä oli ihan okei vaikka auto lensi ja kierähti, ja uusi auto saatiin vakuutuksista. Eli kätevää :nauru:

Mä oon ajanut kaksi autoa lunastukseen. Toisen hyvällä kelillä suoralla asfalttitiellä ilman päihteitä tai ylinopeutta - syynä ihan rehellisesti kokemattomuus. Juuri olin samalla viikolla hakenut muovisen ajokortin poliisilaitokselta, että oli sitten esittää muovinen lätkä eikä passi+väliaikainen kortti poliiseille. :nauru: Mut vakavasti ottaen ois voinut käydä pahasti ja oli aika mieletöntä tuuria, että me kaikki autossaolijat käveltiin sieltä ulos ihan kunnossa (yhteissaldona muutama mustelma, pieni niskan venähdys ja turvavyön nirhaama kylkiluu). Toinen kerta oli sitten peuran kanssa ja siinä ei itselle käynyt kuinkaan ja peura taas kuoli välittömästi.

Mistä päästäänkin siihen: Olenko ainoa kc:ssä, joka on ajanut kaksi autoa lunastukseen?

ransa

ransa
Viestimäärä: 2013

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Lauantaina, 17.12.2011 klo 13:57  
+
0
Sillycow Minulla vasemman jalan kaksi pienintä varvasta eivät liiku, eli en saa haralleen. Joku jänne poikki tms. Tämä on ihan synnynnäistä.

Joh teillä on sitten pienempänä syntynyt, meidän poika syntyi 31+0 ja 1,5 kg meni rikki, eli painon puolesta ei ollut ihan pieni, mutta lääkärit alkuvaiheessa aina muistuttivat siitä, että pikkukeskonen hänkin oli. Muuten sitten lähti hyvin kasvuun eikä mitään ole jäänyt keskosuudesta muistoksi. Pienikokoinen poika kyllä on ikäisekseen eipä muuta.

TeJo

TeJo
Viestimäärä: 724

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Lauantaina, 17.12.2011 klo 14:08  
+
0
Eka joka
-..ajaa työkeen kuorma-autoa
-..ollut vuoden armeijassa ja kotiutunut alikessuna I/06
-.. ollut samassa kuvassa Laura Voutilaisen kanssa Etelä-Suomen Sanomissa

Tattistavaan

Tattistavaan
Viestimäärä: 740

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Lauantaina, 17.12.2011 klo 14:23  
+
0

TeJo kirjoitti:

Eka joka
-..ajaa työkeen kuorma-autoa
-..ollut vuoden armeijassa ja kotiutunut alikessuna I/06
-.. ollut samassa kuvassa Laura Voutilaisen kanssa Etelä-Suomen Sanomissa



Mie ajoin 10v sitte työkseni hetken aikaa..
Ollu myös armeijassa tuollasen rupeeman, vyötiäisen kanssa en kyl ole samaan kuvaan eksyny.. :D
Owczarek Podhalanski Runo Visenna tuttavallisemmin Nalle
Pyreneittenmastiffi Mini
Keskiaasiankoira Little Freak's Dzhamal tuttavallisemmin Jallu

vems

vems
Viestimäärä: 1901

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Lauantaina, 17.12.2011 klo 14:28  
+
0
Mun avolla on isoimmat korvavenytykset! Eli ei mikään mun "saavutus", mutta melkein! :nauru:

Mä oon ollut Tuksun keikan jälkeen bäkkärillä:nolo:

Ja noista valokuvajutuista, mä oon ollut yhdessä valokuvassa Alexander Stubbin kainalossa.:love:

Miana

Miana
Viestimäärä: 2905

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Lauantaina, 17.12.2011 klo 14:28  
+
0

Tonteria kirjoitti:


- Mua on uhattu ampuma-aseella, puukolla, ruiskulla ja kermana kakun päällä: kirkkaanpinkillä dildolla



Mua on kans noista ensimmäisellä. Oon ollut siis aseellisessa ryöstössä ei-Suomessa ja tullut siinä samalla uhkailluksi useammankin henkilön suunnalta aseella. (Oonko muuten ainoa, joka on maannut asvaltilla ampumisen keskellä?)

Mun sukunimeä on Suomessa alle 5.

Jos Sarahia on ainoa, joka on käynyt Etiopiassa, niin mä voisin olla ainoa, joka on käynyt Nigeriassa :nauru:. Tähän liittyen voisin olla ainoa monessa muussakin asiassa.. Tuskin oon ainoa, jolta poliisi on pyytänyt lahjuksia kuitenkaan vai oonko? Ainoa joka maksoi lahjuksia?

Ainoa, joka on pummannut Rasmuksen Laurilta tupakkaa?

Ainoa, joka on omistanut Raimo Aaltosen entisen kilpahevosen?
Miimi ja Tilli

Blogi (, jossa ei elämää tälläkään hetkellä)
(Viestiä on muokattu lauantaina, 17.12.2011 klo 17:50)

Innova

Innova
Viestimäärä: 428

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Lauantaina, 17.12.2011 klo 14:36  
+
0
Väitän melko varmaksi että olen ainoa joka on kolarissa onnistunut kaatamaan pakettiauton. Ja samaan syssyyn että ainoa joka on päässyt lehden etusivulle kolarin takia. Nimiä ei onneksi mainittu, mutta hieno kuva oli onnettomuudesta ja selostus siitä että jopa autossani ollut koira selvisi vahingoittumattomana.

aavehamsteri

aavehamsteri
Viestimäärä: 1335

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Lauantaina, 17.12.2011 klo 14:38  
+
0
Minäkin viiltelen ranteitani sillä lukion päättötokarilla, jonka ka. oli 9,4 :suru: Ilmankos ei eläinlääkikseen ovet aukea, kun on tuommoisia älykköjä maa pullollaan!

Sen verran vielä elvistellään, että oisinko ensimmäinen Yhdysvalloissa työharjoittelussa ollut? Ja ensimmäinen, joka on saanut hoitaa suomenhevosten Derby-voittajaa?

Mutta tää on kiva topikki, kun tulee mietittyä mitä kaikkea sitä on oikeasti elämänsä aikana saavuttanut, vaikkei se nyt olisikaan mitään maailmaa mullistavaa.

Muoks. Kirjoitusvirheet.
Lbn 11/2010
Mudi 7/2013

"Päätökset pitää tehdä oikeassa mielenvireessä ja mieluiten nopeasti, ettei vire mene ohi."
(Viestiä on muokattu lauantaina, 17.12.2011 klo 14:40)

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Lauantaina, 17.12.2011 klo 14:39  
+
0

vems kirjoitti:

Mä oon ollut Tuksun keikan jälkeen bäkkärillä:nolo:



Mä oon ollut alaikäisenä (15v) Apulannan keikan jatkobileissä bäkkärillä ! Eikä minua ja kaveriani edes heitetty ulos, kun karattiin juuri ennen sitä :nauru:

Olenko ainoa jolla on tuplaylioppilastutkinto ? Mulla on lakki sekä kansallisista yo-kirjoituksista sekä IB yo-kirjoituksista. :paapatus: Mulla oli siis kaks erilaista lyyraakiin valkolakkiin ! :cool:
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade
(Viestiä on muokattu lauantaina, 17.12.2011 klo 14:41)

Piksi

Piksi
Viestimäärä: 685

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Lauantaina, 17.12.2011 klo 14:57  
+
0
Oonkoha minä ensimmäinen joka on vaan tavallistakin tavallinen, eikä koskaan ole saavuttanut ihan mitään? Kaikessa keskiarvoa eikä missään hyvä. Oon mää sentäs Frederikkiä kätelly kun satuin olemaan lavan edessä kun se kekkaloi lavalla..

  Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 24
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28212
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545735
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265871
(Tilastot päivitetty viimeksi 05.05.2024 klo 20:00)